Maar Mods mogen ook een leven hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1 mod is genoeg, maar wel iemand die gewoon de hele dag online is. MASD dus niet.
quote:
Ha ha ha. Je weet nog niet half.quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Haha, Renesite die zegt dat als de mods niet luisteren we naar de FA's moetenHeeft Snakey er nog wat mee gedaan of is het weer om de lieve vrede gesust?
Fjets, kijk jij eens ff in FC
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ha ha ha. Je weet nog niet half.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
En dat kan best iets sneller de volgende keer.
Dat ook wel joahquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar Mods mogen ook een leven hebben.
Dus twee is gewoon beter.
Ik moest toch een denderende TT verzinnenquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
En dat kan best iets sneller de volgende keer.
Ja sorry hoor, maar ik heb het onderhand al 3 keer meegemaaktquote:
Komt hij ook ff op tijdquote:
Ik mag het hopenquote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Is er al een dure fles Champagne onderweg vanuit Alkmaar?
Eensquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar Mods mogen ook een leven hebben.
Dus twee is gewoon beter.
quote:
Sorry hoorquote:
Half 5 is inderdaad kut.quote:Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Was in het stadion, moest nog langs de snackbar, daarna naar huis, opeten, voetbal kijken (godverdomme te laat voor de samenvatting van PSV. Half 5 wat een schandalige kuttijd) en toen pas hier naar toe
.
Mooie prietpraat.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb het onderhand al 3 keer meegemaakt"Ja we gaan er eens naar kijken."
En vervolgens gebeurt er geen fuck.
Wil je dat je moeder komt vertellen wat er allemaal op Fok! gebeurd danquote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
Je zou maar in je eentje op een forum zittenDan moet je altijd aanwezig zijn of 2 uur teruglezen als je thuis komt
Ik doe mijn best. Het is gewoon dat ik hier niet mod, wel kan ik eventueel een aanwijzing geven bij de FA's en andersom.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb het onderhand al 3 keer meegemaakt"Ja we gaan er eens naar kijken."
En vervolgens gebeurt er geen fuck.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil je dat je moeder komt vertellen wat er allemaal op Fok! gebeurd dan?
Dat kunnen wij niet zien hequote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijn haar ziet er echt heel grappig uit na het fohnen.
Het is ook niks tegen jou persoonlijk, maar jij zei het in dit geval, vandaar dat ik op jou reageerdequote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Het is gewoon dat ik hier niet mod, wel kan ik eventueel een aanwijzing geven bij de FA's en andersom.
Ga foto doen danquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijn haar ziet er echt heel grappig uit na het fohnen.
Je spreekt gewoon je mening uit.quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Maar laat maar, ik ben weer te verzuurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2009 20:10:11 ]
quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]Je moet je vingers ook niet in het stopcontact doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
![]()
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
[..]Cousin IT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
[..]BWHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
Doe het voor een oog weg en maak een superemofoto
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
![]()
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
![]()
[..]omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Wat heb je aangegeven dan?quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook niks tegen jou persoonlijk, maar jij zei het in dit geval, vandaar dat ik op jou reageerde
Maar laat maar, ik ben weer te verzuurd
Volgens mij kan je dat prima in FC lezenquote:
[..]Whaha vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
.
A little knowledge is a dangerous thing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo valt het toch wel weer mee?![]()
Allebei.quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat prima in FC lezen
Of bedoel je tegen Snakey?
Je zou Remlof moeten proberen. Die was hier laatst ook alquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat prima in FC lezen
Of bedoel je tegen Snakey?
Je wist de helftquote:
Gewoon het PUB deelquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Allebei.FC is nou ook weer niet zo klein dat ik iets kan zoeken terwijl ik niet weet wat.
En Snakey daarvoor, die vroeg om mijn PM naar MASD door te sturenquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zou Remlof moeten proberen. Die was hier laatst ook al
Spammen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef -SG- het volgende:
Wat doet renesite eigenlijk hier als ik vragen mag.
Tja lompe boeren hequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Lauriette91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo valt het toch wel weer mee?![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Wel vet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo valt het toch wel weer mee?.
A little knowledge is a dangerous thing.
Dames en heren, hier is dé woordgrap van vandaag!quote:
En als ie met kaas is?quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoi krentenbol, je bent 47 cent waard.
48.quote:
50 cent en dan er zo op stampeUH~!!eeequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
50 cent en dan er zo op stampeUH~!!eee
en de mods zo van, wtf doe je
en dan ik zo van heb em toch gekocht WHEHEH~!1`wieneinseonw
Niet dusquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Renesite het volgende:
Overweging:
Morgen half 10 een aftrap blokcollege van ~ 30min.
Vervolgens om... half 5 tot half 6 wederom een hoorcollege van arbeidsrecht.
Togo or not togo, thats the question.
Dat is echt zo niet grappig dat er toch een glimlach op m'n gezicht verscheen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
50 cent en dan er zo op stampeUH~!!eee
en de mods zo van, wtf doe je
en dan ik zo van heb em toch gekocht WHEHEH~!1`wieneinseonw
Inderdaad. Tijd om uit te slapenquote:
Uit medelijden, ik ken het.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is echt zo niet grappig dat er toch een glimlach op m'n gezicht verscheen.
Hij is te vaak langs gekomenquote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is echt zo niet grappig dat er toch een glimlach op m'n gezicht verscheen.
Neequote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
Jongens willen jullie me allemaal even heel hard uitlachen?
oke.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
Wat is er gebeurd schat.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Er was ook ergens een briljante quote van haar, iets met krentenbollen likken
Die gif blijft echt superquote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BWAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dames en heren, hier is dé woordgrap van vandaag!
quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef Hyman het volgende:
Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.
Ik krijg zulke verkeerde gedachtes
Ik vond nog een toffe foto van je uit 2006 ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik was vroeger zó dom en daar wilde ik even voor uitgelachen worden.
Ik had wat leukers verwachtquote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
emoquote:Op zondag 19 april 2009 20:38 schreef Hyman het volgende:
inclusief gezicht compleet onder de krassen
En is 't bijgetrokkenquote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil zo'n toffe brilquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Clif het volgende:
[..]
ik zie het al voor mejij met een emo look
Wel tochquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef Clif het volgende:
[..]
picsweet niet welke je bedoelt namelijk
quote:Op zondag 19 april 2009 20:42 schreef Clif het volgende:
[..]
picsweet niet welke je bedoelt namelijk
quote:
tsjaquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik zie gewoon 100%, dus veel zin heeft het niet
* Hyman pakt een laserlampjequote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef Clif het volgende:
[..]echt ik wil je met zon bril op zien
![]()
[..]
tsjawie weet moet je ooit een bril
Jaja, het is watquote:
quote:
iig geen lingowoordquote:
sinds jij je ogen verneukt voor een emo brilquote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben emo's, laserlampjes?
Jij bent de toekomstige emo. Je ligt een generatie voor.quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
van die nieuwe, die brandsporen achter laten. modern-krassen dus.quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Proef mijn sarcasme nou eensquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Clif het volgende:
[..]
sinds jij je ogen verneukt voor een emo bril![]()
Oh leuk, ik ben trendzetterquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij bent de toekomstige emo. Je ligt een generatie voor.
Bij Jeroen weet ik echt altijd precies wanneer ie sarcastisch isquote:
Ohaiquote:
Ik had Paul gebeld, die was ook net onderweg naar huis. Dus hebben we samen een frietje gehaald in Puttenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had Paul gebeld, die was ook net onderweg naar huis. Dus hebben we samen een frietje gehaald in Putten
Jup.quote:
quote:
Tja, heb ik zovaak last van dat ik erom moet huillachen zo ongeveerquote:
Dat heet puberenquote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, heb ik zovaak last van dat ik erom moet huillachen zo ongeveer
quote:
Nee... Die tijd heb ik al gehad.quote:
Als je nou Simon heette, kon je vandaag makkelijk je slag slaan bij Chantalquote:
Praat me er niet vanquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je nou Simon heette, kon je vandaag makkelijk je slag slaan bij Chantal
Die was echt te wanhopig/geil/raar/druk vandaag
Maar een diamant is altijd hard.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
Ik had trouwens wel een leuke cliché opmerking bedacht
Het leven is net als een diamant, soms heel mooi, en soms keihard
Microsoft Service Networkquote:
Ik heb er op MSN Search naar gezocht, maar ik kan niks vindenquote:
Die is nice.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
Dat komt door al die notes, hier doet 'ie het nog.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je UI werkt niet meer, of ligt dat aan mij?
Een diamant is altijd mooi en altijd hard.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
quote:Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Damnquote:
Dan wordt hetquote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een diamant is altijd mooi en altijd hard.
Ja halloquote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een diamant is altijd mooi en altijd hard.
Ik was wel goed dit weekend.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sorry ik zag je niet voorbij komen. Je kano't te snel.
Of als een penis, mooi en altijd keihard?quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan wordt het
Het leven is net als een diamant, mooi, maar keihard
quote:
KLB niveauquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of als een penis, mooi en altijd keihard?
Hoe wil je swaffelen als ie altijd keihard is? Pissen gaat dan ook mooi kut.quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jawel, maak ervan:quote:
Jij vindt dat ding mooi?quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Penissen zijn gelukkig niet altijd keihardquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja he?quote:
Wat een onderwerpquote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Penissen zijn gelukkig niet altijd keihard
Dat zou erg zijn zeg
Hoezo zoek je daarop?quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Let's live today, let's live tomorrow, and let's live the day after that - even if it means living in eternal pain.
Nog een mooie
Nou neequote:
Anders ga je ff krassenquote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Let's live today, let's live tomorrow, and let's live the day after that - even if it means living in eternal pain.
Nog een mooie
Anders doe je gewoon normaal..quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
http://hypem.com/track/800204 Lekker nummer, en goede kwaliteit
quote:
Pis je je eigen bek volquote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoe wil je swaffelen als ie altijd keihard is? Pissen gaat dan ook mooi kut.
Kwam t ergens tegenquote:
Toch vind ik de Extended Mix tofferquote:Op zondag 19 april 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
http://hypem.com/track/800204 Lekker nummer, en goede kwaliteit
Hehe, nee, ik zou anders van half 9 tot 10 moeten, maar de leraar geeft ons vrijquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..], geef mij jou rooster eens
. Ik moet morgen tot 4 uur naar school dankzij de geweldige module zelfverdediging
Strak planquote:
"Geniet van elke dag alsof het je laatste kan zijn"quote:Op zondag 19 april 2009 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Life is too important to be taken seriously.
![]()
"Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd."quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Probinski het volgende:
[..]
"Geniet van elke dag alsof het je laatste kan zijn"
Lau had zo'n mooie:quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Probinski het volgende:
[..]
"Geniet van elke dag alsof het je laatste kan zijn"
quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben morgen ook vrij, omdat de mensen die biologie hebben veldwerkdag hebben. Maar zeven mensen uit twee klassen hebben géén biologie (waaronder ik), dus dan zit ik straks met 3 mensen bij maatschappijleer, Nederlands en wiskunde B, terwijl ik ook nog eens 40 minuten-rooster heb.
Gewerktquote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens een toch wel legendarisch weekend gehad, en jullie?
Had 'm genegeerdquote:
Jeffrey, aangenaamquote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Desunoto het volgende:
karamitsuita negai ga chigirete shimai sou de zetsubou shika egakezu ni
itsuwari naki omoi wa tashika ni kono te ni aru hanaseba mou sagasenai
oshiyoseru shinshoku ni mou taekirenai negai wo
en 1 bami goreng aub.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Desunoto het volgende:
Kijk al z'n reacties op de vorige bladzijdesquote:
je moederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik ook wel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens een toch wel legendarisch weekend gehad, en jullie?
quote:
Yea, dies ook mooiquote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lau had zo'n mooie:
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching"
Die is echt supermooi
Dat is één van de enige levensmotto's die ik tof vind.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lau had zo'n mooie:
Die is echt supermooi
Alleen met jou dan.quote:
Joe talkin toe mie?quote:
Outside en It's been awhile zijn geniaalquote:
Die is wel echt vet inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lau had zo'n mooie:
Die is echt supermooi
Like i care of ik wel of niet netjes postquote:Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij bent echt van de kansloze reacties sinds je terug bent.
Ik wil er ook heen, eens kijken of ik nog iemand mee kan krijgenquote:Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Joe talkin toe mie?
[..]
Outside en It's been awhile zijn geniaalik wil naar 't concert van staind binnenkort
toffemensenmeet?quote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil er ook heen, eens kijken of ik nog iemand mee kan krijgen
quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lau had zo'n mooie:
Die is echt supermooi
Smakelijkquote:
Ik had wedstrijden, was echt vet tof.quote:
Geniet ervanquote:Op zondag 19 april 2009 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
En daar gaan mijn laatste Fishermans Friends
Alsof het mijn allerlaatste is.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
En ik heb gitaar gespeeld
Ik was goed hè, Sjoerd?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk al z'n reacties op de vorige bladzijdes.
En ik nieteensquote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag lekker ook 1 van sjoerd
Mooie opmerking welquote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
Daarom speel ik ook basgitaarquote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]oh..
Gitaarspelen lijkt me echt zo verschrikkelijk moeilijk.
Ik doe het hequote:
Maar hij klopt niet!quote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooie opmerking wel
Om nog even op terug te komen
Hehe, dankjequote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Mooie opmerking wel
Om nog even op terug te komen
Als je Smoke on the Water kent ben je al ver op wegquote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]oh..
Gitaarspelen op Metallica, X Japan, Slayer, Iron Maiden niveau, ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]oh..
Je kan het moeilijk maken, maar de meeste nummers zijn wel vrij goed te doen voor mijquote:
De enige gitaar die ik heb, is dezequote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je Smoke on the Water kent ben je al ver op weg. Op de 3de snaar:
0 - 3 - 5 - 0 - 3 - 5 - 6 - 0 - 3 - 5 - 3 - 0
Nick en Simon & Metallica noemen in dezelfde post. Hoe durf je!quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gitaarspelen op Metallica, X Japan, Slayer, Iron Maiden niveau, ja.
Gitaarspelen op Nick & Simon niveau, nee.
Het ligt er aan wat je doet he.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
De enige gitaar die ik heb, is deze:
[ afbeelding ]
Ah, dat was het 1ste nummer wat ik leerde toen ik nog gitaarles hadquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je Smoke on the Water kent ben je al ver op weg. Op de 3de snaar:
0 - 3 - 5 - 0 - 3 - 5 - 6 - 0 - 3 - 5 - 3 - 0
quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar in die post bracht ik juist verschillen naar voren, geen overeenkomsten.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Nick en Simon & Metallica noemen in dezelfde post. Hoe durf je!
Aha, maar ik ben helemaal niet muzikaal ofzo, dus ga t niet proberenquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan het moeilijk maken, maar de meeste nummers zijn wel vrij goed te doen voor mij
Klaarquote:
Ik vind het zo lame als mensen guitar hero vergelijken met echt gitaar spelenquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hebk ook! Alleen dan voor de xdoosquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey!quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
Mijn uitwisselingskutmof negeert me
pfffff.
leuk morgen.
doegg.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik vind het zo lame als mensen guitar hero vergelijken met echt gitaar spelen
Gitaarlesquote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ah, dat was het 1ste nummer wat ik leerde toen ik nog gitaarles had
Voor deze keer zie ik het door de vingers. Omdat je een goede verklaring hebt.quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar in die post bracht ik juist verschillen naar voren, geen overeenkomsten.
En ze staan niet eens in dezelfde zin.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers. Omdat je een goede verklaring hebt.
YOUquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind die Guitar Hero aflevering van South Park nog steeds leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |