nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.quote:
Na 3 wekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.
ik heb 7 jaar gerookt ik weet wel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Na 3 weken![]()
[ afbeelding ]
Kijk hoe lekker
Je voelt je wel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bent
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:13 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
ik heb 7 jaar gerookt ik weet wel beter
roken is zo kansloos eigenlijk.
gezond te zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Inderdaad. TS z'n longen zien er nog steeds zo uit ongeveer:quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bent
exactly my pointquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad. TS z'n longen zien er nog steeds zo uit ongeveer:
[ afbeelding ]
Die van jou is nog niet wit en dat gaat hij ook nog lang niet worden, daar gaat zo'n tijd overheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef multivitamine88 het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie
edit : te laat
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..quote:
Je snapt er niets van hé?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..
ik dacht iets van 15 jaar ofzo hangt er ook vanaf hoeveel je per dag rookt.
ik rookte per dag 5 sigaretten en in het weekend meer als ik uit ga.
valt allemaal wel mee
Ja ga jij daar 15 jaar op wachten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee
En je hebt er 7 jaar over gedaan om daar achter te komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:06 schreef multivitamine88 het volgende:
ik ben al 3 weken gestopt met roken het gaat prima
ik heb zeker 7 jaar gerookt
alleen de rest van me familie rookt nog
nu merk ik pas hoe erg dat stinkt
me klacht is : ( -> Zie signature)
sigaretteN stinken
Kap nou eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ga jij daar 15 jaar op wachten?
Kom op man.![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zat vroeger op een lomp school, vandaar dat ik er nu pas achter kom dat roken slecht isquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En je hebt er 7 jaar over gedaan om daar achter te komen?Tering hè.. Stevie Wonder kon dat nog wel zien
![]()
Daarnaast roken vanaf je 14e. Stoer hoor
Kankerkindquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:23 schreef Kopbal het volgende:
Je rookt al 7 jaar en nog steeds kan je sigaretten niet goed spellen, pauper.
Flikker toch opquote:
5 sigaretten per dagquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
Dat is de grootste flauwekul die ze je je maar blijven voeren.
"Je houdt geld over" Nee hoor, dat gaat gewoon mee in het huishouden, peuken hoorden gewoon bij de dagelijkse inkopen. Je houdt er heus niks aan over, of je moet het echt doelbewust wegleggen dagelijks.
"Je ruikt beter" dat deed ik al tijdens het roken
"je eten smaakt beter"dat eten heeft me altijd goed gesmaakt en ik merk totaal geen verschil.
Op de stivoro site staat nog meer ergerlijke nonsens die te achterlijk voor woorden is.
M'n kansen op een hartinfarct zijn nú al minder
Fuck off, bullshit gezeik
30+ jaar gerookt dus ik weet ongeveer wel waar ik het over heb
Wat een belachelijke redenering zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
"Je houdt geld over" Nee hoor, dat gaat gewoon mee in het huishouden, peuken hoorden gewoon bij de dagelijkse inkopen. Je houdt er heus niks aan over, of je moet het echt doelbewust wegleggen dagelijks.
"je eten smaakt beter"dat eten heeft me altijd goed gesmaakt en ik merk totaal geen verschil.
Op de stivoro site staat nog meer ergerlijke nonsens die te achterlijk voor woorden is.
Jij kan nooit meer stoppen, of wel ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op
Jij ook niet, je rookte maarliefst 5 hele sigaretten per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:32 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Jij kan nooit meer stoppen, of wel ?
Leer eens lezen?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:32 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Jij kan nooit meer stoppen, of wel ?
Je vergeet het weekend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij ook niet, je rookte maarliefst 5 hele sigaretten per dag.Je zat er zwaar aan.
Fixedquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Jenglejack het volgende:
Alleen zwakkelingen starten met roken.
dan rookte hij er 7 + een affoe van 1 van zijn mattie'squote:
ik ben gestopt, ik heb geen eens meer de behoefte om ze te kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij ook niet, je rookte maarliefst 5 hele sigaretten per dag.Je zat er zwaar aan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:38 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
ik ben gestopt, ik heb geen eens meer de behoefte om ze te kopen.
Je wilt niet weten hoe erg je stinkt als je een roker bent.
En de sex is ook beroert als je een roker bent.
Waar of niet ?
Als ik met me vriendin neuk dan wil ik dat lang vol kunnen houden, en niet om de 10 minuten pauze nemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:40 schreef genakt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ook af en toe onder de douche gaan
De sex ligt toch echt aan jezelf amateur
HOAXXX TS is nog maagd
Dan moet je maar eens gaan sporten, met je dikke lijf.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Als ik met me vriendin neuk dan wil ik dat lang vol kunnen houden, en niet om de 10 minuten pauze nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |