dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:47 schreef Danny het volgende:
Ow, en als je zo bang bent voor je reputatie; tik je naam voor de lol eens in in google. Echt Huub, je was mijn favoriete deelnemer in DGK, juist omdat ik vond dat je eerlijk en intelligent overkwam (al vond ik het zuipen, schelden en vechten mindere kwaliteiten, maar goed), maar dit gedraaikont valt me echt tegen. Je bent imo echt niet gisteravond opeens tot inzicht gekomen dat je je reputatie wil beschermen. Dat gaat er gewoon niet in. Je bent daar gewoonweg te slim voor. Dat heb je al eerder overwogen, kan niet anders. En dat betekent dat je imo ronduit zit te liegen.
Dus OF je mag niet van Claire (wat ik me niet echt voor kan stellen, maar toch), OF je mag niet van je baas, OF je wil Bart en Bram belachelijk maken door eerst toe te zeggen en als ze vervolgens de media inlichten terug te krabbelen, OF iets van dergelijke strekking, maar met je reputatie heeft het geen flikker te maken.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.quote:de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leestquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,
het heeft alles met mijn reputatie te maken, alleen niet met mijn reputatie naar de buitenwereld toe, maar juist naar het hele kleine incestueze tv wereldje toe, als ik de bunker inga gaan er weer veel reageren, goh heb je hem weer. Want reken maar dat ook in tv land de bunker scherp in de gaten wordt gehouden.
Ik moet iedere dag in tv land vechten tegen mijn imago als RLS deelnemer (de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK) dus niet tegen mijn imago als vechtende, zuipende, vrouwenverslindende GK speler, maar gewoon het feit dat ik aan een dergelijk programma heb meegedaan. Dat pleit tegen mij, en daar heb ik niet zo bij stil gestaan, vooral omdat ik Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leest
Nog afgezien van het feit dat je als tv-maker je vak niet echt serieus neemt als je niet weet wat er zoals speelt op de markt. Dat ze het er alleen achter je rug over hebben is natuurlijk aardig van ze, maar als je werkelijk denkt dat ze alleen weten dat jij mee deed aan de gouden kooi en verder niets dan ben je een stuk naïever dan ik verwacht had. En eigenlijk geloof ik ook hier niet zoveel van. Je gaat altijd dermate prat op je zuipen/vechten/neuken mentaliteit dat je dat ongetwijfeld op de bedrijfsborrel nog vol trots uit de doeken doet. En terecht trouwens, want je hebt twee jaar ongegeneerd lol kunnen trappen en kunnen doen wat je wilde en dat wil feitelijk iedereen natuurlijk.
Maar nogmaals; ik geloof je relaas niet. Het komt volstrekt ongeloofwaardig op me over. Een vos verliest wel z'n haren, maar nooit z'n streken.
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben, tuurlijk, maar de meeste bazen keken het echt niet hoor, ize kenden het programma van reputatie en ze keken naar de cijfers, maar als je ze vraagt wie de twee aartsvijanden waren zouden de meeste geen idee hebben, Die donkere schreeuwlelijk, die dikke, die Antiliaan en die kleine irritante, dat is het meest wat de mensen weten die het niet keken maar wel kenden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.
Ik denk dat ja. Sterker nog; ik beweer met droge ogen dat je niet bij Talpa had gewerkt zonder je DGK deelname en zonder dat men je daar gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef ditisHuub het volgende:
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.
Je DGK deelname heeft je aan de baan geholpen. In dat opzicht heeft DGK je wel degelijk geholpen. En blijkbaar neemt je baas je wel degelijk serieus, anders had je de baan niet gekregen. Je hebt het dus vooral over je (con)collega's. Die zullen er inderdaad waarschijnlijk anders over denken, hoewel ik denk dat het meer te maken heeft met vooropleiding e.d. Waar zij wellicht (ik ken ze niet dus ik speculeer even) jaren de kneepjes van het vak hebben geleerd rol jij even binnen doordat je twee jaar lang de beest hebt uitgehangen, maar tussendoor bleek dat je best wel leuke ideeën hebt mbt televisie. Dat kan zuur zijn voor die mensen. Om dezelfde reden zijn er fotografen die - hoe mooi je foto's ook zijn - weigeren iemand die geen fotostudie heeft gevolgd fotograaf te noemen. Jim en Jamai worden ook nog steeds gezien als die pipo's van idols en zullen ook moeten knokken om door hun collega's die WEL aan de toneelacademie hebben gestudeerd en zich jarenlang omhoog hebben moeten werken serieus genomen te worden.quote:Denk je echt dat ik op mijn werk nou mijn best doe om mijn Gouden Kooi imago in stand te houden of om er afstand van te nemen? Die valt samen met de vraag of mijn DGK deelname mij nou helpt of niet helpt in mijn werk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
knip-
Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
Ben je echt zo naief? Mensen onthouden alles. Als ik zeg Willem uit BB1 dan zegt iedereen, oja, die matennaaier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben,
Natasia is weer gevlucht in de anonimiteit he? Ik mis d'r wel een beetje. Jammer dat je haar nooit meer ergens zietquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
![]()
Regel dan Natasia maar Bart en snel een beetje.
Op elke afwerkplek staat wel een Natasia, leef je uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |