Met anderen, gewoon weer op stalquote:
Tis daarmee?quote:
Ik las eerst ook "in de stad".quote:
Ikvonnumgrappigquote:Tis daarmee?
Ja ze komt daar vrijdags, dus ik ga volgende vrijdag weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik las eerst ook "in de stad".
Maar goed, zij komt daar dus vrijdags?
[..]
Oh okquote:Ikvonnumgrappig
Goed voor Britneyquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef lezzer het volgende:
Belangrijk: is ze van plan hier te blijven?
Oh, trouwens:
http://www.telegraaf.nl/d(...)-race___.html?p=15,1
Mooi zoquote:
Welke dag is dat dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mooi zo
En 2e pinksterdag?Want ook dan ga ik dr zien
Ja, maar dan is het nog steeds geen volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Welke dag is dat dan?
Nu moet je alleen nog zien vanavond snel in slaap te vallen. Dan is het heel snel al morgen!
Een week gaat snel met een goed vooruit zichtquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog steeds geen volgende week vrijdag
En 2e pinksterdag duurt nog LANG!
quote:Homo's op Iraakse dodenlijst
BAGDAD - Een Iraakse groepering heeft een dodenlijst opgesteld met daarop de namen van mensen die homoseksueel zouden zijn.
In het arme sjiitische stadsdeel Sadr City in Bagdad zijn posters opgehangen met daarop namen van vermoedelijke homo's en doodsbedreigingen tegen hen.
''We zullen jullie straffen, viezeriken'', is te lezen. De posters zijn ondertekend door de onbekende Brigades van de Rechtvaardigen. Er bestaat ook een gewapende groepering met dezelfde naam.
Op andere posters staat ''We nemen jullie te grazen, puppies'', Iraakse straattaal als er over homo's gesproken wordt. Volgens inwoners van Sadr City zijn degenen die op de lijst staan, ondergedoken.
Lijken
Deze maand werden drie met kogels doorzeefde lijken van mannen gevonden, van wie werd aangenomen dat ze homo zijn. Op twee lijken trof de politie een briefje aan met daarop 'viezerik' geschreven.
Inwoners meldden dat onlangs de lijken van twee vermoedelijk homoseksuele jongeren van zestien en achttien jaar in een lege garage werden aangetroffen. Twee andere homo's zijn met gebroken armen en benen op straat gedumpt.
Homoseksualiteit is verboden volgens de islam en illegaal in de meeste landen in het Midden-Oosten. In Irak bestaat geen wet die homoseksualiteit verbiedt, maar geestelijk leiders hebben het zwaar veroordeeld.
Ik weet niet waar haar huis woontquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:08 schreef lezzer het volgende:
Pien, ik denk dat je langs haar huis moet gaan fietsen
Sowwyquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nan is ALTIJD op msn... maar nu even nietgrmbl
Oh tof ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sowwy.
En ja ik wil ook een meet, met roze zaterdag
Tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef NanKing het volgende:
Lezzer en zeh mrs kwamen ook volgens mij.
Trein? Bus? Auto? Kruipen?quote:
even lekker voor een dagje.... niet zo handig..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |