Hey leuk! Heb net ook een mailtje gestuurd. Ben wel benieuwdquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef DJMO het volgende:
http://oeiikgroei.nl/oudersinfo.asp?id=1108
ik doe ook meegratis spul is nooit weg
ja, dat is een prima mogelijke verklaringquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is nu net in slaap gevallen bij J. op schoot. Het arme schaap was helemaal over de rooie... Zou het komen doordat ze doorhebben dat we de kamer uitlopen? Of hebben ze dat pas op latere leeftijd? Hij snikt nu nog wat na
Cool zeg!quote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef Estrys het volgende:
Even showen hoor, ik heb een (verlaat) kraamcadeautje gekregen![]()
[ afbeelding ]
issie niet heeel cool?
http://www.kindjeopkomst.nl/html/baby/rapleygallerij_001.htmquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is rapley'en??Fijn dat het zo goed is gegaan gisterenavond/vannacht!
Raissa, veel succes straks. En Estrys, die kar is inderdaad erg cool. En JJ gaat snel zeg...
Ik mag net niet meedoen met die test, Lennon is nog geen 4 maanden.
nee prikjes had ze gisterenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Marie79 het volgende:
Elin ook prikjes vandaag, Maarten mag vanmiddag!
en ik heb een heerlijk dagje extra vrij genomen![]()
Zou fijn zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef simmu het volgende:
hier is het nog steeds prachtig weer. en aangezien mijn moederdagkado (mei tai) per chauffeur onderweg is (track&trace-info) hoop ik heel hard dattie voor 2 uur arriveert, dan kunnen we fijn per mei tai naar de bieb
selene tot nu toe ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Dakota het volgende:
niet! Elin is vroluhk!
ik doe nu voor selene t-shirtjes en luchtige katoenen lange broekjes. ik ben een tikkie panisch dat ze verbrandt (ik heb zelf regelmatig moedervlekken die weg moeten omdat ze veranderen) dus ik heb liever wat meer bedekt plus zonnebrandspul erop (erop smeren onder luid protest).quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om te bedenken welke kleding ze aan moeten met dit weer? Het is best warm buiten, binnen minder. Korte broek/korte mouwen/lange broek/lange mouwen![]()
En ik heb veel te weinig zomerkleding, goede reden om donderdag naar de mama mazzeldagen van Prenatal te gaan. Ik heb ook nog een bon van de V&D voor 20% korting vanavond... ik vind daar alleen niet veel leuke kleding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |