abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 09:56:02 #251
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68295430
Er zijn veel mensen verkouden, beterschap met Seb!!

Tex, dat is minder.. misschien straks nog eventjes slapen.

Lennon was om kwart voor 9 wakker... fles gegeven en weer naar bed gedaan. Hij ligt nu alweer 45 minuten te slapen... onze kleine slaapkop
Make love, not war ☮
pi_68295451
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nacht Seb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.

gelukkig vandaag vrij
otrivin baby, werkt als een tiet

met neuspompje kan ook.. eerst laten weken met otrivin en t er dan uitzuigen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68297058
selene doet ook mee
wil geen ochtendtukkie doen terwijl ze echt doodop is. volgens mij heeft ze weer de halve nacht liggen spelen. toen ik wakker werd (half 7 oid) was ze al wakker
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 april 2009 @ 11:10:30 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68297824
wat prijs ik me gelukkig met doorslapend kind alle vermoeide, zieke kindjes en hun mama's voor jullie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 23 april 2009 @ 11:21:54 #255
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68298213
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon was om kwart voor 9 wakker... fles gegeven en weer naar bed gedaan. Hij ligt nu alweer 45 minuten te slapen... onze kleine slaapkop
Heerlijk he als ze zo goed slapen! Danique kan ook ze lekker slapen!
Jammer genoeg slaapt ze niet meer door 's nachts en komt nu weer 1x,

Ze is echt een berevrolijk meisje, lacht en kletst de hele dag door en slaapt super goed, als ze wakker word dan gaat ze niet meer huilen maar lachen en babbelen (ook midden in de nacht )
pi_68302084
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Maar meestal slaapt ze overdag alleen op schoot en als ik dr wegleg wordt ze wakker
Heeft Julian ook. Heb 'm dus net echt even laten jengelen en toen is ie toch in de wieg in slaap gevallen.
Maar vermoeiend is het wel. Gelukkig komen er ook weer betere tijden.
pi_68302653
Slapen is voor mietjes zegt Tyler!
pi_68302806
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler praat al?!
  donderdag 23 april 2009 @ 14:01:06 #259
114177 Diaan73
pi_68303026
De kinderfysiotherapeut is net weg... Lennon doet het op zich goed maar heeft toch een duidelijke afplatting van het achterhoofd. A.s. maandag wordt hij gemeten. Voor nu moet hij meer op zn buik, bij elke verschoning en 3x tussendoor en dat vindt hij niet leuk maar ja wat moet dat moet. Maandag neemt ze ook het kussen mee, zodat we dat kunnen gaan proberen. Het is vooral als Lennon rechtop is, dat hij naar links kijkt.

Trouwens de hele tijd dat ze met hem bezig was onderzoeken enz. heeft hij gelachen Zo grappig om te zien.
Make love, not war ☮
pi_68303068
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat zegt Seb ook altijd

He vervelend Diaan. Hopelijk snel verbetering met fysio
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 23 april 2009 @ 14:07:37 #261
114177 Diaan73
pi_68303265
Ik heb vertrouwen erin dat het goedkomt hoor we moeten vooral veel oefenen, oefenen, oefenen en oefenen. Ze heeft ook nog gevraagd of we mee wilden doen aan de onderzoek van de UT hier om te kijken of de helmmethode wel een goede methode is... Kan volgens mij nooit kwaad...

Lennon houdt wel van slapen, hij ligt nu in de box te slapen, moe van alle oefeningen die ze met hem gedaan heeft, denk ik.
Make love, not war ☮
pi_68303934
Mila is op het moment ook niet zo van het slapen.. Ze ligt al een hele poos naast me op de bank om haar heen te kijken, met de speen in dr mond Ik ga dr nu maar eens in de maxicosi doen, moet even naar de apotheek om 4 blikken nenatal te halen..
pi_68304104
He Diaan wat een tegenvaller van Lennon dat hij toch een afplatting heeft maar het komt vast wel goed met al die oefeningen

Slapen? Koen vind het niet, die heeft er nog maar 1 uurtje opzitten vandaag.
Hij zit nu al ruim 30 minuten met de veters van mijn schoen te spelen
Vooralsnog lijkt hij minder vaak naar zijn oortje te grijpen, sprak vanmorgen nog een vriendin en haar zoon had bij iedere tand of kies die doorkwam ook oorontsteking. Ik geloof er niets van..... mijn kind krijgt geen tanden
pi_68304418
Uiteindelijk nog 45 min in de box geslapen. Af en toe gilt/krijst hij heel hard en scherp zeg maar. Ken ik helemaal niet van hem. Hoop maar dat hij geen pijn heeft dan. Soms huilt hij ontroostbaar, kom er dan maar neit achter wat er is. Zo zielig en frustrerend.
Gelukkig is hij tussendoor wel vrolijk!
pi_68306003
selene heeft het nu door hoor. probeert nu echt *alles* in mijn mond te stoppen. flesjes, speeltjes, hapjes eten, haar tenen.........

en ze slaapt eindelijk
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68308817
pssttt Freecell

wanna rub mah puppeh?!
pi_68308850
Elin is trouwens in engeltjesmode.. wat een lief kind vandaag
wanna rub mah puppeh?!
pi_68309397
Seb is echt niet in zijn hum vandaag, heel veel slapen en zijn flessen half leeg. En zeurderig huilen. Ik denk dat hij niet lekker is, zijn neus zit ook helemaal dicht, hij knort de hele tijd als hij ademt. Hij is gewoon een beetje zielig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68309796
Arme Seb, beterschap voor het kleine manneke..

Ik denk dat Koen trouwens straks instort... Hij heeft amper een uurtje geslapen vandaag. Als die niet tukt vannacht weet ik het ook niet (maar ik hoop dat hij gewoon slaapt)
pi_68309844
Merel is ook weer gezellig Volgen mij heeft ze een of ander sprongetje ofzo gehad
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68310231
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap

Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.

Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten
  donderdag 23 april 2009 @ 17:46:52 #272
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68310330
Snif snif mijn hummeltje doet nog helemaal niets behalve zitten als je haar beentjes vast goed legt voor haar zodat ze niet voorover kan vallen. Nee hoor het is te overzien.

Wij hebben een probleempje met eten. Dat haar grove motoriek achterliep was.is zo duidelijk als een klontje maar onze kleine madam kan dus niet kauwen tot nu toe. Brood stikt ze in enz. alles met stukjes gaat niet goed en te dikke pap gaat ook niet. Dus brood doen we als een papje met melk en dan kan ze het eten maar pas als het brood volledig is opgelost. Volgende keer bij de KA maar aangeven dat het nu toch wel een beetje tijd wordt dat ze het kauwen doorkrijgt lijkt me of ben ik gewoon te gehaast?
pi_68310447
Wat een zorgen weer, Mibos Het kan natuurlijk goed zijn dat je te gehaast bent, er zijn zat kinderen die pas rond hun eerste verjaardag echt een beetje leren eten. Maar aangezien er ook meer dingen spelen kan ik me goed voorstellen dat je het toch even aan wilt kaarten.
pi_68310975
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap

Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.

Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten

wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 april 2009 @ 18:19:12 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68311194
mibos ernaar vragen bij de ka kan natuurlijk nooit kwaad moet je maar denken

diaan, je krijgt zo'n zelfde kussen als ik heb nu? zijn echt makkelijk in gebruik

hier was weer groente tijd, en ik had verwacht helemaal onder gespuugd te worden, maar wonder boven wonder ben ik nog schoon hij vond de worteltjes lekkerder dan de boontjes... hij zat zelf wel onder, van het slaan naar de lepel (hem zelf willen pakken dus) en het tussendoor hand in mond proppen.. mag de pret niet drukken. hij ligt nu met sokken en rompertje aan in bed, en het is stil dus die zal zo wel slapen. om kwart voor acht badje en fles van 235 cc melk, en dan is het bedtijd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')