YW..quote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Estrys, bij Kim werkte dat goed.
Tyler komt als het goed is morgen thuis. En moet dan woensdag meteen voor de 2e vaccinatie Nouja, hebben we dan ook weer gehad.
nog niet...quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Estrys het volgende:
volgens mij werkt dat best wel twee tegelijkertijd prikken, heeft ze er veel last van Koot of weet je nog niet? weer rode beentjes?
was je net voor sluitingstijd, dachten ze doen we er twee tegelijk dan zijn we sneller klaar?quote:Op maandag 20 april 2009 18:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
nog niet...
2 tegelijk vond ik maar niets..vorige keer ging t veel beter...
Dat moet je de volgende keer gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 20 april 2009 18:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
nog niet...
2 tegelijk vond ik maar niets..vorige keer ging t veel beter...
nou.. idd, weer gezeik daar..beweerden ze weer dat t niet mijn afspraak was..dus toen heb ik boos mijn boekje voor r neus gesmeten...ze wilden toen alsnog iemand voor laten gaan terwijl die er nog niet eens wasquote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
was je net voor sluitingstijd, dachten ze doen we er twee tegelijk dan zijn we sneller klaar?
idd..maargoed ze zitten op de hoek..dus ik blijf nog evenquote:Op maandag 20 april 2009 19:33 schreef freecell het volgende:
Wow Koot, zou je niet een ander CB nemen inmiddels? Ze zijn bij de jouwe knap onhandig!
Je kan ook dit CB eerst uitmoorden als het niet mag
nah.. die van mij zit net onder t lijntje qua gewicht..hoofd en lengte boven de lijnquote:Op maandag 20 april 2009 19:33 schreef Igraine het volgende:
ah kleine Elin. Twee prikken tegelijk! Grappig ze is net zo lang en heeft een even groot hoofd als die van mij. Alleen is die 400 gram zwaarder, kleine dikkerd!
quote:Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat moet je de volgende keer gewoon zeggen hoor![]()
Dan doen ze het vast wel weer één voor één.
Ja en Elin is ook nog eens ruim een maand jonger. Dus da's echt een lange!quote:Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
nah.. die van mij zit net onder t lijntje qua gewicht..hoofd en lengte boven de lijn
ooohjaa..das waar ook! maar ze heeft dan ook lange dunne oudersquote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja en Elin is ook nog eens ruim een maand jonger. Dus da's echt een lange!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Igraine het volgende:
Ach, ze doet 't toch goed? Die van mij is 90% van de tijd dat ze wakker is aan het lachen. En wat doe je dan als er een foto gemaakt wordt? Precies, dan zet je je serieuze gezicht op.![]()
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Igraine het volgende:
Hee! Ze heeft wel haar hoor!![]()
Het is alleen heel lichtblond.![]()
Dat doet Annicka ook, ze vertrouwt de camera niet meer, er komt namelijk iedere keer zo'n gemene flits uit...quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Igraine het volgende:
Ach, ze doet 't toch goed? Die van mij is 90% van de tijd dat ze wakker is aan het lachen. En wat doe je dan als er een foto gemaakt wordt? Precies, dan zet je je serieuze gezicht op.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 20:16 schreef Raissa het volgende:
Hoe is het nu met Elin Dakoot?
-edit- volgens mij heb je het om half 8 al gepost![]()
![]()
Gelukkig maar!quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
ze is wat suffig en dreinerig maar geen koorts of huilen
Houd je wel je fotocamera in de aanslag dan?quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef DJMO het volgende:
ow ja, dat vergat ik bijna, ik wilde op 28 april beginnen met potjes, maar ik mag nu al met halve potjes beginnen, omdat hij zo duidelijk aangeeft eraan toe zijn. Wel moet hij gewoon zijn vier flessen van in totaal 835ml melk drinken per dag, maar ik mag dus o.a. sperzieboontjes, worteltjes en bloemkool geven, dus ergens deze week maar eens kijken of meneer het behaagt wanneer ik wat anders dan een speen in zijn mond probeer te stoppen .. mocht hij het smerig vinden, of het mocht gewoon nog niet lukken dan wachten we gewoon nog een weekje of wat.
en ja het is het advies van het cb, niet mijn perse willen ofzo, voor ik dat soort commentaar ga krijgen
zal ik zeker doenquote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Houd je wel je fotocamera in de aanslag dan?
Ik vind dat je het helemaal zelf moet weten!
of het nou komt omdat hij gewend is op zijn zij te liggen/slapen door het kussen waar hij in ligt, dat hij zo rustig was weet ik niet, wel dat de zuster hem zo lief vond dat ze vroeg of ze hem een middagje mocht lenenquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn dat JJ zo lekker rustig was met de echo!
Koen is nu net in slaap gevallen bij J. op schoot. Het arme schaap was helemaal over de rooie... Zou het komen doordat ze doorhebben dat we de kamer uitlopen? Of hebben ze dat pas op latere leeftijd? Hij snikt nu nog wat na
Hey leuk! Heb net ook een mailtje gestuurd. Ben wel benieuwdquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef DJMO het volgende:
http://oeiikgroei.nl/oudersinfo.asp?id=1108
ik doe ook meegratis spul is nooit weg
ja, dat is een prima mogelijke verklaringquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is nu net in slaap gevallen bij J. op schoot. Het arme schaap was helemaal over de rooie... Zou het komen doordat ze doorhebben dat we de kamer uitlopen? Of hebben ze dat pas op latere leeftijd? Hij snikt nu nog wat na
Cool zeg!quote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef Estrys het volgende:
Even showen hoor, ik heb een (verlaat) kraamcadeautje gekregen![]()
[ afbeelding ]
issie niet heeel cool?
http://www.kindjeopkomst.nl/html/baby/rapleygallerij_001.htmquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is rapley'en??Fijn dat het zo goed is gegaan gisterenavond/vannacht!
Raissa, veel succes straks. En Estrys, die kar is inderdaad erg cool. En JJ gaat snel zeg...
Ik mag net niet meedoen met die test, Lennon is nog geen 4 maanden.
nee prikjes had ze gisterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Marie79 het volgende:
Elin ook prikjes vandaag, Maarten mag vanmiddag!
en ik heb een heerlijk dagje extra vrij genomen![]()
Zou fijn zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef simmu het volgende:
hier is het nog steeds prachtig weer. en aangezien mijn moederdagkado (mei tai) per chauffeur onderweg is (track&trace-info) hoop ik heel hard dattie voor 2 uur arriveert, dan kunnen we fijn per mei tai naar de bieb
selene tot nu toe ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Dakota het volgende:
niet! Elin is vroluhk!
ik doe nu voor selene t-shirtjes en luchtige katoenen lange broekjes. ik ben een tikkie panisch dat ze verbrandt (ik heb zelf regelmatig moedervlekken die weg moeten omdat ze veranderen) dus ik heb liever wat meer bedekt plus zonnebrandspul erop (erop smeren onder luid protest).quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om te bedenken welke kleding ze aan moeten met dit weer? Het is best warm buiten, binnen minder. Korte broek/korte mouwen/lange broek/lange mouwen![]()
En ik heb veel te weinig zomerkleding, goede reden om donderdag naar de mama mazzeldagen van Prenatal te gaan. Ik heb ook nog een bon van de V&D voor 20% korting vanavond... ik vind daar alleen niet veel leuke kleding..
heerlijk dattie thuis is! knuffel ze met kim & tyler *knufs*quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's Simmu!
Diaan welke kleding aan vind ik ook lastig hoor!
En Tyler is thuis! Dus "hoor" ik hier weer meer thuis.
Hij ligt nu in de box, jammert een beetje. Hij is vast gewoon moe, zo eens in zijn bedje leggen.
Helaas is in het ziekenhuis de muziekmobiel overleden. Schroefdraad dood. Dus das ff minder!
Die dingen zijn best duur nog!
Daar sluit ik me bij aan....quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef simmu het volgende:
[..]
heerlijk dattie thuis is! knuffel ze met kim & tyler *knufs*
Ik ben ook niet aan het smeren, Ik heb wel zonnebrandcreme in huis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan....
Het probleem is juist de shirtjes... ik heb bijna geen shirts met korte mouwen hahaha... ik ben trouwens nog helemaal niet aan het smerenAl komt hij nu ook nog niet echt in de zon.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan....
Het probleem is juist de shirtjes... ik heb bijna geen shirts met korte mouwen hahaha... ik ben trouwens nog helemaal niet aan het smerenAl komt hij nu ook nog niet echt in de zon.
jep hier ook..wel minder sproet..veel blarenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
Elin heeft ook wel de haarkleur om in de huid-gevarenzone te zitten.
Mijn huid is drama met zon (verbranden in no time en onder de sproeten alweer), dus ik smeer hier ook braaf.
oja, jij doet blaartrekken hè Auwe!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep hier ook..wel minder sproet..veel blaren
herkenbaar .. en ik hoef maar een uurtje in de zon te zitten .. ik spray met factor 20, kleine met factor 30. en ik ben vandaag weer aan de utrizon korrels gegaan.. (werkt goed bij mensen met zonne allergie zoals mij)quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef freecell het volgende:
[..]
oja, jij doet blaartrekken hè Auwe!
Als ik te gek doe word ik één grote bultjes-bult, maar dat is me al een paar jaar niet meer overkomen
bij de hema zijn de hoedjes hier met 50%kortingquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Estrys het volgende:
ow jaaa zonnehoedjes, ik wil die van Babybanz bestellen
selene ook, maar ze trekt hem steeds uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
elin heeft wel een babybanz zonnebril
selene doet al een maand of 2 gemiddeld 3 poepbroeken per dagquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
OMGpoepbroeknummer 4... wat een lucht!!!!
na t verschonen een laagje vaseline op r kont smeren..dan plakt de volgende lading nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef simmu het volgende:
[..]
selene doet al een maand of 2 gemiddeld 3 poepbroeken per dag![]()
zijn ze ook zo lekker extra plakkerig en met kleine korreltjes erin die steeds extra plakken, kleven en nauwelijks weg te pulken zijn?
ik keek altijd naar mezelf, wat ik aantrok, zoiets kon Thijs dan ook wel ongeveer aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om te bedenken welke kleding ze aan moeten met dit weer? Het is best warm buiten, binnen minder. Korte broek/korte mouwen/lange broek/lange mouwen![]()
En ik heb veel te weinig zomerkleding, goede reden om donderdag naar de mama mazzeldagen van Prenatal te gaan. Ik heb ook nog een bon van de V&D voor 20% korting vanavond... ik vind daar alleen niet veel leuke kleding..
ik ben er ook niet van..maar t moet helaas welquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ben helemaal niet zo van de petjes/hoedjesTwan ook bijna niet op gehad.. ik ga donderdag in ieder geval ook even voor shirtjes kijken bij de H&M al heeft "onze" H&M niet zoveel keus... ga evt. vrijdag wel in Almelo kijken.
Ook ik had een speciale blender gekocht destijds voor Twan, nou mooi niet dat hij mijn met zoveel zorg bereide maaltijd wilde eten, zelfs de fruithapjes niet![]()
Met Lennon begin ik er niet meer aan, de potjes zijn zoveel makkelijker en zit ook alles in.
Arme Koenen mama natuurlijk...
zo doe ik het ook maar dan + 1. dus ik korte broek, en blote armen, dan elin korte broek en lange mouwen of andersomquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik keek altijd naar mezelf, wat ik aantrok, zoiets kon Thijs dan ook wel ongeveer aan.
dus ik een langebroek met shirt, dan kon dat met Thijs ook wel.
deed ik korte broek, dan bv bij Thijs ook.
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
na t verschonen een laagje vaseline op r kont smeren..dan plakt de volgende lading niet
ik ga het proberen. selene heeft tot nu toe een keertje luieruitslag gehad en dat was met 1 dosis extra zinkzalf (hema) direct weg. wel doe ik elke dag een keertje een likkie zinkzalf erop die ik goed inmasseer. dus zere billen is het probleem hier nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)
Ik heb de foto's gezien, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nu precies is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben er ook niet van..maar t moet helaas wel
ik ga dus volgens rapley aan de slag met Elin (over mnd of 2), scheelt ook heel wat pureerwerk (wel meer schoonmaakwerk)
sudocrem is ook niet goed op open wondjes.. die kan je t best laten ademen..zolang de huid heel is gewoon vaseline smeren..zo voorkom je een kapotte bips en je haalt de poep makkelijker weg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)
ten eerste TEX! ze is prachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nu precies is.
Marie, balen van die voorkeurshouding, jullie ook al aan de kinderfysiotherapie, het is een hype.. helaas. En dat allemaal omdat kinderen op hun rug moeten slapen tegenwoordig. Vreemd trouwens dat de arts wat anders zei dan de wvk. Fijn dat het verder goed met hem ging en hij ogenschijnlijk niet veel last heeft van de prikjes.. enne potjes leuk
Je kan er altijd nog later mee beginnen toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind Rapley wel een leuke/goeie methode, maar bij Isis werkt het niet, die is nog niet zo bezig met dingen vasthouden, dat gaat motorisch nog niet helemaal lekker. En bij stukjes in de prut verslikt ze zich ook nog te erg. Hier dus gewoon gepureerd eten, hoe goed ik rapley ook vind, want ze kan de extra voedingsstoffen wel goed gebruiken, ons ukkepukkie.
jah.. dat deed elin gisteren ook..kreeg vandaag pas koorts maar ook niet zeurderig ofzo. Ze heeft net een tukkie van 3 uur gedaan en de koorts daalde alweer met 0,6quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
Mila lijkt geen last te hebben van haar prikjes, het enige wat ik merk is dat ze veel slaapt (héél veel). We hebben zonet samen even geslapen
Ja inderdaad. Zodra ze het wel op lijkt te pikken, kunnen we dat alsnog doen. En tot die tijd lekker kliederen met de prutquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog later mee beginnen toch?
Ik heb hem ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef Dakota het volgende:
Dank voor je aanmelding. Einde van de maand wordt het pakketje toegestuurd.
labeldinges!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Jojogirl het volgende:
Labeldinges?Zo'n doekie met tig van die labels eraan? Of zijn er nog andere labeldingessen
geen idee wat het is. ik heb het ook. het is gratisquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Jojogirl het volgende:
Labeldinges?Zo'n doekie met tig van die labels eraan? Of zijn er nog andere labeldingessen
arme julliequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Mja op het moment dat ik het tikte kwam J. al naar beneden. Koen is toen nog een keer flink gaan huilen en is J. er weer heen gegaan. Nu slaap hij. Uiteindelijk wel, maar het heeft wel vanaf 6 uur geduurt
Oe, waar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:00 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee wat het is. ik heb het ook. het is gratis
hiero:quote:
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef DJMO het volgende:
http://oeiikgroei.nl/oudersinfo.asp?id=1108
ik doe ook meegratis spul is nooit weg
gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de OP:
27-08-2008; Duncan, zoon van moi
je bent nederlander of nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef simmu het volgende:
[..]
hiero:
[..]
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoordenmaar tis gratis! ben ik een succer of wat...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef simmu het volgende:
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoordenmaar tis gratis! ben ik een succer of wat...
http://www.snoozebaby.com(...)zebaby_onderzoek.docquote:Het onderzoek zal uitgevoerd worden door middel van het samenstellen van twee ‘testpanels’ baby’s waarbij enquêtes zullen worden afgenomen. De ene groep baby’s krijgt het knuffeldoekje en de andere groep krijgt een Snoozebaby pakket met dummydoekje. Na 2,5 maand vullen de ouders een enquête in om de werking van de doekjes helder te krijgen. Vervolgens kunnen beide groepen vergeleken worden en kan er vastgesteld worden of de knuffeldoekjes voldoen aan de voorgenoemde eigenschappen. De ouders worden benaderd door Snoozebaby en krijgen voorafgaand aan het onderzoek het Snoozebaby knuffeldoekje of -dummy thuisgestuurd beide in officiële Snoozebabyverpakking. Vervolgens ontvangen de ouders na afloop van het onderzoek als dank een uitgebreid Snoozebabypakket eventueel met echt knuffeldoekje.
dus als je achteraf nog een doekje krijgt had je eerst een nepdoekjequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
http://www.snoozebaby.com(...)zebaby_onderzoek.doc
http://www.snoozebaby.com/
de eerste? dat is word document, dan moet je word geinstalleerd hebben of open office.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een zielige mannekes allemaal. Hopelijk zijn ze snel weer in hun hummetjes.
Linkje voor die snoozebaby werkt hier trouwens nietActie is misschien al weer afgelopen ofzo.
bij mij doettie het ook niet meer hoor. en op de site zelf zie ik ook niks meer staan. ik denk dat de actie afgelopen is dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
de eerste? dat is word document, dan moet je word geinstalleerd hebben of open office.
quote:Op woensdag 22 april 2009 06:00 schreef LovelyLady het volgende:
Engoeiemorgen, uiteindelijk sliep Koen om half 3, en we zitten nu sinds half 6 vrolijk beneden(hij dan, ik niet)
als het idd tandjes zijn?? waarschuw me dan even, dan weet ik wat me nog te wachten staatquote:Op woensdag 22 april 2009 06:00 schreef LovelyLady het volgende:
Engoeiemorgen, uiteindelijk sliep Koen om half 3, en we zitten nu sinds half 6 vrolijk beneden(hij dan, ik niet)
Eensch...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Kinderen krijgen geen tanden, dat is een hoax
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch...![]()
Meneer was moe (goh echt?) en ligt nu weer in zijn bedje te knorren (hij wel)... Ik ga zo ook maar even op de bank, ander ben ik bang dat ik vanmiddag omval.
Maar wat het nou is? Hysterisch huilen, wel moe zijn maar niet willen slapen. als je hem neer legt, grijpen die handjes de spijltjes en hup je bent nog niet bij de deur of hij zit al. Een sprongetje, fase, tandjes het maakt me eigenlijk weinig uit. Als het maar geen wekenlang aanhoudt
En wat nog het ergste is, je staat er als ouder bij en het is gewoon kansloos, want niets helpt. En ik vind dat nog het ergste van het hele ouderschap. Je kind huilt en niets helpt, en het voelt een beetje als falen.
Sorry, hij stond nog open, kom ik blij doenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch...![]()
Meneer was moe (goh echt?) en ligt nu weer in zijn bedje te knorren (hij wel)... Ik ga zo ook maar even op de bank, ander ben ik bang dat ik vanmiddag omval.
Maar wat het nou is? Hysterisch huilen, wel moe zijn maar niet willen slapen. als je hem neer legt, grijpen die handjes de spijltjes en hup je bent nog niet bij de deur of hij zit al. Een sprongetje, fase, tandjes het maakt me eigenlijk weinig uit. Als het maar geen wekenlang aanhoudt
En wat nog het ergste is, je staat er als ouder bij en het is gewoon kansloos, want niets helpt. En ik vind dat nog het ergste van het hele ouderschap. Je kind huilt en niets helpt, en het voelt een beetje als falen.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
JAAAA!
Hij ging uit zichzelf zitten. Op zijn buik, op zijn knietjes, even kruipen, boxspijl beet en hop zitten
Oja en het shirt moet ik echt even spammen! Tadaa!
Enig idee waar het shirt vandaan komt? Misschien hebben ze nog meer van dat soort leuke shirtjesquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
Het is ook echt de vorm van zo'n wasmachine uit een wasvoorschriftDat kan je op de foto niet goed zien. Ik heb er zo om gelachen toen we hem kregen!
Groningen ergens en ze hadden inderdaad nog veel meerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee waar het shirt vandaan komt? Misschien hebben ze nog meer van dat soort leuke shirtjes
Misschien toch last van? Als hij weer pieperig wordt misschien toch even HA bellen? Oortjes kunnen best pijn doen!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
Aankijken en paracetamolletje heb je al gedaan tochquote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Oorontsteking? (de dokter is er niet op woensdag) Ik was maandag ook helemaal verbaast dat Sander dus ook oorontsteking heeft maar geen koorts. Ik dacht dat bij baby's altijd koorts kwam als er een ontsteking is.
Ik wil best de vervangende arts bellen maar die scheept meestal af met: kijk maar even aan, geef maar een paracetamolletje
Ze zijn met koffiepauze en bezig met de recepten bladiebla... geen idee of ik vandaag nog terecht kan.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Aankijken en paracetamolletje heb je al gedaan tochDat kan je ook best zeggen hoor
En als je verhaal van vannacht uitlegt, luistert hij echt wel
Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tandenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef peterfan het volgende:
En evenvoor Leander, wat een supershirt en wat is hij al ver! Mijn zoontje is een maand ouder maar kan nog niet kruipen of zelf gaan zitten, wat een held! (Hij heeft dan wel al weer 5 tanden, dat dan weer wel
).
we hebben een cardreader. ook wel genaamd fotogeheugenleesdingetjequote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
nou, als ik zo eens bekijk hoe je de laatste maanden doorstaan hebt ben je zeker geen falende moeder hoor! *knufs*. gewoon lekker knuffelen dwars door het huilen. knuffelen is altijd goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Selene
Jeetje, ik moet echt even wennen zeg. 't droppie huilt al een half uur en troosten lukt niet. Voel ik me als een falende moeder door. Bah!
babydraakjesquote:Op woensdag 22 april 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tandenEn haar
En Koot, wat zijn het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door freecell op 22-04-2009 12:14:37 ]
ook al zo'n rauwdouwerquote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:
IsisWel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?
DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee
Kruipertje! (filmpje)
wat een heerlijk ventje freecellquote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:
IsisWel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?
DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee
Kruipertje! (filmpje)
grappig, volgens mij gaan ze echt gelijk opquote:Op woensdag 22 april 2009 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Freecell!
Hier een blije baby in de box!Alleen moet hij eik nog wel slapen. Maar doet hij niet meer aan denk ik. Peuter nu gelukkig wel!
De prikjes zitten erin. nr1 geen kik, nr2 krijsen als een speenvarken. Wel snel getroost. Afwachten maar hoe het gaat.
Hij kan echt veel meer nu, leuk om te zien. Kan op zn zij rollen en kijkt dan verbaast. Kletst heel veel en sputtert. Dus prrrrrrfffffff en dan dikke lol!
Kan veel dingen nu zelf in de box pakken. En ook zo handig, wel zelf je speen eruit kunnen halen, maar neit meer erin. Gelukkig is je hand ook lekker.
En iets op zijn gezicht leggen vind hij ook leuk, moet ik het eraf halen.
Van sinaspril bestaan 2 varianten: gewone (zet)pillen en een vloeibare versie. Die laatste bedoel jij denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler wilde eerst dus neit slapen Uiteindelijk 1,5 naast me op de bank geslapen. Het is dat hij een fles moest hebben, anders sliep hij nog langer. Hij heeft wel knalrode wangen ineens, maar voelt niet superwarm aan.
Weet iemand of het klopt dat sinaspril (?) de vloeibare paracetamol is? Hij mag voorlopig geen zetpillen nml.
handig als je t in huis hebt..maar een beetje koorts is juist goed.als ie echt last heeft kan je m wat geven..maar anders gewoon lekker uit laten zwetenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jojo, ja die bedoel ik dan. Had er ooit van gehoord. Twijfel of ik die moet aanschaffen nu.
If I only knew....quote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef Fuente het volgende:
Marie
LL, dat klinkt niet fijn. Wat is er pcies aan de hand?
Ja dat zij de doktersassistente ook nog, er kan druk op komen. (het is nu stil maar ben inmiddels al 2 keer terug geweest) Maar hij heeft een zetpil gekregen en voor het slapen gaan ook nog even neusspray gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef peterfan het volgende:
LL, denk je nog steeds aan oorontsteking? Ik kan me herinneren (zit al de hele middag na te denken waarvan maar ik heb het laatst gehoord) dat bij oorontsteking liggen/slapen heel vervelend is. Iets met liggen en dan komt er meer druk op de oortjes ofzo?
Sterkte in ieder geval, arme Koen!
gelukkigquote:Op donderdag 23 april 2009 07:22 schreef LovelyLady het volgende:
Koen sliep om half 10! Is vannacht 1 keer wakker geweest en vanmorgen om half 6, hij slaapt nu nog steedsDus we hebben eindelijk een goede nacht gehad.
![]()
He gatsie, lekker een ui doormidden snijden (of vochtige handdoeken met daarop luuf of babyvicks ophangen)quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nachtSeb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.
gelukkig vandaag vrij
otrivin baby, werkt als een tietquote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nachtSeb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.
gelukkig vandaag vrij
Heerlijk he als ze zo goed slapen! Danique kan ook ze lekker slapen!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon was om kwart voor 9 wakker... fles gegeven en weer naar bed gedaan. Hij ligt nu alweer 45 minuten te slapen... onze kleine slaapkop![]()
Heeft Julian ook. Heb 'm dus net echt even laten jengelen en toen is ie toch in de wieg in slaap gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Maar meestal slaapt ze overdag alleen op schoot en als ik dr wegleg wordt ze wakker
Dat zegt Seb ook altijdquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap![]()
Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.
Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten
De titanic is er niets bij Estrys. Ik zit echt met mijn handen in het haarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Estrys het volgende:
het is nogal drama deze week of niet LL?
Seb slaapt al een tijdje, heeft nog even liggen piepen, denk dat hij een beetje koorts heeft.
Ow dat wist ik niet, ik ken dat Infakol niet, en baat het niet, schaadt het niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Tinuviel het volgende:
Lovelylady: Volgens mij is Cinababy ongeveer hetzelfde als Infakol. Dat gebruiken wij al en naar mijn gevoel komt de lucht er daardoor beter naar buiten. Of de krampjes daardoor minder worden weet ik niet zeker.
en het hoofdeinde omhoog zetten? kussen of matras onder het hoofdeinde?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Koen is heel vrolijk hoor!!! Naar bed gaan is alleen een drama. Dus het is of dat er druk op zijn oren komt en dat hij daarom niet wil slapen OF hij neemt me in de maling en stelt zich aan
Blabla wat schattig, als ik het hier zing dan klappen zijn handjes op het tafelblad of gaat hij met beide handjes op zijn beentjes slaan
babyscheetjesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Dakota het volgende:
maar als ik haar op haar buik op mijn knieen heb liggen dan laat ze altijd scheetjes![]()
Ook al geprobeerd maar vind meneer ook niet goed, bovendien kan hij namelijk nog makkelijker gaan zitten en staanquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef DJMO het volgende:
En het hoofdeinde omhoog zetten? kussen of matras onder het hoofdeinde?
ooow oke, heb ik weer niet goed gelezenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Koen is heel vrolijk hoor!!! Naar bed gaan is alleen een drama. Dus het is of dat er druk op zijn oren komt en dat hij daarom niet wil slapen OF hij neemt me in de maling en stelt zich aan
Blabla wat schattig, als ik het hier zing dan klappen zijn handjes op het tafelblad of gaat hij met beide handjes op zijn beentjes slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |