quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaasze is mijn knuffelbeertje al.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 01:44 door Krentenbol.:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op vrijdag 17 april 2009 @ 01:44 door Krentenbol.:
Topicstatus: gesloten -> centraal topic.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankergestoord word ik van die site zeg
Wil gewoon een smsverdubbelaar toevoegen, niks werkt op die klote site
Ik heb al een abbo ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb je een abbo, dan kan je beter bellen, vraag of ze de 1000 sms voor E10,- nog hebben!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik hoopte dat niemand het merkte ja!
Whehe, dat heb ik ook, bij Hi. Ik heb echt teveel smsjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb je een abbo, dan kan je beter bellen, vraag of ze de 1000 sms voor E10,- nog hebben!
HARHAR JUSTICE!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Niet hier, wel achter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:47 schreef Biogarde het volgende:
Hey, ik zie die smiley met dat hangslot nooit
Als ik m straks ook heb kunnen we overtollige smsjes naar elkaar sturenquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik ook, bij Hi. Ik heb echt teveel smsjes
Daar ook niet hoor.quote:
Verheug je dan maar alvast op die 600+ berichten per maandquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ik m straks ook heb kunnen we overtollige smsjes naar elkaar sturen
Forums achter de schermen. De kantine zeg maar.quote:
newbie'squote:
Is dat een werkwoord?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef remlof het volgende:
Kom, we gaan krentenbollen [ afbeelding ]
quote:
Maat van me had het ook, stuurde als ie uit wou naar alle vrienden gewoon vijf keer dezelfde smsquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verheug je dan maar alvast op die 600+ berichten per maand!
Ik wilde serieus precies hetzelfde zeggen/vragenquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dat een werkwoord?
[..]Echt wel!
Nee, echt niet?!quote:
Daar zie ik alles, maar het zit ellemaal wel onder het frituurvetquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Forums achter de schermen. De kantine zeg maar.
Ahhh.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde serieus precies hetzelfde zeggen/vragen!
Ooh ik dacht onder het zaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zie ik alles, maar het zit ellemaal wel onder het frituurvet
Wie had er corvee deze week?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo goed in de keuken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Forums achter de schermen. De kantine zeg maar.
No shit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goh
Mijn waarbij aardbei grap is blijkbaar mislukt
Sinds wanneer is D_A mod?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voelde me vandaag al niet grappigquote:
Ik las: "Ja sorry, ik ben niet zo goed in neuken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo goed in de keuken.
Nee, daar liggen haar talenten juistquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las: "Ja sorry, ik ben niet zo goed in neuken."
Liggen en neuken. Toeval? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, daar liggen haar talenten juist
Dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je komt niet zo heel vaak in KLB zekerquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
Jullie hebben trouwens wel een fucking serieuze en strenge OP
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Liggen en neuken. Toeval? Ik denk het niet.
Ja, dat moet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
Ja een keertje iets anders doen dan liggen, ho maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Liggen en neuken. Toeval? Ik denk het niet.
Geen 'grappige' lijstjes en veel te grote plaatjes hier Ado!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
Ik let er nooit zo vaak op in welk subforum een topic staat, ik kom in topics door de AT meestal, dus nee, volgens mij kom ik hier nooit zo vaak.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt niet zo heel vaak in KLB zeker
Ok, geeft een gemoedelijk sfeertjequote:
Bio bind me altijd vast, dan kan ik niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ja een keertje iets anders doen dan liggen, ho maarvrouwen
!
Weet je hoe lang ik bezig ben geweest met dat plaatje?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen 'grappige' lijstjes en veel te grote plaatjes hier Ado!
Mjah, 't topic loopt al 1178 delen, dus de sfeer is goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo vaak op in welk subforum een topic staat, ik kom in topics door de AT meestal, dus nee, volgens mij kom ik hier nooit zo vaak.![]()
[..]
Ok, geeft een gemoedelijk sfeertje
Anders loopt het hier uit de handquote:
Niet lang genoeg?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik bezig ben geweest met dat plaatje?!
Ach, daar is op zn tijd ook niets mis meequote:Op vrijdag 17 april 2009 02:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bio bind me altijd vast, dan kan ik niks.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet lang genoeg?[ afbeelding ]
Vind je het gek, ik heb nog nooit zoveel blauw in één topic gezienquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, 't topic loopt al 1178 delen, dus de sfeer is goed.
Dat klopt, maar dan niet zeuren dat ik alleen maar lig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, daar is op zn tijd ook niets mis mee
Da's toeval hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik heb nog nooit zoveel blauw in één topic gezien
Je mag daar trouwens niet parkeren meneer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik heb nog nooit zoveel blauw in één topic gezien
I lol'dquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet lang genoeg?[ afbeelding ]
De sfeer is tegenwoordig idd erg relaxed!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, 't topic loopt al 1178 delen, dus de sfeer is goed.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, ik ga slapen
Sure..! Het is dat ik hier al weggejaagd was, anders zou ik nog eens terugkomen, volhouden en zien of je echt gelijk hebtquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je mag daar trouwens niet parkeren meneer.
Blauw, blauw op straat, politiequote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure..! Het is dat ik hier al weggejaagd was, anders zou ik nog eens terugkomen, volhouden en zien of je echt gelijk hebt![]()
[..]
Mis ik de KLB grap nu? Is dit omdat ik een outsider ben...
![]()
Ik snap hem niet
Blauw, je weet wel, blauw op straat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure..! Het is dat ik hier al weggejaagd was, anders zou ik nog eens terugkomen, volhouden en zien of je echt gelijk hebt![]()
[..]
![]()
Ik snap hem niet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw, blauw op straat, politie?
Hoe dan?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik snap hem niet
Geen dagdag punten?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw, blauw op straat, politie?
En ik heb nog wel bij de politie gewerktquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Blauw, je weet wel, blauw op straat.
Als wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog wel bij de politie gewerkt
Weet ik 'tquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat krijg je toch alleen als je écht slecht bezig bent?
Kledingontwerper.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat krijg je toch alleen als je écht slecht bezig bent?
quote:
quote:
als politiepaard?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog wel bij de politie gewerkt
Kun je ze ook als waardecoupons inleveren op de bestelsite?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan, hij deelt ze ook weleens random uit, ik heb er zo'n 350 maar heb nog geen catalogus binnen!
Bij de pliesie ben je vaak agent. Maar dat heb ik van horen zeggen hoorquote:
Ja maar soms ook wat anders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij de pliesie ben je vaak agent. Maar dat heb ik van horen zeggen hoor![]()
Of schoonmaker.
Nou zeg, wat voor beeld heb jij van mij?quote:
quote:
Hou het maar op schoonmaker ja.. Volgende onderwerp!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij de pliesie ben je vaak agent. Maar dat heb ik van horen zeggen hoor![]()
Of schoonmaker.
Lang haar!quote:
verkapt ik ben james bondquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou zeg, wat voor beeld heb jij van mij?![]()
[..]
![]()
[..]
Hou het maar op schoonmaker ja.. Volgende onderwerp!
Als je grappen gaat uitleggen, is het geen grap meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De wielrenner is de grap.
Het haar is echt!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De wielrenner is de grap.
Het haar is echt!
Het bleek nodig te zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je grappen gaat uitleggen, is het geen grap meer
Niettus!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je ze ook als waardecoupons inleveren op de bestelsite?
[ insert smiley met hand voor de mond ]quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als de onderhandelingen met paypal zijn afgerond wel ja!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ insert smiley met hand voor de mond ]
Juist, die !quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet naar bed van Bio, slaap lekker allemaal!![]()
ik wist niet dat jouw sig van de green mile kwamquote:
Als die vrouw van de gevangenisdirecteur "genezen" wordt in haar bed en naar Cofy toeloopt om hem die ketting te gevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wist niet dat jouw sig van de green mile kwam
een film die je al zelfs als klein kind al goed vind, en je in zekere mate dan al aangrijpt, kan je gerust kronen met de titel ''fantastische film''.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als die vrouw van de gevangenisdirecteur "genezen" wordt in haar bed en naar Cofy toeloopt om hem die ketting te geven![]()
Geweldige film!
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wist niet dat jouw sig van de green mile kwam
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef swarmahoer het volgende:
zo, de fokstok is weer geplaatsten dit keer verloren met risk
True, hij staat met stip op nr. 1 bij mij op de beste films allertijden. Zijn weinig films die me aangrijpen, maar elke keer als ik deze film gezien heb, ben ik de rest van de avond van slag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een film die je al zelfs als klein kind al goed vind, en je in zekere mate dan al aangrijpt, kan je gerust kronen met de titel ''fantastische film''.
serieus, die acteurs roeleren toch een partij de pan uit
Hij wordt momenteel weer uitgezonden op Film1.1quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan weet je het nuik vind dat zo'n mooi stukje! Heb me dood gehuild bij die film
!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moet over 4 uur alweer op.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan weet je het nuik vind dat zo'n mooi stukje! Heb me dood gehuild bij die film
!
Daarna weekend jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ken dat probleem, maar daarna weekend lijkt mij?
Dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
hup ga slapen, zet je volume van je ipod op een van de lagere stand, chill muziekje, en je bent zo weg in dromenland
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarna weekend ja
[..]
Dat is het probleem nietik moet eerst nog een boekverslag afmaken!
The life and loves of a she devil door Fay Weldon.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb idd ook weekend, beter hoor, shit voor mijn nieuwe huis uitzoeken!
Welk boek?
Ok, was het leuk? Heb net "de schaduw van de wind" uit...WAUW!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The life and loves of a she devil door Fay Weldon.
Ja was wel een grappig boekquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok, was het leuk? Heb net "de schaduw van de wind" uit...WAUW!!!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja was wel een grappig boekwel erg feministisch. En daar heb ik nog nooit van gehoord
!
Hee maar ik ga 'm snel afmaken en dan slapenwelterusten
!
Slaap lekker en bedankt voor de uitnodiging hier!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja was wel een grappig boekwel erg feministisch. En daar heb ik nog nooit van gehoord
!
Hee maar ik ga 'm snel afmaken en dan slapenwelterusten
!
was eigelijk niet zo dat ik verloren had, iemand anders had gewonnenquote:
Jij mag alleen op uitnodiging komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slaap lekker en bedankt voor de uitnodiging hier!
Wat mooi Cruijffiaans geformuleerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was eigelijk niet zo dat ik verloren had, iemand anders had gewonnen
Ik werd al gewaarschuwd dat ik niet zo welkom onthaald zou worden hier en jullie OP is ook redelijk streng, maar al met al viel het me meequote:Op vrijdag 17 april 2009 03:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij mag alleen op uitnodiging komen?
KLB-SC restricties?
ja hequote:Op vrijdag 17 april 2009 03:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat mooi Cruijffiaans geformuleerd!
Why?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik werd al gewaarschuwd dat ik niet zo welkom onthaald zou worden hier en jullie OP is ook redelijk streng, maar al met al viel het me mee![]()
En de uitnodiging was vanwege offtopic gelul in een ander topic
Don't shoot the messenger!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Why?
Your name doesn't ring a negative bell!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik echt met iemand zou gaan datenno way. En je kunt je ook verplaatsen naar de KLB SC
al weet ik niet er een hartelijke ontvangst zou zijn.
quote:
Tot vanavond nooit (in)direct contact mee gehad en ook niet eerder hier geweest nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
BT zal wel beter weten, heb je hier een keer lopen rellen of?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tot vanavond nooit (in)direct contact mee gehad en ook niet eerder hier geweest nee.
Ik rel alleen in R&P
Dat vermoed ik ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh wacht, het zal wel te maken hebben met het feit dat nieuwkomers vreemd worden aangekeken hier!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ja![]()
Maar goed, da's overal. En dit lijkt me een behoorlijk vaste club mensen hier
Hersentumorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb nog steeds moeilijke koppijn, en weer niet gezopen
Ik ben onverwoestbaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je die? Mijn gebeden zijn verhoort, halleluja
Geen flauw idee, maar die opmerking over gebeden enzo zal vast wel weer verkeerd vallen bij onze blauwe vriendenquote:
Hoe is het dan?quote:
Bedankt! die komt op mn nachtkastje.quote:
Lekker met jou?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe is het dan?![]()
[..]
Bedankt! die komt op mn nachtkastje.
ja, primaquote:
Hij is niet voor jouquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe is het dan?![]()
[..]
Bedankt! die komt op mn nachtkastje.
Deze week is echt snel gegaan, lekker weer weekendquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, prima![]()
nog even fijn werken, en dan genieten van t weekend
Weet niet waar jou nachtkastje staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ie 's nachts op je hoofd mag vallen
Dan is het onmogelijk dat hij op me hoofd valtquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, want hij staat op jouw nachtkastje.
Het is een haas, en weet je wat hazen doen? Die springen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk dat hij op me hoofd valt
Dank je, succes op het werkquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:49 schreef liiszle het volgende:
njha ik ben werken!
doeg
kusje voor de gup
Als ik het goed zie leeft die haas niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is een haas, en weet je wat hazen doen? Die springen.
En je kent het oudhollandse gezegde toch: een haas in het nauw maakt rare sprongen.
Dus kijk maar uit.
Jahaaa, hij doet zich overdag dood voor. Totdat het licht uit gaat....quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als ik het goed zie leeft die haas niet meer
Overdag is het een beeldje, zodra de avond klok slaat veranderd hij in een rond dansende relhaasquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jahaaa, hij doet zich overdag dood voor. Totdat het licht uit gaat....
Dat klinkt meer als een Jambers aflevering
En spreek dat eens uit met een Jambers accentquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Overdag is het een beeldje, zodra de avond klok slaat veranderd hij in een rond dansende relhaas
Vond dat altijd zo'n geniaal programmaquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En spreek dat eens uit met een Jambers accent![]()
Was inderdaad geweldige tvquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vond dat altijd zo'n geniaal programma
Wut?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Marurk het volgende:
Dag BobbyB (weer een geslachtsverandering, of heb ik iets gemist)
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
momenteel is er breed laminaat in de aanbieding bij de Mokro. Heel donker en heel licht (en niks er tussenin) maar ik vind breed veeel mooier...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar die opmerking over gebeden enzo zal vast wel weer verkeerd vallen bij onze blauwe vrienden
En dan bedoel ik niet de smurfen.
Zuur?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
De koffie hier ziet er altijd lekker uit maar nam dus een slokje en wist meteen weer waarom ik nooit koffie drink. Wat een zure kk smaak zeg
Dat zijn 2 snelle uurtjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zuur?
Je moet koffie ook niet in je koffie zeiken
Ik moest er om grinniken, dus dat wou ik even mededelenquote:
Que?quote:
Zure, kut, kanker, verneukte, graf, hoeren smaak*quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zuur?
Je moet koffie ook niet in je koffie zeiken
je verdient het.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef swarmahoer het volgende:
kut buurkinderen, ga toch gewoon naar school ipv mij een ongewenste schreeuserenade te brengen onder mn raam
POST DAN OOK PICS VAN CHICASquote:
INTERquote:
OKE EVEN ZOEKEN OP SCHOOLquote:
Soms moet je gewoon een beetje kanker bij de wijn doen, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Maar jij daarentegen, voegt helemaal geen kanker toe.
Kanker voeg ik sowieso niet toe.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Maar jij daarentegen, voegt helemaal geen kanker toe.
Want?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Ik zou niet graag in die muur willen staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef sezten het volgende:
He NG, wat vondt je van die vrije trap van Alex tegen L'pool?
dagquote:
zin in bierquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Blauwgeel, maar verder goed
Hoe is het met Gers?
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Eens even zien of de dagploeg hier ook ok is
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje en een lekkere sigaret voor mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Eens even zien of de dagploeg hier ook ok is
Waarom moet jij de newbie inpikken...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje voor mij
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje en een lekkere sigaret voor mij
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:11 schreef Syb-rund. het volgende:
alleen paupers raken verslaafd aan roken, bwehehehe
Ik heb 'm hier gebrachtquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet jij de newbie inpikken...?![]()
Ik zag hem het eerst !
Hee bolquote:
Ah, de attitude is in ieder geval niks anders als vannachtquote:
Sigaret heb ik, bier moet ik voor naar beneden, dus ff wachten als ik voor de koffie gaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje en een lekkere sigaret voor mij
Roooarrrrr !quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier gebrachthe's mine!
[..]
hey 4ebe, trouwens, hebben we het deze week nog over je date met zot gehad ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet jij de newbie inpikken...?![]()
Ik zag hem het eerst !
ik ben er dus niet verslaafd eraan, maar zo af en toe is zon stokje lekkkerquote:
Haal dat ding van je computer afquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey 4ebe, trouwens, hebben we het deze week nog over je date met zot gehad ?
Willen we niet.quote:
Ik zie ook echt zo'n memo blaadje voor mequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal dat ding van je computer af
Ik heb ze live gezien..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was vergeten hoe fijn nummers van the Strokes ook alweer zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |