ik flikker ze neer, en slenter weer naar het magazijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
Sta je dan ook zo te schreeuwen?![]()
"IK HEB HEULE GROOOTE BLOEMKOLEN VEUR IEDEREEN!11 NU 2,53 PER STUK!1!11"
"HALLO BEJAARDE MEVROUW, WAT DACHT U VAN DEZE WINTERPENEN?"
"ZO, U ZIET ER WEL UIT ALS IEMAND DIE WAT GROENTE KAN GEBRUIKEN!!1!"
"HALLO JONGE DEERNE, VOOR JOUW HEB IK OOK NOG VERSE KOMKOMMERS1!!!11"
??
Weet je hoe duurquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
"IK HEB HEULE GROOOTE BLOEMKOLEN VEUR IEDEREEN!11 NU 2,53 PER STUK!1!11"
Waarom zou er geen hartelijke ontvangst zijn?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik echt met iemand zou gaan datenno way. En je kunt je ook verplaatsen naar de KLB SC
al weet ik niet er een hartelijke ontvangst zou zijn.
Mijn limewire is stuk, sorry ...quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef behangplakker het volgende:
Wie kan het trouwens voor me downloaden?
Omdat niemand hier lief isquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom zou er geen hartelijke ontvangst zijn?!
wie ben jijquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow...quote:
Die werd altijd gepost door een persoon met veel aanzien.quote:
Aangenaam, ik kwam geen newbie lijstje tegen, dus ik kom maar gewoon ff binnenvallen op uitnodigingquote:
Ok, ik bewaar gepaste afstand!quote:
Babe!quote:
Bron, link?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankersc is die pub sc ook
Door mij ja, en die indo met z'n kleine pikquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die werd altijd gepost door een persoon met veel aanzien.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aangenaam, ik kwam geen newbie lijstje tegen, dus ik kom maar gewoon ff binnenvallen op uitnodiging![]()
[..]
Ok, ik bewaar gepaste afstand!![]()
[..]
Babe!
Maarre, jij date nooit? Hoe kom jij dan aan vriendjes of vriendinnetjes enzo??quote:
Okquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We hebben het hier niet op nieuwelingen.
Hey, het werkt wel ja, dat zag jezelfquote:
Die heb ik niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maarre, jij date nooit? Hoe kom jij dan aan vriendjes of vriendinnetjes enzo??
[..]
Ok![]()
[..]
Hey, het werkt wel ja, dat zag jezelf
Ow, vertel?quote:
Vandaar jouw uitgebreide posthistoriequote:
quote:
Ze lult, ik date met BT.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maarre, jij date nooit? Hoe kom jij dan aan vriendjes of vriendinnetjes enzo??
[..]
Ok![]()
[..]
Hey, het werkt wel ja, dat zag jezelf
BP met BT, het bekt wel lekkerquote:
Je hebt het door.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar jouw uitgebreide posthistorie
Ik zei dat een keer over vrienden, ze heten minke en mike en ze werden een koppeltje.quote:
Ik ben snel van begrip, doorgrond je na 4 postsquote:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kankersc is die pub sc ook
Dit zijn interessante posts zo, hier wordt ik veel wijzer van jaquote:
Ik weet niet hoe jullie zoenen, ik ging nu puur op het fonetische afquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer over vrienden, ze heten minke en mike en ze werden een koppeltje.
Dus ik zeg: Nou, het bekt wel lekker toch!?
Iedereen:![]()
?
![]()
Ik:
Zij: Oooooh, het klinkt leuk, ik dacht dat je bedoelde dat ze goed konden zoenen![]()
Dude, waarom de fuck heb je foto's van je buik in je foboquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben snel van begrip, doorgrond je na 4 posts
eerste wat me te binnen schoot toen ik dat las was dat pijp-topic, met een hitsige dagoduckquote:
Whehe, die zit bij mij op schoolquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eerste wat me te binnen schoot toen ik dat las was dat pijp-topic, met een hitsige dagoduck
Wil je nog geen vader worden dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
boh, ik heb condooms nodig voor donderdag![]()
![]()
Is gekomen door een soort van weddenschap een tijd terug in de SEX-SC, dat ging om dat soort foto's. In het begin had ik er helemaal niks staan en wilde ik echt totaal anoniem blijven onder dit account.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dude, waarom de fuck heb je foto's van je buik in je foboJe lijkt net die kankerflikker seasaltfood ofzo
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, die zit bij mij op school
kliekjes, hier?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is gekomen door een soort van weddenschap een tijd terug in de SEX-SC, dat ging om dat soort foto's. In het begin had ik er helemaal niks staan en wilde ik echt totaal anoniem blijven onder dit account.
Die weddenschap was in een tijd dat ik voornamelijk alleen maar in SEX kwam en boeide het me niet zoveel. En eigenlijk zijn die foto's blijven staan, omdat het inmiddels bij mijn Fok! imago past
Maar ben het met je vooroordeel eens hoor, zeker als ik als newbie in een kliekjes SC kom
Nee toch?quote:
Flinkquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe erg stuitert die gast in het echt wel niet
Durf ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geef hem maar een flinke vuist van me.
Je maakt het verwarrend voor me!quote:
Inderdaad. Die snotneus moet een permban krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
dagoduck, wat een trieste kutmongool is dat
Ja, wat ook een kneus isquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Is dat die gast die op MouzerX lijkt?
Ik ben dus niet de enige die dat vind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Is dat die gast die op MouzerX lijkt?
Ok!quote:
wd lijkt me er ook zo een, zo iemand die je af en toe echt even wilt drogeren met ghbquote:
Zit Fas op NG's account?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BEDANKT VOOR HET AFSCHEID, BEN IK GVD ONZICHTBAAR OFZO, TRUSTEN.
Ik vind het vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat vind.
Ik kwam ook eigenlijk voor jouquote:
tjuus!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
BEDANKT VOOR HET AFSCHEID, BEN IK GVD ONZICHTBAAR OFZO, TRUSTEN.
Ik ben overal waar BT is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kwam ook eigenlijk voor jouMaar zag dat Krentenbolletje er ook was
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
hierbij doorbreek ik de cirkel, raak me aan
En ik maar denken dat je mij achterna gingquote:
ik ook niet als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik snap geen kut van dat T-Mobile gedoe
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik snap geen kut van dat T-Mobile gedoe
Dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 01:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je mij achterna ging
Rustig maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankergestoord word ik van die site zeg
Wil gewoon een smsverdubbelaar toevoegen, niks werkt op die klote site
Jaquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rustig maargewoon morgenochtend weer proberen en anders even de klantenservice bellen.
Slecht planquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik dit topic volspammen voor de lapo? Vind ik wel een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |