abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68235261
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's Simmu!

Diaan welke kleding aan vind ik ook lastig hoor!

En Tyler is thuis! Dus "hoor" ik hier weer meer thuis.
Hij ligt nu in de box, jammert een beetje. Hij is vast gewoon moe, zo eens in zijn bedje leggen.

Helaas is in het ziekenhuis de muziekmobiel overleden. Schroefdraad dood. Dus das ff minder!
Die dingen zijn best duur nog!
heerlijk dattie thuis is! knuffel ze met kim & tyler *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:33:09 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68235789
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef simmu het volgende:

[..]

heerlijk dattie thuis is! knuffel ze met kim & tyler *knufs*
Daar sluit ik me bij aan....

Het probleem is juist de shirtjes... ik heb bijna geen shirts met korte mouwen hahaha... ik ben trouwens nog helemaal niet aan het smeren Al komt hij nu ook nog niet echt in de zon.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 13:33:40 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68235805
fijn dat tyler thuis is ingrid!

hier is meneer volledig goedgekeurd door de fysio; hij hoeft nu alleen overdag nog in het kussen, en mag 's nachts 'los'. ik hoef pas over drie weken terug te komen, en dan hoeft hij (vanaf adat moment) ook niet meer in het kussen te slapen.

zo en nu bij de kijkshop online kijken naar een blender, die krijg ik van een vriend ik mag er een uitzoeken en dan haalt hij hem van zijn freebees. ik heb alleen nog geen idee wat ik moet kiezen om zelf fruithapjes en zo te maken even goed zoeken dus.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68236715
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het probleem is juist de shirtjes... ik heb bijna geen shirts met korte mouwen hahaha... ik ben trouwens nog helemaal niet aan het smeren Al komt hij nu ook nog niet echt in de zon.
Ik ben ook niet aan het smeren, Ik heb wel zonnebrandcreme in huis.
Morgenavond lekker struinen voor wat broekjes op tweedehands markt Tshirtjes met korte mouwen heb ik inmiddels ook een hele krat vol van iemand. Broekjes in maat 62 heb ik niet zoveel, en drie broekjes zijn antraciet, dus een beetje vrolijker mag wel.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:02:40 #105
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68236832
Ik vind het ook lastig hoor, met kleding nu... heb ook nog niet veel (eigenlijk 1 overhemdje wat ik op kan rollen) met korte mouw... gisteren heb ik Maarten een rompertje met lange mouw en een broekje aangedaan, en zo lekker in de schaduw in het campingbedje laten spelen...

Over voeding gesproken, Maarten is over een maandje 6 maanden en dan gaan we gaat hij lekker eten... Ik heb geen blender (wel een keukenmachine, maar dat vind ik zo'n gedoe, ik heb het idee dat ik het eten wel fijn kan prakken en dan combineren met rapley... 'k Heb heel toevallig vandaag de lijst van borstvoeding.com met groenten en fruit wat hij mag hebben dan overgeschreven en alvast in een keukenkastje gehangen... We kijken wel uit hoor naar de 6 maanden en niet alleen ik, ik denk Maarten ook wel... hij is nu al heel nieuwsgierig van wat we in ons handen hebben als we (bijv.) een koekje eten, al denk ik dat het deels het eten is, maar ook een heel groot deel het 'iets' in je handen hebben!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68236928
mijn ervaring met selene is dat ze het zelf luid en duidelijk aangeven hoor. zo wilde ik braaf zelf eten maken voor haar. nou, dat was een leuk idee, maar selene moet het niet

nee mam, doe mij maar gewoon een potje. c1000 huismerk graag, niet die andere merken hoor!
maar goed, selene wil ook geen koekjes, soepstengels, rijstewafels of liga's. nee dank u. ze wil om 4 uur gewoon een flesje. bij mij op schoot. niks te zelluf doen.
pi_68237211
ik had elin in een romper lange mouw, maillotje en tuinboekje..
nu zit ze binnen (veel koeler) met dekentje en al ze is toch wat verhoging aan t kweken 38.3 nu terwijl ze normaal tussen de 36.5 en 37 zit
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68237303
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

h&m basics heeft vrolijke babyshirts egaal en met opdruk 3.90 geloof ik

ik smeer elins koppie trouwens altijd in bij zonnig weer, ook in de schaduw..als ze mijn huid heeft is dat ook wel nodig
wanna rub mah puppeh?!
pi_68237343
voor Tyler die weer thuis is

Ow men, Koen zit overduidelijk in iets (sprong of tandjes) Heb al 3 poepbroeken gehad vandaag waar je echt van moet *rilll* En hij heeft vanmorgen 2 uur geslapen en nu was hij alweer hangerig en moe.
Koen heeft vandaag een rompertje zonder mouwtjes een broekje en een tshirtje aan, als we Sander gaan ophalen heeft hij een vest aan.
pi_68237461
Elin heeft ook wel de haarkleur om in de huid-gevarenzone te zitten.
Mijn huid is drama met zon (verbranden in no time en onder de sproeten alweer ), dus ik smeer hier ook braaf.
pi_68237528
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
Elin heeft ook wel de haarkleur om in de huid-gevarenzone te zitten.
Mijn huid is drama met zon (verbranden in no time en onder de sproeten alweer ), dus ik smeer hier ook braaf.
jep hier ook..wel minder sproet..veel blaren
wanna rub mah puppeh?!
pi_68237650
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Dakota het volgende:

[..]

jep hier ook..wel minder sproet..veel blaren
oja, jij doet blaartrekken hè Auwe!
Als ik te gek doe word ik één grote bultjes-bult, maar dat is me al een paar jaar niet meer overkomen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 14:37:07 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68237881
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef freecell het volgende:

[..]

oja, jij doet blaartrekken hè Auwe!
Als ik te gek doe word ik één grote bultjes-bult, maar dat is me al een paar jaar niet meer overkomen
herkenbaar .. en ik hoef maar een uurtje in de zon te zitten .. ik spray met factor 20, kleine met factor 30. en ik ben vandaag weer aan de utrizon korrels gegaan.. (werkt goed bij mensen met zonne allergie zoals mij)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68238148
oh, ik verbrand zelden. dat is het rare. maar dus wel narenare moedervlekken die uitbreiden en dan weg moeten. en daarmee heb ik toch wel een risicovelletje, of ik nou verbrand of niet. dus. selene wordt ingesmeerd en krijgt een zonnehoedje op
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 15:25:09 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68239446
ik heb er vanmiddag eentje gekocht, aan twee kanten te gebruiken; is een klein maatje, ik had al een petje maat 68 liggen. niet verwachtend dat de zon nu al zo fel zou zijn. wat zijn die dingen nog duur zeg

pi_68240228
ow jaaa zonnehoedjes, ik wil die van Babybanz bestellen
pi_68241268
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Estrys het volgende:
ow jaaa zonnehoedjes, ik wil die van Babybanz bestellen
bij de hema zijn de hoedjes hier met 50%korting

elin heeft wel een babybanz zonnebril
wanna rub mah puppeh?!
pi_68241633
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Dakota het volgende:

[..]
elin heeft wel een babybanz zonnebril
selene ook, maar ze trekt hem steeds uit
pi_68241701
OMG poepbroeknummer 4... wat een lucht!!!!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:29:54 #120
114177 Diaan73
pi_68241753
Ow ik ben helemaal niet zo van de petjes/hoedjes Twan ook bijna niet op gehad.. ik ga donderdag in ieder geval ook even voor shirtjes kijken bij de H&M al heeft "onze" H&M niet zoveel keus... ga evt. vrijdag wel in Almelo kijken.

Ook ik had een speciale blender gekocht destijds voor Twan, nou mooi niet dat hij mijn met zoveel zorg bereide maaltijd wilde eten, zelfs de fruithapjes niet Met Lennon begin ik er niet meer aan, de potjes zijn zoveel makkelijker en zit ook alles in.

Arme Koen en mama natuurlijk...
Make love, not war ☮
pi_68241763
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
OMG poepbroeknummer 4... wat een lucht!!!!
selene doet al een maand of 2 gemiddeld 3 poepbroeken per dag
zijn ze ook zo lekker extra plakkerig en met kleine korreltjes erin die steeds extra plakken, kleven en nauwelijks weg te pulken zijn?
pi_68242060
Hier trouwens ook geen blender (bij Sander wel gedaan die vond het wel lekker) Avondeten wel gepureerd maar blijkbaar is een potje lekkerder en er zit ook genoeg in dus ik vind het ook wel best. Fruit zoals appel en banaan dat gaat er wel gewoon in. En komkommer (geen idee of het mag maar hij vind het lekker)

Poep was vanmorgen plakkerig en nu net was het tegen het waterige aan met korrels. Ze zijn vooralsnog redelijk eraf te krijgen. Wat heel goed helpt tegen die korrels is babyolie. Dus met een doekje en wat olie kun je ze makkelijker van de billetjes krijgen. Tandjespoep??? Het zou zo maar kunnen
pi_68242249
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef simmu het volgende:

[..]

selene doet al een maand of 2 gemiddeld 3 poepbroeken per dag
zijn ze ook zo lekker extra plakkerig en met kleine korreltjes erin die steeds extra plakken, kleven en nauwelijks weg te pulken zijn?
na t verschonen een laagje vaseline op r kont smeren..dan plakt de volgende lading niet
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:45:14 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68242252
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om te bedenken welke kleding ze aan moeten met dit weer? Het is best warm buiten, binnen minder. Korte broek/korte mouwen/lange broek/lange mouwen En ik heb veel te weinig zomerkleding, goede reden om donderdag naar de mama mazzeldagen van Prenatal te gaan. Ik heb ook nog een bon van de V&D voor 20% korting vanavond... ik vind daar alleen niet veel leuke kleding..
ik keek altijd naar mezelf, wat ik aantrok, zoiets kon Thijs dan ook wel ongeveer aan.
dus ik een langebroek met shirt, dan kon dat met Thijs ook wel.

deed ik korte broek, dan bv bij Thijs ook.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68242288
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ben helemaal niet zo van de petjes/hoedjes Twan ook bijna niet op gehad.. ik ga donderdag in ieder geval ook even voor shirtjes kijken bij de H&M al heeft "onze" H&M niet zoveel keus... ga evt. vrijdag wel in Almelo kijken.

Ook ik had een speciale blender gekocht destijds voor Twan, nou mooi niet dat hij mijn met zoveel zorg bereide maaltijd wilde eten, zelfs de fruithapjes niet Met Lennon begin ik er niet meer aan, de potjes zijn zoveel makkelijker en zit ook alles in.

Arme Koen en mama natuurlijk...
ik ben er ook niet van..maar t moet helaas wel

ik ga dus volgens rapley aan de slag met Elin (over mnd of 2), scheelt ook heel wat pureerwerk (wel meer schoonmaakwerk)
wanna rub mah puppeh?!
pi_68242349
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ik keek altijd naar mezelf, wat ik aantrok, zoiets kon Thijs dan ook wel ongeveer aan.
dus ik een langebroek met shirt, dan kon dat met Thijs ook wel.

deed ik korte broek, dan bv bij Thijs ook.
zo doe ik het ook maar dan + 1. dus ik korte broek, en blote armen, dan elin korte broek en lange mouwen of andersom

maargoed dat is voor de hele kleintjes..ik trek zo'n windje wel..kleintje nog niet zo dus dan gaat t vestje wel aan terwijl ik met blote armen loop
wanna rub mah puppeh?!
pi_68242500
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:

[..]

na t verschonen een laagje vaseline op r kont smeren..dan plakt de volgende lading niet
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2009 16:52:40 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:57:42 #128
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68242707
Ik heb gisteren een petje gekocht voor Maarten, het staat hem erg stoer (en schattig ). Ik vind het wel handig, tegen de zon, sowieso het verbranden van het hoofdje met zo weinig haar en Maarten heeft gewoon ook last van het zonnetje, zit heel erg te knijpen, dan vind ik zo'n klepje voor zijn ogen erg handig.

Zo, dus ook weer terug van het consultatiebureau... Ik mag de kinderfysio gaan bellen voor Maartens voorkeurshouding, waar de kinderarts nog zei, dat alles wat hun doen wij ook doen dus het niet noodzakelijk is, was de wijkverpleegkundige (ik had een invaller, mijn vaste wvk is met vakantie) veel stelliger, de fysio kan ook precies nagaan met een soort band die om zijn hoofdje gedaan wordt en daarna wordt dat hard zodat ze precies kunnen zien hoe en waar het plat is. Het is wel balen, ondanks dat we hem veel op zijn buik leggen, in bed in het speciale kussen op zijn zij (ok hij draait evengoed al terug) en we eigenlijk er alles aan hebben gedaan, het toch niet genoeg is geweest (het voelt toch een beetje als 'falen' ). Het is ook gewoon een cosmetisch iets zei ze, en zijn hoofdje is nu nog mooi rond te krijgen, straks niet meer.
Verder was ze gewoon erg tevreden over hem.
En zijn prikjes deed hij heel goed, het was wel even huilen en met aankleden ging hij heel hard huilen, maar het was ook etenstijd, dus daar zijn flesje gegeven en toen was het goed. Net op weg naar huis was hij in slaap gevallen, dus nu ligt hij in bed.
Voor de statistieken: 6315 gram en 64 cm. Hoofdomtrek was 42,5 cm.

En o ja, over een week of 2 mogen we al beginnen met groente en fruit. De wvk vertelde dat als hij voeding ging laten staan en we hem wakker moesten maken voor de laatste fles (dat laatste eigenlijk altijd) hij wel toe is aan ander eten. Over ong. 2 1/2 week is hij op een week na 6 maanden en dan gaan we mooi op zaterdag zijn eerste fruit- of groentehapje geven. Ook kunnen we dan zijn laatste fles gaan vervangen. Ook had ze het over dat we dan ander drinken mogen aanbieden, (slappe) vruchtenthee (al heb ik hier zelf een beetje mijn bedenkingen bij, want in vruchtenthee zitten toch suikers?) of rooibos. Is dat nu alles wat hij mag of zijn er ook nog andere alternatieven? (water natuurlijk maar nog iets wat niet heel zoet is ofzo).

Sterkte trouwens met de poep LL en Simmu (wat poept Selene veel zeg)!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68242997
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)
ik ga het proberen. selene heeft tot nu toe een keertje luieruitslag gehad en dat was met 1 dosis extra zinkzalf (hema) direct weg. wel doe ik elke dag een keertje een likkie zinkzalf erop die ik goed inmasseer. dus zere billen is het probleem hier niet
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:20:54 #130
114177 Diaan73
pi_68243488
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik ben er ook niet van..maar t moet helaas wel

ik ga dus volgens rapley aan de slag met Elin (over mnd of 2), scheelt ook heel wat pureerwerk (wel meer schoonmaakwerk)
Ik heb de foto's gezien, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nu precies is.

Marie, balen van die voorkeurshouding, jullie ook al aan de kinderfysiotherapie, het is een hype.. helaas. En dat allemaal omdat kinderen op hun rug moeten slapen tegenwoordig. Vreemd trouwens dat de arts wat anders zei dan de wvk. Fijn dat het verder goed met hem ging en hij ogenschijnlijk niet veel last heeft van de prikjes.. enne potjes leuk
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:23:54 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68243610
Hormonen zijn nog niet meteen je lijf uit, zo bleek vandaag. Zulk mooi weer en mijn dochter heeft niet eens een jurk die haar past! Dat kon natuurlijk niet zomaar

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68244199
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

sudocrem is ook niet goed op open wondjes.. die kan je t best laten ademen..zolang de huid heel is gewoon vaseline smeren..zo voorkom je een kapotte bips en je haalt de poep makkelijker weg.
sudocrem is bij lichte luieruitslag (en puistjes!) een supermiddeltje
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:45:21 #133
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68244296
Wat een lieffie Tex

Is het overal zo warm trouwens? Hier (Leiden) valt het reuze mee, ik vond het net op de fiets ook met jas nog echt niet warm. Isis heeft ook gewoon lange mouwen aan
pi_68244316
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb de foto's gezien, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nu precies is.

Marie, balen van die voorkeurshouding, jullie ook al aan de kinderfysiotherapie, het is een hype.. helaas. En dat allemaal omdat kinderen op hun rug moeten slapen tegenwoordig. Vreemd trouwens dat de arts wat anders zei dan de wvk. Fijn dat het verder goed met hem ging en hij ogenschijnlijk niet veel last heeft van de prikjes.. enne potjes leuk
ten eerste TEX! ze is prachtig

De Rapley-methode - in het Engels ook wel baby-led weaning genoemd - is het introduceren van vast voedsel aan een baby door hem/haar uit te dagen te onderzoeken, experimenteren en activiteiten na te apen. Dit in tegenstelling tot het in de meeste kinderdagverblijven nog altijd gebruikelijke toedienen van gepureerde voedingsmiddelen.

De methode wordt in Nederland genoemd naar onderzoekster Gill Rapley. Zij constateerde dat babies goed in staat zijn om zelf te besluiten wanneer ze met vast voedsel beginnen, mits ze de gelegenheid daartoe krijgen. En dat het veel gemakkelijker is om vast voedsel te introduceren als de controle aan de baby wordt overgegeven. Ouders die ermee worstelen om hun baby aan een serie voedingsmiddelen te laten wennen of wiens baby moeite had met klontjes in het gepureerde eten, ontdekken dat het antwoord ligt in luisteren naar die baby. Afwachten tot een kind de 6 maanden nadert blijkt het proces bovendien te vergemakkelijken.

Rapley onderzocht tijdens haar Master's onderzoek of babies spontaan op vast voedsel over zouden gaan, als ze de kans kregen. De conclusie was dat ze dat niet alleen deden, maar dat het een gemakkelijke en leuke weg was voor de ouders. De theorie van 'baby-led weaning' was ontstaan. Deze methode geeft de baby de kans om zelf vast te stellen dat er vele soorten voedsel bestaan. Het ontdekken en proeven maakt onderdeel uit van het gehele ontdekken van de wereld rondom hem of haar heen. De methode speelt in op de aangeboren drang van de baby tot onderzoeken, experimenteren en imiteren.
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:48:41 #135
4177 Jojogirl
pi_68244379
Ik vind Rapley wel een leuke/goeie methode, maar bij Isis werkt het niet, die is nog niet zo bezig met dingen vasthouden, dat gaat motorisch nog niet helemaal lekker. En bij stukjes in de prut verslikt ze zich ook nog te erg. Hier dus gewoon gepureerd eten, hoe goed ik rapley ook vind, want ze kan de extra voedingsstoffen wel goed gebruiken, ons ukkepukkie.
pi_68244459
Mila lijkt geen last te hebben van haar prikjes, het enige wat ik merk is dat ze veel slaapt (héél veel). We hebben zonet samen even geslapen
pi_68244474
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind Rapley wel een leuke/goeie methode, maar bij Isis werkt het niet, die is nog niet zo bezig met dingen vasthouden, dat gaat motorisch nog niet helemaal lekker. En bij stukjes in de prut verslikt ze zich ook nog te erg. Hier dus gewoon gepureerd eten, hoe goed ik rapley ook vind, want ze kan de extra voedingsstoffen wel goed gebruiken, ons ukkepukkie.
Je kan er altijd nog later mee beginnen toch?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68244502
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
Mila lijkt geen last te hebben van haar prikjes, het enige wat ik merk is dat ze veel slaapt (héél veel). We hebben zonet samen even geslapen
jah.. dat deed elin gisteren ook..kreeg vandaag pas koorts maar ook niet zeurderig ofzo. Ze heeft net een tukkie van 3 uur gedaan en de koorts daalde alweer met 0,6
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:54:08 #139
4177 Jojogirl
pi_68244543
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:

[..]

Je kan er altijd nog later mee beginnen toch?
Ja inderdaad. Zodra ze het wel op lijkt te pikken, kunnen we dat alsnog doen. En tot die tijd lekker kliederen met de prut
pi_68244894
Tex!
Nu wil ik ook een keer een meisje

Hier pureer en blender ik alles zelf, wij zijn hier in totaal nu aan ons tweede pakje fruta pura toe Voor weggaan en noodgevallen. Maar al het eten en 95% van de fruithappen maak ik zelf. Soms rapley, soms gepureerd, soms door de blender. Rapley is hier dan ook niet uit principe, maar meer omdat het ook kan
Een staafmixer heb ik niet en ik mag er helaas ook niet één Het zou soms zo handig zijn!
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:17:12 #141
4177 Jojogirl
pi_68245206
Ik maak ook alles zelf. Ik vond die potjesprut bij Finn al duur en vies. En voor die hoeveelheden die Isis nu eet, is zo'n potje ook nog veel te veel.
pi_68245375
Ik weet het niet hoor die Rapley methode. Seb gaat drie dagen naar het KDV. Denk dat ze er daar niet bijzonder blij van worden. En ik heb er zelf het geduld niet voor vrees ik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 april 2009 @ 18:46:00 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68246227
even een mannetje hier verschonen .. hij zag nogal groen hij vond het spelen met de lepel en proberen die zelf in zijn mond te proppen leuker dan eten op zich, maar toch ging het wel aardig geloof ik het blazen liet hij iig achterwege

zelf doen is veel leuker mama, geef hier die lepel!

pi_68246230
Daarom doe ik het hier soms
Hij eet nu wel zelf zijn broodje op per drie stukjes, maar dat is ook gewoon makkelijk!
En potjesspul is inderdaad gewoon vies Jojo Doodgekookt en smerig! Ik zou het zelf niet eten, dus geef ik het ook niet aan mijn kind
Hoeveel eet Isis nu eigenlijk Jojo, wil dat een beetje met eten? (op het verslikken na dan)
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:41 #145
4177 Jojogirl
pi_68247611
We hebben het een tijdje maar af en toe geprobeerd, en omdat ze zo verkouden was dat ze d'r flessen al amper opkreeg en omdat ze niet echt lekker wilde happen en stijf haar mond dichthield. Maar nu ze de laatste week de oren van ons hoofd kletst, wil ze ineens ook haar mond wel opendoen voor eten, dus nu gaat het wel. De hoeveelheden zijn nog klein (in de orde van een kwart peer of anderhalve eetlepel groente per keer), maar ze krijgt het nu in elk geval binnen. Best lekker, want doordat ze elke keer last van verstopping dreigt te krijgen, zijn we nog steeds niet helemaal over op Friso 2, maar geven we dat nog half half met Friso 1. Hopelijk werkt fruit en groente wat laxerend (daar lijk het wel op in elk geval) en gaat het nu ook beter met die overgang.

Morgen trouwens bloedprikken in het ziekenhuis, ik vind het nu al zielig
pi_68247742
Lekker pruimen geven Laxeren die hap
Wel fijn dat dat nu goed gaat zeg!

En bloedprikken Dat lijkt me echt zo naar bij zo'n hummel!
pi_68247883
dat is ook heel naar. Doen ze het uit de hiel of uit de arm jojo?
Bij Seb deden ze het toen uit de hiel en dan moeten ze hard knijpen om een buisje vol te krijgen
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:28:37 #148
4177 Jojogirl
pi_68247891
De vorige keer hebben ze het nog uit d'r hieltje gehaald, toen was ze nog geen 3 maanden en ging dat nog net, nu zal het wel echt in d'r armpje gebeuren. Al is dat misschien wel beter/sneller, want vorige keer ging het ook niet echt makkelijk. Er ging wel een minuut of 5 "melken" overheen voordat de prikster genoeg bloed verzameld had
pi_68247907
Dank voor je aanmelding. Einde van de maand wordt het pakketje toegestuurd.

labeldinges!
wanna rub mah puppeh?!
pi_68247934
Och Bij mezelf kan het me echt geen bal schelen, maar bij die kleintjes is het zo sneu.... Hopen dan maar dat ze het nu uit de arm doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')