heerlijk dattie thuis is! knuffel ze met kim & tyler *knufs*quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's Simmu!
Diaan welke kleding aan vind ik ook lastig hoor!
En Tyler is thuis! Dus "hoor" ik hier weer meer thuis.
Hij ligt nu in de box, jammert een beetje. Hij is vast gewoon moe, zo eens in zijn bedje leggen.
Helaas is in het ziekenhuis de muziekmobiel overleden. Schroefdraad dood. Dus das ff minder!
Die dingen zijn best duur nog!
Daar sluit ik me bij aan....quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:16 schreef simmu het volgende:
[..]
heerlijk dattie thuis is! knuffel ze met kim & tyler *knufs*
Ik ben ook niet aan het smeren, Ik heb wel zonnebrandcreme in huis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan....
Het probleem is juist de shirtjes... ik heb bijna geen shirts met korte mouwen hahaha... ik ben trouwens nog helemaal niet aan het smerenAl komt hij nu ook nog niet echt in de zon.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan....
Het probleem is juist de shirtjes... ik heb bijna geen shirts met korte mouwen hahaha... ik ben trouwens nog helemaal niet aan het smerenAl komt hij nu ook nog niet echt in de zon.
jep hier ook..wel minder sproet..veel blarenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
Elin heeft ook wel de haarkleur om in de huid-gevarenzone te zitten.
Mijn huid is drama met zon (verbranden in no time en onder de sproeten alweer), dus ik smeer hier ook braaf.
oja, jij doet blaartrekken hè Auwe!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep hier ook..wel minder sproet..veel blaren
herkenbaar .. en ik hoef maar een uurtje in de zon te zitten .. ik spray met factor 20, kleine met factor 30. en ik ben vandaag weer aan de utrizon korrels gegaan.. (werkt goed bij mensen met zonne allergie zoals mij)quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:28 schreef freecell het volgende:
[..]
oja, jij doet blaartrekken hè Auwe!
Als ik te gek doe word ik één grote bultjes-bult, maar dat is me al een paar jaar niet meer overkomen
bij de hema zijn de hoedjes hier met 50%kortingquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef Estrys het volgende:
ow jaaa zonnehoedjes, ik wil die van Babybanz bestellen
selene ook, maar ze trekt hem steeds uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
elin heeft wel een babybanz zonnebril
selene doet al een maand of 2 gemiddeld 3 poepbroeken per dagquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
OMGpoepbroeknummer 4... wat een lucht!!!!
na t verschonen een laagje vaseline op r kont smeren..dan plakt de volgende lading nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef simmu het volgende:
[..]
selene doet al een maand of 2 gemiddeld 3 poepbroeken per dag![]()
zijn ze ook zo lekker extra plakkerig en met kleine korreltjes erin die steeds extra plakken, kleven en nauwelijks weg te pulken zijn?
ik keek altijd naar mezelf, wat ik aantrok, zoiets kon Thijs dan ook wel ongeveer aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om te bedenken welke kleding ze aan moeten met dit weer? Het is best warm buiten, binnen minder. Korte broek/korte mouwen/lange broek/lange mouwen![]()
En ik heb veel te weinig zomerkleding, goede reden om donderdag naar de mama mazzeldagen van Prenatal te gaan. Ik heb ook nog een bon van de V&D voor 20% korting vanavond... ik vind daar alleen niet veel leuke kleding..
ik ben er ook niet van..maar t moet helaas welquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ben helemaal niet zo van de petjes/hoedjesTwan ook bijna niet op gehad.. ik ga donderdag in ieder geval ook even voor shirtjes kijken bij de H&M al heeft "onze" H&M niet zoveel keus... ga evt. vrijdag wel in Almelo kijken.
Ook ik had een speciale blender gekocht destijds voor Twan, nou mooi niet dat hij mijn met zoveel zorg bereide maaltijd wilde eten, zelfs de fruithapjes niet![]()
Met Lennon begin ik er niet meer aan, de potjes zijn zoveel makkelijker en zit ook alles in.
Arme Koenen mama natuurlijk...
zo doe ik het ook maar dan + 1. dus ik korte broek, en blote armen, dan elin korte broek en lange mouwen of andersomquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik keek altijd naar mezelf, wat ik aantrok, zoiets kon Thijs dan ook wel ongeveer aan.
dus ik een langebroek met shirt, dan kon dat met Thijs ook wel.
deed ik korte broek, dan bv bij Thijs ook.
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
na t verschonen een laagje vaseline op r kont smeren..dan plakt de volgende lading niet
ik ga het proberen. selene heeft tot nu toe een keertje luieruitslag gehad en dat was met 1 dosis extra zinkzalf (hema) direct weg. wel doe ik elke dag een keertje een likkie zinkzalf erop die ik goed inmasseer. dus zere billen is het probleem hier nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)
Ik heb de foto's gezien, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nu precies is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ben er ook niet van..maar t moet helaas wel
ik ga dus volgens rapley aan de slag met Elin (over mnd of 2), scheelt ook heel wat pureerwerk (wel meer schoonmaakwerk)
sudocrem is ook niet goed op open wondjes.. die kan je t best laten ademen..zolang de huid heel is gewoon vaseline smeren..zo voorkom je een kapotte bips en je haalt de poep makkelijker weg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zou ik dan weer niet doen als het kontje stuk is, vaseline ademt toch niet? (itt sudocreme oid?)
ten eerste TEX! ze is prachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat dat nu precies is.
Marie, balen van die voorkeurshouding, jullie ook al aan de kinderfysiotherapie, het is een hype.. helaas. En dat allemaal omdat kinderen op hun rug moeten slapen tegenwoordig. Vreemd trouwens dat de arts wat anders zei dan de wvk. Fijn dat het verder goed met hem ging en hij ogenschijnlijk niet veel last heeft van de prikjes.. enne potjes leuk
Je kan er altijd nog later mee beginnen toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind Rapley wel een leuke/goeie methode, maar bij Isis werkt het niet, die is nog niet zo bezig met dingen vasthouden, dat gaat motorisch nog niet helemaal lekker. En bij stukjes in de prut verslikt ze zich ook nog te erg. Hier dus gewoon gepureerd eten, hoe goed ik rapley ook vind, want ze kan de extra voedingsstoffen wel goed gebruiken, ons ukkepukkie.
jah.. dat deed elin gisteren ook..kreeg vandaag pas koorts maar ook niet zeurderig ofzo. Ze heeft net een tukkie van 3 uur gedaan en de koorts daalde alweer met 0,6quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
Mila lijkt geen last te hebben van haar prikjes, het enige wat ik merk is dat ze veel slaapt (héél veel). We hebben zonet samen even geslapen
Ja inderdaad. Zodra ze het wel op lijkt te pikken, kunnen we dat alsnog doen. En tot die tijd lekker kliederen met de prutquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog later mee beginnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |