Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het zou toch ook op een scrollbar kunnen? Zou echt veel beter zijn! Zou je eens kunnen voorstellen.
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.quote:
Ach leuk zakcentje voor 3fm, lekker commercieelquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?
Misschien dat dan even de sms balk weggaat met de informatie? En dan op een moment terug komt. Vanochtend zaten ze weer flink te spelen met de webcam zag ik op dat filmpjequote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?
Goed gecapturedquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.
iets met een S en een R en glasquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.
Heb jij het ook zo warm ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Verdampt, ik heb geen puf om te leren...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je zo kort van geheugen, vanmorgen gaf je dezelfde reactie
weet je waar Guus Meeuwisquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die meeuwen requesten... riiiiiight!
ssttt verklap nou niet allesquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je standaard alles al opneemt en daar fragmenten uit haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |