otrivin baby, werkt als een tietquote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nachtSeb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.
gelukkig vandaag vrij

alle vermoeide, zieke kindjes en hun mama's
 alle vermoeide, zieke kindjes en hun mama's  voor jullie
 voor jullie

Heerlijk he als ze zo goed slapen! Danique kan ook ze lekker slapen!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon was om kwart voor 9 wakker... fles gegeven en weer naar bed gedaan. Hij ligt nu alweer 45 minuten te slapen... onze kleine slaapkop
 (ook midden in de nacht
 (ook midden in de nacht   )
 )

Heeft Julian ook. Heb 'm dus net echt even laten jengelen en toen is ie toch in de wieg in slaap gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Maar meestal slaapt ze overdag alleen op schoot en als ik dr wegleg wordt ze wakker

maar ja wat moet dat moet. Maandag neemt ze ook het kussen mee, zodat we dat kunnen gaan proberen. Het is vooral als Lennon rechtop is, dat hij naar links kijkt.
 maar ja wat moet dat moet. Maandag neemt ze ook het kussen mee, zodat we dat kunnen gaan proberen. Het is vooral als Lennon rechtop is, dat hij naar links kijkt.  Zo grappig om te zien.
 Zo grappig om te zien.

Dat zegt Seb ook altijdquote:

we moeten vooral veel oefenen, oefenen, oefenen en oefenen. Ze heeft ook nog gevraagd of we mee wilden doen aan de onderzoek van de UT hier om te kijken of de helmmethode wel een goede methode is... Kan volgens mij nooit kwaad...
 we moeten vooral veel oefenen, oefenen, oefenen en oefenen. Ze heeft ook nog gevraagd of we mee wilden doen aan de onderzoek van de UT hier om te kijken of de helmmethode wel een goede methode is... Kan volgens mij nooit kwaad... 

Ik ga dr nu maar eens in de maxicosi doen, moet even naar de apotheek om 4 blikken nenatal te halen..
 Ik ga dr nu maar eens in de maxicosi doen, moet even naar de apotheek om 4 blikken nenatal te halen..  

Het kan natuurlijk goed zijn dat je te gehaast bent, er zijn zat kinderen die pas rond hun eerste verjaardag echt een beetje leren eten. Maar aangezien er ook meer dingen spelen kan ik me goed voorstellen dat je het toch even aan wilt kaarten.
  Het kan natuurlijk goed zijn dat je te gehaast bent, er zijn zat kinderen die pas rond hun eerste verjaardag echt een beetje leren eten. Maar aangezien er ook meer dingen spelen kan ik me goed voorstellen dat je het toch even aan wilt kaarten.

quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap
Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.
Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten

ernaar vragen bij de ka kan natuurlijk nooit kwaad moet je maar denken
 ernaar vragen bij de ka kan natuurlijk nooit kwaad moet je maar denken 

hij vond de worteltjes lekkerder dan de boontjes... hij zat zelf wel onder, van het slaan naar de lepel (hem zelf willen pakken dus) en het tussendoor hand in mond proppen.. mag de pret niet drukken. hij ligt nu met sokken en rompertje aan in bed, en het is stil dus die zal zo wel slapen. om kwart voor acht badje en fles van 235 cc melk, en dan is het bedtijd.
 hij vond de worteltjes lekkerder dan de boontjes... hij zat zelf wel onder, van het slaan naar de lepel (hem zelf willen pakken dus) en het tussendoor hand in mond proppen.. mag de pret niet drukken. hij ligt nu met sokken en rompertje aan in bed, en het is stil dus die zal zo wel slapen. om kwart voor acht badje en fles van 235 cc melk, en dan is het bedtijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |