Jawel. Jij zit erover te miepenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, nummer 1.321!
En wedden dat je nu niemand hoort over die ninjaspamactie van MPG.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 DaMart
02. 057 Nijns
03. 029 Frutsel
04. 024 Leanne
05. 021 MPG
06. 020 Fha
07. 020 cablegunmaster
08. 020 Pien85
09. 015 Ladylike
10. 014 OA
11. 012 dndiek
12. 009 indahnesia.com
13. 008 marcb1974
14. 008 Muck
15. 005 Papierversnipperaar
16. 004 KapiteinGasthof
17. 004 Gitaarmat
18. 002 Aarti
19. 002 Sjowhan
20. 002 es70
Reeks-statistieken!
Ik was eigenlijk niet van plan om de toezegging dat ik eerst ben, uit handen te geven!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef Leanne het volgende:
Frutsel, heb je nu al uitgevochten met DM van wie ik de eerste baby krijg
Ja, zie dat lijstje hierboven jequote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef Leanne het volgende:
Frutsel, heb je nu al uitgevochten met DM van wie ik de eerste baby krijg
Jijquote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
En wie postte er gisteren het vaakst in de KSC?
[..].
Wat is een ninjaspamactiequote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, nummer 1.321!
En wedden dat je nu niemand hoort over die ninjaspamactie van MPG.
Zou je niet even een foto van je vinger laten maken dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:14 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren bij het afsluiten van het kantoor sloot ik de hekken af, zat me vinger klem tussen het hek en het slot... Zware kneuzing, helemaal blauw, tot en met de nagel. Verrek van de pijn
Vannacht slecht geslapen, vinger klopte als een gek![]()
en nu bij alles wat je aanraakt zoals kleren, boterham-mes voel je weer een pijnscheut
grrrr
Typen is nu extra traag
Vaarwel danquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Kapster gebruikt overvaller als seksslaaf
Laat ik nou vanmiddag naar een heerlijke kapster moeten
En dan op FOK! posten zeker?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet even een foto van je vinger laten maken dan?
Maar Frutsel ligt al bovenop me zegt hijquote:Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om de toezegging dat ik eerst ben, uit handen te geven!
Oh, ik voelde nog nietsquote:Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, zie dat lijstje hierboven je
Ik lig boven(op) jou, dus ik win
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
En wie postten er gisteren het vaakst in de KSC?
[..].
Ja, dat zou ik ook maar eventjes doen ja.. Is niet goed hoor..quote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* DaMart trekt Frutsel van Leanne af.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Maar Frutsel ligt al bovenop me zegt hij
[..]
Ik gebruik nu ook gewoon een willekeurige term die Pheno en MPG vaak gebruiken als ik toevallig een KSC volpost.quote:
Ik heb alleen tot 1200 uur gepost gister ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Leanne het volgende:
jeej ik ga al omhoog in de ranglijst!
vandaag ga ik voor de top3!
Lastig... geen vervoer... fietsen ging al kut... en ik zit alleen op het werk... kan dus niet wegquote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je speelt ons tegen elkaar uitquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Maar Frutsel ligt al bovenop me zegt hij
[..]
Ik wilde net iets met me vingers proberen, maar dat doet zeer vandaagquote:Oh, ik voelde nog nietswaren we al bezig dan
Lekker dan, ben ik weer 22equote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart trekt Frutsel van Leanne af.
Achteraan sluiten jij!.
Kan best dat je niet wil, en zo aan de excuses te horen is dat het ook. Maar toch wel belangrijk misschien om even op je vinger te passen? Je schijnt ze toch redelijk vaak te gebruikenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lastig... geen vervoer... fietsen ging al kut... en ik zit alleen op het werk... kan dus niet weg
Kan hem wel buigen.. ook het topje, dus verwacht geen breuk
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet een paar dagen wachten voordat ik weer ergens op mag geloof ik.
Terwijl ze in de rest van de wereld vestigingen sluiten, de lutsersquote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef MPG het volgende:
Starbucks filialen NS stations openen deze zomer
Het wordt ook steeds onveiliger op de stations jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef MPG het volgende:
Whehehe: Ik ben wel links jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan best dat je niet wil, en zo aan de excuses te horen is dat het ook. Maar toch wel belangrijk misschien om even op je vinger te passen? Je schijnt ze toch redelijk vaak te gebruiken
Netwerk toevallig gezien?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds onveiliger op de stations ja
Je stemt links?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehe: Ik ben wel links jaAl is dat weer niet met alles
Ik schrijf links, ik schop links (tegen een bal)... maar darten doe ik met rechts, koffie drinken ook
Dus oppasssen met je vingersquote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehe: Ik ben wel links jaAl is dat weer niet met alles
Ik schrijf links, ik schop links (tegen een bal)... maar darten doe ik met rechts, koffie drinken ook
Ging oa over een transexueel die was weggepest.quote:
Dat ook, maar die gaat ook dan duidelijk naar rechts hoor... CHANGE will come to Hollandquote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je drukt de knop van de stemmachine met je rechterhand in?.
Wie heeft er nu gelijk? Las ergens dat de woningstichting oid het er allemaal niet mee eens wasquote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging oa over een transexueel die was weggepest. Liepen twee topics over in NWS
Jongeren gooien snoepjes naar Netwerk-ploeg
Dit is de meest recentelijke, check de post van Elfletterig op de laatste pagina.. dat geeft een goed beeld van wat je zag
Met Wilders komt er absoluut verandering jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat ook, maar die gaat ook dan duidelijk naar rechts hoor... CHANGE will come to Holland
uiteraard niet, die krijgen gratis snoepquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie heeft er nu gelijk? Las ergens dat de woningstichting oid het er allemaal niet mee eens was
Meki-topic. Dat die gast nog niet helemaal de tyfus geslagen is met zijn achterlijke gedrag verbaast me steeds meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging oa over een transexueel die was weggepest.
"Weggepeste transsexueel woonde goed"
Liepen twee topics over in NWS
Jongeren gooien snoepjes naar Netwerk-ploeg
Dit is de meest recentelijke, check de post van Elfletterig op de laatste pagina.. dat geeft een goed beeld van wat je zag
Lennyquote:
Ja met die chemtrailsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
Fruts, had je mijn toevoeging aan je weerfototopic nog gezien, gisteren?
quote:
Pienquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand die mij een bak koffie komt brengen?
Wat heb je?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb een infuus nodig, ik moet tussen nu en half 3 2.5 liter drinken, heb net een radioactief spuitje gehad en dat spul moet zich nu verspreiden, maar kom op 2.5 liter ik ben geen olifant
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
radioactief spuitje gehad en een waterhoofd als ie niet oppast
Kom op, kan makkelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb een infuus nodig, ik moet tussen nu en half 3 2.5 liter drinken, heb net een radioactief spuitje gehad en dat spul moet zich nu verspreiden, maar kom op 2.5 liter ik ben geen olifant
Dan geeft het iig licht in het donkerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
Dan zou ik het kind Rudolf noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
dat woord klinkt behoorlijk eng..quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
Neem dan ook iets wat minder vultquote:
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowersquote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.
De Hulk is er niets bijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appelsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowers
Maar chocomel vult ontzettend, dan worden die liters lastig ja..quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appels
Janken, schijten en vreten schijnt ook redelijk standaard te zijn. Verder niets, dus spaar jezelf de moeite.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...
Ah, das radiologisch onderzoek...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
*duimt*quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
allemaal ff duimen voor Klonkette die is sinds 11 minuten bezig met een solli gesprek
Allemaal inbegrepen!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Janken, schijten en vreten schijnt ook redelijk standaard te zijn. Verder niets, dus spaar jezelf de moeite.
die kwelling gaat gelukkig aan mij voorbijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, das radiologisch onderzoek...
Wordt pas leuk als ze er een liter water ingieten, waarna je een uur stil moet liggen onder zoeen apparaat.... Mot je pissen als een reiger, mag je niet weg.
En je mag maar 1 keer in de week naar een meet?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
KG, de kans begint wel heel klein te worden dat ik de 17de kom. Heb de 16de ineens ook een meet
Ik heb een keer een PET-scan gekregen, daarbij kreeg ik ook wat radioactief afval ingespoten. Maar dat duurde ook geen uur, gelukkig.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
die kwelling gaat gelukkig aan mij voorbij
hehe.. maar als zo'n kleine het ineens doet dan is het 'ooh, wat lief, het poept al! Doe ji het in je onderbox is het 'Heel snel wegwezen jij viezerik!'quote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
laat dan maar, dat kan ik zelf ook allemaal
1x per jaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je mag maar 1 keer in de week naar een meet?
Indah, ik zou het flauw vinden als jij niet komtquote:
welk mannetje? ik dacht dat je voor haar een vrouwtje had geregeld!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
KG, waar blijft dan mannetje van jou nou? Ik heb nog steeds niets gehoord, zou ik iets fout gedaan hebben, of heb jij je mannetje bang gemaakt voor mij?
Met overnachting dus voor jouquote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
KG, de kans begint wel heel klein te worden dat ik de 17de kom. Heb de 16de ineens ook een meet
1 keer per eeuw eigenlijk maarquote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je mag maar 1 keer in de week naar een meet?
Ksc gaat voorquote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
De 16e is iig in Utrecht. Die van hier weet ik nog niet eigenlijkquote:
17e is ook in utrechtquote:Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 16e is iig in Utrecht. Die van hier weet ik nog niet eigenlijk
TETTEN?quote:
Ik ken ergere onderzoeken dan even niet mogen plassen.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, das radiologisch onderzoek...
Wordt pas leuk als ze er een liter water ingieten, waarna je een uur stil moet liggen onder zoeen apparaat.... Mot je pissen als een reiger, mag je niet weg.
Hij komt bij mij niet meer onlinequote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
KG, waar blijft dan mannetje van jou nou? Ik heb nog steeds niets gehoord, zou ik iets fout gedaan hebben, of heb jij je mannetje bang gemaakt voor mij?
Nee, Pien regelt een vrouwtje voor mijquote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welk mannetje? ik dacht dat je voor haar een vrouwtje had geregeld!
Neem een voorschot op volgende eeuwquote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Verplaats maar, ik ben 21 tot 30 mei in Nederland.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Indah, ik zou het flauw vinden als jij niet komt
Hmm... beetje jammer, zou die kerk ingestort zijn? Last van de kredietcrisis waardoor het helemaal mis gaat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hij komt bij mij niet meer onlineOf nog niet, geen idee. Misschien baalde hij van een gratis uur consult
Nee, die senseojunk dan. Uberhaupt, koffiequote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]overrated milkshakes die koffie genoemd worden
Stond al in de KSC een uurtje terug en de koffie blijft ranzig slootwater.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Minimeets plannenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verplaats maar, ik ben 21 tot 30 mei in Nederland.
Moet alleen de 22e naar het stadskantoor voor een nieuw rijbewijs. Voor diegenen die in Eindhoven willen mini-meeten gedurende de rest van mijn vakantie kan ik altijd even op de fiets springen.quote:
Wie weet wordt de volgende meet wel een orgie.. daar zou je het over kunnen hebben bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
vraag me echt af waar we tijdens de KSC over gaan hebben.
als alles hier al besproken word.!
Ik ben vooral benieuwd hoe iedereen in het echt isquote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef cablegunmaster het volgende:
vraag me echt af waar we tijdens de KSC over gaan hebben.
als alles hier al besproken word.!
quote:
Ik drink liever een liter slootwater dan een kopje koffiequote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stond al in de KSC een uurtje terug en de koffie blijft ranzig slootwater.
Nee joh, geruchten enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
Een meet?
ieder zijn voorkeur hequote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik drink liever een liter slootwater dan een kopje koffie
WKGzquote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe iedereen in het echt is
Papa Indahquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft iets met babies. Ze heeft er zelf geen, maar volgens mij wil ze wel erg graag. Toch een beetje oppassen dus, voor ik het weet zit ik er aan vast anders.
Dumpen en een andere zoeken, direct.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft iets met babies. Ze heeft er zelf geen, maar volgens mij wil ze wel erg graag. Toch een beetje oppassen dus, voor ik het weet zit ik er aan vast anders.
Spuit 11 geeft hier echt bagger dusquote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stond al in de KSC een uurtje terug en de koffie blijft ranzig slootwater.
Dan is het goed. Ik schrok al.quote:
haha, ik sta er niet negatief (meer) tegenover dat idee, maar ik wil het liefst nog een paar jaar wachten.quote:
Nah, ken haar net een paar maanden dus ik moet haar wel een kans geven vind ik. Tevens is ze nog eens niet dom en ziet ze er lekker uit. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben op zich als die later mijn kinderen mag werpen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dumpen en een andere zoeken, direct.
jepsquote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft hier echt bagger dus.
Yakult voor bier geeft plezier!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Is bier en Yakult een goede combinatie trouwens?
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ken haar net een paar maanden dus ik moet haar wel een kans geven vind ik. Tevens is ze nog eens niet dom en ziet ze er lekker uit. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben op zich als die later mijn kinderen mag werpen.
quote:
Nou, dan krijg ik het beiden, want heb Yakult gedronken, toen een biertje en nu nog een Yakult.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
Bier voor Yakult zorgt ervoor dat je je kater lang voelt.
Cosplay in Japanquote:
Die heb ik heul niet gezienquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hebben hier al eens gestaan, twee stuks. Blijf niet bezig.
Ikweetsquote:
Indahquote:ooh, hoi Muckepuck!
MS Office cd's?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ff wat excelletjes halen bij de buren
Eerlijk antwoord:quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Vraag voor de vrouwen: is het waar dat als je komkommer eet je daar een nattere doos van krijgt? Als ik Google op komkommer en vagina krijg ik allemaal websites met verhaaltjes, maar niet een antwoord op mijn vraag.
Mensen die zich in allerlei vreemd ekostuums hijsen. ZOek maar op images van google. Maar ik was bij de gamebeurs in Tokio twee jaar geleden en dan krijg je dus lui die zich als hun favo gamechar kleden. Startroopers includedquote:
Dank je.. niet dat de natheid een probleem is overigens..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord:
ik heb nog nooit van een type eten een nattere doos gekregen.
Niet nat = niet voldoende opgewonden
leuk om te zien, maar volgens mij ben je behoorlijk van het padje af als je zo rond gaat lopen. Niet mijn ding dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die zich in allerlei vreemd ekostuums hijsen. ZOek maar op images van google. Maar ik was bij de gamebeurs in Tokio twee jaar geleden en dan krijg je dus lui die zich als hun favo gamechar kleden. Startroopers included
coolquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die zich in allerlei vreemd ekostuums hijsen. ZOek maar op images van google. Maar ik was bij de gamebeurs in Tokio twee jaar geleden en dan krijg je dus lui die zich als hun favo gamechar kleden. Startroopers included
Ik sluit me aan bij Ladylike..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dank je.. niet dat de natheid een probleem is overigens..
Niet dat ik weet hoor...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Vraag voor de vrouwen: is het waar dat als je komkommer eet je daar een nattere doos van krijgt? Als ik Google op komkommer en vagina krijg ik allemaal websites met verhaaltjes, maar niet een antwoord op mijn vraag.
quote:
Dank voor de bevestiging.. had al een vermoeden dat het aan mij lag en niet die opgegeten komkommer.quote:
dure komkommer voor 17 euro.. en hem dan niet eens kunnen opeten...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_klem_in_vagina.html
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=732
![]()
Wie heeft haar gewonnen, Danny?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Muck het volgende:
daar hebben wij een prijsvraag mee gedaan indah
Eng!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klacht: KSC'ers die enge producten bespreken
Ze leren het welquote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Klonk het volgende:
tering wat is het cjib snel tegenwoordig, op 4 april op de foto gezet en nu al de bekeuring
En vergeet de review van Laffer niet: [Review] Flashlight, die kunstkut.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Muck het volgende:
daar hebben wij een prijsvraag mee gedaan indah
Ja engquote:
alleen ik niet, is al nummer 3 dit jaarquote:
Even lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vergeet de review van Laffer niet: [Review] Flashlight, die kunstkut.
nee, een stuk of 5 mensen....quote:Op donderdag 16 april 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie heeft haar gewonnen, Danny?
Waarom zoek je daar in godsnaam naar?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, er is ook een rubriek 'XXL dildo's'... dat verklaart een hoop.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen ik niet, is al nummer 3 dit jaar![]()
weer 37 euro
Niet eens een linkje pm'en. Tss, ik ben een ksc buitenstaander....quote:Op donderdag 16 april 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jammer dan, wacht maar op de trouwfoto's
denk niet dat iemand het zo zou zeggen Ik heb een neuk-zaklamp thuis liggen..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja eng
Ik wil niemand ontmoeten die zo'n ding nodig heeft
en het is niet eerlijk in de tijd dat ik beroepsmatig op de weg zat, heb ik meerdere jaren gehad zonder bekeuring en nu zit ik af en toe op de weg, naar familie enzo, pakken ze me telkensquote:
schiet op..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen ik niet, is al nummer 3 dit jaar![]()
weer 37 euro
Mijn vader pas ook alquote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het is niet eerlijk in de tijd dat ik beroepsmatig op de weg zat, heb ik meerdere jaren gehad zonder bekeuring en nu zit ik af en toe op de weg, naar familie enzo, pakken ze me telkens
als je een bekeuring krijgt schiet je meestal wel lekker op jaquote:
iemand pleurde net een linkje neer.. zoek nog een kadootje voor de vriendin, aangezien dergelijke producten in Indonesie amper te verkrijgen zijn. Ik zoek echter wel een normaal kadootje en geen dildo van 45 cm..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom zoek je daar in godsnaam naar?
staan niet meer onlinequote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens een linkje pm'en. Tss, ik ben een ksc buitenstaander....
Gewoon hier in de sexshop hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En waarom zijn alle dildo's ongeveer 4 cm in diameter? Waar zijn die dingen van 10 cm uit American Pie dan?
dat ding in het midden kan je eruithalenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Bij deze:
[ afbeelding ]
http://www.x-toys.nl/detail.php?product=brooke-skye-fleshlight&id=1831
rijst bij mij de vraag: Hoe maak je deze schoon? Nadat je kwak erin hangt uitspoelen met water en zeep of moet je dat met je vingers eruit lepelen
Duidelijk geen ervaring met die dingen.
Naar jouw 'hier' is 12.5 uur vliegen voor mij, ben er 21 mei pas weer..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon hier in de sexshop hoor
Vooral studenten kopen die dildo´s met een diameter van 10 cm
heb ik uit betrouwbare bronnen![]()
Ik zag het ook in het topic van Laffer. Weer wat geleerd..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat ding in het midden kan je eruithalen![]()
stond volgens mij een filmpje op youtube erover![]()
en dat kan je dan in de vaatwasser doen bvb
quote:Wat betreft schoonmaken. Als je de achterkant eraf schroeft en het vibrerende gedeelte met
dat rubberen stukje zeg maar eruit haalt heb je dus een huls met aan 2 kanten een opening.
Je zet de opening onder het uiteinde van je kraan. Draai je kraan open en je spoelt hem op
een supersimpele wijze in nauwelijks een paar seconden schoon. Appeltje-Eitje
'ex-schuldige meldt zichquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon hier in de sexshop hoor
Vooral studenten kopen die dildo´s met een diameter van 10 cm
heb ik uit betrouwbare bronnen![]()
ja nou mss vind mn vriendin het leukquote:Op donderdag 16 april 2009 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik ben dus niet de enige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
dont stop you nowquote:Op donderdag 16 april 2009 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb trouwens vandaag best veel gepost al..
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja nou mss vind mn vriendin het leuk
wat de spoiler zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik moet nog even wat dozen halen, dus ik ben wel zo weg.quote:
smakelijk (eten) DMquote:Op donderdag 16 april 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
Lunchtijd.
Daarna lees ik hier vast wel over de avonturen van Nijns en de superdildo?.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
durf je de KSC nog wel te betreden
Cya tongquote:
sommige mensen kunnen dat o zo slecht waarderenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
Ik heb geen superdildo maar als er iemand jarig was, gingen we standaard iets halen in de seksshop: vooral de 'create your own choclat willy' deed het erg goed.
Je kon me zelfs een keer winnen op fok!quote:
Ach, bij ons in de vriendengroep konden we wel lachen om de tarzans, but pluggen en choclate willy's. Maar sommige mensen vinden het echt niets idd..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen dat o zo slecht waarderen![]()
ik wilde laatst ladylike in de seksshop kopen, maar bleek dat dr.flash d'r al had uitverkocht
ik heb Pheno inderdaad gewonnen jaquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kon me zelfs een keer winnen op fok!
Ah, was het bij jou zo donker!quote:
Op de middelbareschool gingen wij ieder jaar eten met onze leraar Latijn. Die man woonde in de Jansstraat, vorig jaar kwam ik er pas achter dat een soort van kerk echt pal naast zijn vroegere bovenwoning staat. Een paar panden verderop zit ook een seksshop. Daar liepen we dan met de hele klas langs, en dan waren we altijd wel een paar mensen kwijt, die met hun tong zo ongeveer tegen de ruit geplakt zatenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
Ik heb geen superdildo maar als er iemand jarig was, gingen we standaard iets halen in de seksshop: vooral de 'create your own choclat willy' deed het erg goed.
hihiquote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbareschool gingen wij ieder jaar eten met onze leraar Latijn. Die man woonde in de Jansstraat, vorig jaar kwam ik er pas achter dat een soort van kerk echt pal naast zijn vroegere bovenwoning staat. Een paar panden verderop zit ook een seksshop. Daar liepen we dan met de hele klas langs, en dan waren we altijd wel een paar mensen kwijt, die met hun tong zo ongeveer tegen de ruit geplakt zaten.
Speciaal voor Leanne!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef cablegunmaster het volgende:
de pinguin dildo![]()
DUS.... eerst een kop koffie en daarna leid KG ons door de sex shop ?
Spuit 11quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verkocht worden!
http://www.ripnroll.com/penguin.htm.
[ afbeelding ]
Dan moet je teruglezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had die gadget nog niet gezien in deze KSC hoor.
Ik wist wel van I rub my duck, maar niets over pinguins *vol bewondering kijkt*quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM omschrijft het, ik bewijs het met plaatjes!
Ik heb het over maaaanden terugquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM omschrijft het, ik bewijs het met plaatjes!
Heb je je bijdrage van 20 euro voor de KSC-verjaardagspot al gestort dan (en nee, ik bedoel niet te zeggen dat Pien jarig isquote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist wel van I rub my duck, maar niets over pinguins *vol bewondering kijkt*
Jongens, krijg ik eigenlijk iets van jullie voor mijn verjaardag?![]()
Dan wacht ik wel op de terugleeslink van MPG!quote:
Maar wat moeten we ook kopen voor iemand van 2009 jaar oud?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al twee keer gestort, maar nooit wat gekregen!
Heb je wel kenbaar gemaakt wanneer je jarig bent dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al twee keer gestort, maar nooit wat gekregen!
Ja, OA weet wanneer en hoe oud.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je wel kenbaar gemaakt wanneer je jarig bent dan?
??quote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je bijdrage van 20 euro voor de KSC-verjaardagspot al gestort dan (en nee, ik bedoel niet te zeggen dat Pien jarig is)? Daaruit kopen we cadeaus tot 15 euro voor iedere jarige die gedoneerd heeft!
En van de rest ga jij op vakantie?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je bijdrage van 20 euro voor de KSC-verjaardagspot al gestort dan (en nee, ik bedoel niet te zeggen dat Pien jarig is)? Daaruit kopen we cadeaus tot 15 euro voor iedere jarige die gedoneerd heeft!
Hij heeft Pien een superdildo cadeau gedaan?quote:
Hij heeft hem zelfs gedemonstreerd aan haarquote:Op donderdag 16 april 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft Pien een superdildo cadeau gedaan?
Echt? Wauuuww...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelfs gedemonstreerd aan haar
Pien snapt hem welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het duurde nog lang voordat iemand er iets van zeiquote:Op donderdag 16 april 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En van de rest ga jij op vakantie?.
Maar, uiteraard.
Dat was een gouden vulpenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelfs gedemonstreerd aan haar.
Je wilt een IKEA potlood?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Echt? Wauuuww...
Het geld wat over is, kan je toch aan mij verjaardag besteden DM?
Spuit 11quote:
Hij houdt van iedere stroting minstens 5 euro over, duur potlood danquote:
Ben ik al uitgenodigd op je feestje dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij houdt van iedere stroting minstens 5 euro over, duur potlood dan![]()
Hij moet wel opschieten met wat bedenken dan, anders is het te laat
jij nodigt je overal zelf al uit, moeten wij dat dan ook nog es doen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik al uitgenodigd op je feestje dan?
Behalve in het oosten des lands.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij nodigt je overal zelf al uit, moeten wij dat dan ook nog es doen?
5 euro financiele bijdrage aan de administratie kosten en boekhoudingquote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij houdt van iedere stroting minstens 5 euro over, duur potlood dan![]()
Hij moet wel opschieten met wat bedenken dan, anders is het te laat
En wat dacht je van de reiskosten? Ik bedoel: ik breng het ook nog eens persoonlijk langs, dan is 5 euro nog niks, als je je bedenkt dat ik eerst een visum moet aanvragen om naar MPG zijn verjaardag te gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
5 euro financiele bijdrage aan de administratie kosten en boekhouding
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zit nog aan het begin van de 20 hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik al uitgenodigd op je feestje dan?
En zo ja: komen er nog leuke vrijgezelle vrouwen van in de 20?.
Ow, het valt jou ook op?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij nodigt je overal zelf al uit, moeten wij dat dan ook nog es doen?
Lul niet, hij trekt mooi rente over dat geldquote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
5 euro financiele bijdrage aan de administratie kosten en boekhouding
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat dacht je van de reiskosten? Ik bedoel: ik breng het ook nog eens persoonlijk langs, dan is 5 euro nog niks, als je je bedenkt dat ik eerst een visum moet aanvragen om naar MPG zijn verjaardag te gaan.
is hij zo besmettelijk?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat dacht je van de reiskosten? Ik bedoel: ik breng het ook nog eens persoonlijk langs, dan is 5 euro nog niks, als je je bedenkt dat ik eerst een visum moet aanvragen om naar MPG zijn verjaardag te gaan.
Ik zit aan het eind van de 20, maar dat maakt toch niks uit?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zit nog aan het begin van de 20 hoor
Vier mijn verjaardag niet in Haarlem.
[..]
quote:Ow, het valt jou ook op?
[..]
Mja, ik denk niet dat Icesave me veel rente betaalt dit jaarquote:Lul niet, hij trekt mooi rente over dat geld
Maar een chauffeur heb ik zo weinig als ik geen auto hebquote:Op donderdag 16 april 2009 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Als je genoeg geld hebt om bij IceSave te kunnen sparen dan heb je geen eigen auto nodig, maar dan heb je een eigen chauffeur
Jou niet, maar mijn vriendinnen welquote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit aan het eind van de 20, maar dat maakt toch niks uit?.
En niet in Haarlem is ook geen probleem hoor, ik heb een auto.
[..]
[..]
Mja, ik denk niet dat Icesave me veel rente betaalt dit jaar.
Tegen mij zeg je van welquote:Op donderdag 16 april 2009 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een chauffeur heb ik zo weinig als ik geen auto heb.
Je bedoelt te zeggen dat jouw vriendinnen me oud vinden?quote:
Gewoon zeggen dat het een pinguïn voor in bad isquote:Mam, pap, dit is DaMart, ik ken hem van internet en hij komt een dildo brengen
Een dag na de verjaardagsdatum in je fobo wel, de dag zelf nog nietquote:Lijkt me geen succes.. Bovendien is er grote kans dat je al andere plannen hebt
O ja, werken... dat ging ik vandaag ook eens serieus doenquote:Niet van die grappen maken, ik zit op mijn werk, zogenaamd serieus te werken.. Ik moet die lachbuien steeds inhouden..
Je bent begin 20 maar je papa en mama moeten nog bij je feestje zijn?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
Mam, pap, dit is DaMart, ik ken hem van internet en hij komt een dildo brengen
Lijkt me geen succes.. Bovendien is er grote kans dat je al andere plannen hebt
ow wacht, die zijn 14-15... ja dan moet dat wel ja als DildoMart langskomtquote:[..]
Jou niet, maar mijn vriendinnen wel
hehe, ik zit gelukkig alleen, heul de dag alquote:Op donderdag 16 april 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
Niet van die grappen maken, ik zit op mijn werk, zogenaamd serieus te werken.. Ik moet die lachbuien steeds inhouden..
Ik vergat een woordje...quote:
tuurlijk wel, die auto is inmiddels van die chauffeurquote:Op donderdag 16 april 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vergat een woordje...
En frutsel impliceerde dat als ik een chauffeur heb, ik geen auto nodig heb. En dat is niet echt logisch, natuurlijk. Tenzij ik de chauffeur laat fietsen, en ik zelf op de bagagedrager ga zitten.
Ik kan vanaf het moment van die post niet meer op een normale manier aan mart denkenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent begin 20 maar je papa en mama moeten nog bij je feestje zijn?![]()
[..]
ow wacht, die zijn 14-15... ja dan moet dat wel ja als DildoMart langskomt![]()
Maar je zegt toch dat je een auto met chauffeur hebt, niet een chauffeur met auto.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuurlijk wel, die auto is inmiddels van die chauffeur![]()
Gebruik niet van die moeilijke woorden man, implodieert enzo
Seks maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf het moment van die post niet meer op een normale manier aan mart denken
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seks maakt meer kapot dan je lief is.
Dus je vindt mij eigenlijk gewoon een kunstlulquote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEn ik kan ook niet meer aan dildo's denken... dan denk ik automatisch aan DM...
Mijn vriendinnen zijn net zo oud als ikquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent begin 20 maar je papa en mama moeten nog bij je feestje zijn?![]()
[..]
ow wacht, die zijn 14-15... ja dan moet dat wel ja als DildoMart langskomt![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou zo de naam van een seksshop kunnen zijn.
Ik zie nog steeds geen probleem!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen zijn net zo oud als ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |