Toen heb ik nog ruim 20 minuten op dr staan wachten, ik was te vroeg, zij wat te laat.quote:
Over dat ik weer wil gaan studeren, over haar werk, over haar ex, over mijn ex, over de huizenmarkt, politiek, tijdschriften, mensen kijken, openbaar vervoer en ehm... ook over haar en over mijquote:
Had gewoon niet het idee dat het op die manier klikte.quote:Waarom wordt het niks?
Ehm... ik heb haar om 10 voor 5 opgehaad, en we gingen om kwart voor 7 naar huis.quote:Hoe lang was het gesprek,
Ik vind haar toch wel heul errig mooiquote:Waarom wordt het niks? Hoe mooi is ze?
quote:Waarom wordt het niks?
Het deed wel gebeuren maar ik heb geen picsquote:
Is geen gewoonte van me neequote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pien neemt altijd pics van dates?
Je moet maar gewoon van me aannemen dat ze mooi isquote:
Das waar, maar das een hele andere manier van mooi zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe meer je iemand leert kennen, hoe mooier hij/ zij wordt
Nou niet helemaal denk ik, sommige vallen gewoon op het eerste gezicht niet op en dan als je goed kijkt zie je ware schoonheid. Misschien dat mensen af en toe te snel zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar das een hele andere manier van mooi zijn
Ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou niet helemaal denk ik, sommige vallen gewoon op het eerste gezicht niet op en dan als je goed kijkt zie je ware schoonheid. Misschien dat mensen af en toe te snel zijn
Ja maar je moet een vrouw eerst zien voor dat je het innerlijke leert kennenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Je ziet steeds beter hoe en wie iemand echt is
Maar het is ook wel anders dan alleen uiterlijk hoor
Datis dan veel meer, persoonlijkheid die doorschemert
Ik moest wel een klein beetje helpen hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef soapie het volgende:
Wat gaan jullie snel, die deadline, is wel een stok achter de deur geloof ik....
Zijn mannen toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik moest wel een klein beetje helpen hoor
waarvoor dankquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik moest wel een klein beetje helpen hoor
Whehequote:Op woensdag 15 april 2009 21:29 schreef DieBoard het volgende:
aardig hoor![]()
En een beetje clown van me maken op het andere forum![]()
Nou ik stop alweer hoor
Tja... gevoel is er niet ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvoor dank
Even bijgelezen....
enne pien....
waarom wordt het niets????
Pien durft het niet toe te geven maar na ze mijn profiel zag kwam ze met een verhaald dat er geen klik zou zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvoor dank
Even bijgelezen....
enne pien....
waarom wordt het niets????
Ja eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Pien durft het niet toe te geven maar na ze mijn profiel zag kwam ze met een verhaald dat er geen klik zou zijn.
Ik ben het niet waardquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef DieBoard het volgende:
Zou dat zin hebben dan?
In america draaid een serie Dollhouse, daar herschrijven ze het geheugen met karakter eigenschappen van diverse mensen, zoals talen, sporten.
Als dat er was had ik wat mannelijk trekjes kunnen wissen, dat zou beter effect hebben dan lichamelijk de boel verbouwen.
Maar ik neem aan dat je het waard bent!
Ik wel, maar dat klikt zeldenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef DieBoard het volgende:
Ja of via internet, maar dat doet niet iedereen!
Ken veel mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen, maar naar mijn mening hebben die niet echt een top relatiequote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat klikt zelden
Dat zal vast niet liggen aan de manier waarop z elkaar ontmoet hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ken veel mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen, maar naar mijn mening hebben die niet echt een top relatie
mijn zus en zwager hebben elkaar ook via internet leren kennen. Nu ruim 7 jaar en net papa en mama geworden in december.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ken veel mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen, maar naar mijn mening hebben die niet echt een top relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |