10 post onder elkaar zetten! Je had ook gewoon iets eerder kunnen komen en gewoon mee kunnen babbelenquote:
Ik moest werkenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:50 schreef DieBoard het volgende:
[..]
10 post onder elkaar zetten! Je had ook gewoon iets eerder kunnen komen en gewoon mee kunnen babbelen
Denk ik even lekker een spel te kunnen spelen, ligt die hele server eruit. Zit ik weer hierVandaag was er een grote patch dus kennelijk logt gelijk heel Europa in en dondert die server in elkaar
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:59 schreef DieBoard het volgende:
Alleen maar Alanis hier he
Kan je altijd goed je stereo mee testen. Keihard zetten en kijken of het nog zuiver klinkt
Ja, wij hebben het ook opgegeven. Het behang moet er gewoon af, want het is niet meer om aan te zien, en er komt geen behang op terug.quote:[b]Op woensdag 15 april 2009 18:33
@lezzer und katten verhaal, de enige tip die ik je kan geven is het opgeven. Ons behang is op sommige plekken ook vermoord, en de nieuwe bank was na 2 weken al verracht.
Prima keus, zo hebben wij 't in de keuken opgelostquote:Op woensdag 15 april 2009 18:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het ook opgegeven. Het behang moet er gewoon af, want het is niet meer om aan te zien, en er komt geen behang op terug.
Hoezo, heb je een strak shirtje aan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moet gewoon iets warmers aan doen
Tis binnen kouder dan buitenquote:[quote]Op woensdag 15 april 2009 18:59 schreef DieBoard het volgende:
Gewoon een pot verf tegen de muur.
Warmers aan doen, zit je buiten met een laptop ofzo?
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een strak shirtje aan?
Of geen shirtje.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een strak shirtje aan?
Zit er geen zoom functie op die camera?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis binnen kouder dan buiten![]()
[..]
[ afbeelding ]
Het was met de webcam, mn nieuwe camera krijg ik vrijdag wsquote:Op woensdag 15 april 2009 19:06 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Zit er geen zoom functie op die camera?
Ow ziet die foto er nog netjes uit, dacht dat je hem al had. Heb zelf geen webcam maar die gaven vroeger echt bagger kwaliteit. 0,0 belichting.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was met de webcam, mn nieuwe camera krijg ik vrijdag ws
Dan maak ik ws eerst ergens anders foto's vanquote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ow ziet die foto er nog netjes uit, dacht dat je hem al had. Heb zelf geen webcam maar die gaven vroeger echt bagger kwaliteit. 0,0 belichting.
Ach joh, die foto is al lang gesaved door die single en verspreid op internet. Weghalen heeft nu geen zin meerquote:Op woensdag 15 april 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan maak ik ws eerst ergens anders foto's van
Zet ik m neer voor lezzer, is ze weg
En ik wil m zo weer weghalen!
De mijnequote:
Daar gaat t me niet eens omquote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ach joh, die foto is al lang gesaved door die single en verspreid op internet. Weghalen heeft nu geen zin meer
Gelukkig heb ik JB op MSN en krijg ik tietenfoto's als ik daar om vraagquote:
Laat ze dat maar niet horen in het single topic, wordt ze plat gespammedquote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik JB op MSN en krijg ik tietenfoto's als ik daar om vraag
Kom je hoi zeggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwa, ze kennen me daar al langer dan vandaagquote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Laat ze dat maar niet horen in het single topic, wordt ze plat gespammed
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja snel hequote:
Checkquote:Op woensdag 15 april 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan maak ik ws eerst ergens anders foto's van
Zet ik m neer voor lezzer, is ze weg
En ik wil m zo weer weghalen!
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja snel heGa straks alles vertellen
Zit nu even te eten
Meestal openen we dan gewoon een nieuwequote:Op woensdag 15 april 2009 19:30 schreef DieBoard het volgende:
En trekken jullie de champagne open als het topic eindelijk vol is
Ja, "Minder dan 1 Kcal per glas" hèquote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat crystal clear zo weeïg smaken
Klinkt een beetje als die zomer hit van een paar jaar geleden. Met die stem enzo, wel leukquote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef lezzer het volgende:
* lezzer] heeft hip lied op repeat [ afbeelding
erg summierquote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Nou het was precies wat ik van te voren al zei, gewoon gezellig, koffie, kletsen, meer niet
Einde verhaal
Dat vroeg ik me ook afquote:
Tja, meer was er ook niet echt over te vertellenquote:
Ja, heejquote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Nou het was precies wat ik van te voren al zei, gewoon gezellig, koffie, kletsen, meer niet
Einde verhaal
De jouwe, "try me".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |