Dan kan Almere direct onder water gezet wordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... Rotterdam heeft De Staat (okay, die staat ook in Haarlem), Kraak en Smaak en Triggerfinger.
Ik zou bijna zeggen dat Almere de beste line-up heeft, maar door Dio is dat niet helemaal zeker.
Ik moet toch wel zeggen dat ik vind dat Zwolle toch een best goede line-up heeft. Bijna uitsluitend grote namen, zie het blokkenschema: http://www.bevrijdingsfes(...)to/blokkenschema.jpgquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou... Rotterdam heeft De Staat (okay, die staat ook in Haarlem), Kraak en Smaak en Triggerfinger.
Ik zou bijna zeggen dat Almere de beste line-up heeft, maar door Dio is dat niet helemaal zeker.
wouter hamelquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Haarlem heeft De Staat, Gabriella Cilmi, Guus Meeuwis, Asteroids Galaxy Tour en Wouter Hamel!
Zolang Nikkiquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan kan Almere direct onder water gezet worden. Terug naar de Zuiderzee
.
En LFIIIquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Haarlem heeft De Staat, Gabriella Cilmi, Guus Meeuwis, Asteroids Galaxy Tour en Wouter Hamel!
Och, er is een naam die ik zelf zo slecht vind dat ik 'm maar niet heb genoemd. Ik ga dat optreden ook maar preventief ontwijken, en qua tijdstip komt dat nog best goed uit ook.quote:
Dat is iets te ver wegquote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet toch wel zeggen dat ik vind dat Zwolle toch een best goede line-up heeft. Bijna uitsluitend grote namen, zie het blokkenschema: http://www.bevrijdingsfes(...)to/blokkenschema.jpg
Nikki is bijna 24/7 bij 3FM, dus die kans is klein.quote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zolang Nikkimaar niet meer in Almere is dan. Kane en Wolter Kroes gaat ook niemand missen.
Dan komt ali Baby weer bovendrijven die is net zo lekker stilquote:Op maandag 20 april 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan kan Almere direct onder water gezet worden. Terug naar de Zuiderzee
.
Ron brandstederquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leukste edit van 3fm van laatste tijden
U zit in een andere tijdzone?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |