quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaasze is mijn knuffelbeertje al.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 01:44 door Krentenbol.:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op vrijdag 17 april 2009 @ 01:44 door Krentenbol.:
Topicstatus: gesloten -> centraal topic.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankergestoord word ik van die site zeg
Wil gewoon een smsverdubbelaar toevoegen, niks werkt op die klote site
Ik heb al een abbo ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb je een abbo, dan kan je beter bellen, vraag of ze de 1000 sms voor E10,- nog hebben!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik hoopte dat niemand het merkte ja!
Whehe, dat heb ik ook, bij Hi. Ik heb echt teveel smsjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb je een abbo, dan kan je beter bellen, vraag of ze de 1000 sms voor E10,- nog hebben!
HARHAR JUSTICE!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Niet hier, wel achter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:47 schreef Biogarde het volgende:
Hey, ik zie die smiley met dat hangslot nooit
Als ik m straks ook heb kunnen we overtollige smsjes naar elkaar sturenquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dat heb ik ook, bij Hi. Ik heb echt teveel smsjes
Daar ook niet hoor.quote:
Verheug je dan maar alvast op die 600+ berichten per maandquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ik m straks ook heb kunnen we overtollige smsjes naar elkaar sturen
Forums achter de schermen. De kantine zeg maar.quote:
newbie'squote:
Is dat een werkwoord?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef remlof het volgende:
Kom, we gaan krentenbollen [ afbeelding ]
quote:
Maat van me had het ook, stuurde als ie uit wou naar alle vrienden gewoon vijf keer dezelfde smsquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verheug je dan maar alvast op die 600+ berichten per maand!
Ik wilde serieus precies hetzelfde zeggen/vragenquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dat een werkwoord?
[..]Echt wel!
Nee, echt niet?!quote:
Daar zie ik alles, maar het zit ellemaal wel onder het frituurvetquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Forums achter de schermen. De kantine zeg maar.
Ahhh.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde serieus precies hetzelfde zeggen/vragen!
Ooh ik dacht onder het zaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zie ik alles, maar het zit ellemaal wel onder het frituurvet
Wie had er corvee deze week?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo goed in de keuken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Forums achter de schermen. De kantine zeg maar.
No shit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goh
Mijn waarbij aardbei grap is blijkbaar mislukt
Sinds wanneer is D_A mod?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voelde me vandaag al niet grappigquote:
Ik las: "Ja sorry, ik ben niet zo goed in neuken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo goed in de keuken.
Nee, daar liggen haar talenten juistquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las: "Ja sorry, ik ben niet zo goed in neuken."
Liggen en neuken. Toeval? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, daar liggen haar talenten juist
Dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je komt niet zo heel vaak in KLB zekerquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
Jullie hebben trouwens wel een fucking serieuze en strenge OP
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Liggen en neuken. Toeval? Ik denk het niet.
Ja, dat moet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
Ja een keertje iets anders doen dan liggen, ho maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Liggen en neuken. Toeval? Ik denk het niet.
Geen 'grappige' lijstjes en veel te grote plaatjes hier Ado!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat idee had ik al ja
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
Ik let er nooit zo vaak op in welk subforum een topic staat, ik kom in topics door de AT meestal, dus nee, volgens mij kom ik hier nooit zo vaak.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt niet zo heel vaak in KLB zeker
Ok, geeft een gemoedelijk sfeertjequote:
Bio bind me altijd vast, dan kan ik niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ja een keertje iets anders doen dan liggen, ho maarvrouwen
!
Weet je hoe lang ik bezig ben geweest met dat plaatje?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen 'grappige' lijstjes en veel te grote plaatjes hier Ado!
Mjah, 't topic loopt al 1178 delen, dus de sfeer is goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo vaak op in welk subforum een topic staat, ik kom in topics door de AT meestal, dus nee, volgens mij kom ik hier nooit zo vaak.![]()
[..]
Ok, geeft een gemoedelijk sfeertje
Anders loopt het hier uit de handquote:
Niet lang genoeg?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik bezig ben geweest met dat plaatje?!
Ach, daar is op zn tijd ook niets mis meequote:Op vrijdag 17 april 2009 02:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bio bind me altijd vast, dan kan ik niks.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet lang genoeg?[ afbeelding ]
Vind je het gek, ik heb nog nooit zoveel blauw in één topic gezienquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, 't topic loopt al 1178 delen, dus de sfeer is goed.
Dat klopt, maar dan niet zeuren dat ik alleen maar lig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, daar is op zn tijd ook niets mis mee
Da's toeval hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik heb nog nooit zoveel blauw in één topic gezien
Je mag daar trouwens niet parkeren meneer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik heb nog nooit zoveel blauw in één topic gezien
I lol'dquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet lang genoeg?[ afbeelding ]
De sfeer is tegenwoordig idd erg relaxed!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, 't topic loopt al 1178 delen, dus de sfeer is goed.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, ik ga slapen
Sure..! Het is dat ik hier al weggejaagd was, anders zou ik nog eens terugkomen, volhouden en zien of je echt gelijk hebtquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je mag daar trouwens niet parkeren meneer.
Blauw, blauw op straat, politiequote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure..! Het is dat ik hier al weggejaagd was, anders zou ik nog eens terugkomen, volhouden en zien of je echt gelijk hebt![]()
[..]
Mis ik de KLB grap nu? Is dit omdat ik een outsider ben...
![]()
Ik snap hem niet
Blauw, je weet wel, blauw op straat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure..! Het is dat ik hier al weggejaagd was, anders zou ik nog eens terugkomen, volhouden en zien of je echt gelijk hebt![]()
[..]
![]()
Ik snap hem niet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw, blauw op straat, politie?
Hoe dan?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik snap hem niet
Geen dagdag punten?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw, blauw op straat, politie?
En ik heb nog wel bij de politie gewerktquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Blauw, je weet wel, blauw op straat.
Als wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog wel bij de politie gewerkt
Weet ik 'tquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat krijg je toch alleen als je écht slecht bezig bent?
Kledingontwerper.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat krijg je toch alleen als je écht slecht bezig bent?
quote:
quote:
als politiepaard?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog wel bij de politie gewerkt
Kun je ze ook als waardecoupons inleveren op de bestelsite?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan, hij deelt ze ook weleens random uit, ik heb er zo'n 350 maar heb nog geen catalogus binnen!
Bij de pliesie ben je vaak agent. Maar dat heb ik van horen zeggen hoorquote:
Ja maar soms ook wat anders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij de pliesie ben je vaak agent. Maar dat heb ik van horen zeggen hoor![]()
Of schoonmaker.
Nou zeg, wat voor beeld heb jij van mij?quote:
quote:
Hou het maar op schoonmaker ja.. Volgende onderwerp!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij de pliesie ben je vaak agent. Maar dat heb ik van horen zeggen hoor![]()
Of schoonmaker.
Lang haar!quote:
verkapt ik ben james bondquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou zeg, wat voor beeld heb jij van mij?![]()
[..]
![]()
[..]
Hou het maar op schoonmaker ja.. Volgende onderwerp!
Als je grappen gaat uitleggen, is het geen grap meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De wielrenner is de grap.
Het haar is echt!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De wielrenner is de grap.
Het haar is echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |