Mijn wasmachine staat al boven, dus ik heb verder nergens meer een kerel voor nodig.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn mannen toch nog ergens goed voor
hahahhahaa dozen zijn soms ook wel lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef DieBoard het volgende:
Dat is bijna vals spelen![]()
Toen ICQ hot was hadden weinig mensen internet en toen waren er heel veel interessante mensenNu ziet elke doos op internet.
Die goede oude tijd
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahhahaa dozen zijn soms ook wel lekker
Ik heb Diana voor het eerst gesproken in de zaz chatbox op gay.comquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat al boven, dus ik heb verder nergens meer een kerel voor nodig.![]()
Mijn vrouw en ik hebben elkaar overigens via ICQ beter leren kennen. We kenden elkaar al, maar de echte gesprekken kwamen via ICQ. Inclusief het versieren overigens
ik 98 of 99 ofzo... toen begonnen met inbellen... over naar kabel.. toen naar nijmegen ook kabel... daar over naar adsl en toen in t noorden ook weer adsl.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef NanKing het volgende:
Ik ben al sinds euhz 96 offcieel niet meer offline geweest volgens mij.
Nooit geetter gehad dat internet een paar weken weg is door, verhuizen, fout oid.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef NanKing het volgende:
Ik ben al sinds euhz 96 offcieel niet meer offline geweest volgens mij.
Nope. Wel vakanties ed natuurlijk. En zelfs bewust/onbewust hele maanden niet online gezeten. Maar over het algemeen maakt internet wel een belangrijk deel van mijn leven uit. Of iig computers.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nooit geetter gehad dat internet een paar weken weg is door, verhuizen, fout oid.
Oh chatboxquote:Op woensdag 15 april 2009 22:36 schreef lezzer het volgende:
Ik ook sinds '98 ofzo online. Het duurde bij ons in het dorp effe voor het kon
Die chatboxen, dat was wat ja. Zat ik in zo'n lesbochatbox in Amerika en dan wilde er ineens eentje prive. Compleet met sweety dit en darling dat.ik moest er niks van hebben...
dat heb ik nu ook... een 'lage' snelheid voor een mooie prijs... en de downloads komen wel binnen in tijd dat ik op t werk zit dus echt geen ramp om een dag van te voren de film op downloaden te zetten zodat de volgende avond er een mooi filmpje op tv kanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef DieBoard het volgende:
Blijf wel hangen op telfort voor 20euro, denk dat glasvezel gelijk een stuk duurder gaat kosten. En voor de film is afgelopen is de volgende toch al binnen dus of ik nu echt meer snelheid nog heb
Tja, je moet toch ergens over praten hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |