Ging oa over een transexueel die was weggepest.quote:
Dat ook, maar die gaat ook dan duidelijk naar rechts hoor... CHANGE will come to Hollandquote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je drukt de knop van de stemmachine met je rechterhand in?.
Wie heeft er nu gelijk? Las ergens dat de woningstichting oid het er allemaal niet mee eens wasquote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging oa over een transexueel die was weggepest. Liepen twee topics over in NWS
Jongeren gooien snoepjes naar Netwerk-ploeg
Dit is de meest recentelijke, check de post van Elfletterig op de laatste pagina.. dat geeft een goed beeld van wat je zag
Met Wilders komt er absoluut verandering jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat ook, maar die gaat ook dan duidelijk naar rechts hoor... CHANGE will come to Holland
uiteraard niet, die krijgen gratis snoepquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie heeft er nu gelijk? Las ergens dat de woningstichting oid het er allemaal niet mee eens was
Meki-topic. Dat die gast nog niet helemaal de tyfus geslagen is met zijn achterlijke gedrag verbaast me steeds meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging oa over een transexueel die was weggepest.
"Weggepeste transsexueel woonde goed"
Liepen twee topics over in NWS
Jongeren gooien snoepjes naar Netwerk-ploeg
Dit is de meest recentelijke, check de post van Elfletterig op de laatste pagina.. dat geeft een goed beeld van wat je zag
Lennyquote:
Ja met die chemtrailsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
Fruts, had je mijn toevoeging aan je weerfototopic nog gezien, gisteren?
quote:
Pienquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand die mij een bak koffie komt brengen?
Wat heb je?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb een infuus nodig, ik moet tussen nu en half 3 2.5 liter drinken, heb net een radioactief spuitje gehad en dat spul moet zich nu verspreiden, maar kom op 2.5 liter ik ben geen olifant
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
radioactief spuitje gehad en een waterhoofd als ie niet oppast
Kom op, kan makkelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb een infuus nodig, ik moet tussen nu en half 3 2.5 liter drinken, heb net een radioactief spuitje gehad en dat spul moet zich nu verspreiden, maar kom op 2.5 liter ik ben geen olifant
Dan geeft het iig licht in het donkerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
Dan zou ik het kind Rudolf noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
dat woord klinkt behoorlijk eng..quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
Neem dan ook iets wat minder vultquote:
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowersquote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.
De Hulk is er niets bijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appelsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowers
Maar chocomel vult ontzettend, dan worden die liters lastig ja..quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appels
Janken, schijten en vreten schijnt ook redelijk standaard te zijn. Verder niets, dus spaar jezelf de moeite.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...
Ah, das radiologisch onderzoek...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
*duimt*quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
allemaal ff duimen voor Klonkette die is sinds 11 minuten bezig met een solli gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |