Dat valt toch ook wel mee?? Ken wel meerdere mensen die zelfs voor 6 EUR m/2 hebben gelegd. (kwantum ofzo), Dat is ook wel redelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:15 schreef existenz het volgende:
10m2? Dat is lijkt me rotzooi en dan moet je vast meer betalen voor je ondervloer omdat het alleen het hout is...
Ik ook. Prima spul. Heb ik boven en op zolder liggen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Krogzar het volgende:
Ik heb mijn klik laminaat gekocht bij ikea voor ±8 eu de m2
En die actie liep tot afgelopen maandag en als je het toen had gehaald kreeg je ook nog 10% kassa korting er boven opquote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef maikiemuis het volgende:
Jah nou jah, 11,95 is ook nog wel te doen. Als iemand wat weet? Ik had vorig weekend bij de gamma mooi laminaat gezien, baal er echt van dat ik dat toen niet gekocht had. Normaliter is ie 13,95 en toen 9,95.
Die van de makro is inderdaad mooi!.. ik zal eens even gaan kijken. thxquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
momenteel is er breed laminaat in de aanbieding bij de Makro. Heel donker en heel licht (en niks er tussenin) maar ik vind breed veeel mooier...
Heb het karwei krantje even bekeken, maar staat inderdaad een mooie aanbieiding in. Thx !quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef erik-de-perik het volgende:
komende week bij karwei ook alle laminaat in de aanbieding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |