Maar Mods mogen ook een leven hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1 mod is genoeg, maar wel iemand die gewoon de hele dag online is. MASD dus niet.
quote:
Ha ha ha. Je weet nog niet half.quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Haha, Renesite die zegt dat als de mods niet luisteren we naar de FA's moetenHeeft Snakey er nog wat mee gedaan of is het weer om de lieve vrede gesust?
Fjets, kijk jij eens ff in FC
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ha ha ha. Je weet nog niet half.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
En dat kan best iets sneller de volgende keer.
Dat ook wel joahquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar Mods mogen ook een leven hebben.
Dus twee is gewoon beter.
Ik moest toch een denderende TT verzinnenquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
En dat kan best iets sneller de volgende keer.
Ja sorry hoor, maar ik heb het onderhand al 3 keer meegemaaktquote:
Komt hij ook ff op tijdquote:
Ik mag het hopenquote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Is er al een dure fles Champagne onderweg vanuit Alkmaar?
Eensquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar Mods mogen ook een leven hebben.
Dus twee is gewoon beter.
quote:
Sorry hoorquote:
Half 5 is inderdaad kut.quote:Op zondag 19 april 2009 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Was in het stadion, moest nog langs de snackbar, daarna naar huis, opeten, voetbal kijken (godverdomme te laat voor de samenvatting van PSV. Half 5 wat een schandalige kuttijd) en toen pas hier naar toe
.
Mooie prietpraat.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb het onderhand al 3 keer meegemaakt"Ja we gaan er eens naar kijken."
En vervolgens gebeurt er geen fuck.
Wil je dat je moeder komt vertellen wat er allemaal op Fok! gebeurd danquote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
Je zou maar in je eentje op een forum zittenDan moet je altijd aanwezig zijn of 2 uur teruglezen als je thuis komt
Ik doe mijn best. Het is gewoon dat ik hier niet mod, wel kan ik eventueel een aanwijzing geven bij de FA's en andersom.quote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb het onderhand al 3 keer meegemaakt"Ja we gaan er eens naar kijken."
En vervolgens gebeurt er geen fuck.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil je dat je moeder komt vertellen wat er allemaal op Fok! gebeurd dan?
Dat kunnen wij niet zien hequote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijn haar ziet er echt heel grappig uit na het fohnen.
Het is ook niks tegen jou persoonlijk, maar jij zei het in dit geval, vandaar dat ik op jou reageerdequote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Het is gewoon dat ik hier niet mod, wel kan ik eventueel een aanwijzing geven bij de FA's en andersom.
Ga foto doen danquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijn haar ziet er echt heel grappig uit na het fohnen.
Je spreekt gewoon je mening uit.quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Maar laat maar, ik ben weer te verzuurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2009 20:10:11 ]
quote:Op zondag 19 april 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]Je moet je vingers ook niet in het stopcontact doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
![]()
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
[..]Cousin IT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
[..]BWHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
Doe het voor een oog weg en maak een superemofoto
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
![]()
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
![]()
[..]omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Wat heb je aangegeven dan?quote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook niks tegen jou persoonlijk, maar jij zei het in dit geval, vandaar dat ik op jou reageerde
Maar laat maar, ik ben weer te verzuurd
Volgens mij kan je dat prima in FC lezenquote:
[..]Whaha vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! POEFFFF
.
A little knowledge is a dangerous thing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo valt het toch wel weer mee?![]()
Allebei.quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat prima in FC lezen
Of bedoel je tegen Snakey?
Je zou Remlof moeten proberen. Die was hier laatst ook alquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat prima in FC lezen
Of bedoel je tegen Snakey?
Je wist de helftquote:
Gewoon het PUB deelquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Allebei.FC is nou ook weer niet zo klein dat ik iets kan zoeken terwijl ik niet weet wat.
En Snakey daarvoor, die vroeg om mijn PM naar MASD door te sturenquote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zou Remlof moeten proberen. Die was hier laatst ook al
Spammen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef -SG- het volgende:
Wat doet renesite eigenlijk hier als ik vragen mag.
Tja lompe boeren hequote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Lauriette91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo valt het toch wel weer mee?![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Wel vet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo valt het toch wel weer mee?.
A little knowledge is a dangerous thing.
Dames en heren, hier is dé woordgrap van vandaag!quote:
En als ie met kaas is?quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoi krentenbol, je bent 47 cent waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |