Toen heb ik nog ruim 20 minuten op dr staan wachten, ik was te vroeg, zij wat te laat.quote:
Over dat ik weer wil gaan studeren, over haar werk, over haar ex, over mijn ex, over de huizenmarkt, politiek, tijdschriften, mensen kijken, openbaar vervoer en ehm... ook over haar en over mijquote:
Had gewoon niet het idee dat het op die manier klikte.quote:Waarom wordt het niks?
Ehm... ik heb haar om 10 voor 5 opgehaad, en we gingen om kwart voor 7 naar huis.quote:Hoe lang was het gesprek,
Ik vind haar toch wel heul errig mooiquote:Waarom wordt het niks? Hoe mooi is ze?
quote:Waarom wordt het niks?
Het deed wel gebeuren maar ik heb geen picsquote:
Is geen gewoonte van me neequote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pien neemt altijd pics van dates?
Je moet maar gewoon van me aannemen dat ze mooi isquote:
Das waar, maar das een hele andere manier van mooi zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe meer je iemand leert kennen, hoe mooier hij/ zij wordt
Nou niet helemaal denk ik, sommige vallen gewoon op het eerste gezicht niet op en dan als je goed kijkt zie je ware schoonheid. Misschien dat mensen af en toe te snel zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar das een hele andere manier van mooi zijn
Ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou niet helemaal denk ik, sommige vallen gewoon op het eerste gezicht niet op en dan als je goed kijkt zie je ware schoonheid. Misschien dat mensen af en toe te snel zijn
Ja maar je moet een vrouw eerst zien voor dat je het innerlijke leert kennenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Je ziet steeds beter hoe en wie iemand echt is
Maar het is ook wel anders dan alleen uiterlijk hoor
Datis dan veel meer, persoonlijkheid die doorschemert
Ik moest wel een klein beetje helpen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef soapie het volgende:
Wat gaan jullie snel, die deadline, is wel een stok achter de deur geloof ik....
Zijn mannen toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik moest wel een klein beetje helpen hoor
waarvoor dankquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik moest wel een klein beetje helpen hoor
Whehequote:Op woensdag 15 april 2009 21:29 schreef DieBoard het volgende:
aardig hoor![]()
En een beetje clown van me maken op het andere forum![]()
Nou ik stop alweer hoor
Tja... gevoel is er niet ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvoor dank
Even bijgelezen....
enne pien....
waarom wordt het niets????
Pien durft het niet toe te geven maar na ze mijn profiel zag kwam ze met een verhaald dat er geen klik zou zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvoor dank
Even bijgelezen....
enne pien....
waarom wordt het niets????
Ja eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Pien durft het niet toe te geven maar na ze mijn profiel zag kwam ze met een verhaald dat er geen klik zou zijn.
Ik ben het niet waardquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef DieBoard het volgende:
Zou dat zin hebben dan?
In america draaid een serie Dollhouse, daar herschrijven ze het geheugen met karakter eigenschappen van diverse mensen, zoals talen, sporten.
Als dat er was had ik wat mannelijk trekjes kunnen wissen, dat zou beter effect hebben dan lichamelijk de boel verbouwen.
Maar ik neem aan dat je het waard bent!
Ik wel, maar dat klikt zeldenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef DieBoard het volgende:
Ja of via internet, maar dat doet niet iedereen!
Ken veel mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen, maar naar mijn mening hebben die niet echt een top relatiequote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat klikt zelden
Dat zal vast niet liggen aan de manier waarop z elkaar ontmoet hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ken veel mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen, maar naar mijn mening hebben die niet echt een top relatie
mijn zus en zwager hebben elkaar ook via internet leren kennen. Nu ruim 7 jaar en net papa en mama geworden in december.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ken veel mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen, maar naar mijn mening hebben die niet echt een top relatie
Mijn wasmachine staat al boven, dus ik heb verder nergens meer een kerel voor nodig.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn mannen toch nog ergens goed voor
hahahhahaa dozen zijn soms ook wel lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef DieBoard het volgende:
Dat is bijna vals spelen![]()
Toen ICQ hot was hadden weinig mensen internet en toen waren er heel veel interessante mensenNu ziet elke doos op internet.
Die goede oude tijd
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahhahaa dozen zijn soms ook wel lekker
Ik heb Diana voor het eerst gesproken in de zaz chatbox op gay.comquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat al boven, dus ik heb verder nergens meer een kerel voor nodig.![]()
Mijn vrouw en ik hebben elkaar overigens via ICQ beter leren kennen. We kenden elkaar al, maar de echte gesprekken kwamen via ICQ. Inclusief het versieren overigens
ik 98 of 99 ofzo... toen begonnen met inbellen... over naar kabel.. toen naar nijmegen ook kabel... daar over naar adsl en toen in t noorden ook weer adsl.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef NanKing het volgende:
Ik ben al sinds euhz 96 offcieel niet meer offline geweest volgens mij.
Nooit geetter gehad dat internet een paar weken weg is door, verhuizen, fout oid.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef NanKing het volgende:
Ik ben al sinds euhz 96 offcieel niet meer offline geweest volgens mij.
Nope. Wel vakanties ed natuurlijk. En zelfs bewust/onbewust hele maanden niet online gezeten. Maar over het algemeen maakt internet wel een belangrijk deel van mijn leven uit. Of iig computers.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nooit geetter gehad dat internet een paar weken weg is door, verhuizen, fout oid.
Oh chatboxquote:Op woensdag 15 april 2009 22:36 schreef lezzer het volgende:
Ik ook sinds '98 ofzo online. Het duurde bij ons in het dorp effe voor het kon
Die chatboxen, dat was wat ja. Zat ik in zo'n lesbochatbox in Amerika en dan wilde er ineens eentje prive. Compleet met sweety dit en darling dat.ik moest er niks van hebben...
dat heb ik nu ook... een 'lage' snelheid voor een mooie prijs... en de downloads komen wel binnen in tijd dat ik op t werk zit dus echt geen ramp om een dag van te voren de film op downloaden te zetten zodat de volgende avond er een mooi filmpje op tv kanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef DieBoard het volgende:
Blijf wel hangen op telfort voor 20euro, denk dat glasvezel gelijk een stuk duurder gaat kosten. En voor de film is afgelopen is de volgende toch al binnen dus of ik nu echt meer snelheid nog heb
Tja, je moet toch ergens over praten hequote:
jaja ben al wakkerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:03 schreef lezzer het volgende:
Ik weet dat ik vroeg was, maar toch... Het is al over negenen hoor..
ja ja, ik vlieg alquote:
Je hebt de post van Nizno wel gelezen?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ja, ik vlieg al![]()
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
SPAM!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pien!
Ontmoet nu een leuke gay
Leuke single gay op gay-PARSHIP. Vind je grote geliefde. Zoek nu!
Doorzuipen jijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik had al koffie!![]()
Dan moet ik nog doordrinken ook.
Ik had mijn eigen koffie en kreeg hier ook nog drie bekers. Ik ben bang dat het koud wordtquote:
Doe maar, misschien dat ik dan toch nog een keertje wakker word vandaagquote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen koffie en kreeg hier ook nog drie bekers. Ik ben bang dat het koud wordt
Is er niemand die er eentje van me wil overnemen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar, misschien dat ik dan toch nog een keertje wakker word vandaag
gedroomd over dr date misschien?quote:
ow dat ligt dus niet aan de date,...quote:
Nee, was het maar waarquote:Op donderdag 16 april 2009 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat ligt dus niet aan de date,...
Nee helpt niet, heb ik geprobeerdquote:Op donderdag 16 april 2009 11:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
O, dat is niet fijn... Tegen iemand aan kruipen zou kunnen helpen
niet boos... eerder eenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Waarom boos?Die
was voor de koffie
what's up??quote:
best jammer eigenlijkquote:
quote:[..]
Nee helpt niet, heb ik geprobeerd
Oquote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar
[..]
Nee helpt niet, heb ik geprobeerd
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet boos... eerder eenmaar dan net ff anders
neenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt de post van Nizno wel gelezen?
ja heuj als jij zo ontiegelijk laat bent... Pien was al helemaal een giga ochtendhumeur aan het kweken zonder de koffie.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neen![]()
had niet in de gaten dat iemand anders mijn taken had overgenomen
Oh niks spannends hoor, gewoon nachtje bij een vriend van me geslapen vannachtquote:
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj als jij zo ontiegelijk laat bent... Pien was al helemaal een giga ochtendhumeur aan het kweken zonder de koffie.
zal ik dan maar uit schaamte op mijn knietjes in een hoekje gaan zitten om mijn zonden te overdenken ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj als jij zo ontiegelijk laat bent... Pien was al helemaal een giga ochtendhumeur aan het kweken zonder de koffie.
zou ik niet doen.... dat is pijnlijk voor je knietjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik dan maar uit schaamte op mijn knietjes in een hoekje gaan zitten om mijn zonden te overdenken ?
maar ik heb het wel gewend om op mijn knietjes te zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik niet doen.... dat is pijnlijk voor je knietjes.
En ik geloof dat Pien ook alweer bijgetrokken is
Dat is lekker irritant, ik zet het altijd op wel downloaden niet installeren. Maar als het je werk pc kan je het zeker niet instellen?quote:Op donderdag 16 april 2009 06:23 schreef lezzer het volgende:
G'morgen
Ik was net aan het typen, start m'n pc ineens opnieuw op![]()
Windows update
sommige dingen wil ik niet weten!!!!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb het wel gewend om op mijn knietjes te zitten![]()
Valt vies tegen eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik niet doen.... dat is pijnlijk voor je knietjes.
En ik geloof dat Pien ook alweer bijgetrokken is
ik zal ook verder geen detials onthullenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige dingen wil ik niet weten!!!!!!![]()
Slaap je altijd gaar, of is dat echt van de laatste weken.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt vies tegen eigenlijkMaar ik zal me gedragen
Nee, slaap de laatste anderhalve week heel erg slechtquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Slaap je altijd gaar, of is dat echt van de laatste weken.
Ow valt nog meequote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, slaap de laatste anderhalve week heel erg slecht
Nee, dat lijkt me niet verstandig, een van de bijwerkingen van mijn medicijnen is slapeloosheid... Dus denk dat het daar iets mee te maken heeft. Bovendien mag ik niet drinken in combinatie met m'n medicijnen (gele stickertjes) dus jouw oplossing lijkt me niet de mijnequote:Op donderdag 16 april 2009 14:19 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ow valt nog meeIk heb altijd problemen met in slaap vallen
Behalve als ik in het weekend gedronken heb, val ik als een roos in slaap. Wellicht is dat de oplossing voor het probleem
Nee joh, die gele sticker zegt alleen maar als je 1 wijntje drink je het effect van 10 wijntjes krijgtquote:Op donderdag 16 april 2009 14:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet verstandig, een van de bijwerkingen van mijn medicijnen is slapeloosheid... Dus denk dat het daar iets mee te maken heeft. Bovendien mag ik niet drinken in combinatie met m'n medicijnen (gele stickertjes) dus jouw oplossing lijkt me niet de mijne
ben nooit zo'n fan van die series omdat ze volgens mij van voor tot achter gescript en uitgeschreven zijn en dus alles behalve spontaan/werkelijkheid weergevenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef lezzer het volgende:
Aartsconservatief gezin dat de homoscene in moet.
" ik draai gewoon nooit m'n rug naar ze toe"
Ahh begreep al niet helemaal waar het over ging.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef lezzer het volgende:
Aartsconservatief gezin dat de homoscene in moet.
" ik draai gewoon nooit m'n rug naar ze toe"
Deze kennelijk nietquote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben nooit zo'n fan van die series omdat ze volgens mij van voor tot achter gescript en uitgeschreven zijn en dus alles behalve spontaan/werkelijkheid weergeven
Ja, als zoon naar de wc moest, dan ging pa met hem mee (handen wassen) zodat hij in die plee niet verkracht zou worden door een homoquote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ahh begreep al niet helemaal waar het over ging.
En iets met handen wassen of zo
Ik ben zonder gele stickertjes na 2 wijntjes al hartstikke dronkenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:28 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee joh, die gele sticker zegt alleen maar als je 1 wijntje drink je het effect van 10 wijntjes krijgtLekker goedkoop
Ik word al dronken van de damp van de kerstborrelquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben zonder gele stickertjes na 2 wijntjes al hartstikke dronken
Haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik word al dronken van de damp van de kerstborrel
En dan ineens naar de kerk of zo? Wat voor erge dingen gebeurden daar danquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef lezzer het volgende:
Het bi-gezin (ze durven het trouwens niet meer te zeggen tegen die conservatieven) moest trouwens andersom ook met die cons. mee op schietvakantie.
Wanneer gaan we een keertje wat drinkenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben zonder gele stickertjes na 2 wijntjes al hartstikke dronken
Appelsapquote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keertje wat drinken
Nee, ze moest mee naar de schietvereniging en op jacht.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En dan ineens naar de kerk of zo? Wat voor erge dingen gebeurden daar dan
Nou die kerel durft volgens mij niet te zeggen dat hij het wel leuk vindt. Bang dat zijn vrouw hem gaat slaan of zoquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ze moest mee naar de schietvereniging en op jacht.
Dit is een interessant programma. Heel duidelijk zichtbaar wat nou die stille discriminatie is.
Jezus zegquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, als zoon naar de wc moest, dan ging pa met hem mee (handen wassen) zodat hij in die plee niet verkracht zou worden door een homo
En Stroek, dit is de moeite hoor
Nou volgens mij is dit heel erg aangedikt en in scene gezet om effect te scorenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ze moest mee naar de schietvereniging en op jacht.
Dit is een interessant programma. Heel duidelijk zichtbaar wat nou die stille discriminatie is.
Ik heb ook maar zelf een bakkie gepakt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb van ellende zélf de Miele maar aangeduwd
Nee, die metquote:
Zal ik dan maar een ontbijtje maken? Ik heb croissantjes enzoquote:
Ohquote:
Nan is ALTIJD op msn... maar nu even nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik kan die smiley niet vinden, en ik heb toch 3 sites met foksmilies.
Hij is er vast wel ergens.
Nan weet het wel denk ik
Hier dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Pien85 het volgende:
Oh ben je lekker mee lezzerboel nu wel weer droog?
Goeiemorgen trouwens
Waar is Stroek met de koffie?
dat zijn geen leuke dingen om je dag mee te beginnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:12 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen de hal al gedweild...![]()
Hemelwaterafvoer icm crappy riolering hield het niet meer.
En dus, kwam het door de plee naar boven
Wat ben je weer laatquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier dus![]()
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar
Doe maar jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okyua, ik zal vanaf volgende week vanaf het bed om 6.30 uur al de koffie klaar gaat zetten
Het artikel zelf haalt mij niet echt over :S Dynamischer in bed?quote:
Altijd geweest ofquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef Pien85 het volgende:
Leseau's! Hoe denken jullie over liefde op het eerste gezicht?
Ik durf nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef lezzer het volgende:
Er op af!![]()
En vooral, alle sappige details integraal doorplaatsen in dit topic
Geween je flirtradar gebruiken tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf niet
En mijn gaydar is stuk dus ik weet niks zeker
Niet zo heel veel...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef lezzer het volgende:
Hoezo durf je niet?
Wat is er gebeurd? Vertel, vertel!
Geen idee of ze van plan is te blijven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
Belangrijk: is ze van plan hier te blijven?
Oh, trouwens:
http://www.telegraaf.nl/d(...)-race___.html?p=15,1
Met anderen, gewoon weer op stalquote:
Tis daarmee?quote:
Ik las eerst ook "in de stad".quote:
Ikvonnumgrappigquote:Tis daarmee?
Ja ze komt daar vrijdags, dus ik ga volgende vrijdag weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik las eerst ook "in de stad".
Maar goed, zij komt daar dus vrijdags?
[..]
Oh okquote:Ikvonnumgrappig
Goed voor Britneyquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
Belangrijk: is ze van plan hier te blijven?
Oh, trouwens:
http://www.telegraaf.nl/d(...)-race___.html?p=15,1
Mooi zoquote:
Welke dag is dat dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi zo
En 2e pinksterdag?Want ook dan ga ik dr zien
Ja, maar dan is het nog steeds geen volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Welke dag is dat dan?
Nu moet je alleen nog zien vanavond snel in slaap te vallen. Dan is het heel snel al morgen!
Een week gaat snel met een goed vooruit zichtquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog steeds geen volgende week vrijdag
En 2e pinksterdag duurt nog LANG!
quote:Homo's op Iraakse dodenlijst
BAGDAD - Een Iraakse groepering heeft een dodenlijst opgesteld met daarop de namen van mensen die homoseksueel zouden zijn.
In het arme sjiitische stadsdeel Sadr City in Bagdad zijn posters opgehangen met daarop namen van vermoedelijke homo's en doodsbedreigingen tegen hen.
''We zullen jullie straffen, viezeriken'', is te lezen. De posters zijn ondertekend door de onbekende Brigades van de Rechtvaardigen. Er bestaat ook een gewapende groepering met dezelfde naam.
Op andere posters staat ''We nemen jullie te grazen, puppies'', Iraakse straattaal als er over homo's gesproken wordt. Volgens inwoners van Sadr City zijn degenen die op de lijst staan, ondergedoken.
Lijken
Deze maand werden drie met kogels doorzeefde lijken van mannen gevonden, van wie werd aangenomen dat ze homo zijn. Op twee lijken trof de politie een briefje aan met daarop 'viezerik' geschreven.
Inwoners meldden dat onlangs de lijken van twee vermoedelijk homoseksuele jongeren van zestien en achttien jaar in een lege garage werden aangetroffen. Twee andere homo's zijn met gebroken armen en benen op straat gedumpt.
Homoseksualiteit is verboden volgens de islam en illegaal in de meeste landen in het Midden-Oosten. In Irak bestaat geen wet die homoseksualiteit verbiedt, maar geestelijk leiders hebben het zwaar veroordeeld.
Ik weet niet waar haar huis woontquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:08 schreef lezzer het volgende:
Pien, ik denk dat je langs haar huis moet gaan fietsen
Sowwyquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nan is ALTIJD op msn... maar nu even nietgrmbl
Oh tof ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sowwy.
En ja ik wil ook een meet, met roze zaterdag
Tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef NanKing het volgende:
Lezzer en zeh mrs kwamen ook volgens mij.
Trein? Bus? Auto? Kruipen?quote:
even lekker voor een dagje.... niet zo handig..quote:
What did I do?quote:
Ik weet nie waar je vandaan moet komenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
even lekker voor een dagje.... niet zo handig..
Makkelijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:58 schreef lezzer het volgende:
Zouden we dan echt de deadline gaan halen?
Niets, what did I do gaat 't omquote:
Dat moet wel, zondag is nog ver wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:58 schreef lezzer het volgende:
Zouden we dan echt de deadline gaan halen?
Had jij Pien aan een vriendin van je proberen te koppelen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn koppelpoging met Pien en een vriendin van mij
Ben er nog mee bezigquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Had jij Pien aan een vriendin van je proberen te koppelen?
Pinkquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn koppelpoging met Pien en een vriendin van mij
Die wijk is echt HUGE! hyves heeft ze niet, ze is niet nederlands... Wel linedin, denk ik... maar daar kan ik niks mee, als ik dr al gevonden heb (wat ik wel denk) kan ik geen contact op nemen of info inzienquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef lezzer het volgende:
En dan nog eens iets, Pien, je weet dus waar de love of joor lijf woont. Ga je er rondfietsen? Heb je er al gegoogled? Heeft ze een hyves?
groningenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
What did I do?
[..]
Ik weet nie waar je vandaan moet komen
Das waarquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef NanKing het volgende:
Heul geen fail, want ze komt waarschijnlijk wel de 20ste
Das een endje kruipen jaquote:
best wel idd.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Das een endje kruipen ja
Je mag wel bij mij slapenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
best wel idd.....
en om even een dagje heen en weer te gaan met de trein vind ik ook niet zo geweldig....
Maar goed kan nog best zijn dat er een onverwachte wending komt..... who knows
dat is het makkelijkste om te koppelen... als ze elkaar ook zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef NanKing het volgende:
Heul geen fail, want ze komt waarschijnlijk wel de 20ste
op de roze wolk of in een huis?quote:
Je mag kiezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de roze wolk of in een huis?
en waar.. staat dat huis?
ff gespiekt.... is dus nog 1... de volgende is de 25000quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is het makkelijkste om te koppelen... als ze elkaar ook zien
nog 2?
dat is inderdaad dichterbij dan groningenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je mag kiezenRoze wolk is wel lekker zacht, maar een huis is misschien handiger...
Roze wolk hangt boven huis, huis staat in Amstelveen
en jaaaaaaaaaaaaa de 25000 is binnenquote:
Daaromquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is inderdaad dichterbij dan groningen
Hahaha, ja! Minimaal een verhuisdoos heb je nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromEn ik heb iemand nodig om me te helpen sjouwen
Toch Nan?
Ik ben dan ook kei eng.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jaaaaaaaaaaaaa de 25000 is binnen
engert!!
ik moet jouw blind date sjouwen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromEn ik heb iemand nodig om me te helpen sjouwen
Toch Nan?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen want zo groot is ze niet.
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wel.
Of groter dan jij in ieder geval.Ja jij bent langer dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar is niet zoveel voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja jij bent langer dan ik. Maar daar is niet zoveel voor nodig.
Ja zie je, onbewust kop je 'm dus in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:uhuh uhuh
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja zie je, onbewust kop je 'm dus in.
Ik had laatst weer een paar eps van nieuwe seizoen gekekenquote:uhuh uhuh
Mijn ouders zijn aan 't verhuizenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef lezzer het volgende:
Eej Nan, ben je aan het klussen? Ik las je twittert.
Ja, ik stikte bijna van de stoom van zo'n behangstomerquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh?
Ik zag dat je iets met behang aan het doen was
Jezusquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je in het nieuwe huis het behang aan het afstomen was?
Ik heb hier vanmorgen ook gedweild (zie een posts vanmorgen). Vanmiddag bleek dat het allemaal een beetje erger was. Het zeil moest er af, want heel de betonvloer is zeiknat. Blij dat er nog geen definitieve vloer in ligt.
Lekker dan... dus nu nog langer wachten op nieuwe vloer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef lezzer het volgende:
Nou, er lag nog een zeil (linoleum) op, omdat de houten vloer nog niet op dat beton mocht. Maar het was intussen wel droog. Nu niet meer dus
Nou zou eigenlijk morgen de tegelvloer in de plee gelegd worden, maar dat gaat nu ook niet (te natte vloer).
We laten het maar weer drogen.
Morgen wordt wel de riolering gemaakt gelukkig
Ik denk dat ik Amsterdam in ga op koninginnedagquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef DieBoard het volgende:
En wat gaan jullie met koninginnen dag doen? Herinner mij dat ik altijd wel door een straat loop vol homo's en volgens mij ook lesbo's. Meestal niet zo nuchter op die momenten
Ik ga waarschijnlijk naar Amsterdam aangezien in Almere geen fluit te bleven is.
Ik kijk uit naar Bevrijdingsfestival, dan wel lekker in Almere. Hopen dat het niet regentwant dat is laatste jaren veel gebeurd.
Omstreeks 8.00u steek ik de vlag uit en rond 21.00u haal ik 'm weer binnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef DieBoard het volgende:
En wat gaan jullie met koninginnen dag doen?
Ik heb geen flauw idee, wat dat betreft ben ik een slechte lesbeau, ik ben nog nooit in een homo-tent geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef DieBoard het volgende:
Door heel Amsterdam of is er ergens nog een potten Valley plein?
Ik heb wel een soort van vast rondje, wil altijd even door het vondelpark, even op het museumplein hangen als het zonnig is, en verder eigenlijk niet veel boeiends, ik zie wel waar ik uit komquote:Wij gaan altijd maar een richting op en als we niet door de menigte kunnen lopen gaan we snel een andere kant op. Eerst kijken wat voor weer het wordt, als het regent zullen er veel niet gaan.
Fijne avondquote:Na ga erbij vandoor weer terug waar ik vandaan kwam. Bij wat vrienden Pokeren als het goed is, maar wellicht met een biertje achter de wii. Maar het kan ook een serieuze diepgaand gesprekstof avond wordenOok altijd leuk!
Ja, idd in het nieuwe huischquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je in het nieuwe huis het behang aan het afstomen was?
Ik heb hier vanmorgen ook gedweild (zie een posts vanmorgen). Vanmiddag bleek dat het allemaal een beetje erger was. Het zeil moest er af, want heel de betonvloer is zeiknat. Blij dat er nog geen definitieve vloer in ligt.
Ja ik ook niet, doe verder 0 orange aan. Maar als het mooi weer is, beetje muziek, stel vrienden en met bier over straat kan is het wel heel gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef NanKing het volgende:
Hometown, Rotterdam dus. Of ik blijf gewoon thuis ken ook. Ik heb niet echt iets speciaals met K-dag.
We hadden keer een internationale guildmeeting (gamegroep) hier in Nederland. Een maat ging iemand van schiphol halen die uit Engeland kwam. Eerste wat ie deed was naar de hoeren gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
Volgend jaar koninginnedag komt mijn neefje uit Engeland naar NederlandDan MOET ik Amsterdam in
Als ik ga trouwen wil ik dat zij me trouwtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef lezzer het volgende:
In A'dam is het bij Vive la Vie wel gezellig. Tenminste ik was daar ooit op K-dag. En toen zong Imca Marina achter de bar daar
De Vie is een tijd terug overgenomen en 't schijnt niet meer zo als vroegah te zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef lezzer het volgende:
In A'dam is het bij Vive la Vie wel gezellig. Tenminste ik was daar ooit op K-dag. En toen zong Imca Marina achter de bar daar
Ja maar jij woont echt in een kutgatquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef lezzer het volgende:
Ik vind K-dag eigenlijk heel leuk, maar in Limland doen ze er niet zo veel aan eigenlijk. Hier zijn ze niet zo Oranjegezind
En ik dacht dat we zo goed bij elkaar pasten. Mijn hele droom valt in duigenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik dat zij me trouwt![]()
Je weet wel in welke reeks je zit hè?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En ik dacht dat we zo goed bij elkaar pasten. Mijn hele droom valt in duigen
Jaja, maar zoals ze al aangaf is het geen diehard lesbo met ervaring en dacht wellicht kan ik haar terug pikkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet wel in welke reeks je zit hè?
Dat was sarcastischquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jaja, maar zoals ze al aangaf is het geen diehard lesbo met ervaring en dacht wellicht kan ik haar terug pikken
Heb nog geen charme offensief opgesteld, maar die plannen liggen nu in de prullenbak
Brownie zei nog niet hier komen om overtehalen, Maar ze kwam naar het singles forum en toen mocht het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus, jij hebt met Janies een plannetje gemaakt om Pien over te halen een heterorelatie te beginnen?Hey... alles is mogelijk zeggen ze toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus, jij hebt met Janies een plannetje gemaakt om Pien over te halen een heterorelatie te beginnen?Nee mocht juist niet van brownie toen ik vroeg of ik hier eventueel welkom was aangezien er geen mannen waren. Ik kwam hier voor de gezelligheid en brownie begon gelijk van "Als je maar niet.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee was juist vleiend bedoeldquote:
Ja, als je eenmaal een beurt van [insert betreffende stoere man] gehad hebt, dan draai je wel bijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey... alles is mogelijk zeggen ze toch?
Ik denk ook niet dat jij dat soort plannetjes van brownie verwacht hadquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, dan is het goed. Want Janies heeft een speciaal plekje in mijn hartNiet dat ik ineens "zimmer frei" had dus...
Ja doe maar een appelsapje jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee was juist vleiend bedoeld![]()
Jij clownt me tot schaamte in het singles forum![]()
Dacht jij doet wel leuk mee![]()
Zo onaardig ben ik toch niet![]()
Appelsap?
Quote van Lizzy the Lezzy: Every man seems to think a lesbian just needs a good hard dick inside of her to make her change her mind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal een beurt van [insert betreffende stoere man] gehad hebt, dan draai je wel bij
Nee, daaromquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij dat soort plannetjes van brownie verwacht had
Speaking of...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Quote van Lizzy the Lezzy: Every man seems to thing a lesbian just needs a good hard dick inside of her to make her change her mind.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Speaking of...
Wat is dat met muff munch blah blah op twitter?Muff munching: beffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Edit- www.lizzythelezzy.comEn ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Zou ook nooit zo iets opzettelijks doen. Laat de dingen in zijn verloop, verlopen ze wat natuurlijker.quote:
Lizzy is echt heel erg tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:12 schreef lezzer het volgende:
Ik had ook gewoon moeten googlen.
Of misschien ook beter van niet
Dat filmpje
Op het laatst keek mijn vrouw wel effe raar
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef Pien85 het volgende:
Waah! Kan morgen al op stal gaan vissen naar meer details over dat meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |