nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.quote:
Na 3 wekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
nooit meer van me leven, ik weet nou eindelijk weer hoe het voelt om gezond te zijn, dat laat ik liever zo.
ik heb 7 jaar gerookt ik weet wel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Na 3 weken![]()
[ afbeelding ]
Kijk hoe lekker
Je voelt je wel beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bent
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:13 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
ik heb 7 jaar gerookt ik weet wel beter
roken is zo kansloos eigenlijk.
gezond te zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Inderdaad. TS z'n longen zien er nog steeds zo uit ongeveer:quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je na 3 weken niet gerookt te hebben ineens gezond bent
exactly my pointquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad. TS z'n longen zien er nog steeds zo uit ongeveer:
[ afbeelding ]
Die van jou is nog niet wit en dat gaat hij ook nog lang niet worden, daar gaat zo'n tijd overheenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef multivitamine88 het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie
edit : te laat
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..quote:
Je snapt er niets van hé?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..
ik dacht iets van 15 jaar ofzo hangt er ook vanaf hoeveel je per dag rookt.
ik rookte per dag 5 sigaretten en in het weekend meer als ik uit ga.
valt allemaal wel mee
Ja ga jij daar 15 jaar op wachten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:19 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Niet waar, dat heeft meer tijd nodig ..
ik dacht iets van 15 jaar ofzo hangt er ook vanaf hoeveel je per dag rookt.
ik rookte per dag 5 sigaretten en in het weekend meer als ik uit ga.
valt allemaal wel mee
En je hebt er 7 jaar over gedaan om daar achter te komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:06 schreef multivitamine88 het volgende:
ik ben al 3 weken gestopt met roken het gaat prima
ik heb zeker 7 jaar gerookt
alleen de rest van me familie rookt nog
nu merk ik pas hoe erg dat stinkt
me klacht is : ( -> Zie signature)
sigaretteN stinken
Kap nou eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ga jij daar 15 jaar op wachten?
Kom op man.![]()
[ afbeelding ]
|