quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap![]()
Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.
Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten
De titanic is er niets bij Estrys. Ik zit echt met mijn handen in het haarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Estrys het volgende:
het is nogal drama deze week of niet LL?
Seb slaapt al een tijdje, heeft nog even liggen piepen, denk dat hij een beetje koorts heeft.
Ow dat wist ik niet, ik ken dat Infakol niet, en baat het niet, schaadt het niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Tinuviel het volgende:
Lovelylady: Volgens mij is Cinababy ongeveer hetzelfde als Infakol. Dat gebruiken wij al en naar mijn gevoel komt de lucht er daardoor beter naar buiten. Of de krampjes daardoor minder worden weet ik niet zeker.
en het hoofdeinde omhoog zetten? kussen of matras onder het hoofdeinde?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Koen is heel vrolijk hoor!!! Naar bed gaan is alleen een drama. Dus het is of dat er druk op zijn oren komt en dat hij daarom niet wil slapen OF hij neemt me in de maling en stelt zich aan
Blabla wat schattig, als ik het hier zing dan klappen zijn handjes op het tafelblad of gaat hij met beide handjes op zijn beentjes slaan
babyscheetjesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Dakota het volgende:
maar als ik haar op haar buik op mijn knieen heb liggen dan laat ze altijd scheetjes![]()
Ook al geprobeerd maar vind meneer ook niet goed, bovendien kan hij namelijk nog makkelijker gaan zitten en staanquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef DJMO het volgende:
En het hoofdeinde omhoog zetten? kussen of matras onder het hoofdeinde?
ooow oke, heb ik weer niet goed gelezenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Koen is heel vrolijk hoor!!! Naar bed gaan is alleen een drama. Dus het is of dat er druk op zijn oren komt en dat hij daarom niet wil slapen OF hij neemt me in de maling en stelt zich aan
Blabla wat schattig, als ik het hier zing dan klappen zijn handjes op het tafelblad of gaat hij met beide handjes op zijn beentjes slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |