De tekst is te hard,quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Met het motto: Dan maar een kleurtje + paint + Haai + gecentreerd =
[ afbeelding ]
Een bureaublad weergeven koppeling op je bureaublad, dat snap ik nietquote:
Zo'n standaarddingquote:
Valt mij nu pas op. Waarschijnlijk altijd eroverheen gekekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef Meddo het volgende:
[..]
Een bureaublad weergeven koppeling op je bureaublad, dat snap ik niet
En hij blijft daar nog wel een tijdje staanquote:
Veranderd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Upload nou eens bij tinypic.com
De hele tijd die banners bij dat imageshack
Lelijke dubbele balk.quote:
In de spoiler.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat staat er in die 1 april grap txt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Die moet ik hebbenquote:
Ik had je toch een PM gestuurdquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:00 schreef -En4Cer- het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk gevonden wie die chick is, het is Bar Refaeli
Kwam haar toevallig tegen via een bericht op de FP over Leonardo Di Caprio, daar gaat ze blijkbaar mee.
quote:
Alstu: http://interfacelift.com/(...)5/gone_clubbing.htmlquote:
Dat je dat bewaard op je pcquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Op de manier van schrijven of om de grap?
Nee, je kan het ook gewoon netjes vragen, maar laten we vanaf nu doen dat je gewoon elke post die post een prntscrn van je desktop post....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef delano.888 het volgende:
ALS WE NOU EENS ALLEMAAL STANDAARD EEN LINKJE GEVEN NAAR DE ORIGINELE WALLPAPER ZAL DAT EEN HOOP FRUSTRATIES SCHELEN![]()
Ik vind hem wel tofquote:
Weetje, dat heb ik echt al zooooooooovaak gedaan. En zonbeetje al de wallpapers op deze pagina zou ik erg waarderen. Maar als iedereen nou standaard een linkje doet hoef ik t niet bij elke post overnieuw te vragen hequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je kan het ook gewoon netjes vragen, maar laten we vanaf nu doen dat je gewoon elke post die post een prntscrn van je desktop post....
(na deze post dan)
Das idd net zo nuttig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef Rikketik het volgende:
Kun je net zo goed alleen je wallpaper posten.
Werden er maar wat mee plaatjes gepost.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef Rikketik het volgende:
Kun je net zo goed alleen je wallpaper posten.
http://xs.to/quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Fryst het volgende:
Maargoed, waar kan ik het dan ook uploaden?
Imageshack verkleint de resolutie naar 800 x 450. En tinypic verneukt het kwaliteit en verkleint het naar 1600 x 900De echte resolutie is zelf 1920 x 1080, 7.9MB.
Maargoed, die van tinypic is dan hier te vinden.
Uhh, wtf?quote:
Nou goed dan, omdat jij het bent. Met dank aan wallpaper rotate:quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Werden er maar wat mee plaatjes gepost.
Dat had ik ookquote:
Je hebt een windows updatequote:
Waarom zou dat lelijk zijnquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
edit: en er zitten lijntjes onder de tekst van je snelkoppelingen
wauw, ja iddquote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Hier zijn echt hele toffe wallpapers te vinden.
Zou je een linkje van het origineel kunnen geven? Ik heb goede herinneringen aan zo'n beetje die exacte plek.quote:
Die taakbalk is volgens mij gewoon de standaard taakbalk die 50% van de XP gebruikers heeft hoorquote:Op zondag 19 april 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt een windows update![]()
Je taakbalk is lelijk![]()
Foto zelf gemaakt?
edit: en er zitten lijntjes onder de tekst van je snelkoppelingen
De eerste die een wallpaper vind die niet mooi staat op een mac krijg van mij kudos. OSX laat alles er mooi uitzienquote:
Is de XP theme wat er voor zorgt dat de taakbalk geen scheidingen meer heeft tussen de programma's? Te vet namelijk, al kan ik niet met thema's omgaan in me vistaquote:Op maandag 20 april 2009 03:12 schreef bassiedekloon het volgende:
[ afbeelding ]
wallpaper
Xp theme
Klok-ding met weer legale versie heeft geen weer meer geloof ik
Je kan de kleur van je windows media player ook veranderen in zwart past beter bij je taakbalk etc.quote:Op maandag 20 april 2009 03:12 schreef bassiedekloon het volgende:
[ afbeelding ]
wallpaper
Xp theme
Solomioquote:Op maandag 20 april 2009 03:12 schreef bassiedekloon het volgende:
[ afbeelding ]
wallpaper
Xp theme
OSX is een zegen als je fan bent van mooie desktops.quote:Op maandag 20 april 2009 02:32 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De eerste die een wallpaper vind die niet mooi staat op een mac krijg van mij kudos. OSX laat alles er mooi uitzien
Alleen als je niets hebt geselecteerd hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is de XP theme wat er voor zorgt dat de taakbalk geen scheidingen meer heeft tussen de programma's? Te vet namelijk, al kan ik niet met thema's omgaan in me vista
quote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan de kleur van je windows media player ook veranderen in zwart past beter bij je taakbalk etc.
quote:
1680x1050quote:
Zitten mooie tussenquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef dirkjo het volgende:
Alstublieft
http://interfacelift.com/(...)helake_1680x1050.jpg
Komt omdat je widescreen heb denk ik...quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wow, ik vind persoonlijk de letters dan wel erg groot![]()
Inderdaad, hele mooiequote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Meddo het volgende:
[..]
Zitten mooie tussen![]()
Ik heb 1680*1050 op 15,4"
Bedankt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef dirkjo het volgende:
Alstublieft
http://interfacelift.com/(...)helake_1680x1050.jpg
Thanks!quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef w00h00 het volgende:
Voor Noortje en Krentenbol:
http://interfacelift.com/(...)2C_london%2C_uk.html
De temperatuur en het weer staan door elkaar heenquote:
Gast, ga eens leren voor je tentamens zodat je niet naar zoveel herkansingen hoeftquote:
Herkasingen krijg jequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gast, ga eens leren voor je tentamens zodat je niet naar zoveel herkansingen hoeft
Is al een tijdje zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De temperatuur en het weer staan door elkaar heen
Er kwam eenquote:
Origineel?quote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat je widescreen heb denk ik...
[ afbeelding ]
Ja ehh, nix maar als je een man bentquote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is daarmee mis als je een vrouw bent?
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef Lauriette91 het volgende:
De hoeveelheid mannen met een vrouw op de achtergrond is volgens mij groter dan andersom. Dus niet zeuren Duckie.
Ok, ik zal even aan het stereotype voldoenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef Lauriette91 het volgende:
De hoeveelheid mannen met een vrouw op de achtergrond is volgens mij groter dan andersom. Dus niet zeuren Duckie.
orgineel? :dquote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik zal even aan het stereotype voldoen
[ afbeelding ]
Jij bent vast grote vriendjes met Juicyhill.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jij bent vast grote vriendjes met Juicyhill.
Ja, Hilary Duff dus, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan hebquote:
http://wallpaper.skins.be/hilary-duff/33073/1680x1050/quote:Op woensdag 22 april 2009 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, Hilary Duff dus, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb
Dan maar ff zo
[ afbeelding ]
Oja, daar had ik hem vandaanquote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://wallpaper.skins.be/hilary-duff/33073/1680x1050/
Dat zwart staat er echt niet op de eerste pagina's!
En daar is ze blond.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://wallpaper.skins.be/hilary-duff/33073/1680x1050/
Dat zwart staat er echt niet op de eerste pagina's!
Sinds er mensen voor haar werken die heeeeeeeul goed kunnen photoshoppen?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Noortje. het volgende:
Sinds wanneer is Hilary Duff zo'n lekker wijf?
Sinds ze mijn bureaublad siertquote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Noortje. het volgende:
Sinds wanneer is Hilary Duff zo'n lekker wijf?
Heb je die zus van haar gezien, die is nog ergerquote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef Noortje. het volgende:
Whehe op die andere foto's is ze net een draqqueen.
http://wallpaper.skins.be/hilary-duff/34299/1680x1050/quote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef Noortje. het volgende:
Whehe op die andere foto's is ze net een draqqueen.
daar is ze best leukquote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
http://wallpaper.skins.be/hilary-duff/34792/1680x1050/
Deze vind ik erger.
Mooie reclame?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
OMG
Ik heb nu trouwens deze als desktop:
[ afbeelding ]
See for youself.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Whut? Dat logo onderin? Dat ben ik nu net aan het fixen.
Dat vind ik nog één van de leukere. Maar mooie kleding is het niet, nee. Het is dat je Hilery Duff er niet lelijk uit kunt laten zien, maar het is een goede poging.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
http://wallpaper.skins.be/hilary-duff/34792/1680x1050/
Deze vind ik erger.
Maar haar hoofd, en hoe ze haar lippen tuit. Gatverquote:Op woensdag 22 april 2009 16:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vind ik nog één van de leukere. Maar mooie kleding is het niet, nee. Het is dat je Hilery Duff er niet lelijk uit kunt laten zien, maar het is een goede poging.
Ik vind 'm mooi door het enge.quote:
Tof hoorquote:
Hoe heb je je snelstart allemaal op 1 lijn, bij mij komen ze boven elkaar !quote:
Als je je taakbalk ontgrendelt, kun je de Snelstart gewoon naar beneden slepen toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoe heb je je snelstart allemaal op 1 lijn, bij mij komen ze boven elkaar !
Ja, hier.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toevallig ergens een 1680*1050 daarvan?
WIst ik nietquote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je je taakbalk ontgrendelt, kun je de Snelstart gewoon naar beneden slepen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef A1mless het volgende:
[ afbeelding ]
Rotzooi, ik weet het.Sjezus, wat een shitload aan games staan erop bij jou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag je als vrouw wel een achtergrond van een vrouw?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja ehh, nix maar als je een man bent
Hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Heim!
We maakten tegelijk een screenshot!
Nou vooruit, van díe vrouw mag het.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mag je als vrouw wel een achtergrond van een vrouw?![]()
[ afbeelding ]
Ik switch te vaak. Ja ik weet het.
www.hdwallpapers.net, en dan het abstracte gedeeltequote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou vooruit, van díe vrouw mag het.
Die van Hyman is ook leuk trouwens.
Mooie websitequote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
www.hdwallpapers.net, en dan het abstracte gedeelte, echt heel leuk
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:02 schreef A1mless het volgende:
[..]
Mooie website*bookmarkt* Favoriedt (dt)( ;') )
echte liefdequote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Heim!
We maakten tegelijk een screenshot!
Mooie site, die kende ik nog niet. Thanks.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
www.hdwallpapers.net, en dan het abstracte gedeelte, echt heel leuk
quote:
Hey wat zijn die widgets??? Die zien er wel uber uit?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Flaccid het volgende:
[..]
WTF Ik upload iets krijg ik dit.
Tadaa:
[ link | afbeelding ]
Zie op, waarschijnlijk gewoon een andere skin van rainmeter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef iBolt het volgende:
[..]
Hey wat zijn die widgets??? Die zien er wel uber uit?
Jawel!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
En je bent met Danique aan het babbelen
quote:
Itunesquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
edit: Wat is dat voor musicplayer?
Inderdaad Rainmeter. Vind het wel fijne shit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zie op, waarschijnlijk gewoon een andere skin van rainmeter.
Welke skin danquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Inderdaad Rainmeter. Vind het wel fijne shit.
Ik wilde al zeggen... dat is een mustangquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tot ik een goede afbeelding van een 1967 Chevrolet Impala heb gevonden.
Ehm een aantal. Ik kan ze ff zippen voor je?. Ik heb ze even gezipt voor jequote:
Jup.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen... dat is een mustangmaar die chevvy zoek je nog
Na een paar pagina's moet je toch een mooie tegenkomen zou ik zeggen:quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jup.Heb ook nog bepaald actief gezocht... maar een Mustang is ook niet lelijk.
1280x1024 is niet 1:1 gastquote:
5:4quote:
rainmeter?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Welk calendar ding is dat en waaruit showt ie je events? Google Calendar?
Foutquote:
Rainlendar, en hij showt de events omdat ik ze er zelf inzetquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Welk calendar ding is dat en waaruit showt ie je events? Google Calendar?
Kan je rainlendar gebruiken met google calendar?quote:Op zondag 26 april 2009 10:53 schreef raaavi het volgende:
[..]
Fout![]()
[..]
Rainlendar, en hij showt de events omdat ik ze er zelf inzet
quote:
vettt! heb je dat ook voor XP?quote:
Lees a.u.b. zo snel als de varkensgriep de OP of het vorige topic of het topic daarvoor een doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vettt! heb je dat ook voor XP?
edit: ik bedoel die live statistiekjes van de tijd, temperatuur enzo.
Hey, das mijne,quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:17 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze nog liggen? liefst in 1680x 1050
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kan je rainlendar gebruiken met google calendar?
quote:
1''quote:
Ook zelf gemaakt? geniaal hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hey, das mijne,
Hierzo:
http://fc03.deviantart.co(...)Clarence_Garside.jpg
daarvoor hebben ze iets uitgevonden: dpi settings.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wtf, hoe krijg je je muiscursor in je screenshot?
Zeer stijlvol!quote:
Wat een kutkwaliteit.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zeer stijlvol!
[ afbeelding ]
Het lijkt wel friggin' Bob Ross op een voetbalveld.
Dat is juist de charme.quote:
RAM staat standaard op 53%quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef LockonStratos het volgende:
Ik heb een vraagje he, die tweaks voor je dekstop met de tijd en calendar enzo, word het daar niet erg traag van allemaal? Merk je het? Hoeveel RAM gebruikt het?
En mag ik het origineel van die 2 hooibalen?
Als naam invoeren alt-255quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe ik de tekst onder mijn icoontjes wegrkijg?
Heb al van alles geprobeerd, maar het wil me niet lukken?
De grootte van jouw iconen doet ook pijn aan m'n ogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef EIKELKAAS het volgende:
ik hou niet van opgeruimd.
[ afbeelding ]
ik ben al oud, mijn ogen zijn niet zo goed meer. ik MOET wel grote iconen gebruiken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
De grootte van jouw iconen doet ook pijn aan m'n ogen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Sqoudson het volgende:
Hoe krijg ik nu de tekst onder mijn iconen vandaan?
iemand met precieze beschrijving?
Wtf, en je zit ook nog eens op windesheimquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef EIKELKAAS het volgende:
[ afbeelding ]
MS Dynamicsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef EIKELKAAS het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik toch gezegt, alt-255quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Sqoudson het volgende:
1- Je klikt het icoontje aan met je rechter muisknop.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gezegt, alt-255
Zo moelijk is t toch niet?
Hardcode space.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Sqoudson het volgende:
Zielig eigenlijk dat dit nodig isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:07 schreef bassiedekloon het volgende:
[..]
1- Je klikt het icoontje aan met je rechter muisknop.
2- je selecteert "naam wijzigen"
3- je houd "alt" ingedrukt
4- je typt in "255"
5- je laat de "alt" knop los
6- je drukt op enter...
KLAAR!
snap je het nu wel?
Haha. Heb het hier zelf ook gebruikt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
een vrouw die weet wat dat is...zucht...
![]()
Maar bedoel je nou de rechter of de linker alt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:07 schreef bassiedekloon het volgende:
[..]
1- Je klikt het icoontje aan met je rechter muisknop.
2- je selecteert "naam wijzigen"
3- je houd "alt" ingedrukt
4- je typt in "255"
5- je laat de "alt" knop los
6- je drukt op enter...
KLAAR!
snap je het nu wel?
Komop zeg, elke fatsoenlijke laptop tegenwoordig heeft numpad, zoniet, wat is er mis met fn inhouden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Even erbij zeggen.
Op laptops gaat het niet altijd.
Elke fatsoenlijke laptop? Ik heb liever geen numpad dan wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg, elke fatsoenlijke laptop tegenwoordig heeft numpad, zoniet, wat is er mis met fn inhouden?
meer hotkeys voor gamesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke laptop? Ik heb liever geen numpad dan wel.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke laptop? Ik heb liever geen numpad dan wel.
Dat ook, plus dat het gewoon veel handiger is voor lange getallen en of gebruik van de rekenmachine.quote:
Ik heb liever een 15,4", en die hebben nooit numpads. De 17" daarentegen wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg, elke fatsoenlijke laptop tegenwoordig heeft numpad, zoniet, wat is er mis met fn inhouden?
Hoezo heb ik dan toch echt een 15,4 met numpad?? (en ook een 17 btw, gebruik voornamelijk de laatste.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik heb liever een 15,4", en die hebben nooit numpads. De 17" daarentegen wel.
omdat jij toetsen hebt die je met een speld in moet drukken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik dan toch echt een 15,4 met numpad (en ook een 17 btw), gebruik voornamelijk de laatste.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik dan toch echt een 15,4 met numpad?? (en ook een 17 btw, gebruik voornamelijk de laatste.)
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:47 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
omdat jij toetsen hebt die je met een speld in moet drukken.
Eigenlijk snap ik van mezelf niet dat ik de moeite voor jou neem:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:47 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
omdat jij toetsen hebt die je met een speld in moet drukken.
Nee. Ze zijn rechthoekigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik van mezelf niet dat ik de moeite voor jou neem:
[ afbeelding ]
Muis voor vergelijking, knoppen zijn dus meer dan fatsoenlijk, naja, gewoon standaard formaat.
Hmm, het numpad wel ja, maar je letters zien er behoorlijk smal uit? Ook de punt, slash, je shift, etc. noem ik niet echt standaard formaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik van mezelf niet dat ik de moeite voor jou neem:
[ afbeelding ]
Muis voor vergelijking, knoppen zijn dus meer dan fatsoenlijk, naja, gewoon standaard formaat.
De letters zijn btw zelfde formaat als numpad, alleen de . en / niet idd, lekker boeiendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, het numpad wel ja, maar je letters zien er behoorlijk smal uit? Ook de punt, slash, je shift, etc. noem ik niet echt standaard formaat.
Ik heb zon gevoel dat dit niet gaat werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:05 schreef raaavi het volgende:
Numpad bij een 15 inch scherm kan echt niet. (discussie)
Veel plezier
dat bruin is een beetje overpoweredquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef flaykd het volgende:
[..]
moest ff googlen, maar neezelf gemaakt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
dat bruin is een beetje overpowered![]()
wel mooi heur
probeer eens een witte achtergrond?
Netjes gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef flaykd het volgende:
[..]
moest ff googlen, maar neezelf gemaakt
Waar is haar nummer te vinden?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Groot
Deze dame heet Ashley Tisdale en is te vinden op skins.be.
Kun je die toch even groot uploaden ergens? Erg mooie voor duo screenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef senderrr het volgende:
imageshack heefd hem klein gemaakt, eigenlijk was het 3840x1200 (2 x 24 inch)
[ link | afbeelding ]
Idd ja, doe mij m ook maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef iBolt het volgende:
[..]
Kun je die toch even groot uploaden ergens? Erg mooie voor duo screen
Wie is dat:P?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef raaavi het volgende:
Sinds lang heb ik weer een vrouw op me achtergrond.
Vond er gewoon heel mooi![]()
[ link | afbeelding ]
Ik wou dat ik 2 x 24" hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef senderrr het volgende:
imageshack heefd hem klein gemaakt, eigenlijk was het 3840x1200 (2 x 24 inch)
[ link | afbeelding ]
Niks mis met wat druktequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Pfoeh. Wel erg druk met al die kleurtjes.
ja, sorry, als ik alles in één map flikker is het drie dagen later weer zo'n puinhoopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je verneukt een geweldig stuk art met lelijke windows xp icons
Rocket Dock Iconsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ja, sorry, als ik alles in één map flikker is het drie dagen later weer zo'n puinhoop
Oh, en beter dan Windows Vista icons, niet dan?
Icoontjes op je desktop...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ja, sorry, als ik alles in één map flikker is het drie dagen later weer zo'n puinhoop
Oh, en beter dan Windows Vista icons, niet dan?
Samequote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
Ik ga nog niet beginnen aan die beta versies van Windows Se7en, ik haat beta's
Eens. Hoewel het er wel enorm sexy uit ziet.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
Ik ga nog niet beginnen aan die beta versies van Windows Se7en, ik haat beta's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |