pics or it didn't happenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ken haar net een paar maanden dus ik moet haar wel een kans geven vind ik. Tevens is ze nog eens niet dom en ziet ze er lekker uit. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben op zich als die later mijn kinderen mag werpen.
quote:
Nou, dan krijg ik het beiden, want heb Yakult gedronken, toen een biertje en nu nog een Yakult.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
Bier voor Yakult zorgt ervoor dat je je kater lang voelt.
Cosplay in Japanquote:
Die heb ik heul niet gezienquote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hebben hier al eens gestaan, twee stuks. Blijf niet bezig.
Ikweetsquote:
Indahquote:ooh, hoi Muckepuck!
MS Office cd's?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ff wat excelletjes halen bij de buren
Eerlijk antwoord:quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Vraag voor de vrouwen: is het waar dat als je komkommer eet je daar een nattere doos van krijgt? Als ik Google op komkommer en vagina krijg ik allemaal websites met verhaaltjes, maar niet een antwoord op mijn vraag.
Mensen die zich in allerlei vreemd ekostuums hijsen. ZOek maar op images van google. Maar ik was bij de gamebeurs in Tokio twee jaar geleden en dan krijg je dus lui die zich als hun favo gamechar kleden. Startroopers includedquote:
Dank je.. niet dat de natheid een probleem is overigens..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord:
ik heb nog nooit van een type eten een nattere doos gekregen.
Niet nat = niet voldoende opgewonden
leuk om te zien, maar volgens mij ben je behoorlijk van het padje af als je zo rond gaat lopen. Niet mijn ding dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die zich in allerlei vreemd ekostuums hijsen. ZOek maar op images van google. Maar ik was bij de gamebeurs in Tokio twee jaar geleden en dan krijg je dus lui die zich als hun favo gamechar kleden. Startroopers included
coolquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die zich in allerlei vreemd ekostuums hijsen. ZOek maar op images van google. Maar ik was bij de gamebeurs in Tokio twee jaar geleden en dan krijg je dus lui die zich als hun favo gamechar kleden. Startroopers included
Ik sluit me aan bij Ladylike..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dank je.. niet dat de natheid een probleem is overigens..
Niet dat ik weet hoor...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Vraag voor de vrouwen: is het waar dat als je komkommer eet je daar een nattere doos van krijgt? Als ik Google op komkommer en vagina krijg ik allemaal websites met verhaaltjes, maar niet een antwoord op mijn vraag.
quote:
Dank voor de bevestiging.. had al een vermoeden dat het aan mij lag en niet die opgegeten komkommer.quote:
dure komkommer voor 17 euro.. en hem dan niet eens kunnen opeten...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_klem_in_vagina.html
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=732
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |