Heb echt 5x gechecked of er al een topic was. Toen toch maar een nieuw topic aangemaakt en gelukkig was er nog geenquote:Op maandag 20 april 2009 18:17 schreef Susi het volgende:
Ik wou net op nieuw topic klikken.
Verder : André Rieu![]()
Binnenkort naar één van zijn concerten
uuhhm ik in elk geval nietquote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie ook, dat als jullie 50cent horen, je je lippen samendrukt, je ogen tot spleetjes knijpt en zo links en rechts wat heen en weer gaat wiegen ?
Dat laatste...quote:Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Gaat die Sander nou nog weg of blijft hij voorlopig nog?
Jammer.. het zgn. "grappige" toontje van hem vind ik erg irritant. Maar ja, zonder Sander kan Coen weer niet dom meelachen en dan wordt het programma helemaal zo saaiquote:
Ook zo'n item... Naja, nog 20 minuten incl. een prachtige plaatquote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
Tuinboomlaan...
Jup, erg tof inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
praatje plaatje straks, enige leuke onderdeel
Beide mogen naar 100pNL verkassen, vreselijke DJ'squote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer.. het zgn. "grappige" toontje van hem vind ik erg irritant. Maar ja, zonder Sander kan Coen weer niet dom meelachen en dan wordt het programma helemaal zo saai.
Weinig aan toe te voegenquote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
Beide mogen naar 100pNL verkassen, vreselijke DJ's
Had et gelezenquote:Op maandag 20 april 2009 18:51 schreef themauster het volgende:
Metmichiel wordt leuker voor de cam kijkers . michiel heeft met de cams zitten spelen stond vanmiddag op twitter
Zal wel niet. Dit is de derde release, dus dan spreek ik niet meer over gauw vervelen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef purplerose het volgende:
denk wel dat dit smeek nr me gauw zal gaan vervelen
quote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef purplerose het volgende:
en een kwartetje erbij
spam! Eddie Vedder is the man! spam!
snotverdulleme me kwartetje!quote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Dit is de derde release, dus dan spreek ik niet meer over gauw vervelen.
Hij verveelt me nu alquote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Dit is de derde release, dus dan spreek ik niet meer over gauw vervelen.
Zal ik wat pics van hem plaatsen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef purplerose het volgende:
heeft iemand hugo al voorbij zien komen?
Whehe, het zal ook wel niet zo zijnquote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf nog wel een foto van em.
Of beter gezegd... van zn kont.
oe ja graaaaaaaaaaaagquote:
Dat is het enige wat ik voor mekaar kreeg toen ik oog in rug met hem stondquote:
O... M... G...quote:Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe ja graaaaaaaaaaaag
Marc, die butt foto's staan niet op me nieuwe flaptop
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe ja graaaaaaaaaaaag
Marc, die butt foto's staan niet op me nieuwe flaptop
Prachtigquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik voor mekaar kreeg toen ik oog in rug met hem stond
quote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef purplerose het volgende:
het is trouwens ook weer goed weer aan het worden voor buiten sex
Misschien kan Michiel ff vragen of Hugo daar van houdt.quote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef purplerose het volgende:
het is trouwens ook weer goed weer aan het worden voor buiten sex
quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Waarom heb jij zoveel foto's van Hugo op je computer Hans?
Haha, voor Purple natuurlijk !quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Waarom heb jij zoveel foto's van Hugo op je computer Hans?
quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien kan Michiel ff vragen of Hugo daar van houdt.
en je zag het, het kwam van pas!quote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, voor Purple natuurlijk !. Je wilt niet weten hoeveel foto's ik heb van Veenstra en Ekdom
.
Heb net mn eten op. Eerst ff uitbuiken.quote:Op maandag 20 april 2009 19:45 schreef purplerose het volgende:
paar flessen frisdrank en zakken marshmellows op de tafel gooit.
help yourself!
Tof !quote:Op maandag 20 april 2009 19:45 schreef purplerose het volgende:
paar flessen frisdrank en zakken marshmellows op de tafel gooit.
help yourself!
Ya, man!quote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef purplerose het volgende:
gelijk ook ff de waterpijp stuffed en eraan lurkt
Schande!quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Is Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix) op de black-list gezet? Ik heb die plaat al een poosje niet gehoord.
Ik hoor 'm eigenlijk alleen nog maar via mijn mp3 spelerquote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Schande!
Ik heb em trouwens gisteren nog gehoord. Maar dat was niet op 3FM.
Idem.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor 'm eigenlijk alleen nog maar via mijn mp3 speler.
Jij ook al! Zeg, wat zijn jullie behouden hier?quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Michiel heeft een iets te apart shirt aan... tegen het nichterige aan vind ik![]()
Nou ja zeg. En hij accentueert je bierpens nog wel zo goed!quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij ook al! Zeg, wat zijn jullie behouden hier?
En dan leuk liedje zingen, dan spetteren de stukjes de rondte inquote:Op maandag 20 april 2009 19:49 schreef purplerose het volgende:
alvast glas sprite voor zichzelf inschenkt en wat marshmellows in dr bek propt
quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En hij accentueert je bierpens nog wel zo goed!
quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
en vergeet ze lekkere nipples nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het zo ver, roept PR: " OH Eddy"quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
en vergeet ze lekkere nipples niet![]()
zeg Michiel, kan jij aan Hugo vragen of die van buitensex houdt? thx
Het is dan best een lekkere rip-offquote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef evert het volgende:
die gaslight anthem is echt een ripoff van the cure - just like heaven
Met zo'n diep decolleté mis ik alleen nog een plok borsthaar dat er bovenuit steekt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
en vergeet ze lekkere nipples niet![]()
zeg Michiel, kan jij aan Hugo vragen of die van buitensex houdt? thx
Verwacht dan meer een jumpsuit met een groot superman logo achteropquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zo'n diep decolleté mis ik alleen nog een plok borsthaar dat er bovenuit steekt.
Nee, ik sex wel in the here and now, Eddie komt later wel aan de beurtquote:
ok en bedankt voor deze mental imagequote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zo'n diep decolleté mis ik alleen nog een plok borsthaar dat er bovenuit steekt.
quote:
We kunnen beter eerlijk zijn in plaats van ja en amen zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij ook al! Zeg, wat zijn jullie behouden hier?
Sowieso bij de Freaknacht, Ekstra Weekend en Giel (oftewel, de programma's die op tv te zien zijn).quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
Leuk, een scrollbar op de 3FM webcam, blijft dat?
Ja, da's modern.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
Leuk, een scrollbar op de 3FM webcam, blijft dat?
Wat me ook opvalt, dat er nu ook de tijd bij staat.quote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, da's modern.
Nee, geen idee of die blijft. Ik denk dat het beperkt blijft tot sommige programma's (Freaknacht en Giel, en soms bij MetMichiel).
Kun je timen wat de vertraging isquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt, dat er nu ook de tijd bij staat.
Sinds vandaag heeft Giel een dubbele ticker (ja, zo heet zo'n ding) met losse berichten en de NOS Headlines-titels en daar staat dus ook de tijd bij.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt, dat er nu ook de tijd bij staat.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je timen wat de vertraging is
Daarvoor kan je ook gewoon de radio aanzetten en dan een bepaald punt in de uitzending pakken en vanaf daar beginnen te timen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je timen wat de vertraging is
Net zoals bij RTL Z.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds vandaag heeft Giel een dubbele ticker (ja, zo heet zo'n ding) met losse berichten en de NOS Headlines-titels en daar staat dus ook de tijd bij.
Klopt! Sinds vanavond, leek me leuk. Die effecten hebben we, dus waarom niet gebruiken?quote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
En wat me dus ook opvalt, de webcam effectjes staan nog aan.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt! Sinds vanavond, leek me leuk. Die effecten hebben we, dus waarom niet gebruiken?
Ik hoop alleen dat er geen MetMichiel SMS-balk komt. Ik heb zo'n hekel aan die dingen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt! Sinds vanavond, leek me leuk. Die effecten hebben we, dus waarom niet gebruiken?
MetMichiel TV moet komen, of 101 tv moet 3FM TV worden :pquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er geen MetMichiel SMS-balk komt. Ik heb zo'n hekel aan die dingen...
is opzich wel humor , alleen niet overdadig gebruikenquote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Twee tot drie jaar geleden was het ook echt de bedoeling dat er 3FM TV kwam, ze waren toen al te vinden tussen de andere Digitale Kanalen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
MetMichiel TV moet komen, of 101 tv moet 3FM TV worden :p
idd... soms wel leuk om te kijken, misschien dat ze het gewoon moeten doen als afgelopen EW dat je gewoon naar 3333 smst en dan komt hij misschien op tvquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er geen MetMichiel SMS-balk komt. Ik heb zo'n hekel aan die dingen...
Naar MetMichiel luister ik vooral, want in de studio gebeuren niet zulke hilarische dingen als in Ekstra Weekend. Van die effectjes krijg ik dus niet zo veel mee.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is opzich wel humor , alleen niet overdadig gebruiken
Wat irriteert je specifiek ?quote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat komt, stem ik voor, dan ga ik weer een reden hebben om digitale tv te willen!quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Twee tot drie jaar geleden was het ook echt de bedoeling dat er 3FM TV kwam, ze waren toen al te vinden tussen de andere Digitale Kanalen.
Met annemieke was het leuk daar werd ze lekker ermee geplaagdquote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar MetMichiel luister ik vooral, want in de studio gebeuren niet zulke hilarische dingen als in Ekstra Weekend. Van die effectjes krijg ik dus niet zo veel mee.
Misbruik kwa smsjes, wat ze ook zouden kunnen doen, bij The Box deden ze de smsjes ook in zo'n scrollbar.quote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat irriteert je specifiek ?
Leuk als Annemic on-air is, paar uur naar de gang kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als dat komt, stem ik voor, dan ga ik weer een reden hebben om digitale tv te willen!
Of de uitvinder van het cam-op-de-gang-zetten: Rob Stenders.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk als Annemic on-air is, paar uur naar de gang kijken.
zou de doodstraf op moeten staan, rob had er ook zo'n handje van.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk als Annemic on-air is, paar uur naar de gang kijken.
Zodat je allemaal lekkere nipples op de cam kunt zien?quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef purplerose het volgende:
een 3fmtv zou ik dan wel weer leuk vinden denk
Dan zouden ze toch gewoon een verbod moeten maken, de webcam mag dan niet op de GANG!quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of de uitvinder van het cam-op-de-gang-zetten: Rob Stenders.
Uhuh!quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zodat je allemaal lekkere nipples op de cam kunt zien?
Doe dan een muggshotquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch gewoon een verbod moeten maken, de webcam mag dan niet op de GANG!
dus...quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het over smiddags hebben
Het formaat, en het feit dat die balk bij Ekstra Weekend en GIEL nogal doelloos is. Er komen daarvoor gewoon veel te weinig berichten binnen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat irriteert je specifiek ?
moeten ze het zo maken dat hij alleen verschijnt bij berichten en daarna wegfadequote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het formaat, en het feit dat die balk bij Ekstra Weekend en GIEL nogal doelloos is. Er komen daarvoor gewoon veel te weinig berichten binnen...
Het zou toch ook op een scrollbar kunnen? Zou echt veel beter zijn! Zou je eens kunnen voorstellen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het formaat, en het feit dat die balk bij Ekstra Weekend en GIEL nogal doelloos is. Er komen daarvoor gewoon veel te weinig berichten binnen...
Die heeft denk ik z'n iPhone weer in moeten leveren, dus nu moet 'ie een leen-iPhone ophalen bij de afdeling Angry Bytes.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
zit michiel nou met een oud mobieltje...
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het zou toch ook op een scrollbar kunnen? Zou echt veel beter zijn! Zou je eens kunnen voorstellen.
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.quote:
Ach leuk zakcentje voor 3fm, lekker commercieelquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?
Misschien dat dan even de sms balk weggaat met de informatie? En dan op een moment terug komt. Vanochtend zaten ze weer flink te spelen met de webcam zag ik op dat filmpjequote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?
Goed gecapturedquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.
iets met een S en een R en glasquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.
Heb jij het ook zo warm ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Verdampt, ik heb geen puf om te leren...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je zo kort van geheugen, vanmorgen gaf je dezelfde reactie
weet je waar Guus Meeuwisquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die meeuwen requesten... riiiiiight!
ssttt verklap nou niet allesquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je standaard alles al opneemt en daar fragmenten uit haalt.
wat is de dichtsbijzijnde plaats waar bevrijdingspop komt gezien vanuit Goudaquote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Woei, Asteroids Galaxy Tour komt naar Bevrijdingspop (Haarlem)!
Kloptquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat je snel kan omvormen tot ET waar Robin Williams dan mee bezig wasdie bruggetjes heh
Dat is wel tof!quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Woei, Asteroids Galaxy Tour komt naar Bevrijdingspop (Haarlem)!
Rotterdam denk ik, met Haarlem op de 2e plek qua afstand. Zie http://www.bevrijdingsfestivals.nl/quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is de dichtsbijzijnde plaats waar bevrijdingspop komt gezien vanuit Gouda
Voor!quote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
I gotta have more cowbell *er moet een cowbell smiley komen*
Ga naar Haarlemquote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rotterdam denk ik, met Haarlem op de 2e plek qua afstand. Zie http://www.bevrijdingsfestivals.nl/
Inderdaad, qua line-up heeft Rotterdam niet zo heel veel bijzonders, enkel De Staat en Kraak en Smaak als ik even naar de bekende namen zoek.quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga naar HaarlemIs leuker dan Rotjeknor
.
Nou... Rotterdam heeft De Staat (okay, die staat ook in Haarlem), Kraak en Smaak en Triggerfinger.quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga naar HaarlemIs leuker dan Rotjeknor
.
... maar Haarlem heeft De Staat, Gabriella Cilmi, Guus Meeuwis, Asteroids Galaxy Tour en Wouter Hamel!quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
De staat en triggerfinger in Rotterdam dan
Dan kan Almere direct onder water gezet wordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... Rotterdam heeft De Staat (okay, die staat ook in Haarlem), Kraak en Smaak en Triggerfinger.
Ik zou bijna zeggen dat Almere de beste line-up heeft, maar door Dio is dat niet helemaal zeker.
Ik moet toch wel zeggen dat ik vind dat Zwolle toch een best goede line-up heeft. Bijna uitsluitend grote namen, zie het blokkenschema: http://www.bevrijdingsfes(...)to/blokkenschema.jpgquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... Rotterdam heeft De Staat (okay, die staat ook in Haarlem), Kraak en Smaak en Triggerfinger.
Ik zou bijna zeggen dat Almere de beste line-up heeft, maar door Dio is dat niet helemaal zeker.
wouter hamelquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Haarlem heeft De Staat, Gabriella Cilmi, Guus Meeuwis, Asteroids Galaxy Tour en Wouter Hamel!
Zolang Nikkiquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan kan Almere direct onder water gezet worden. Terug naar de Zuiderzee
.
En LFIIIquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Haarlem heeft De Staat, Gabriella Cilmi, Guus Meeuwis, Asteroids Galaxy Tour en Wouter Hamel!
Och, er is een naam die ik zelf zo slecht vind dat ik 'm maar niet heb genoemd. Ik ga dat optreden ook maar preventief ontwijken, en qua tijdstip komt dat nog best goed uit ook.quote:
Dat is iets te ver wegquote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet toch wel zeggen dat ik vind dat Zwolle toch een best goede line-up heeft. Bijna uitsluitend grote namen, zie het blokkenschema: http://www.bevrijdingsfes(...)to/blokkenschema.jpg
Nikki is bijna 24/7 bij 3FM, dus die kans is klein.quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang Nikkimaar niet meer in Almere is dan. Kane en Wolter Kroes gaat ook niemand missen.
Dan komt ali Baby weer bovendrijven die is net zo lekker stilquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan kan Almere direct onder water gezet worden. Terug naar de Zuiderzee
.
Ron brandstederquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leukste edit van 3fm van laatste tijden
U zit in een andere tijdzone?quote:
ekstra bbqquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef purplerose het volgende:
weet je wat eigenlijk tof zou zijn, om van de zomer een bbq te doen op vrijdag met keihard ekstra weekend aan
Ik vind hem prima , samen organiseren op media terreinquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef purplerose het volgende:
weet je wat eigenlijk tof zou zijn, om van de zomer een bbq te doen op vrijdag met keihard ekstra weekend aan
2 luik plaatjequote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De clip alleen al, geniaal!!
Bij weg droom plaatje.
Nodigen we dan ook paulus pietsmaquote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan wel met een Gerard Ekdom's BBQ-plaat.
Whaha, die hoort er eigenlijk wel bij. Toch??quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nodigen we dan ook paulus pietsmauit
quote:
De enige echtquote:
tudetuteretutquote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan wel met een Gerard Ekdom's BBQ-plaat.
Vraag het aan bij cortonquote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef purplerose het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin een rondje manic street preachers met de lava lamp!
Misschien straks tijdens Eric Corton?quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef purplerose het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin een rondje manic street preachers met de lava lamp!
Alles goed met Maricha?? Zo lang niet gezienquote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Voor wie zich verveelt na MetMichiel (en niet naar Ekdom op Veronica gaat kijken) is dit misschien wel een leuke bezigheid.
Met dank aan Maricha.
ik zou zeggen, vraag het haarzelfquote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed met Maricha?? Zo lang niet gezien
Oe ja dat zou wel vet zijn!quote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind hem prima , samen organiseren op media terrein
duh...quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Martijn Muijs liedje.
Vragen via Twitter zeker?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
GOOOEEEEIIIIEEENNNNNAAAVVVOONDDD
[ afbeelding ]
Gaston !!!quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
GOOOEEEEIIIIEEENNNNNAAAVVVOONDDD
[ afbeelding ]