quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En hij accentueert je bierpens nog wel zo goed!
en vergeet ze lekkere nipples nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En hij accentueert je bierpens nog wel zo goed!
Is het zo ver, roept PR: " OH Eddy"quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
en vergeet ze lekkere nipples niet![]()
zeg Michiel, kan jij aan Hugo vragen of die van buitensex houdt? thx
Het is dan best een lekkere rip-offquote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef evert het volgende:
die gaslight anthem is echt een ripoff van the cure - just like heaven
Met zo'n diep decolleté mis ik alleen nog een plok borsthaar dat er bovenuit steekt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
en vergeet ze lekkere nipples niet![]()
zeg Michiel, kan jij aan Hugo vragen of die van buitensex houdt? thx
Verwacht dan meer een jumpsuit met een groot superman logo achteropquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zo'n diep decolleté mis ik alleen nog een plok borsthaar dat er bovenuit steekt.
Nee, ik sex wel in the here and now, Eddie komt later wel aan de beurtquote:
ok en bedankt voor deze mental imagequote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zo'n diep decolleté mis ik alleen nog een plok borsthaar dat er bovenuit steekt.
quote:
We kunnen beter eerlijk zijn in plaats van ja en amen zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jij ook al! Zeg, wat zijn jullie behouden hier?
Sowieso bij de Freaknacht, Ekstra Weekend en Giel (oftewel, de programma's die op tv te zien zijn).quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
Leuk, een scrollbar op de 3FM webcam, blijft dat?
Ja, da's modern.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
Leuk, een scrollbar op de 3FM webcam, blijft dat?
Wat me ook opvalt, dat er nu ook de tijd bij staat.quote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, da's modern.
Nee, geen idee of die blijft. Ik denk dat het beperkt blijft tot sommige programma's (Freaknacht en Giel, en soms bij MetMichiel).
Kun je timen wat de vertraging isquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt, dat er nu ook de tijd bij staat.
Sinds vandaag heeft Giel een dubbele ticker (ja, zo heet zo'n ding) met losse berichten en de NOS Headlines-titels en daar staat dus ook de tijd bij.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt, dat er nu ook de tijd bij staat.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je timen wat de vertraging is
Daarvoor kan je ook gewoon de radio aanzetten en dan een bepaald punt in de uitzending pakken en vanaf daar beginnen te timen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je timen wat de vertraging is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |