Haha!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik word al dronken van de damp van de kerstborrel
En dan ineens naar de kerk of zo? Wat voor erge dingen gebeurden daar danquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef lezzer het volgende:
Het bi-gezin (ze durven het trouwens niet meer te zeggen tegen die conservatieven) moest trouwens andersom ook met die cons. mee op schietvakantie.
Wanneer gaan we een keertje wat drinkenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben zonder gele stickertjes na 2 wijntjes al hartstikke dronken
Appelsapquote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keertje wat drinken
Nee, ze moest mee naar de schietvereniging en op jacht.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En dan ineens naar de kerk of zo? Wat voor erge dingen gebeurden daar dan
Nou die kerel durft volgens mij niet te zeggen dat hij het wel leuk vindt. Bang dat zijn vrouw hem gaat slaan of zoquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ze moest mee naar de schietvereniging en op jacht.
Dit is een interessant programma. Heel duidelijk zichtbaar wat nou die stille discriminatie is.
Jezus zegquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, als zoon naar de wc moest, dan ging pa met hem mee (handen wassen) zodat hij in die plee niet verkracht zou worden door een homo
En Stroek, dit is de moeite hoor
Nou volgens mij is dit heel erg aangedikt en in scene gezet om effect te scorenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ze moest mee naar de schietvereniging en op jacht.
Dit is een interessant programma. Heel duidelijk zichtbaar wat nou die stille discriminatie is.
Ik heb ook maar zelf een bakkie gepakt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb van ellende zélf de Miele maar aangeduwd
Nee, die metquote:
Zal ik dan maar een ontbijtje maken? Ik heb croissantjes enzoquote:
Ohquote:
Nan is ALTIJD op msn... maar nu even nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik kan die smiley niet vinden, en ik heb toch 3 sites met foksmilies.
Hij is er vast wel ergens.
Nan weet het wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |