Beide mogen naar 100pNL verkassen, vreselijke DJ'squote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer.. het zgn. "grappige" toontje van hem vind ik erg irritant. Maar ja, zonder Sander kan Coen weer niet dom meelachen en dan wordt het programma helemaal zo saai.
Weinig aan toe te voegenquote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
Beide mogen naar 100pNL verkassen, vreselijke DJ's
Had et gelezenquote:Op maandag 20 april 2009 18:51 schreef themauster het volgende:
Metmichiel wordt leuker voor de cam kijkers . michiel heeft met de cams zitten spelen stond vanmiddag op twitter
Zal wel niet. Dit is de derde release, dus dan spreek ik niet meer over gauw vervelen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef purplerose het volgende:
denk wel dat dit smeek nr me gauw zal gaan vervelen
quote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef purplerose het volgende:
en een kwartetje erbij
spam! Eddie Vedder is the man! spam!
snotverdulleme me kwartetje!quote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Dit is de derde release, dus dan spreek ik niet meer over gauw vervelen.
Hij verveelt me nu alquote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Dit is de derde release, dus dan spreek ik niet meer over gauw vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |