Wut?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef Marurk het volgende:
Dag BobbyB (weer een geslachtsverandering, of heb ik iets gemist)
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
momenteel is er breed laminaat in de aanbieding bij de Mokro. Heel donker en heel licht (en niks er tussenin) maar ik vind breed veeel mooier...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar die opmerking over gebeden enzo zal vast wel weer verkeerd vallen bij onze blauwe vrienden
En dan bedoel ik niet de smurfen.
Zuur?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
De koffie hier ziet er altijd lekker uit maar nam dus een slokje en wist meteen weer waarom ik nooit koffie drink. Wat een zure kk smaak zeg
Dat zijn 2 snelle uurtjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zuur?
Je moet koffie ook niet in je koffie zeiken
Ik moest er om grinniken, dus dat wou ik even mededelenquote:
Que?quote:
Zure, kut, kanker, verneukte, graf, hoeren smaak*quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zuur?
Je moet koffie ook niet in je koffie zeiken
je verdient het.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef swarmahoer het volgende:
kut buurkinderen, ga toch gewoon naar school ipv mij een ongewenste schreeuserenade te brengen onder mn raam
POST DAN OOK PICS VAN CHICASquote:
INTERquote:
OKE EVEN ZOEKEN OP SCHOOLquote:
Soms moet je gewoon een beetje kanker bij de wijn doen, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Maar jij daarentegen, voegt helemaal geen kanker toe.
Kanker voeg ik sowieso niet toe.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het moment niet nee. Maar jij daarentegen, voegt helemaal geen kanker toe.
Want?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Ik zou niet graag in die muur willen staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef sezten het volgende:
He NG, wat vondt je van die vrije trap van Alex tegen L'pool?
dagquote:
zin in bierquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Blauwgeel, maar verder goed
Hoe is het met Gers?
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Eens even zien of de dagploeg hier ook ok is
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje en een lekkere sigaret voor mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Eens even zien of de dagploeg hier ook ok is
Waarom moet jij de newbie inpikken...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje voor mij
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje en een lekkere sigaret voor mij
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:11 schreef Syb-rund. het volgende:
alleen paupers raken verslaafd aan roken, bwehehehe
Ik heb 'm hier gebrachtquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet jij de newbie inpikken...?![]()
Ik zag hem het eerst !
Hee bolquote:
Ah, de attitude is in ieder geval niks anders als vannachtquote:
Sigaret heb ik, bier moet ik voor naar beneden, dus ff wachten als ik voor de koffie gaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heyhey, eerst inwerken jij! pak eens een biertje en een lekkere sigaret voor mij
Roooarrrrr !quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier gebrachthe's mine!
[..]
hey 4ebe, trouwens, hebben we het deze week nog over je date met zot gehad ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet jij de newbie inpikken...?![]()
Ik zag hem het eerst !
ik ben er dus niet verslaafd eraan, maar zo af en toe is zon stokje lekkkerquote:
Haal dat ding van je computer afquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey 4ebe, trouwens, hebben we het deze week nog over je date met zot gehad ?
Willen we niet.quote:
Ik zie ook echt zo'n memo blaadje voor mequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal dat ding van je computer af
Ik heb ze live gezien..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was vergeten hoe fijn nummers van the Strokes ook alweer zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |