Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tandenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef peterfan het volgende:
En evenvoor Leander, wat een supershirt en wat is hij al ver! Mijn zoontje is een maand ouder maar kan nog niet kruipen of zelf gaan zitten, wat een held! (Hij heeft dan wel al weer 5 tanden, dat dan weer wel
).
we hebben een cardreader. ook wel genaamd fotogeheugenleesdingetjequote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
@ simmu Koop een cardreader, voor nog geen 10 euro heb je zo'n 456 ding in 1 om kaartjes via je pc uit te lezen
Koen heeft amper een uurtje geslapen denk ik... verder issie wel vrolijk. Wat me nu pas opvalt is dat hij vaak naar zijn oortje grijpt.
nou, als ik zo eens bekijk hoe je de laatste maanden doorstaan hebt ben je zeker geen falende moeder hoor! *knufs*. gewoon lekker knuffelen dwars door het huilen. knuffelen is altijd goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Selene
Jeetje, ik moet echt even wennen zeg. 't droppie huilt al een half uur en troosten lukt niet. Voel ik me als een falende moeder door. Bah!
babydraakjesquote:Op woensdag 22 april 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij is motorisch ook wel snel inderdaad! Maar nu nog tandenEn haar
En Koot, wat zijn het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door freecell op 22-04-2009 12:14:37 ]
ook al zo'n rauwdouwerquote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:
IsisWel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?
DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee
Kruipertje! (filmpje)
wat een heerlijk ventje freecellquote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef freecell het volgende:
IsisWel fijner in de vinger of niet? Hadden ze niet zoveel nodig?
DJMO: gewoon wat jezelf aanhebt en voor de zekerheid wat extra warms mee
Kruipertje! (filmpje)
grappig, volgens mij gaan ze echt gelijk opquote:Op woensdag 22 april 2009 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Freecell!
Hier een blije baby in de box!Alleen moet hij eik nog wel slapen. Maar doet hij niet meer aan denk ik. Peuter nu gelukkig wel!
De prikjes zitten erin. nr1 geen kik, nr2 krijsen als een speenvarken. Wel snel getroost. Afwachten maar hoe het gaat.
Hij kan echt veel meer nu, leuk om te zien. Kan op zn zij rollen en kijkt dan verbaast. Kletst heel veel en sputtert. Dus prrrrrrfffffff en dan dikke lol!
Kan veel dingen nu zelf in de box pakken. En ook zo handig, wel zelf je speen eruit kunnen halen, maar neit meer erin. Gelukkig is je hand ook lekker.
En iets op zijn gezicht leggen vind hij ook leuk, moet ik het eraf halen.
Van sinaspril bestaan 2 varianten: gewone (zet)pillen en een vloeibare versie. Die laatste bedoel jij denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler wilde eerst dus neit slapen Uiteindelijk 1,5 naast me op de bank geslapen. Het is dat hij een fles moest hebben, anders sliep hij nog langer. Hij heeft wel knalrode wangen ineens, maar voelt niet superwarm aan.
Weet iemand of het klopt dat sinaspril (?) de vloeibare paracetamol is? Hij mag voorlopig geen zetpillen nml.
handig als je t in huis hebt..maar een beetje koorts is juist goed.als ie echt last heeft kan je m wat geven..maar anders gewoon lekker uit laten zwetenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jojo, ja die bedoel ik dan. Had er ooit van gehoord. Twijfel of ik die moet aanschaffen nu.
If I only knew....quote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef Fuente het volgende:
Marie
LL, dat klinkt niet fijn. Wat is er pcies aan de hand?
Ja dat zij de doktersassistente ook nog, er kan druk op komen. (het is nu stil maar ben inmiddels al 2 keer terug geweest) Maar hij heeft een zetpil gekregen en voor het slapen gaan ook nog even neusspray gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef peterfan het volgende:
LL, denk je nog steeds aan oorontsteking? Ik kan me herinneren (zit al de hele middag na te denken waarvan maar ik heb het laatst gehoord) dat bij oorontsteking liggen/slapen heel vervelend is. Iets met liggen en dan komt er meer druk op de oortjes ofzo?
Sterkte in ieder geval, arme Koen!
gelukkigquote:Op donderdag 23 april 2009 07:22 schreef LovelyLady het volgende:
Koen sliep om half 10! Is vannacht 1 keer wakker geweest en vanmorgen om half 6, hij slaapt nu nog steedsDus we hebben eindelijk een goede nacht gehad.
![]()
He gatsie, lekker een ui doormidden snijden (of vochtige handdoeken met daarop luuf of babyvicks ophangen)quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nachtSeb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.
gelukkig vandaag vrij
otrivin baby, werkt als een tietquote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nachtSeb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.
gelukkig vandaag vrij
Heerlijk he als ze zo goed slapen! Danique kan ook ze lekker slapen!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon was om kwart voor 9 wakker... fles gegeven en weer naar bed gedaan. Hij ligt nu alweer 45 minuten te slapen... onze kleine slaapkop![]()
Heeft Julian ook. Heb 'm dus net echt even laten jengelen en toen is ie toch in de wieg in slaap gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Maar meestal slaapt ze overdag alleen op schoot en als ik dr wegleg wordt ze wakker
Dat zegt Seb ook altijdquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap![]()
Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.
Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten
De titanic is er niets bij Estrys. Ik zit echt met mijn handen in het haarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Estrys het volgende:
het is nogal drama deze week of niet LL?
Seb slaapt al een tijdje, heeft nog even liggen piepen, denk dat hij een beetje koorts heeft.
Ow dat wist ik niet, ik ken dat Infakol niet, en baat het niet, schaadt het niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Tinuviel het volgende:
Lovelylady: Volgens mij is Cinababy ongeveer hetzelfde als Infakol. Dat gebruiken wij al en naar mijn gevoel komt de lucht er daardoor beter naar buiten. Of de krampjes daardoor minder worden weet ik niet zeker.
en het hoofdeinde omhoog zetten? kussen of matras onder het hoofdeinde?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Koen is heel vrolijk hoor!!! Naar bed gaan is alleen een drama. Dus het is of dat er druk op zijn oren komt en dat hij daarom niet wil slapen OF hij neemt me in de maling en stelt zich aan
Blabla wat schattig, als ik het hier zing dan klappen zijn handjes op het tafelblad of gaat hij met beide handjes op zijn beentjes slaan
babyscheetjesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Dakota het volgende:
maar als ik haar op haar buik op mijn knieen heb liggen dan laat ze altijd scheetjes![]()
Ook al geprobeerd maar vind meneer ook niet goed, bovendien kan hij namelijk nog makkelijker gaan zitten en staanquote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef DJMO het volgende:
En het hoofdeinde omhoog zetten? kussen of matras onder het hoofdeinde?
ooow oke, heb ik weer niet goed gelezenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Koen is heel vrolijk hoor!!! Naar bed gaan is alleen een drama. Dus het is of dat er druk op zijn oren komt en dat hij daarom niet wil slapen OF hij neemt me in de maling en stelt zich aan
Blabla wat schattig, als ik het hier zing dan klappen zijn handjes op het tafelblad of gaat hij met beide handjes op zijn beentjes slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |