What did I do?quote:
Ik weet nie waar je vandaan moet komenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
even lekker voor een dagje.... niet zo handig..
Makkelijk!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:58 schreef lezzer het volgende:
Zouden we dan echt de deadline gaan halen?
Niets, what did I do gaat 't omquote:
Dat moet wel, zondag is nog ver wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:58 schreef lezzer het volgende:
Zouden we dan echt de deadline gaan halen?
Had jij Pien aan een vriendin van je proberen te koppelen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn koppelpoging met Pien en een vriendin van mij
Ben er nog mee bezigquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Had jij Pien aan een vriendin van je proberen te koppelen?
Pinkquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn koppelpoging met Pien en een vriendin van mij
Die wijk is echt HUGE! hyves heeft ze niet, ze is niet nederlands... Wel linedin, denk ik... maar daar kan ik niks mee, als ik dr al gevonden heb (wat ik wel denk) kan ik geen contact op nemen of info inzienquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef lezzer het volgende:
En dan nog eens iets, Pien, je weet dus waar de love of joor lijf woont. Ga je er rondfietsen? Heb je er al gegoogled? Heeft ze een hyves?
groningenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
What did I do?
[..]
Ik weet nie waar je vandaan moet komen
Das waarquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef NanKing het volgende:
Heul geen fail, want ze komt waarschijnlijk wel de 20ste
Das een endje kruipen jaquote:
best wel idd.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Das een endje kruipen ja
Je mag wel bij mij slapenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
best wel idd.....
en om even een dagje heen en weer te gaan met de trein vind ik ook niet zo geweldig....
Maar goed kan nog best zijn dat er een onverwachte wending komt..... who knows
dat is het makkelijkste om te koppelen... als ze elkaar ook zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef NanKing het volgende:
Heul geen fail, want ze komt waarschijnlijk wel de 20ste
op de roze wolk of in een huis?quote:
Je mag kiezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de roze wolk of in een huis?
en waar.. staat dat huis?
ff gespiekt.... is dus nog 1... de volgende is de 25000quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is het makkelijkste om te koppelen... als ze elkaar ook zien
nog 2?
dat is inderdaad dichterbij dan groningenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je mag kiezenRoze wolk is wel lekker zacht, maar een huis is misschien handiger...
Roze wolk hangt boven huis, huis staat in Amstelveen
en jaaaaaaaaaaaaa de 25000 is binnenquote:
Daaromquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is inderdaad dichterbij dan groningen
Hahaha, ja! Minimaal een verhuisdoos heb je nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromEn ik heb iemand nodig om me te helpen sjouwen
Toch Nan?
Ik ben dan ook kei eng.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jaaaaaaaaaaaaa de 25000 is binnen
engert!!
ik moet jouw blind date sjouwen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DaaromEn ik heb iemand nodig om me te helpen sjouwen
Toch Nan?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen want zo groot is ze niet.
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wel.
Of groter dan jij in ieder geval.Ja jij bent langer dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar is niet zoveel voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja jij bent langer dan ik. Maar daar is niet zoveel voor nodig.
Ja zie je, onbewust kop je 'm dus in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:uhuh uhuh
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja zie je, onbewust kop je 'm dus in.
Ik had laatst weer een paar eps van nieuwe seizoen gekekenquote:uhuh uhuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |