Danny Rook dusquote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef Edwinuss het volgende:
1 of andere beroemde "Danny"
De officiele deelnemer worden binnenkort bekend gemaakt, voor de deelnemers van de kickoff (eerste dagen) zie verschillende topics hier in TBO.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Loedertje het volgende:
Kom maar op, wie doen er nu uiteindelijk mee?
Hoe binnenkort?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De officiele deelnemer worden binnenkort bekend gemaakt,
Ja dat is mij wel duidelijk maar daar ging mijn OP niet over.quote:voor de deelnemers van de kickoff (eerste dagen) zie verschillende topics hier in TBO.
Hallo Peter,quote:Op donderdag 16 april 2009 01:30 schreef Peter.N het volgende:
Beste fokkers, hierbij laat ik jullie weten dat de deelnemers eindelijk bekend zijn...Ik ben er 1 van ;-)
Meer info omtrend mij: www.peter-thebunker.hyves.nl
Bunkereeeeen.....!!!
Grtz Peter Nuninga
Hoe kan die Hyves al in september 2007 zijn opgerichtquote:Op donderdag 16 april 2009 01:30 schreef Peter.N het volgende:
Beste fokkers, hierbij laat ik jullie weten dat de deelnemers eindelijk bekend zijn...Ik ben er 1 van ;-)
Bunkereeeeen.....!!!
Grtz Peter Nuninga
oooo-kay...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.
Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.
Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.
De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.
Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.
Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com
Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.
Grtz,
Peter Nuninga
bron?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef mingrid het volgende:
Er zijn inmiddels meerdere hyves gestart. zoeken dus. !
Hallo Renate,quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hoi Lieve Fokkers!
Hier meld zich een nieuwe kandidaat van teh Bunker!
Ik ben Renate Ben 24 jaar oud, en vindt het heel gaaf om mee te mogen doen aan dit unieke online reality programma!
Doe je ook mee.. of poging tot, maar durf je het niet te vertellen en moeten wij erachterkomenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef mingrid het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat het insite information is.....
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
het wordt gewoon leipe shit ouwe! koop morgen de Telegraaf maar!
Bij jij de vriendin van Darco uit CBML?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
het wordt gewoon leipe shit ouwe!
Je bent nu al mijn favoriet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
_doe wel vrijwilligerswerk met ouderen via de Zonnebloem,
.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef Bunker-Renate het volgende:
heb er nog steets zin an,en als ik doodga kan ik terugkijken op een mooi leven!
Ai.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
het wordt gewoon leipe shit ouwe!
LOL, ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij jij de vriendin van Darco uit CBML?
Nee, de maden moeten niet door de kutquote:Op donderdag 16 april 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Kut.
Kut.
Kut.
Zo'n lief koppie en dan toch maden moeten eten. Ach erme!
Hé maar als ze eraan doodgaat kan ze terugkijken op een mooi leven!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Kut.
Kut.
Kut.
Zo'n lief koppie en dan toch maden moeten eten. Ach erme!
Je gaat niet dood van maden etenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé maar als ze eraan doodgaat kan ze terugkijken op een mooi leven!
Die laat nog eerder haar groeien op zijn kop.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van maden eten.
PS: Denk je dat we Danny aan de maden krijgen? Of gaat ie gewoon 3kg afvallen in de bunker?
Wat een enorm slecht persbericht stueren jullie rond zegquote:Op donderdag 16 april 2009 01:30 schreef Peter.N het volgende:
Bunkereeeeen.....!!!
Grtz Peter Nuninga
Neuh, die gaat 3 kilo afvallen dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van maden eten.
PS: Denk je dat we Danny aan de maden krijgen? Of gaat ie gewoon 3kg afvallen in de bunker?
Als ie maden gaat eten op video, krijgt ie een bak bierquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, die gaat 3 kilo afvallen dan.
No way aan de maden!
Goed, hij begon toch al een beetje een vetkop te krijgenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, die gaat 3 kilo afvallen dan.
No way aan de maden!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:07 schreef Stefan het volgende:
Ik las net dat Brams zus mee heeft gedaan in DGK?
quote:Sorry peter, maar mailtjes met zulke schandalige spellingsfouten stuur ik natuurlijk niet door.
Groetjes, Sander
----------------------------------------
Van: [hyver=peternuninga]Peter (y)[/hyver]
Datum: 2009-04-16 11:13:44
----------------------------------------
Wordt jij ook lid van mijn Fan-Hyve??
Hi ik ben Peter Nuninga en ik ben vanaf 27 april te zien in het nieuwe anstaanjagende realityprogramma The Bunker...Voor meer info omtrent dit programma verwelkom ik je graag op mijn Fan-Hyves www.peter-thebunker.hyves.nl
Zou je dit mailtje misschien ook willen doorsturen naar al je hyvesvrienden zodat ik nog meer leden kan begroeten binnenkort?
Grtz,
peter Nuninga (y)
Hoe groot was die steen?!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:07 schreef Stefan het volgende:
Ik las net dat Brams zus mee heeft gedaan in DGK?
Oh God, dat wordt weer ramen en deuren gesloten houden.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef yvonne het volgende:
Nog meer kruisbestuiving:
http://www.future-parade.nl/FotosContest4All.html
Lokatie: Paleis Soestdijk II, Marconielaan 72 te Eindhoven
Guests: Johan Vlemmix, DJ Ribas (Can't Buy me Love), Erik Dikeb, Terror Jaap
Presentator: Peter Nuninga
Mee eensquote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef yvonne het volgende:
Nog meer kruisbestuiving:
http://www.future-parade.nl/FotosContest4All.html
Lokatie: Paleis Soestdijk II, Marconielaan 72 te Eindhoven
Guests: Johan Vlemmix, DJ Ribas (Can't Buy me Love), Erik Dikeb, Terror Jaap
Presentator: Peter Nuninga
Je bent iig geen onbekende Petertje,
mooi,
maden voor jou.
Mooi, de eerste kandidaat waar ik nu al een hekel aan heb is bekendquote:
Daar waren Peter6000 en Danny volgens mij ook al achter.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef yvonne het volgende:
Je bent iig geen onbekende Petertje,
mooi,
maden voor jou.
kan nog leuk worden met maanvis als fanatieke streamerquote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, de eerste kandidaat waar ik nu al een hekel aan heb is bekend
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar waren Peter6000 en Danny volgens mij ook al achter.
Ja dat wist ik dus niet. En Huub brandt The Bunker dus af. gezellig op familie BBQ'squote:
Daar gaat mijn idee voor een Nationaal Dictee in The Bunker.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef yvonne het volgende:
Wat een enorm slecht persbericht stueren jullie rond zeg
Dat kán juist lachen worden, vind ikquote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat mijn idee voor een Nationaal Dictee in The Bunker.
Mag ik meedoen met m'n stueren dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij altijd. En je stueren ook. Wie of wat dat ook moge zijn.quote:
Juist leuk....een soort van Lekker Slim Bunkerstylo.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me een goed plan, degene met de minste spelfouten krijgt een riante 6-gangen maaltijd, en de rest mag toekijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
maar dat wordt dan pas achteraf verteldquote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, degene met de minste meeste spelfouten krijgt een riante 6-gangen maaltijd, en de rest mag toekijken.
Het Persberichtquote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij altijd. En je stueren ook. Wie of wat dat ook moge zijn.
wat een eigengeilerij zegquote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het Persbericht
Afzien in The Bunker
Eindelijk. Na vele voorrondes voor realityprogramma's als Big Brother, De Gouden Kooi en Can’t Buy Me Love is het Peter Nuninga (30) dan eindelijk gelukt om mee te doen aan een realityprogramma. De Ossenaar vertoeft vanaf maandag 27 april in The Bunker, een programma dat vooralsnog ‘slechts’ 24 uur per dag op het internet te zien zal zijn.
Middels vijfendertig camera’s worden de acht deelnemers 24 uur per dag opgesloten en gevolgd in een oude bunker. De hoofdprijs is sowieso 10.000 euro netto en kan oplopen tot in de tonnen. Peter geniet nu al van zijn deelname, maar of hij dat na een dag in de bunker ook nog zal doen... Hij en zeven anderen zullen gaan afzien aangezien er een minimum aan voedsel, kleding en buitenlucht wordt gegarandeerd. De kijker zal uiteindelijk bepalen of Peter extra privileges krijgt en wellicht eens mag genieten van een lekker biefstukje of een warme douche.
Het programma loopt 25 dagen, elke vijf dagen zal er iemand worden weggestemd, tot aan de finale. „Waarschijnlijk hebben ze acht verschillende karakters bij elkaar gezocht. Ikzelf ben in het dagelijkse leven een zeer sociaal en meelevend persoon, maar ik weet wat er te winnen valt. Kijkers willen sensatie zien en daar zal ik voor zorgen. We hoeven niet 5 dagen te wachten totdat het publiek iemand wegstemt, ik denk dat ik de medebewoners wel eerder weg kan krijgen” aldus Peter zelf.
Het is voor het eerst in het gesprek dat Peter iets laat zien van zijn ‘valse kant’. Even daarvoor vertelt hij over de uitdagingen die hij, in zijn nog jonge bestaan, al is aangegaan. Op zijn 27e kwam Peter vanuit het hoge noorden naar Oss om aldaar in de uitvaartbranche te gaan werken. In de periode daarvoor speelde hij vele gastrolletjes in onder meer Costa, GTST en Dok 12. Met Johan Vlemmix nam hij begin dit jaar de videoclip Recessie op. En nu dus het ‘opstapje’ in The Bunker. Vannacht is Peter tussen 2.00 en 3.00 uur in Stadscafé de Ontmoeting te vinden voor een Meet & Greet en om aandacht te vragen voor zijn deelname aan The Bunker.
Voor vragen over THE BUNKER en Peter Nuninga, kunt u contact opnemen met zijn persvoorlichting:
Wiebe Kuipers
Maar die Wiebe is toch twaalf of zo?quote:Middels vijfendertig camera’s worden de acht deelnemers 24 uur per dag opgesloten
Denk dat wij hem er binnen 5 dagen uit hebben!quote:We hoeven niet 5 dagen te wachten totdat het publiek iemand wegstemt, ik denk dat ik de medebewoners wel eerder weg kan krijgen”
Right. Wat zijn dat voor een tijden?quote:Vannacht is Peter tussen 2.00 en 3.00 uur in Stadscafé de Ontmoeting te vinden voor een Meet & Greet en om aandacht te vragen voor zijn deelname aan The Bunker.
alleen maar van die dronken torren die bier op z'n hoofd komen gietenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Right. Wat zijn dat voor een tijden?
Tiens, tiensquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hoi Lieve Fokkers!
Hier meld zich een nieuwe kandidaat van teh Bunker!
Ik ben Renate Ben 24 jaar oud, en vindt het heel gaaf om mee te mogen doen aan dit unieke online reality programma!
http://www.thebunker---renate.hyves.nl/
Veel kijkplezier!!
Tip.
Morgen staan we in de Telegraaf!
Renate
Dan is iedereen dronken en vinden ze hem wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zien alle zatte studenten hem aan voor Chuck Norris en willen ze met hem op de foto. Dat hoopt hij ieg.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
Knappe camera's!
Maar die Wiebe is toch twaalf of zo?
Ik krijg heel erge Dennis associaties bij die Peter Noninga.
Jij bent diegene die WINTquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Shit, hoor ik nou straks ook bij hetzelfde kliekje?
oud-realitysoap Deelnemers:
Bart - BB1
Bram - BB4 (?), broer van Claire (DGK), getrouwd met Huub (DGK)
Nu die Peter Nuninga die weer banden heeft met wiebe huppeldepup die weer banden hebben met Huub.
Waar pas IK in dit hele plaatje?
Die Peter gaat toch voor het geld? Niet voor de kick-off??quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Bart - BB1
Nu die Peter Nuninga die weer banden heeft met wiebe huppeldepup die weer banden hebben met Huub.
Jij bent degene die The Bunker een platform geeft. Jij bent voor Enjoy wat Veronica was voor BigBrother 1.quote:
Ook al zo'n talenwonder. Man oh man, ik zit er volgens mij niet ver naast met het nivootje Lekker Slim.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage is weer sneller dan FOK!
http://www.goldenpage.nl/viewtopic.php?t=4722
Marielin, nog een kandidaat!
Bram is getrouwd met Huub?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Tiens, tiens, tiens ( op z'n Frans lezen cq uitspreken)quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage is weer sneller dan FOK!
http://www.goldenpage.nl/viewtopic.php?t=4722
Marielin, nog een kandidaat!
Jij slaat die Peter de hersens in als ie gaat zingen!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Bart - BB1
Dat zit ik me dus net af te vragen. Zijn het alleen de oud-deelnemers van RLS's die meedoen aan de kick-off, of zijn de kandidaten dan ook al aanwezig?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar die Peter zit toch niet in de kick-off?
Neej joh kandidaten komen pas laterquote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zit ik me dus net af te vragen. Zijn het alleen de oud-deelnemers van RLS's die meedoen aan de kick-off, of zijn de kandidaten dan ook al aanwezig?
Beetje vol gaat het dan worden hè?
Nopequote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar die Peter zit toch niet in de kick-off?
Vind ik persoonlijk een zwaktebod.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Ribas ook in de kick-off zit. Gezellig, nou.
Wie?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Ribas ook in de kick-off zit. Gezellig, nou.
Dat bedoel ik.quote:
Ik ook, ik sweeeer het je. Wat heeft die gast nu toe te voegen?quote:
Dan begint het lijstje aardig te kloppen:quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Dat is geen kopstuk uit een RLS, maar uit een gescripter dan gescripte uitwas ervan.
Ribas was deelnemer aan Can't Buy Me Love, Sun.
Eric Dikeb heeft nog de link met Big Diet. Vlemmix is een aardige gast, maar zo geen materiaal hiervoor imo. Of het moet een rariteitenkabinet worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:11 schreef beequeen het volgende:
Kut, dus we kunnen Eric Dikeb en die Vlemmix nono ook nog verwachten. Het zal toch niet.....zij zijn alleen maar te gast geweest in DGK.
Ik heb dat niet gezien, DGK zag ik alleen bij De Wereld Draait Door en op YouTube. CBML keek verder ook geen hond naar.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ribas was deelnemer aan Can't Buy Me Love, Sun.
Nou ja, we hebben iig al 3 kandidaten die niet kunnen spellenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eric Dikeb heeft nog de link met Big Diet. Vlemmix is een aardige gast, maar zo geen materiaal hiervoor imo. Of het moet een rariteitenkabinet worden.
Wordt lachen als ze met poep op de muren gaan schrijvenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben iig al 3 kandidaten die niet kunnen spellen
zorg er persoonlijk voor dat Peter niet wint..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, DGK zag ik alleen bij De Wereld Draait Door en op YouTube. CBML keek verder ook geen hond naar.
Ik moet zeggen dat ik t vrij jammer vind dat dit zo incesteus is. Voor Enjoy is het allemaal beter produceerbaar maar voor het format is het een doodsteek. In de aflevering van FOK!tv (later online vandaag) zeggen Bart en Bram een eerlijke RLS te willen maken, maar zo heb je alle schijn meteen al tegen. Als bv die Peter wint zal niemand geloven dat t eerlijk is gegaan.
Ik ben het wel met je eens. Voor de kick-off kan ik me die inteelt nog voorstellen, alhoewel ik ook daarbij wat kritischer te werk zou zijn gegaan en een Ribas of welke andere CBML-er al bij voorbaat nicht im frage zou zijn gekomen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik t vrij jammer vind dat dit zo incesteus is. Voor Enjoy is het allemaal beter produceerbaar maar voor het format is het een doodsteek. In de aflevering van FOK!tv (later online vandaag) zeggen Bart en Bram een eerlijke RLS te willen maken, maar zo heb je alle schijn meteen al tegen. Als bv die Peter wint zal niemand geloven dat t eerlijk is gegaan.
Daar heb je gelijk in maar om dat nu een RLS te noemen. Straks komen er ook miepen uit Miss en Mrs Perfect opduiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Eric Dikeb heeft nog de link met Big Diet. Vlemmix is een aardige gast, maar zo geen materiaal hiervoor imo. Of het moet een rariteitenkabinet worden.
Ik mis de 'nestor/theresa' nogquote:
Oeps ...quote:
Haar zusje heet Jade!quote:
Haar broer schijnt Bloedkoraal te heten.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Haar zusje heet Jade!
Grappig, die edelsteentjesnamen
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deelnemers mogen wel in een apart topic, hoe komen jullie eigenlijk aan al die info
? Als iemand zin heeft om zoveel mogelijk info in de OP's te stoppen
.
Jij laat je gewoon gebruiken, die types heb je ook altijd bij kliekjes. (zij hadden enkel een platform nodig, dat werd dus Fok!)quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Ik mocht niet meedoenquote:
En jij bent nou juist zo sexy in het donker!quote:
Ik heb die van Renate net gemaakt, maar ik vind de bewoners niet zo passen eigenlijk, t zijn meer deelnemers.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deelnemers mogen wel in een apart topic, hoe komen jullie eigenlijk aan al die info
? Als iemand zin heeft om zoveel mogelijk info in de OP's te stoppen
.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En jij bent nou juist zo sexy in het donker!
ik prefereer persoonlijk de benaming 'gevangenen'.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef mingrid het volgende:
Ik vind Overlevers een betere benaming inplaats van bewonders of deelnemers....
Een bunker is geen gevangenis toch? In een bunker schuil je voor gevaarquote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik prefereer persoonlijk de benaming 'gevangenen'.
De Helden?quote:
Op sokken.quote:
gewoon een arrogante eigengeilerd, zal nog gezellig worden daarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef NoNickOne het volgende:
De houding van Peter staat me niet helemaal aan..
wacht even, omdat Peter dus nu contact heeft met Wiebe, en Wiebe is een jongen die tijdens DGK mijn fanclub beheerde (niet omdat ik hem van daarvoor kende ,maar omdat hij dat wilde) heb hem daarna een paar keer ontmoet (o.a. op een fandag) en daar blijft het dan bij.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, DGK zag ik alleen bij De Wereld Draait Door en op YouTube. CBML keek verder ook geen hond naar.
Dus die casting stelt eigenlijk geen flikker voorquote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het wereldje van mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's is heel erg klein, of het nou een dating programma voor RTL is, een RLS die meteen na het einde in de villa van de Gouden Kooi werd gehouden of kandidaten voor een quiz met dames koppels op RTL5 gepresenteerd door Bridget.
Ach ja, als het maar geld opleverd.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef ditisHuub het volgende:
het wereldje van mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's is heel erg klein, of het nou een dating programma voor RTL is, een RLS die meteen na het einde in de villa van de Gouden Kooi werd gehouden of kandidaten voor een quiz met dames koppels op RTL5 gepresenteerd door Bridget.
Het wereldje van castings is heel erg klein, dus als je gaat graven is er een connectie tussen iedereen,
ooit gehoord van de 6 degrees van Kevin Bacon?
nou geloof mij dat geld in deze wereld ook!
Nou
A few actors have an undefined Bacon number, meaning that they cannot be linked to Bacon in any number of connections at all. According to the Oracle of Bacon website, approximately 12% of all actors cannot be linked to Bacon using its criteria.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef ditisHuub het volgende:
ooit gehoord van de 6 degrees van Kevin Bacon?
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Bacon
Dat geloof ik zomaarquote:nou geloof mij dat geld in deze wereld ook!
Doe je mee dan?quote:
oh maar dat snap ik ook wel, maar dan lees ik in posts dingen als: "ja het is niet geloofwaardig als Peter zou winnen etc etc" en dan voel ik mij geroepen om even mijn mening even neer te zetten,quote:Op donderdag 16 april 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
A few actors have an undefined Bacon number, meaning that they cannot be linked to Bacon in any number of connections at all. According to the Oracle of Bacon website, approximately 12% of all actors cannot be linked to Bacon using its criteria.
[..]
Dat geloof ik zomaar
Overigens had ik zelf gekozen voor six degrees of seperation, maar ook die kan eenvoudig ontkracht worden door een bosjesmens uit oeloebeloebië als uitgangspunt te nemen. Punt is wel dat het allemaal wat aandoet als vriendjespolitiek. Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar dat is wel de indruk die een potentiële kijker zou kunnen krijgen.
Ik hoor er eerder een 'We laten Peter zo min mogelijk eten, en we stemmen hem er na 5 dagen uit' in.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef ditisHuub het volgende:
als Peter zou winnen etc etc"
of dezelfde mensen geven zich op voor verschillende programma'squote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus die casting stelt eigenlijk geen flikker voorJe hebt een kaartenbak met honderd mensen en daar zoek je gewoon in
Ja, Brammetje horlepiep en Bart hoeven helemaal niet uit de kosten te komen, dat mag best wel verlies opleverenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat de bunker wat makkelijker te maken is omdat je niet met de druk van 5/6 uitzendingen per week zit die vervolgens op nationale tv MOET scoren.
hahahaha, oeeeeeee, ik zie hier al een stukje vilein-zijn in, ik hou van steken onder water!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hoi hoi,![]()
Dit is mijn eerste keer dat ik aan een programma meedoe, ik kende niemand van te voren ben een kandidaat zoals een kandidaat hoort te zijn
http://www.thebunker---renate.hyves.nl/
Ja, geloof dat allemaal wel, maar het rijmt niet zo met bijvoorbeeld "Naar Bloemendaal reizen" om mensen geïnteresseerd te krijgen voor deelname aan bijvoorbeeld CBML?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
of dezelfde mensen geven zich op voor verschillende programma's
(heb ooit een documentaire gezien over het quizen circuit, er zijn dus tientallen mensen die zich opgeven voor quizen, zo was er een man die EN bij 1 tegen 100 en bij miljoenenjacht een groot bedrag won en dat hij zich structureel overal opgaf)
nee er is minder druk, want je produceert het in eigen beheer en hebt het niet verkocht aan een zender die het bij slecht scoren direct van de zender afhaalt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Brammetje horlepiep en Bart hoeven helemaal niet uit de kosten te komen, dat mag best wel verlies opleveren![]()
Net zoals op nationale TV gaat het om rendement, die druk is er dus wel degelijk!
Wat jammer is is dat je zo de schijn tegen hebt. Iedereen weet dat TV nep is, in Take Me Out en Daten in het Donker zitten porno-actrices. Maar juist hier willen Bram en Bart eerlijke tv op internet maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geloof dat allemaal wel, maar het rijmt niet zo met bijvoorbeeld "Naar Bloemendaal reizen" om mensen geïnteresseerd te krijgen voor deelname aan bijvoorbeeld CBML?
Het blijkt dus grotendeels een vaste kliek te zijn die uit zichzelf meedoet aan dit type programma's
Alleen als Bram zich houdt aan de producentenwet dat je nooit in je eigen producties moet investeren. Als ie sponsors heeft die alles dekken zit ie goed. Als ie zelf investeert, sja.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee er is minder druk, want je produceert het in eigen beheer en hebt het niet verkocht aan een zender die het bij slecht scoren direct van de zender afhaalt.
Daarnaast is het qua druk op het productie en redactie team natuurlijk veel minder als je niet 6 dagen soapverhaallijnen hoeft te maken in een compilatie uitzending.
dus die druk is wel degelijk een stuk minder
Daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar. Wat gaan ze bijvoorbeeld doen als het kijkerspubliek na één week enorm aan het teruglopen is en iedereen zit te klagenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar juist hier willen Bram en Bart eerlijke tv op internet maken.
Nee skeet, maar zo las het wel, voor ons danquote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
@Yvonne, ik heb de bunker nooit afgeschoten maar mij is gewoon een andere mening toegedaan over het maken van een RLS, en ik vond het nodig om die mening te ventileren, thats all.
In de MED staat dat je opgesloten wordt met 8 vreemden, er zijn pas 3 deelnemers bekend. 6 to goquote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef miss_bleu het volgende:
zeg.... welke FOK!ker gaat er nu in?
nee hoor er zijn er al 7 bekendquote:Op donderdag 16 april 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de MED staat dat je opgesloten wordt met 8 vreemden, er zijn pas 3 deelnemers bekend. 6 to go
Dan ga ik maar eens ff teruglezenquote:
http://goldenpage.nl/viewforum.php?f=184 hier staan er al 7quote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens ff teruglezen.
goldenpagequote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is dat toch, dat Goldenpage sneller is dan FOK!
[ afbeelding ]
Bobby Rond
hij lijkt me wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Bobby Rond
Dat vraag ik me ook af. Ik zou bijna een directe lijn Enjoymedia <-> goldenpage vermoeden, maar dat zou niet volgens afspraak zijn natuurlijk dus dat zal niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
Er hoeft daar maar 1 deelnemer te zitten die een link heeft met goldenpage, als die ene deelnemer de telefoonnummers / hyves van de andere deelnemers heeft gevraagd dan heb je zo de cirkel rond.
Wat dat is? KUT.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
John de Mol heeft zelf al zijn eigen geld en geleend geld in BB gestopt........en daarmee is hij een van de meest succesvolle televisieproducenten ter wereld geworden.... dus ik ken die wet niet, en als ik een goed idee heb ,zal ik mij er nooit aan houdenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen als Bram zich houdt aan de producentenwet dat je nooit in je eigen producties moet investeren. Als ie sponsors heeft die alles dekken zit ie goed. Als ie zelf investeert, sja.
scherpe post en laat maar weer eens zien dat je van veel weet, zelfs ik moest drie keer lezen voordat ik begreep wat je bedoeltquote:Op donderdag 16 april 2009 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geloof dat allemaal wel, maar het rijmt niet zo met bijvoorbeeld "Naar Bloemendaal reizen" om mensen geïnteresseerd te krijgen voor deelname aan bijvoorbeeld CBML?
Het blijkt dus grotendeels een vaste kliek te zijn die uit zichzelf meedoet aan dit type programma's
Veronica betaalde sowieso al de helft. En ze deelden de reclame inkomsten.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
John de Mol heeft zelf al zijn eigen geld en geleend geld in BB gestopt........en daarmee is hij een van de meest succesvolle televisieproducenten ter wereld geworden.... dus ik ken die wet niet, en als ik een goed idee heb ,zal ik mij er nooit aan houden
Jij dus niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef Loedertje het volgende:
Kom maar op, wie doen er nu uiteindelijk mee?
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het Persbericht
Afzien in The Bunker
Eindelijk. Na vele voorrondes voor realityprogramma's als Big Brother, De Gouden Kooi en Can’t Buy Me Love is het Peter Nuninga (30) dan eindelijk gelukt om mee te doen aan een realityprogramma. De Ossenaar vertoeft vanaf maandag 27 april in The Bunker, een programma dat vooralsnog ‘slechts’ 24 uur per dag op het internet te zien zal zijn.
Middels vijfendertig camera’s worden de acht deelnemers 24 uur per dag opgesloten en gevolgd in een oude bunker. De hoofdprijs is sowieso 10.000 euro netto en kan oplopen tot in de tonnen. Peter geniet nu al van zijn deelname, maar of hij dat na een dag in de bunker ook nog zal doen... Hij en zeven anderen zullen gaan afzien aangezien er een minimum aan voedsel, kleding en buitenlucht wordt gegarandeerd. De kijker zal uiteindelijk bepalen of Peter extra privileges krijgt en wellicht eens mag genieten van een lekker biefstukje of een warme douche.
Het programma loopt 25 dagen, elke vijf dagen zal er iemand worden weggestemd, tot aan de finale. „Waarschijnlijk hebben ze acht verschillende karakters bij elkaar gezocht. Ikzelf ben in het dagelijkse leven een zeer sociaal en meelevend persoon, maar ik weet wat er te winnen valt. Kijkers willen sensatie zien en daar zal ik voor zorgen. We hoeven niet 5 dagen te wachten totdat het publiek iemand wegstemt, ik denk dat ik de medebewoners wel eerder weg kan krijgen” aldus Peter zelf.
Het is voor het eerst in het gesprek dat Peter iets laat zien van zijn ‘valse kant’. Even daarvoor vertelt hij over de uitdagingen die hij, in zijn nog jonge bestaan, al is aangegaan. Op zijn 27e kwam Peter vanuit het hoge noorden naar Oss om aldaar in de uitvaartbranche te gaan werken. In de periode daarvoor speelde hij vele gastrolletjes in onder meer Costa, GTST en Dok 12. Met Johan Vlemmix nam hij begin dit jaar de videoclip Recessie op. En nu dus het ‘opstapje’ in The Bunker. Vannacht is Peter tussen 2.00 en 3.00 uur in Stadscafé de Ontmoeting te vinden voor een Meet & Greet en om aandacht te vragen voor zijn deelname aan The Bunker.
Voor vragen over THE BUNKER en Peter Nuninga, kunt u contact opnemen met zijn persvoorlichting:
Wiebe Kuipers
Goldenpage heeft wat directe contacten met de deelnemers, da's het enige.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik zou bijna een directe lijn Enjoymedia <-> goldenpage vermoeden, maar dat zou niet volgens afspraak zijn natuurlijk dus dat zal niet.
mwoa, erg toevallig dat je toevallig met alle deelnemers directe contacten hebt, en dat dat meteen ook zo'n beetje de enige mensen zijn die er posten. Had zelfs nog nooit van die site gehoord, maar ze hebben zelfs onze smilies gejatquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:36 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage heeft wat directe contacten met de deelnemers, da's het enige.
Ze zijn ook wat fanatieker, zoeken actiever mensen op hyves op en ze hebben bijvoorbeeld ook dat jongerencentrum in die bunker gebeld, dus als ze actief contacten hadden met enjoymedia dan hadden ze toch allang geweten waar de bunker wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:40 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, erg toevallig dat je toevallig met alle deelnemers directe contacten hebt, en dat dat meteen ook zo'n beetje de enige mensen zijn die er posten. Had zelfs nog nooit van die site gehoord, maar ze hebben zelfs onze smilies gejat
Misschien zijn ze wel een beetje geschrokken van de manier hoe ze hier onthaald zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd of De Bewoners zich morgen nog zullen laten zien op FOK!.
Bram adviseerde eerder terughoudendheid.
Eline wordt wel lekker gevonden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel een beetje geschrokken van de manier hoe ze hier onthaald zijn
daar had je ze dan weleens op mogen voorbereidenquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel een beetje geschrokken van de manier hoe ze hier onthaald zijn
Joh, wie gelooft dat nou?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
daar had je ze dan weleens op mogen voorbereiden
Mooi. Leeftijd en woonplaats van Eline aub. En als ze nog een geile hobby heeft: ook vermelden.quote:
quote:
Zit je nu op je campingstoel in Spaarnwoude?quote:
Jij bent zo'n persoon die tijdens het kijken naar Knoop in je Zakdoek de hele tijd oooooh en agoooossie zegt zekerquote:
Op internet.quote:
Hmm, internet tv sucks.quote:
Gewoon streams dus, vooralsnog volgens mij geen wekelijkse (internet)TV-show gepresenteerd door een of andere overgewaardeerde BNer waarin er een deelnemer uitgezwaaid wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, internet tv sucks.
Ik dacht mooi, hier heeft danny dus zijn deal voor gemaakt met geenstijl, zodat hij zendtijd krijgt voor dit programma. Helaas dus.
Ja-Nee-Ja-Nee-Ja-Nee-ad infinitum...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=194&jaar=2009&maand=04
Verrassendquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=194&jaar=2009&maand=04
dat was een fake kandidaat. je weet toch dat alleen FOK! betrouwbaar nieuws omtrend de bunker kan posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage heeft de volgende kandidaat alweer: Niels! Een kereltje van 20 en fan van de verkeerde club.
Welk? Om er wel in te gaan?quote:
och, Reinout Oerlemans doet het helemaal zo slecht nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk? Om er wel in te gaan?
Anyhood, ik vind de uitleg wel hout snijden. Wil je serieus worden genomen achter de schermen, moet je niet in je voor de schermen schelmentijd blijven hangen. Denk ik dan.
precies, dus datquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk? Om er wel in te gaan?
Anyhood, ik vind de uitleg wel hout snijden. Wil je serieus worden genomen achter de schermen, moet je niet in je voor de schermen schelmentijd blijven hangen. Denk ik dan.
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing maar goed leg eens uit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Danny het volgende:
[..]
En dat bedacht je je nu pas?
I don't believe a word of it.
Je loopt heel de dag stellig te verkondigen dat je erin gaat, en draagt daar allerlei argumenten voor aan. Ook voor het feit dat je eerst stellig verkondigde NIET te gaan. Nu opeens heb je het licht gezien en besluit je toch maar weer om NIET te gaan omdat je je OPEENS bedenkt dat je liever achter de schermen wilt staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing maar goed leg eens uit?
wat geloof je er niet van?
hij gaat er even een nachtje over slapen. morgen krijg je antwoord...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
of je stelt een vraag en gaat meteen offline
Zeker. Het landsbelang stond op het spelquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Het landsbelang stond op het spel
goed, toch ben ik van mening veranderd, zelfs 2 keer. Maar toen ik het artikel zag in de telegraaf dacht ik ho eens even, nu ben ik de afgelopen in tv land 10 maanden zo keihard aan het werken om mijzelf te bewijzen en dat lijkt nu een beetje te gaan lukken. Maar ik moet nog steeds opboksen tegen het feit dat ik in DGK heb gezeten, waarom zou ik nu het risico gaan lopen om mijzelf dat stigma weer op te leggen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Je loopt heel de dag stellig te verkondigen dat je erin gaat, en draagt daar allerlei argumenten voor aan. Ook voor het feit dat je eerst stellig verkondigde NIET te gaan. Nu opeens heb je het licht gezien en besluit je toch maar weer om NIET te gaan omdat je je OPEENS bedenkt dat je liever achter de schermen wilt staan.
Dat geloof ik dus niet. Het was al raar dat je de eerste keer van gedachten veranderde natuurlijk, maar na dermate stellig te verdedigen waarom je TOCH komt is het ongeloofwaardig dat je een dergelijke overweging nu pas maakt. Ik schat je intelligenter in dan dat
nou goed, het zijn nogal beslissingen, het is wel mijn hoofd weer op de telegraaf, jij zit hier lekker anoniem te wezen op het internetquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Het landsbelang stond op het spel
Nah, gelukkig mag je dat hier allemaal zelf bepalenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
En ja, ik had eerst te snel nee gezegd, en toen heb ik ja gezegd, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet, en dat heeft bovenstaande als reden
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou goed, het zijn nogal beslissingen, het is wel mijn hoofd weer op de telegraaf, jij zit hier lekker anoniem te wezen op het internet
Alsof er iemand is die denkt: oh Huub komt op internet, ik neem meteen een snipperdag. Man, leuk dat je op tv bent geweest en er lekker winkels van kunt openen, zou ik ook doen, cashen die hap. Maar verder ben je gewoon iemand die een RLS heeft verloren. Jouw hoofd op de telegraaf verkoopt geen een exemplaar meer, en niemand ligt er wakker van of je al of niet dan wel op internet komt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou goed, het zijn nogal beslissingen, het is wel mijn hoofd weer op de telegraaf, jij zit hier lekker anoniem te wezen op het internet
ik ga geen verpiswedstrijd houden met wie het bekendste is, dat interesseert mij niet zo,quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die denkt: oh Huub komt op internet, ik neem meteen een snipperdag. Man, leuk dat je op tv bent geweest en er lekker winkels van kunt openen, zou ik ook doen, cashen die hap. Maar verder ben je gewoon iemand die een RLS heeft verloren. Jouw hoofd op de telegraaf verkoopt geen een exemplaar meer, en niemand ligt er wakker van of je al of niet dan wel op internet komt.
En ik ben verre van anoniem. Ik ben die talentloze dikke Molukker die met voor en achternaam FOK!tv aan elkaar stamelt. Misschien kan ik er ook ooit een FEBO mee openen.
Het stukje stond als kadertje op pagina prive, letterlijk in de schaduw van Karel Craayenhof. Ik denk dat je FOK! onderschat; hier zit de doelgroep, niet op het egopaginaatje van Wilma Nanninga.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ga geen verpiswedstrijd houden met wie het bekendste is, dat interesseert mij niet zo,
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als ik op een forum zeg dat ik misschien wel ff langskom in de bunker en de telegraaf publiceert er meteen een artikel over op hun site, die in tegenstelling tot fok, WEL door het grote publiek wordt gelezen ik mij wel even achter de oren krab over de eventuele consequenties.
Fijn dat je denkt dat ik winkels open, maar ik ben de enige die na een paar maanden heeft gezegd, leuk dat schnabbelen maar geef mijn portie maar aan fikkie, ik ga proberen tv maker te worden. Zijn we 10 maanden verder en tot nu toe is mij gelukt en wordt ik inmiddels steed weer gevraagd voor nieuwe programma's en daarom ga ik toch maar niet meedoen. Dit omdat mensen die aan dergelijke programma's amper serieus worden genomen, en ik juist een beetje van dat stigma af wil komen, en als je dat niet snapt nadat ik het inmiddels al vaker heb uitgelegd dan ben je niet een van de snuggerste talentloze dikke Molukkers die ik ken
Dus goed, fair is fair, misschien wel te snel en te impulsief ja gezegd, maar denk wel dat ik een verstandige keuze maak
Mwah, je moet ook weer niet overdrijvenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het stukje stond als kadertje op pagina prive, letterlijk in de schaduw van Karel Craayenhof. Ik denk dat je FOK! onderschat; hier zit de doelgroep, niet op het egopaginaatje van Wilma Nanninga.
Vind je? Overigens zie ik nergens het hoofd van Huub staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, je moet ook weer niet overdrijven
Heeft er de hele dag wel opgestaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind je? Overigens zie ik nergens het hoofd van Huub staan.
[ afbeelding ]
Oh god, Sunchaser, de zuurheid druipt er werkelijk waar vanaf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het stukje stond als kadertje op pagina prive, letterlijk in de schaduw van Karel Craayenhof. Ik denk dat je FOK! onderschat; hier zit de doelgroep, niet op het egopaginaatje van Wilma Nanninga.
Right. Ik zeg alleen dat Huub zichzelf belangrijker maakt dan hij is. Prima dat ie achter de schermen wil werken. Gun m ook alle succes. Maar dat gedraai om zn imago enzo is wel zielig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh god, Sunchaser, de zuurheid druipt er werkelijk waar vanaf.
Ik kan Huub in dezen niet anders dan gelijk geven. Als je zelf een carrière achter de schermen nastreeft, en je bent overtuigd van de haalbaarheid daarvan, dan ga je niet voor de kat zijn viool andermans concept bekendheid geven in een of andere kelder annex bunker in Eindhoven, als dat alleen ten koste kan gaan van je toch al beschadigde reputatie.
Voor iemand die zo graag uitsluitend wilt doen voorkomen dat de deelname van Huub niemand interesseert, doe je toch erg je best zo diep mogelijk te bijten. Not a pretty sight.
Als er een belang van Fok! is dat hij in de bunker komt opdagen, begrijp ik het. Anders niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Right. Ik zeg alleen dat Huub zichzelf belangrijker maakt dan hij is. Prima dat ie achter de schermen wil werken. Gun m ook alle succes. Maar dat gedraai om zn imago enzo is wel zielig.
Wat voor belang heeft FOK! als Huub, Jaap of Sandy in de kickoff gaat? De kickoff is niks meer en niks minder dan een marketingtool voor Bram en Bart om mensen naar de streams te laten kijken zodat ze daarna ook voor 8 euro een abo afnemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er een belang van Fok! is dat hij in de bunker komt opdagen, begrijp ik het. Anders niet.
Dat gedraai van Huub doet er juist alles toe. Vooral voor hem. Maar luister, ik ben sowieso niet voor een incestfeestje van 3 dagen voor de echte bunker begint. Ik zie liever 3 dagen wat mensen die de boel daar testen en laten zien hoe t gaat dan wat halfbakken soapies die er komen voor hun eigen ego. En een gratis feestje.quote:En trouwens, als dat imago al weinig voorstelt, dan doet het gedraai eromheen dat al helemaal niet, nietwaar?
'huur nu Huub - twee liedjes en een meet & greet, en hij draait ook nog plaatjes'. Op de 10 jaar FOK! meet komt John de Mol een goochelact doen met Joop van den Ende als assistent. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat LYquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
Fijn dat je denkt dat ik winkels open, maar ik ben de enige die na een paar maanden heeft gezegd, leuk dat schnabbelen maar geef mijn portie maar aan fikkie, ik ga proberen tv maker te worden.
Er zit een verschil tussen snappen en gelovenquote:Zijn we 10 maanden verder en tot nu toe is mij gelukt en wordt ik inmiddels steed weer gevraagd voor nieuwe programma's en daarom ga ik toch maar niet meedoen. Dit omdat mensen die aan dergelijke programma's amper serieus worden genomen, en ik juist een beetje van dat stigma af wil komen, en als je dat niet snapt nadat ik het inmiddels al vaker heb uitgelegd dan ben je niet een van de snuggerste talentloze dikke Molukkers die ik ken
Mwoa. Je loopt in ieder geval de kans dat je NOG een keer met je kop (die ik overigens niet heb kunnen ontdekken) in de Telegraaf komt te staan. De kick-off is afaik geen Gouden Kooi. Het was als ik Bartje mag geloven bedoeld om onderling te lullen over 10 jaar reality en ideeën te spuien over de Bunker. Daarnaast zou het een gezellige boel moeten worden. Ik ben met je eens dat scheldend en vechtend een fles whisky naar binnen hijsen enorm gezellig is, maar daar ben je toch eigenlijk gewoon zelf bij. Je kunt weg wanneer je wilt. Wat je hier eigenlijk zegt is dat je verwacht dat je als tv-maker serieus genomen wordt, maar dat je niet met je kop op tv wil omdat je je niet in kunt houden en omdat je - nu opeens - bang bent voor wat anderen van je denken.quote:Dus goed, fair is fair, misschien wel te snel en te impulsief ja gezegd, maar denk wel dat ik een verstandige keuze maak
dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:47 schreef Danny het volgende:
Ow, en als je zo bang bent voor je reputatie; tik je naam voor de lol eens in in google. Echt Huub, je was mijn favoriete deelnemer in DGK, juist omdat ik vond dat je eerlijk en intelligent overkwam (al vond ik het zuipen, schelden en vechten mindere kwaliteiten, maar goed), maar dit gedraaikont valt me echt tegen. Je bent imo echt niet gisteravond opeens tot inzicht gekomen dat je je reputatie wil beschermen. Dat gaat er gewoon niet in. Je bent daar gewoonweg te slim voor. Dat heb je al eerder overwogen, kan niet anders. En dat betekent dat je imo ronduit zit te liegen.
Dus OF je mag niet van Claire (wat ik me niet echt voor kan stellen, maar toch), OF je mag niet van je baas, OF je wil Bart en Bram belachelijk maken door eerst toe te zeggen en als ze vervolgens de media inlichten terug te krabbelen, OF iets van dergelijke strekking, maar met je reputatie heeft het geen flikker te maken.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.quote:de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leestquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,
het heeft alles met mijn reputatie te maken, alleen niet met mijn reputatie naar de buitenwereld toe, maar juist naar het hele kleine incestueze tv wereldje toe, als ik de bunker inga gaan er weer veel reageren, goh heb je hem weer. Want reken maar dat ook in tv land de bunker scherp in de gaten wordt gehouden.
Ik moet iedere dag in tv land vechten tegen mijn imago als RLS deelnemer (de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK) dus niet tegen mijn imago als vechtende, zuipende, vrouwenverslindende GK speler, maar gewoon het feit dat ik aan een dergelijk programma heb meegedaan. Dat pleit tegen mij, en daar heb ik niet zo bij stil gestaan, vooral omdat ik Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leest
Nog afgezien van het feit dat je als tv-maker je vak niet echt serieus neemt als je niet weet wat er zoals speelt op de markt. Dat ze het er alleen achter je rug over hebben is natuurlijk aardig van ze, maar als je werkelijk denkt dat ze alleen weten dat jij mee deed aan de gouden kooi en verder niets dan ben je een stuk naïever dan ik verwacht had. En eigenlijk geloof ik ook hier niet zoveel van. Je gaat altijd dermate prat op je zuipen/vechten/neuken mentaliteit dat je dat ongetwijfeld op de bedrijfsborrel nog vol trots uit de doeken doet. En terecht trouwens, want je hebt twee jaar ongegeneerd lol kunnen trappen en kunnen doen wat je wilde en dat wil feitelijk iedereen natuurlijk.
Maar nogmaals; ik geloof je relaas niet. Het komt volstrekt ongeloofwaardig op me over. Een vos verliest wel z'n haren, maar nooit z'n streken.
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben, tuurlijk, maar de meeste bazen keken het echt niet hoor, ize kenden het programma van reputatie en ze keken naar de cijfers, maar als je ze vraagt wie de twee aartsvijanden waren zouden de meeste geen idee hebben, Die donkere schreeuwlelijk, die dikke, die Antiliaan en die kleine irritante, dat is het meest wat de mensen weten die het niet keken maar wel kenden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.
Ik denk dat ja. Sterker nog; ik beweer met droge ogen dat je niet bij Talpa had gewerkt zonder je DGK deelname en zonder dat men je daar gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef ditisHuub het volgende:
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.
Je DGK deelname heeft je aan de baan geholpen. In dat opzicht heeft DGK je wel degelijk geholpen. En blijkbaar neemt je baas je wel degelijk serieus, anders had je de baan niet gekregen. Je hebt het dus vooral over je (con)collega's. Die zullen er inderdaad waarschijnlijk anders over denken, hoewel ik denk dat het meer te maken heeft met vooropleiding e.d. Waar zij wellicht (ik ken ze niet dus ik speculeer even) jaren de kneepjes van het vak hebben geleerd rol jij even binnen doordat je twee jaar lang de beest hebt uitgehangen, maar tussendoor bleek dat je best wel leuke ideeën hebt mbt televisie. Dat kan zuur zijn voor die mensen. Om dezelfde reden zijn er fotografen die - hoe mooi je foto's ook zijn - weigeren iemand die geen fotostudie heeft gevolgd fotograaf te noemen. Jim en Jamai worden ook nog steeds gezien als die pipo's van idols en zullen ook moeten knokken om door hun collega's die WEL aan de toneelacademie hebben gestudeerd en zich jarenlang omhoog hebben moeten werken serieus genomen te worden.quote:Denk je echt dat ik op mijn werk nou mijn best doe om mijn Gouden Kooi imago in stand te houden of om er afstand van te nemen? Die valt samen met de vraag of mijn DGK deelname mij nou helpt of niet helpt in mijn werk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
knip-
Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
Ben je echt zo naief? Mensen onthouden alles. Als ik zeg Willem uit BB1 dan zegt iedereen, oja, die matennaaier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben,
Natasia is weer gevlucht in de anonimiteit he? Ik mis d'r wel een beetje. Jammer dat je haar nooit meer ergens zietquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
![]()
Regel dan Natasia maar Bart en snel een beetje.
Op elke afwerkplek staat wel een Natasia, leef je uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |