quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ja![]()
Maar goed, da's overal. En dit lijkt me een behoorlijk vaste club mensen hier
Hersentumorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb nog steeds moeilijke koppijn, en weer niet gezopen
Ik ben onverwoestbaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je die? Mijn gebeden zijn verhoort, halleluja
Geen flauw idee, maar die opmerking over gebeden enzo zal vast wel weer verkeerd vallen bij onze blauwe vriendenquote:
Hoe is het dan?quote:
Bedankt! die komt op mn nachtkastje.quote:
Lekker met jou?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe is het dan?![]()
[..]
Bedankt! die komt op mn nachtkastje.
ja, primaquote:
Hij is niet voor jouquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe is het dan?![]()
[..]
Bedankt! die komt op mn nachtkastje.
Deze week is echt snel gegaan, lekker weer weekendquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, prima![]()
nog even fijn werken, en dan genieten van t weekend
Weet niet waar jou nachtkastje staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ie 's nachts op je hoofd mag vallen
Dan is het onmogelijk dat hij op me hoofd valtquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, want hij staat op jouw nachtkastje.
Het is een haas, en weet je wat hazen doen? Die springen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk dat hij op me hoofd valt
Dank je, succes op het werkquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:49 schreef liiszle het volgende:
njha ik ben werken!
doeg
kusje voor de gup
Als ik het goed zie leeft die haas niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is een haas, en weet je wat hazen doen? Die springen.
En je kent het oudhollandse gezegde toch: een haas in het nauw maakt rare sprongen.
Dus kijk maar uit.
Jahaaa, hij doet zich overdag dood voor. Totdat het licht uit gaat....quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als ik het goed zie leeft die haas niet meer
Overdag is het een beeldje, zodra de avond klok slaat veranderd hij in een rond dansende relhaasquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jahaaa, hij doet zich overdag dood voor. Totdat het licht uit gaat....
Dat klinkt meer als een Jambers aflevering
En spreek dat eens uit met een Jambers accentquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Overdag is het een beeldje, zodra de avond klok slaat veranderd hij in een rond dansende relhaas
Vond dat altijd zo'n geniaal programmaquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En spreek dat eens uit met een Jambers accent![]()
Was inderdaad geweldige tvquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vond dat altijd zo'n geniaal programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |