otrivin baby, werkt als een tietquote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
zo, dat was een slechte nachtSeb is verkouden en zijn neus zit dicht, hij is zo vaak wakker geweest.
gelukkig vandaag vrij
Heerlijk he als ze zo goed slapen! Danique kan ook ze lekker slapen!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon was om kwart voor 9 wakker... fles gegeven en weer naar bed gedaan. Hij ligt nu alweer 45 minuten te slapen... onze kleine slaapkop![]()
Heeft Julian ook. Heb 'm dus net echt even laten jengelen en toen is ie toch in de wieg in slaap gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:32 schreef texelonia het volgende:
Maar meestal slaapt ze overdag alleen op schoot en als ik dr wegleg wordt ze wakker
Dat zegt Seb ook altijdquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop onrustige en zieke kindjes. Beterschap![]()
Avalon en ik zijn gister in A'dam geweest voor het bewegingsonderzoek waar hier in OUD wel eens babies voor worden gevraagd. Het was leuk, ze leek ineens zo groot! En volgens mij is ze door dat kwartiertje balletjes pakken ook flink geprikkeld om te springen want ze is de hele dag al bezig met dingen pakken, door de kamer rollen en haar zus roepen.
Wat een gek idee dat ze over een week of drie al mag beginnen met eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |