Net zoals bij RTL Z.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds vandaag heeft Giel een dubbele ticker (ja, zo heet zo'n ding) met losse berichten en de NOS Headlines-titels en daar staat dus ook de tijd bij.
Klopt! Sinds vanavond, leek me leuk. Die effecten hebben we, dus waarom niet gebruiken?quote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
En wat me dus ook opvalt, de webcam effectjes staan nog aan.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt! Sinds vanavond, leek me leuk. Die effecten hebben we, dus waarom niet gebruiken?
Ik hoop alleen dat er geen MetMichiel SMS-balk komt. Ik heb zo'n hekel aan die dingen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt! Sinds vanavond, leek me leuk. Die effecten hebben we, dus waarom niet gebruiken?
MetMichiel TV moet komen, of 101 tv moet 3FM TV worden :pquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er geen MetMichiel SMS-balk komt. Ik heb zo'n hekel aan die dingen...
is opzich wel humor , alleen niet overdadig gebruikenquote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Twee tot drie jaar geleden was het ook echt de bedoeling dat er 3FM TV kwam, ze waren toen al te vinden tussen de andere Digitale Kanalen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
MetMichiel TV moet komen, of 101 tv moet 3FM TV worden :p
idd... soms wel leuk om te kijken, misschien dat ze het gewoon moeten doen als afgelopen EW dat je gewoon naar 3333 smst en dan komt hij misschien op tvquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat er geen MetMichiel SMS-balk komt. Ik heb zo'n hekel aan die dingen...
Naar MetMichiel luister ik vooral, want in de studio gebeuren niet zulke hilarische dingen als in Ekstra Weekend. Van die effectjes krijg ik dus niet zo veel mee.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is opzich wel humor , alleen niet overdadig gebruiken
Wat irriteert je specifiek ?quote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat komt, stem ik voor, dan ga ik weer een reden hebben om digitale tv te willen!quote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Twee tot drie jaar geleden was het ook echt de bedoeling dat er 3FM TV kwam, ze waren toen al te vinden tussen de andere Digitale Kanalen.
Met annemieke was het leuk daar werd ze lekker ermee geplaagdquote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar MetMichiel luister ik vooral, want in de studio gebeuren niet zulke hilarische dingen als in Ekstra Weekend. Van die effectjes krijg ik dus niet zo veel mee.
Misbruik kwa smsjes, wat ze ook zouden kunnen doen, bij The Box deden ze de smsjes ook in zo'n scrollbar.quote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat irriteert je specifiek ?
Leuk als Annemic on-air is, paar uur naar de gang kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als dat komt, stem ik voor, dan ga ik weer een reden hebben om digitale tv te willen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |