Of de uitvinder van het cam-op-de-gang-zetten: Rob Stenders.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk als Annemic on-air is, paar uur naar de gang kijken.
zou de doodstraf op moeten staan, rob had er ook zo'n handje van.quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk als Annemic on-air is, paar uur naar de gang kijken.
Zodat je allemaal lekkere nipples op de cam kunt zien?quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef purplerose het volgende:
een 3fmtv zou ik dan wel weer leuk vinden denk
Dan zouden ze toch gewoon een verbod moeten maken, de webcam mag dan niet op de GANG!quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of de uitvinder van het cam-op-de-gang-zetten: Rob Stenders.
Uhuh!quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zodat je allemaal lekkere nipples op de cam kunt zien?
Doe dan een muggshotquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch gewoon een verbod moeten maken, de webcam mag dan niet op de GANG!
dus...quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het over smiddags hebben
Het formaat, en het feit dat die balk bij Ekstra Weekend en GIEL nogal doelloos is. Er komen daarvoor gewoon veel te weinig berichten binnen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat irriteert je specifiek ?
moeten ze het zo maken dat hij alleen verschijnt bij berichten en daarna wegfadequote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het formaat, en het feit dat die balk bij Ekstra Weekend en GIEL nogal doelloos is. Er komen daarvoor gewoon veel te weinig berichten binnen...
Het zou toch ook op een scrollbar kunnen? Zou echt veel beter zijn! Zou je eens kunnen voorstellen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het formaat, en het feit dat die balk bij Ekstra Weekend en GIEL nogal doelloos is. Er komen daarvoor gewoon veel te weinig berichten binnen...
Die heeft denk ik z'n iPhone weer in moeten leveren, dus nu moet 'ie een leen-iPhone ophalen bij de afdeling Angry Bytes.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
zit michiel nou met een oud mobieltje...
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het zou toch ook op een scrollbar kunnen? Zou echt veel beter zijn! Zou je eens kunnen voorstellen.
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.quote:
Ach leuk zakcentje voor 3fm, lekker commercieelquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?
Misschien dat dan even de sms balk weggaat met de informatie? En dan op een moment terug komt. Vanochtend zaten ze weer flink te spelen met de webcam zag ik op dat filmpjequote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een derde scrollbalk erbij? Is dat niet wat overdreven?
Goed gecapturedquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.
iets met een S en een R en glasquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, dat filmpje heb ik eerder gezien.
Heb jij het ook zo warm ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Verdampt, ik heb geen puf om te leren...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je zo kort van geheugen, vanmorgen gaf je dezelfde reactie
weet je waar Guus Meeuwisquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die meeuwen requesten... riiiiiight!
ssttt verklap nou niet allesquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je standaard alles al opneemt en daar fragmenten uit haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |