Mijn ouders zijn aan 't verhuizenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef lezzer het volgende:
Eej Nan, ben je aan het klussen? Ik las je twittert.
Ja, ik stikte bijna van de stoom van zo'n behangstomerquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh?
Ik zag dat je iets met behang aan het doen was
Jezusquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je in het nieuwe huis het behang aan het afstomen was?
Ik heb hier vanmorgen ook gedweild (zie een posts vanmorgen). Vanmiddag bleek dat het allemaal een beetje erger was. Het zeil moest er af, want heel de betonvloer is zeiknat. Blij dat er nog geen definitieve vloer in ligt.
Lekker dan... dus nu nog langer wachten op nieuwe vloer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:05 schreef lezzer het volgende:
Nou, er lag nog een zeil (linoleum) op, omdat de houten vloer nog niet op dat beton mocht. Maar het was intussen wel droog. Nu niet meer dus
Nou zou eigenlijk morgen de tegelvloer in de plee gelegd worden, maar dat gaat nu ook niet (te natte vloer).
We laten het maar weer drogen.
Morgen wordt wel de riolering gemaakt gelukkig
Ik denk dat ik Amsterdam in ga op koninginnedagquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef DieBoard het volgende:
En wat gaan jullie met koninginnen dag doen? Herinner mij dat ik altijd wel door een straat loop vol homo's en volgens mij ook lesbo's. Meestal niet zo nuchter op die momenten
Ik ga waarschijnlijk naar Amsterdam aangezien in Almere geen fluit te bleven is.
Ik kijk uit naar Bevrijdingsfestival, dan wel lekker in Almere. Hopen dat het niet regentwant dat is laatste jaren veel gebeurd.
Omstreeks 8.00u steek ik de vlag uit en rond 21.00u haal ik 'm weer binnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef DieBoard het volgende:
En wat gaan jullie met koninginnen dag doen?
Ik heb geen flauw idee, wat dat betreft ben ik een slechte lesbeau, ik ben nog nooit in een homo-tent geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef DieBoard het volgende:
Door heel Amsterdam of is er ergens nog een potten Valley plein?
Ik heb wel een soort van vast rondje, wil altijd even door het vondelpark, even op het museumplein hangen als het zonnig is, en verder eigenlijk niet veel boeiends, ik zie wel waar ik uit komquote:Wij gaan altijd maar een richting op en als we niet door de menigte kunnen lopen gaan we snel een andere kant op. Eerst kijken wat voor weer het wordt, als het regent zullen er veel niet gaan.
Fijne avondquote:Na ga erbij vandoor weer terug waar ik vandaan kwam. Bij wat vrienden Pokeren als het goed is, maar wellicht met een biertje achter de wii. Maar het kan ook een serieuze diepgaand gesprekstof avond wordenOok altijd leuk!
Ja, idd in het nieuwe huischquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:55 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je in het nieuwe huis het behang aan het afstomen was?
Ik heb hier vanmorgen ook gedweild (zie een posts vanmorgen). Vanmiddag bleek dat het allemaal een beetje erger was. Het zeil moest er af, want heel de betonvloer is zeiknat. Blij dat er nog geen definitieve vloer in ligt.
Ja ik ook niet, doe verder 0 orange aan. Maar als het mooi weer is, beetje muziek, stel vrienden en met bier over straat kan is het wel heel gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef NanKing het volgende:
Hometown, Rotterdam dus. Of ik blijf gewoon thuis ken ook. Ik heb niet echt iets speciaals met K-dag.
We hadden keer een internationale guildmeeting (gamegroep) hier in Nederland. Een maat ging iemand van schiphol halen die uit Engeland kwam. Eerste wat ie deed was naar de hoeren gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef Pien85 het volgende:
Volgend jaar koninginnedag komt mijn neefje uit Engeland naar NederlandDan MOET ik Amsterdam in
Als ik ga trouwen wil ik dat zij me trouwtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef lezzer het volgende:
In A'dam is het bij Vive la Vie wel gezellig. Tenminste ik was daar ooit op K-dag. En toen zong Imca Marina achter de bar daar
De Vie is een tijd terug overgenomen en 't schijnt niet meer zo als vroegah te zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef lezzer het volgende:
In A'dam is het bij Vive la Vie wel gezellig. Tenminste ik was daar ooit op K-dag. En toen zong Imca Marina achter de bar daar
Ja maar jij woont echt in een kutgatquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef lezzer het volgende:
Ik vind K-dag eigenlijk heel leuk, maar in Limland doen ze er niet zo veel aan eigenlijk. Hier zijn ze niet zo Oranjegezind
En ik dacht dat we zo goed bij elkaar pasten. Mijn hele droom valt in duigenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik dat zij me trouwt![]()
Je weet wel in welke reeks je zit hè?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
En ik dacht dat we zo goed bij elkaar pasten. Mijn hele droom valt in duigen
Jaja, maar zoals ze al aangaf is het geen diehard lesbo met ervaring en dacht wellicht kan ik haar terug pikkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet wel in welke reeks je zit hè?
Dat was sarcastischquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:57 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Jaja, maar zoals ze al aangaf is het geen diehard lesbo met ervaring en dacht wellicht kan ik haar terug pikken
Heb nog geen charme offensief opgesteld, maar die plannen liggen nu in de prullenbak
Brownie zei nog niet hier komen om overtehalen, Maar ze kwam naar het singles forum en toen mocht het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus, jij hebt met Janies een plannetje gemaakt om Pien over te halen een heterorelatie te beginnen?Hey... alles is mogelijk zeggen ze toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:02 schreef lezzer het volgende:
Ok, dus, jij hebt met Janies een plannetje gemaakt om Pien over te halen een heterorelatie te beginnen?Nee mocht juist niet van brownie toen ik vroeg of ik hier eventueel welkom was aangezien er geen mannen waren. Ik kwam hier voor de gezelligheid en brownie begon gelijk van "Als je maar niet.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee was juist vleiend bedoeldquote:
Ja, als je eenmaal een beurt van [insert betreffende stoere man] gehad hebt, dan draai je wel bijquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey... alles is mogelijk zeggen ze toch?
Ik denk ook niet dat jij dat soort plannetjes van brownie verwacht hadquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, dan is het goed. Want Janies heeft een speciaal plekje in mijn hartNiet dat ik ineens "zimmer frei" had dus...
Ja doe maar een appelsapje jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee was juist vleiend bedoeld![]()
Jij clownt me tot schaamte in het singles forum![]()
Dacht jij doet wel leuk mee![]()
Zo onaardig ben ik toch niet![]()
Appelsap?
Quote van Lizzy the Lezzy: Every man seems to think a lesbian just needs a good hard dick inside of her to make her change her mind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal een beurt van [insert betreffende stoere man] gehad hebt, dan draai je wel bij
Nee, daaromquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij dat soort plannetjes van brownie verwacht had
Speaking of...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Pien85 het volgende:
Quote van Lizzy the Lezzy: Every man seems to thing a lesbian just needs a good hard dick inside of her to make her change her mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Speaking of...
Wat is dat met muff munch blah blah op twitter?Muff munching: beffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Edit- www.lizzythelezzy.comEn ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Zou ook nooit zo iets opzettelijks doen. Laat de dingen in zijn verloop, verlopen ze wat natuurlijker.quote:
Lizzy is echt heel erg tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:12 schreef lezzer het volgende:
Ik had ook gewoon moeten googlen.
Of misschien ook beter van niet
Dat filmpje
Op het laatst keek mijn vrouw wel effe raar
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef Pien85 het volgende:
Waah! Kan morgen al op stal gaan vissen naar meer details over dat meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |