Jawel. Jij zit erover te miepenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, nummer 1.321!
En wedden dat je nu niemand hoort over die ninjaspamactie van MPG.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 DaMart
02. 057 Nijns
03. 029 Frutsel
04. 024 Leanne
05. 021 MPG
06. 020 Fha
07. 020 cablegunmaster
08. 020 Pien85
09. 015 Ladylike
10. 014 OA
11. 012 dndiek
12. 009 indahnesia.com
13. 008 marcb1974
14. 008 Muck
15. 005 Papierversnipperaar
16. 004 KapiteinGasthof
17. 004 Gitaarmat
18. 002 Aarti
19. 002 Sjowhan
20. 002 es70
Reeks-statistieken!
Ik was eigenlijk niet van plan om de toezegging dat ik eerst ben, uit handen te geven!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef Leanne het volgende:
Frutsel, heb je nu al uitgevochten met DM van wie ik de eerste baby krijg
Ja, zie dat lijstje hierboven jequote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef Leanne het volgende:
Frutsel, heb je nu al uitgevochten met DM van wie ik de eerste baby krijg
Jijquote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
En wie postte er gisteren het vaakst in de KSC?
[..].
Wat is een ninjaspamactiequote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, nummer 1.321!
En wedden dat je nu niemand hoort over die ninjaspamactie van MPG.
Zou je niet even een foto van je vinger laten maken dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:14 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren bij het afsluiten van het kantoor sloot ik de hekken af, zat me vinger klem tussen het hek en het slot... Zware kneuzing, helemaal blauw, tot en met de nagel. Verrek van de pijn
Vannacht slecht geslapen, vinger klopte als een gek![]()
en nu bij alles wat je aanraakt zoals kleren, boterham-mes voel je weer een pijnscheut
grrrr
Typen is nu extra traag
Vaarwel danquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Kapster gebruikt overvaller als seksslaaf
Laat ik nou vanmiddag naar een heerlijke kapster moeten
En dan op FOK! posten zeker?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet even een foto van je vinger laten maken dan?
Maar Frutsel ligt al bovenop me zegt hijquote:Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om de toezegging dat ik eerst ben, uit handen te geven!
Oh, ik voelde nog nietsquote:Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, zie dat lijstje hierboven je
Ik lig boven(op) jou, dus ik win
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
En wie postten er gisteren het vaakst in de KSC?
[..].
Ja, dat zou ik ook maar eventjes doen ja.. Is niet goed hoor..quote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* DaMart trekt Frutsel van Leanne af.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Maar Frutsel ligt al bovenop me zegt hij
[..]
Ik gebruik nu ook gewoon een willekeurige term die Pheno en MPG vaak gebruiken als ik toevallig een KSC volpost.quote:
Ik heb alleen tot 1200 uur gepost gister ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Leanne het volgende:
jeej ik ga al omhoog in de ranglijst!
vandaag ga ik voor de top3!
Lastig... geen vervoer... fietsen ging al kut... en ik zit alleen op het werk... kan dus niet wegquote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je speelt ons tegen elkaar uitquote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Maar Frutsel ligt al bovenop me zegt hij
[..]
Ik wilde net iets met me vingers proberen, maar dat doet zeer vandaagquote:Oh, ik voelde nog nietswaren we al bezig dan
Lekker dan, ben ik weer 22equote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart trekt Frutsel van Leanne af.
Achteraan sluiten jij!.
Kan best dat je niet wil, en zo aan de excuses te horen is dat het ook. Maar toch wel belangrijk misschien om even op je vinger te passen? Je schijnt ze toch redelijk vaak te gebruikenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lastig... geen vervoer... fietsen ging al kut... en ik zit alleen op het werk... kan dus niet weg
Kan hem wel buigen.. ook het topje, dus verwacht geen breuk
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet een paar dagen wachten voordat ik weer ergens op mag geloof ik.
Terwijl ze in de rest van de wereld vestigingen sluiten, de lutsersquote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef MPG het volgende:
Starbucks filialen NS stations openen deze zomer
Het wordt ook steeds onveiliger op de stations jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef MPG het volgende:
Starbucks filialen NS stations openen deze zomer
Whehehe: Ik ben wel links jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan best dat je niet wil, en zo aan de excuses te horen is dat het ook. Maar toch wel belangrijk misschien om even op je vinger te passen? Je schijnt ze toch redelijk vaak te gebruiken
Netwerk toevallig gezien?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds onveiliger op de stations ja
Je stemt links?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehe: Ik ben wel links jaAl is dat weer niet met alles
Ik schrijf links, ik schop links (tegen een bal)... maar darten doe ik met rechts, koffie drinken ook
Dus oppasssen met je vingersquote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehe: Ik ben wel links jaAl is dat weer niet met alles
Ik schrijf links, ik schop links (tegen een bal)... maar darten doe ik met rechts, koffie drinken ook
Ging oa over een transexueel die was weggepest.quote:
Dat ook, maar die gaat ook dan duidelijk naar rechts hoor... CHANGE will come to Hollandquote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je drukt de knop van de stemmachine met je rechterhand in?.
Wie heeft er nu gelijk? Las ergens dat de woningstichting oid het er allemaal niet mee eens wasquote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging oa over een transexueel die was weggepest. Liepen twee topics over in NWS
Jongeren gooien snoepjes naar Netwerk-ploeg
Dit is de meest recentelijke, check de post van Elfletterig op de laatste pagina.. dat geeft een goed beeld van wat je zag
Met Wilders komt er absoluut verandering jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat ook, maar die gaat ook dan duidelijk naar rechts hoor... CHANGE will come to Holland
uiteraard niet, die krijgen gratis snoepquote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie heeft er nu gelijk? Las ergens dat de woningstichting oid het er allemaal niet mee eens was
Meki-topic. Dat die gast nog niet helemaal de tyfus geslagen is met zijn achterlijke gedrag verbaast me steeds meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ging oa over een transexueel die was weggepest.
"Weggepeste transsexueel woonde goed"
Liepen twee topics over in NWS
Jongeren gooien snoepjes naar Netwerk-ploeg
Dit is de meest recentelijke, check de post van Elfletterig op de laatste pagina.. dat geeft een goed beeld van wat je zag
Lennyquote:
Ja met die chemtrailsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
Fruts, had je mijn toevoeging aan je weerfototopic nog gezien, gisteren?
quote:
Pienquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Iemand die mij een bak koffie komt brengen?
Wat heb je?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb een infuus nodig, ik moet tussen nu en half 3 2.5 liter drinken, heb net een radioactief spuitje gehad en dat spul moet zich nu verspreiden, maar kom op 2.5 liter ik ben geen olifant
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
radioactief spuitje gehad en een waterhoofd als ie niet oppast
Kom op, kan makkelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
ik heb een infuus nodig, ik moet tussen nu en half 3 2.5 liter drinken, heb net een radioactief spuitje gehad en dat spul moet zich nu verspreiden, maar kom op 2.5 liter ik ben geen olifant
Dan geeft het iig licht in het donkerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
Dan zou ik het kind Rudolf noemen!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geeft het iig licht in het donker
Kan je het makkelijk vinden snachts
dat woord klinkt behoorlijk eng..quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
als ik Klonkette nu volblaf en bezwanger zou het kindje dan magische superpowers krijgen
Neem dan ook iets wat minder vultquote:
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowersquote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het zou net als Willem Tijl zijn, qua appels.
De Hulk is er niets bijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:25 schreef Klonk het volgende:
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appelsquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat hebben appels van willem te maken met mijn kindje voorzien van magische superpowers
Maar chocomel vult ontzettend, dan worden die liters lastig ja..quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willem kon heel goed schieten, net als Agent Zero. Maar die schoot niet op appels
Janken, schijten en vreten schijnt ook redelijk standaard te zijn. Verder niets, dus spaar jezelf de moeite.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het moet wel wat meer doen dan een beetje licht in het donker geven...
Ah, das radiologisch onderzoek...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb nog steeds last van mijn arme voetjes en vandaag een skeletscintigrafie (opgevoerde x ray foto´s denk ik)
*duimt*quote:Op donderdag 16 april 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
allemaal ff duimen voor Klonkette die is sinds 11 minuten bezig met een solli gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |