abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:31:08 #153
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68247997
Labeldinges? Zo'n doekie met tig van die labels eraan? Of zijn er nog andere labeldingessen
pi_68248076
succes morgen Jojo!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68248125
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Jojogirl het volgende:
Labeldinges? Zo'n doekie met tig van die labels eraan? Of zijn er nog andere labeldingessen

die ja
wanna rub mah puppeh?!
pi_68248469
Tis hier weer draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama
Koen is moe, naar bed gedaan, huilen, overstuur huilen, even laten gaan, in bed laten liggen, tutteltje erin, over zijn bolletje aaien. Koen is rustig, sluit bijna zijn ogen, ja hij heeft zijn ogen dicht.... deur net dicht.... huilen *zucht*
Nog maar even laten gaan... beetje rommelen op de overloop en in de badkamer. Koen nog harder huilen, overstuur huilen.
Goh ja... wat nu? Er eventjes uitgehaald, en op stoel in zijn kamertje even zitten.
Ondertussen maakt Jeroen een flesje melk, even wat drinken gaat er wel in. Koen wrijft in zijn oogjes, is duidelijk echt wel moe. Hup naar bed... en het hele drama weer opnieuw. J. is nu nog bij hem en af en toe hoor ik een overstuur gilletje... of een huiltje.
Ik vind het kut dat mijn kind zo veel verdriet heeft
pi_68248592
Klote LL

dat gaat hier iedere avond zo'n beetje op die manier. slapen is niet leuk hoor
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68248627
Ow LL dat is ook kut
Succes er mee joh! Hij gaat vast snel lekker slapen
pi_68248995
Mja op het moment dat ik het tikte kwam J. al naar beneden. Koen is toen nog een keer flink gaan huilen en is J. er weer heen gegaan. Nu slaap hij. Uiteindelijk wel, maar het heeft wel vanaf 6 uur geduurt
pi_68249118
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Jojogirl het volgende:
geen idee wat het is. ik heb het ook. het is gratis
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68249161
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Mja op het moment dat ik het tikte kwam J. al naar beneden. Koen is toen nog een keer flink gaan huilen en is J. er weer heen gegaan. Nu slaap hij. Uiteindelijk wel, maar het heeft wel vanaf 6 uur geduurt
arme jullie
hopelijk is het gewoon een fase.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:13:49 #162
4177 Jojogirl
pi_68249583
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:00 schreef simmu het volgende:

[..]

geen idee wat het is. ik heb het ook. het is gratis
Oe, waar?
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:17:15 #163
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68249726
Voor de OP:
27-08-2008; Duncan, zoon van moi
pi_68251252
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:13 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Oe, waar?
hiero:
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef DJMO het volgende:
http://oeiikgroei.nl/oudersinfo.asp?id=1108
ik doe ook mee gratis spul is nooit weg
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoorden maar tis gratis! ben ik een succer of wat...
pi_68251285
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de OP:
27-08-2008; Duncan, zoon van moi
gefeliciteerd nog!
en welkom in de babbelclub
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 21:21:36 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68252045
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef simmu het volgende:

[..]

hiero:
[..]

ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoorden maar tis gratis! ben ik een succer of wat...
je bent nederlander of niet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:21:41 #167
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68252047
Och arme Koen, en arme LL en J... ik vind dat zelf ook zo naar...

Bij ons was het ook drama vanavond... Maarten heeft geslapen tot half 6, toen werd hij wakker, in het begin ging het wel, even gespeelt, op de grond gelegen op zijn buik en toen was het brullen... zo brullen zelfs dat we dachten hij heeft honger, en ja hoor, 2 1/2 uur na zijn laatste fles ging er weer een hele fles in! Daarna even op schoot en ging het wel redelijk, af en toe een snikje, erg zielig en daarna was het brullen. Ook in zijn ogen wrijven enzo, dus moe was hij ook, en hij had gewoon zo'n last van zijn prikjes... W. heeft hem een zetpilletje gegeven en hem naar bed gebracht. Ik ben ondertussen gaan sporten, ik hoor net van W. dat Maarten nog een minuut of 10 gehuilt heeft, W. is nog wel even bij hem gaan kijken en toen was het ineens stil en lag hij te slapen... Vanavond nog een flesje en dan hopelijk slaapt hij weer verder. Al slapend komt Maarten toch makkelijker door deze rottijd heen ga ik vanuit.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 22:01:07 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68253645
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef simmu het volgende:
quote:
Het onderzoek zal uitgevoerd worden door middel van het samenstellen van twee ‘testpanels’ baby’s waarbij enquêtes zullen worden afgenomen. De ene groep baby’s krijgt het knuffeldoekje en de andere groep krijgt een Snoozebaby pakket met dummydoekje. Na 2,5 maand vullen de ouders een enquête in om de werking van de doekjes helder te krijgen. Vervolgens kunnen beide groepen vergeleken worden en kan er vastgesteld worden of de knuffeldoekjes voldoen aan de voorgenoemde eigenschappen. De ouders worden benaderd door Snoozebaby en krijgen voorafgaand aan het onderzoek het Snoozebaby knuffeldoekje of -dummy thuisgestuurd beide in officiële Snoozebabyverpakking. Vervolgens ontvangen de ouders na afloop van het onderzoek als dank een uitgebreid Snoozebabypakket eventueel met echt knuffeldoekje.
http://www.snoozebaby.com(...)zebaby_onderzoek.doc
http://www.snoozebaby.com/
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 21 april 2009 @ 22:06:45 #169
4177 Jojogirl
pi_68253881
Wat een zielige mannekes allemaal. Hopelijk zijn ze snel weer in hun hummetjes.

Linkje voor die snoozebaby werkt hier trouwens niet Actie is misschien al weer afgelopen ofzo.
pi_68254269
Wij doen ook aan de knuffeldoekactie mee.

Zielige mannetjes idd.

Die van mij heeft lekker in de buitenlucht gelegen. Met lange dunne broek, mouwloos rompertje en longsleeve. In de wipper, met babygym spelen vond hij erg leuk. En natuurlijk lekker geknuffeld!
Zie wel op tegen de prikjes morgen. En hoop dat Kim een beetje luistert dan , na een ochtendje psz.
pi_68254408
quote:
dus als je achteraf nog een doekje krijgt had je eerst een nepdoekje
ik hoop dat ik in de nepdoekjesgroep zit dan. 2 doekjes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 22:24:13 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68254527
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een zielige mannekes allemaal. Hopelijk zijn ze snel weer in hun hummetjes.

Linkje voor die snoozebaby werkt hier trouwens niet Actie is misschien al weer afgelopen ofzo.
de eerste? dat is word document, dan moet je word geinstalleerd hebben of open office.

pi_68254735
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

de eerste? dat is word document, dan moet je word geinstalleerd hebben of open office.
bij mij doettie het ook niet meer hoor. en op de site zelf zie ik ook niks meer staan. ik denk dat de actie afgelopen is dan.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:28:47 #174
4177 Jojogirl
pi_68254749
Nee, ik bedoelde het linkje van die actie op die andere site.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 22:35:10 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68255092
oh, ja dat zou goed kunnen dan .. misschien kan je je nog aanmelden via snoozebaby zelf? ipv via oei ik groei?

pi_68255107
z zitten vast vol, door ons
wanna rub mah puppeh?!
pi_68256094
Ja wij doen ook mee Ben benieuwd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68259208

Van nachtrust niets te bekennen.... Koen heeft net ruim 135 ml gedronken, en zetpil erin want hij is compleet van slag.... maar we weten niet waardoor.
Ook het winterslaapzakje even verruild voor de dunnere versie aangezien hij warm aanvoelde maar hij heeft geen verhoging/koorts
pi_68259865
En goeiemorgen, uiteindelijk sliep Koen om half 3, en we zitten nu sinds half 6 vrolijk beneden(hij dan, ik niet)
pi_68260449
Ben heel beniewd, wij doen ook mee, maar Leander heeft niet zoveel met doekjes
Hij heeft nu wel het tofste shirt op aarde aan trouwens
Heeft hij gekregen op zijn papa's verjaardag!
pi_68260482
quote:
Op woensdag 22 april 2009 06:00 schreef LovelyLady het volgende:
En goeiemorgen, uiteindelijk sliep Koen om half 3, en we zitten nu sinds half 6 vrolijk beneden(hij dan, ik niet)

Waaaah
Succes met vandaag dan!
  woensdag 22 april 2009 @ 08:19:29 #182
4177 Jojogirl
pi_68260541
Pff, sterkte vandaag LL, na zo'n kort nachtje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 april 2009 @ 08:19:45 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68260546
quote:
Op woensdag 22 april 2009 06:00 schreef LovelyLady het volgende:
als het idd tandjes zijn?? waarschuw me dan even, dan weet ik wat me nog te wachten staat hoewel ik eerlijk gezegd geen noemenswaardige problemen ga verwachten, ik heb zo het idee dat hij daar net zo makkelijk doorheen rolt als door zijn prikjes etc.
en sterkte idd vandaag

pi_68260592
Kinderen krijgen geen tanden, dat is een hoax
pi_68260780
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Kinderen krijgen geen tanden, dat is een hoax
Eensch...
Meneer was moe (goh echt?) en ligt nu weer in zijn bedje te knorren (hij wel )... Ik ga zo ook maar even op de bank, ander ben ik bang dat ik vanmiddag omval.
Maar wat het nou is? Hysterisch huilen, wel moe zijn maar niet willen slapen. als je hem neer legt, grijpen die handjes de spijltjes en hup je bent nog niet bij de deur of hij zit al. Een sprongetje, fase, tandjes het maakt me eigenlijk weinig uit. Als het maar geen wekenlang aanhoudt
En wat nog het ergste is, je staat er als ouder bij en het is gewoon kansloos, want niets helpt. En ik vind dat nog het ergste van het hele ouderschap. Je kind huilt en niets helpt, en het voelt een beetje als falen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 april 2009 @ 08:38:57 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68260790
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Eensch...
Meneer was moe (goh echt?) en ligt nu weer in zijn bedje te knorren (hij wel )... Ik ga zo ook maar even op de bank, ander ben ik bang dat ik vanmiddag omval.
Maar wat het nou is? Hysterisch huilen, wel moe zijn maar niet willen slapen. als je hem neer legt, grijpen die handjes de spijltjes en hup je bent nog niet bij de deur of hij zit al. Een sprongetje, fase, tandjes het maakt me eigenlijk weinig uit. Als het maar geen wekenlang aanhoudt
En wat nog het ergste is, je staat er als ouder bij en het is gewoon kansloos, want niets helpt. En ik vind dat nog het ergste van het hele ouderschap. Je kind huilt en niets helpt, en het voelt een beetje als falen.

pi_68260809
JAAAA!
Hij ging uit zichzelf zitten. Op zijn buik, op zijn knietjes, even kruipen, boxspijl beet en hop zitten

Oja en het shirt moet ik echt even spammen! Tadaa!
pi_68260880
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Eensch...
Sorry, hij stond nog open, kom ik blij doen
Je kan inderdaad niks doen en dat is heel sneu, voor allebei, maar je kán er ook echt niks aan doen. Het is niet dat je hem bewust nageltjes uittrekt of uuuuuren laat brullen zonder wat te doen. Jij doet wat je kan en dat merkt hij echt wel hoor
Onvoorwaardelijke liefde is het beste wat je hem kan geven en al houdt hij niet op met huilen, je maakt mij niet wijs dat een baby het niet merkt
pi_68260882
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
JAAAA!
Hij ging uit zichzelf zitten. Op zijn buik, op zijn knietjes, even kruipen, boxspijl beet en hop zitten

Oja en het shirt moet ik echt even spammen! Tadaa!
Jaaaaaaaaaaaa wat GOED!!!!
En dat shirt is echt hilarisch! LOL
pi_68260923
Het is ook echt de vorm van zo'n wasmachine uit een wasvoorschrift Dat kan je op de foto niet goed zien. Ik heb er zo om gelachen toen we hem kregen!
pi_68261050
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
Het is ook echt de vorm van zo'n wasmachine uit een wasvoorschrift Dat kan je op de foto niet goed zien. Ik heb er zo om gelachen toen we hem kregen!
Enig idee waar het shirt vandaan komt? Misschien hebben ze nog meer van dat soort leuke shirtjes
pi_68262399
agoss LL, arme jullie! wat freecell al zegt, je doet je best en dat is gewoon genoeg. en go leander!!! ik sprak gister mijn moeder en het blijkt dat ik als baby het hele hoofdstuk "zelf zitten" oversloeg. ik ging van tijgeren naar kruipen naar lopen.

hier zijn we dus driftig aan het zoeken naar het kabeltje van het fotogeheugenleesdingetje
pi_68262971
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
pi_68263000
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Enig idee waar het shirt vandaan komt? Misschien hebben ze nog meer van dat soort leuke shirtjes
Groningen ergens en ze hadden inderdaad nog veel meer Ook voor volwassenen. TARA kreeg zelf een T-shirt met het LEGO logo, maar dan zonder L

Ik heb trouwens een trucje ontdekt om te kijken of L. moe is!
Zachtjes over zijn voorhoofd/neusje naar beneden aaien. Als hij niet moe is kijkt hij je raar aan of moet hij lachen, als hij wel moe is, gaat hij heel hard in zijn ogen wrijven
pi_68263054
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
Misschien toch last van? Als hij weer pieperig wordt misschien toch even HA bellen? Oortjes kunnen best pijn doen!
pi_68263360
Oorontsteking? (de dokter is er niet op woensdag) Ik was maandag ook helemaal verbaast dat Sander dus ook oorontsteking heeft maar geen koorts. Ik dacht dat bij baby's altijd koorts kwam als er een ontsteking is.
Ik wil best de vervangende arts bellen maar die scheept meestal af met: kijk maar even aan, geef maar een paracetamolletje
pi_68263421
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Oorontsteking? (de dokter is er niet op woensdag) Ik was maandag ook helemaal verbaast dat Sander dus ook oorontsteking heeft maar geen koorts. Ik dacht dat bij baby's altijd koorts kwam als er een ontsteking is.
Ik wil best de vervangende arts bellen maar die scheept meestal af met: kijk maar even aan, geef maar een paracetamolletje
Aankijken en paracetamolletje heb je al gedaan toch Dat kan je ook best zeggen hoor En als je verhaal van vannacht uitlegt, luistert hij echt wel
pi_68263706
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Aankijken en paracetamolletje heb je al gedaan toch Dat kan je ook best zeggen hoor En als je verhaal van vannacht uitlegt, luistert hij echt wel
Ze zijn met koffiepauze en bezig met de recepten bladiebla... geen idee of ik vandaag nog terecht kan.

edit: bericht helemaal afgeluisterd, voor afspraken bellen tussen 8 en 10 en pas na half 12 kan ik met dringende vragen (die niet kunnen wachten tot morgen) terecht
Dus straks nog maar ff bellen

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 10:39:34 ]
pi_68263721
LL, ik heb al vaker gehoord dat er babietjes waren die oorontsteking hadden zonder dat de ouders er iets van gemerkt hadden en zonder dat ze koorts hadden! Het kan best dus, ik zou echt even bellen hoor. Arme Koen, sterkte er mee!

En even voor Leander, wat een supershirt en wat is hij al ver! Mijn zoontje is een maand ouder maar kan nog niet kruipen of zelf gaan zitten, wat een held! (Hij heeft dan wel al weer 5 tanden, dat dan weer wel ).
pi_68263779
ahw LL..arme jullie! en Leander

doe eens lief jullie

klikliklkilk

wanna rub mah puppeh?!
pi_68263843
Elin nog last van verhoging? (niet hier ook al die eitjes
Maarten nog last van de prikjes gehad Marie?
pi_68263858
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef peterfan het volgende:

En even voor Leander, wat een supershirt en wat is hij al ver! Mijn zoontje is een maand ouder maar kan nog niet kruipen of zelf gaan zitten, wat een held! (Hij heeft dan wel al weer 5 tanden, dat dan weer wel ).
Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tanden En haar

En Koot, wat zijn het?
pi_68263884
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
we hebben een cardreader. ook wel genaamd fotogeheugenleesdingetje
maar het kabeltje daarvan was zoek

stap 1:vrotten

stap 2: pakken

stap 3: hebbes!

pi_68263943
Ook onder dat ding hè? Waarom moeten ze altijd onder iets kruipen?
pi_68264004
Die onderste foto hahahaha Ze wordt vast een wijs vrouwke... nu al met d'r neus in de boeken(letterlijk)
Koen zit ook regelmatig vast onder de stoel

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 10:47:35 ]
pi_68264050
in het ding is *ook* gaaf hoor. en ze gaat hard! 4 km/uur
achteraf gezien mocht het geloof ik nog niet. maar ze kan het dus zal het wel
pi_68264075
Selene

Jeetje, ik moet echt even wennen zeg. 't droppie huilt al een half uur en troosten lukt niet. Voel ik me als een falende moeder door. Bah!
pi_68264178
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Selene

Jeetje, ik moet echt even wennen zeg. 't droppie huilt al een half uur en troosten lukt niet. Voel ik me als een falende moeder door. Bah!
nou, als ik zo eens bekijk hoe je de laatste maanden doorstaan hebt ben je zeker geen falende moeder hoor! *knufs*. gewoon lekker knuffelen dwars door het huilen. knuffelen is altijd goed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 april 2009 @ 10:55:57 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68264272
goeiendag .. meneer hier heeft een luier weten te fabriceren waar je letterlijk U tegen zegt hij voelde zo zwaar aan dat ik de keukenweegschaal erbij gepakt heb 290 gram... en een lucht ben blij dat hij (meestal) maar één strontluier per dag heeft (deze gaat dus ook meteen naar de stortkoker buiten toe, die wil ik echt niet in huis hebben al zit hij in een geparfumerd zakje)

pi_68264299
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tanden En haar

En Koot, wat zijn het?
babydraakjes

enne elin heeft nu 37.6 hoog voor haar maar gisteren was het 38.6 en 38.3..gaat dus de goede kant weer op. Slaapt wel veel
wanna rub mah puppeh?!
pi_68264359
door jullie zijn twee andere eitjes ook al 'gekrakt 'O+

en selene! Way to go!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68265679
Dokter gebeld, mag 3 keer daags babyneuspray geven, en zetpilletjes als vrijdag niet beter is dan bellen voor afspraak bij eigen dokter. Ze zijn niet happig op AB, wat eigenlijk wel logisch is.
pi_68266736
Is ook wel logisch inderdaad, maar als het nu vrijdag nog niet over is, weten ze er in ieder geval van
Ik heb nu ook een draakje stiekem

Kijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door freecell op 22-04-2009 12:14:37 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 april 2009 @ 12:20:39 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68267090
stomme vraag misschien, maar wat trek ik jr aan.. we gaan naar een overdekt winkelcentrum met mijn dochter; maar we moeten haar eerst ophalen, dus het is echt binnen/buiten/binnen/buiten. hij heeft nu een boxpakje met open voetje, rompertje met korte mouwen, en sokjes aan.. ik zet hem nog wel een zonnehoedje op, maar moet ik een jasje aantrekken of alleen meenemen voor de zekerheid? of nog wat koelers aantrekken... ik weet het niet meer

pi_68267126
Ik mag eigenlijk niet meer klagen over poepluiers hier Maar ik had er gisteren eentje, die STONK. Niet normaal. Wij verzamelen de luiers en kunnen ze dan op het KDV in de container gooien voor recycling maar die ene heb ik dus in een ander zakje gedaan en meteen weggekieperd. Op maandag en vrijdag neem ik de zakken met luiers dan mee, stuk minder afval thuis moet ik zeggen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 22 april 2009 @ 12:41:42 #216
4177 Jojogirl
pi_68267650
Ik zou gewoon een jasje of vestje meenemen DJMO, lijkt me dan wel warm zat.

En Isis heeft het bloedprikken weer overleefd. Het werd geen hielprikje of gewoon in d'r arm, maar een vingerprikje deze keer. Ze gilde wel d'r koppie d'raf toen het bloed drup voor drup werd verzameld, maar daarna was het verdriet al snel weer voorbij gelukkig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 april 2009 @ 12:44:49 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68267715
arme isis geef dr maar een extra knuffel jojo

pi_68267796
Isis Wel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?

DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee

Kruipertje! (filmpje)
pi_68267958
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:

Kruipertje! (filmpje)
ook al zo'n rauwdouwer
pi_68268631
Leuk filmpje freecell!
pi_68269389
Leuk Freecell!

Hier een blije baby in de box! Alleen moet hij eik nog wel slapen. Maar doet hij niet meer aan denk ik. Peuter nu gelukkig wel!

De prikjes zitten erin. nr1 geen kik, nr2 krijsen als een speenvarken. Wel snel getroost. Afwachten maar hoe het gaat.

Hij kan echt veel meer nu, leuk om te zien. Kan op zn zij rollen en kijkt dan verbaast. Kletst heel veel en sputtert. Dus prrrrrrfffffff en dan dikke lol!
Kan veel dingen nu zelf in de box pakken. En ook zo handig, wel zelf je speen eruit kunnen halen, maar neit meer erin. Gelukkig is je hand ook lekker.
En iets op zijn gezicht leggen vind hij ook leuk, moet ik het eraf halen.
pi_68269531
De tweede prik is ook veel pijnlijker Ingrid Die zooi brandt een beetje volgens de CB arts
pi_68269596
Mila heeft nog steeds geen last van de prikjes, gelukkig! Ze is lekker vrolijk en loopt vandaag een beetje te babbelen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 april 2009 @ 17:15:36 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68276406
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:

Kruipertje! (filmpje)
wat een heerlijk ventje freecell
ik ben btw niet echt een graadmeter qua temperatuur en kleding, omdat ik heel goed tegen hitte kan, en als anderen allang zitten te puffen in een topje of tshirt, ik nog vrolijk fluitend in een trui met lange mouwen loop

fijn dat de prikkindjes er geen last van (lijken te) hebben

pi_68276806
Tyler wilde eerst dus neit slapen Uiteindelijk 1,5 naast me op de bank geslapen. Het is dat hij een fles moest hebben, anders sliep hij nog langer. Hij heeft wel knalrode wangen ineens, maar voelt niet superwarm aan.
Weet iemand of het klopt dat sinaspril (?) de vloeibare paracetamol is? Hij mag voorlopig geen zetpillen nml.
pi_68276879
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Freecell!

Hier een blije baby in de box! Alleen moet hij eik nog wel slapen. Maar doet hij niet meer aan denk ik. Peuter nu gelukkig wel!

De prikjes zitten erin. nr1 geen kik, nr2 krijsen als een speenvarken. Wel snel getroost. Afwachten maar hoe het gaat.

Hij kan echt veel meer nu, leuk om te zien. Kan op zn zij rollen en kijkt dan verbaast. Kletst heel veel en sputtert. Dus prrrrrrfffffff en dan dikke lol!
Kan veel dingen nu zelf in de box pakken. En ook zo handig, wel zelf je speen eruit kunnen halen, maar neit meer erin. Gelukkig is je hand ook lekker.
En iets op zijn gezicht leggen vind hij ook leuk, moet ik het eraf halen.
grappig, volgens mij gaan ze echt gelijk op
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 22 april 2009 @ 17:33:13 #227
4177 Jojogirl
pi_68276927
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler wilde eerst dus neit slapen Uiteindelijk 1,5 naast me op de bank geslapen. Het is dat hij een fles moest hebben, anders sliep hij nog langer. Hij heeft wel knalrode wangen ineens, maar voelt niet superwarm aan.
Weet iemand of het klopt dat sinaspril (?) de vloeibare paracetamol is? Hij mag voorlopig geen zetpillen nml.
Van sinaspril bestaan 2 varianten: gewone (zet)pillen en een vloeibare versie. Die laatste bedoel jij denk ik.
pi_68277224
Jojo, ja die bedoel ik dan. Had er ooit van gehoord. Twijfel of ik die moet aanschaffen nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')