quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Jojogirl het volgende:
Labeldinges?Zo'n doekie met tig van die labels eraan? Of zijn er nog andere labeldingessen
geen idee wat het is. ik heb het ook. het is gratisquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Jojogirl het volgende:
Labeldinges?Zo'n doekie met tig van die labels eraan? Of zijn er nog andere labeldingessen
arme julliequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Mja op het moment dat ik het tikte kwam J. al naar beneden. Koen is toen nog een keer flink gaan huilen en is J. er weer heen gegaan. Nu slaap hij. Uiteindelijk wel, maar het heeft wel vanaf 6 uur geduurt
Oe, waar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:00 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee wat het is. ik heb het ook. het is gratis
hiero:quote:
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef DJMO het volgende:
http://oeiikgroei.nl/oudersinfo.asp?id=1108
ik doe ook meegratis spul is nooit weg
gefeliciteerd nog!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de OP:
27-08-2008; Duncan, zoon van moi
je bent nederlander of nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef simmu het volgende:
[..]
hiero:
[..]
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoordenmaar tis gratis! ben ik een succer of wat...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef simmu het volgende:
ik heb alleen geen flauw idee wat je dan moet doen. waarschijnlijk het speeltje geven en dan een vragenlijst beantwoordenmaar tis gratis! ben ik een succer of wat...
http://www.snoozebaby.com(...)zebaby_onderzoek.docquote:Het onderzoek zal uitgevoerd worden door middel van het samenstellen van twee ‘testpanels’ baby’s waarbij enquêtes zullen worden afgenomen. De ene groep baby’s krijgt het knuffeldoekje en de andere groep krijgt een Snoozebaby pakket met dummydoekje. Na 2,5 maand vullen de ouders een enquête in om de werking van de doekjes helder te krijgen. Vervolgens kunnen beide groepen vergeleken worden en kan er vastgesteld worden of de knuffeldoekjes voldoen aan de voorgenoemde eigenschappen. De ouders worden benaderd door Snoozebaby en krijgen voorafgaand aan het onderzoek het Snoozebaby knuffeldoekje of -dummy thuisgestuurd beide in officiële Snoozebabyverpakking. Vervolgens ontvangen de ouders na afloop van het onderzoek als dank een uitgebreid Snoozebabypakket eventueel met echt knuffeldoekje.
dus als je achteraf nog een doekje krijgt had je eerst een nepdoekjequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
http://www.snoozebaby.com(...)zebaby_onderzoek.doc
http://www.snoozebaby.com/
de eerste? dat is word document, dan moet je word geinstalleerd hebben of open office.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een zielige mannekes allemaal. Hopelijk zijn ze snel weer in hun hummetjes.
Linkje voor die snoozebaby werkt hier trouwens nietActie is misschien al weer afgelopen ofzo.
bij mij doettie het ook niet meer hoor. en op de site zelf zie ik ook niks meer staan. ik denk dat de actie afgelopen is dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
de eerste? dat is word document, dan moet je word geinstalleerd hebben of open office.
quote:Op woensdag 22 april 2009 06:00 schreef LovelyLady het volgende:
Engoeiemorgen, uiteindelijk sliep Koen om half 3, en we zitten nu sinds half 6 vrolijk beneden(hij dan, ik niet)
als het idd tandjes zijn?? waarschuw me dan even, dan weet ik wat me nog te wachten staatquote:Op woensdag 22 april 2009 06:00 schreef LovelyLady het volgende:
Engoeiemorgen, uiteindelijk sliep Koen om half 3, en we zitten nu sinds half 6 vrolijk beneden(hij dan, ik niet)
Eensch...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Kinderen krijgen geen tanden, dat is een hoax
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch...![]()
Meneer was moe (goh echt?) en ligt nu weer in zijn bedje te knorren (hij wel)... Ik ga zo ook maar even op de bank, ander ben ik bang dat ik vanmiddag omval.
Maar wat het nou is? Hysterisch huilen, wel moe zijn maar niet willen slapen. als je hem neer legt, grijpen die handjes de spijltjes en hup je bent nog niet bij de deur of hij zit al. Een sprongetje, fase, tandjes het maakt me eigenlijk weinig uit. Als het maar geen wekenlang aanhoudt
En wat nog het ergste is, je staat er als ouder bij en het is gewoon kansloos, want niets helpt. En ik vind dat nog het ergste van het hele ouderschap. Je kind huilt en niets helpt, en het voelt een beetje als falen.
Sorry, hij stond nog open, kom ik blij doenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eensch...![]()
Meneer was moe (goh echt?) en ligt nu weer in zijn bedje te knorren (hij wel)... Ik ga zo ook maar even op de bank, ander ben ik bang dat ik vanmiddag omval.
Maar wat het nou is? Hysterisch huilen, wel moe zijn maar niet willen slapen. als je hem neer legt, grijpen die handjes de spijltjes en hup je bent nog niet bij de deur of hij zit al. Een sprongetje, fase, tandjes het maakt me eigenlijk weinig uit. Als het maar geen wekenlang aanhoudt
En wat nog het ergste is, je staat er als ouder bij en het is gewoon kansloos, want niets helpt. En ik vind dat nog het ergste van het hele ouderschap. Je kind huilt en niets helpt, en het voelt een beetje als falen.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 april 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
JAAAA!
Hij ging uit zichzelf zitten. Op zijn buik, op zijn knietjes, even kruipen, boxspijl beet en hop zitten
Oja en het shirt moet ik echt even spammen! Tadaa!
Enig idee waar het shirt vandaan komt? Misschien hebben ze nog meer van dat soort leuke shirtjesquote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef freecell het volgende:
Het is ook echt de vorm van zo'n wasmachine uit een wasvoorschriftDat kan je op de foto niet goed zien. Ik heb er zo om gelachen toen we hem kregen!
Groningen ergens en ze hadden inderdaad nog veel meerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee waar het shirt vandaan komt? Misschien hebben ze nog meer van dat soort leuke shirtjes
Misschien toch last van? Als hij weer pieperig wordt misschien toch even HA bellen? Oortjes kunnen best pijn doen!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
Aankijken en paracetamolletje heb je al gedaan tochquote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Oorontsteking? (de dokter is er niet op woensdag) Ik was maandag ook helemaal verbaast dat Sander dus ook oorontsteking heeft maar geen koorts. Ik dacht dat bij baby's altijd koorts kwam als er een ontsteking is.
Ik wil best de vervangende arts bellen maar die scheept meestal af met: kijk maar even aan, geef maar een paracetamolletje
Ze zijn met koffiepauze en bezig met de recepten bladiebla... geen idee of ik vandaag nog terecht kan.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Aankijken en paracetamolletje heb je al gedaan tochDat kan je ook best zeggen hoor
En als je verhaal van vannacht uitlegt, luistert hij echt wel
Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tandenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef peterfan het volgende:
En evenvoor Leander, wat een supershirt en wat is hij al ver! Mijn zoontje is een maand ouder maar kan nog niet kruipen of zelf gaan zitten, wat een held! (Hij heeft dan wel al weer 5 tanden, dat dan weer wel
).
we hebben een cardreader. ook wel genaamd fotogeheugenleesdingetjequote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
nou, als ik zo eens bekijk hoe je de laatste maanden doorstaan hebt ben je zeker geen falende moeder hoor! *knufs*. gewoon lekker knuffelen dwars door het huilen. knuffelen is altijd goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Selene
Jeetje, ik moet echt even wennen zeg. 't droppie huilt al een half uur en troosten lukt niet. Voel ik me als een falende moeder door. Bah!
babydraakjesquote:Op woensdag 22 april 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tandenEn haar
En Koot, wat zijn het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door freecell op 22-04-2009 12:14:37 ]
ook al zo'n rauwdouwerquote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:
IsisWel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?
DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee
Kruipertje! (filmpje)
wat een heerlijk ventje freecellquote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:
IsisWel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?
DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee
Kruipertje! (filmpje)
grappig, volgens mij gaan ze echt gelijk opquote:Op woensdag 22 april 2009 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Freecell!
Hier een blije baby in de box!Alleen moet hij eik nog wel slapen. Maar doet hij niet meer aan denk ik. Peuter nu gelukkig wel!
De prikjes zitten erin. nr1 geen kik, nr2 krijsen als een speenvarken. Wel snel getroost. Afwachten maar hoe het gaat.
Hij kan echt veel meer nu, leuk om te zien. Kan op zn zij rollen en kijkt dan verbaast. Kletst heel veel en sputtert. Dus prrrrrrfffffff en dan dikke lol!
Kan veel dingen nu zelf in de box pakken. En ook zo handig, wel zelf je speen eruit kunnen halen, maar neit meer erin. Gelukkig is je hand ook lekker.
En iets op zijn gezicht leggen vind hij ook leuk, moet ik het eraf halen.
Van sinaspril bestaan 2 varianten: gewone (zet)pillen en een vloeibare versie. Die laatste bedoel jij denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler wilde eerst dus neit slapen Uiteindelijk 1,5 naast me op de bank geslapen. Het is dat hij een fles moest hebben, anders sliep hij nog langer. Hij heeft wel knalrode wangen ineens, maar voelt niet superwarm aan.
Weet iemand of het klopt dat sinaspril (?) de vloeibare paracetamol is? Hij mag voorlopig geen zetpillen nml.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |