abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:22:05 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68134342
Petyer, je weet wel, die kandidaat die geheel toevallig meedoet en niks met de makers van doen heeft, puur toeval enzo, die Peter. Nou, die peter zegt dat er alleen blanken zich hebben opgegeven.

[DE BEWONERS] Peter
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 18 april 2009 @ 10:23:53 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68134373
Trouwens terecht dat je niet mag meedoen als je WW hebt. De kans dat je 10k wint is klein en daarna weer terug de WW in, mwoah.
pi_68138013
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 08:47 schreef Danny het volgende:
Ow, en als je zo bang bent voor je reputatie; tik je naam voor de lol eens in in google. Echt Huub, je was mijn favoriete deelnemer in DGK, juist omdat ik vond dat je eerlijk en intelligent overkwam (al vond ik het zuipen, schelden en vechten mindere kwaliteiten, maar goed), maar dit gedraaikont valt me echt tegen. Je bent imo echt niet gisteravond opeens tot inzicht gekomen dat je je reputatie wil beschermen. Dat gaat er gewoon niet in. Je bent daar gewoonweg te slim voor. Dat heb je al eerder overwogen, kan niet anders. En dat betekent dat je imo ronduit zit te liegen.

Dus OF je mag niet van Claire (wat ik me niet echt voor kan stellen, maar toch), OF je mag niet van je baas, OF je wil Bart en Bram belachelijk maken door eerst toe te zeggen en als ze vervolgens de media inlichten terug te krabbelen, OF iets van dergelijke strekking, maar met je reputatie heeft het geen flikker te maken.
dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,

het heeft alles met mijn reputatie te maken, alleen niet met mijn reputatie naar de buitenwereld toe, maar juist naar het hele kleine incestueze tv wereldje toe, als ik de bunker inga gaan er weer veel reageren, goh heb je hem weer. Want reken maar dat ook in tv land de bunker scherp in de gaten wordt gehouden.

Ik moet iedere dag in tv land vechten tegen mijn imago als RLS deelnemer (de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK) dus niet tegen mijn imago als vechtende, zuipende, vrouwenverslindende GK speler, maar gewoon het feit dat ik aan een dergelijk programma heb meegedaan. Dat pleit tegen mij, en daar heb ik niet zo bij stil gestaan, vooral omdat ik Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:24:18 #254
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68138238
quote:
de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Admin zaterdag 18 april 2009 @ 13:46:47 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68138755
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,

het heeft alles met mijn reputatie te maken, alleen niet met mijn reputatie naar de buitenwereld toe, maar juist naar het hele kleine incestueze tv wereldje toe, als ik de bunker inga gaan er weer veel reageren, goh heb je hem weer. Want reken maar dat ook in tv land de bunker scherp in de gaten wordt gehouden.

Ik moet iedere dag in tv land vechten tegen mijn imago als RLS deelnemer (de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK) dus niet tegen mijn imago als vechtende, zuipende, vrouwenverslindende GK speler, maar gewoon het feit dat ik aan een dergelijk programma heb meegedaan. Dat pleit tegen mij, en daar heb ik niet zo bij stil gestaan, vooral omdat ik Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leest

Nog afgezien van het feit dat je als tv-maker je vak niet echt serieus neemt als je niet weet wat er zoals speelt op de markt. Dat ze het er alleen achter je rug over hebben is natuurlijk aardig van ze, maar als je werkelijk denkt dat ze alleen weten dat jij mee deed aan de gouden kooi en verder niets dan ben je een stuk naïever dan ik verwacht had. En eigenlijk geloof ik ook hier niet zoveel van. Je gaat altijd dermate prat op je zuipen/vechten/neuken mentaliteit dat je dat ongetwijfeld op de bedrijfsborrel nog vol trots uit de doeken doet. En terecht trouwens, want je hebt twee jaar ongegeneerd lol kunnen trappen en kunnen doen wat je wilde en dat wil feitelijk iedereen natuurlijk.

Maar nogmaals; ik geloof je relaas niet. Het komt volstrekt ongeloofwaardig op me over. Een vos verliest wel z'n haren, maar nooit z'n streken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68139739
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leest

Nog afgezien van het feit dat je als tv-maker je vak niet echt serieus neemt als je niet weet wat er zoals speelt op de markt. Dat ze het er alleen achter je rug over hebben is natuurlijk aardig van ze, maar als je werkelijk denkt dat ze alleen weten dat jij mee deed aan de gouden kooi en verder niets dan ben je een stuk naïever dan ik verwacht had. En eigenlijk geloof ik ook hier niet zoveel van. Je gaat altijd dermate prat op je zuipen/vechten/neuken mentaliteit dat je dat ongetwijfeld op de bedrijfsborrel nog vol trots uit de doeken doet. En terecht trouwens, want je hebt twee jaar ongegeneerd lol kunnen trappen en kunnen doen wat je wilde en dat wil feitelijk iedereen natuurlijk.

Maar nogmaals; ik geloof je relaas niet. Het komt volstrekt ongeloofwaardig op me over. Een vos verliest wel z'n haren, maar nooit z'n streken.
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.

En kom op, show some intelligence Danny!

Denk je echt dat ik op mijn werk nou mijn best doe om mijn Gouden Kooi imago in stand te houden of om er afstand van te nemen? Die valt samen met de vraag of mijn DGK deelname mij nou helpt of niet helpt in mijn werk.

Ik weet de antwoorden hierop...en jij ook!. Komop, ook ik schat JOU slimmer in dan deze comments. No offence, maar als je dnekt dat ik aan UP's en Creative Directors oorlogsverhalen ga vertellen uit DGK heb je het echt mooi mis, en geloof mij, dan was mijn carriere snel over geweest bij Talpa, want reken maar dat veel mensen mij het liefst zagen mislukken
pi_68139786
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben, tuurlijk, maar de meeste bazen keken het echt niet hoor, ize kenden het programma van reputatie en ze keken naar de cijfers, maar als je ze vraagt wie de twee aartsvijanden waren zouden de meeste geen idee hebben, Die donkere schreeuwlelijk, die dikke, die Antiliaan en die kleine irritante, dat is het meest wat de mensen weten die het niet keken maar wel kenden.
  Admin zaterdag 18 april 2009 @ 14:45:45 #258
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68140004
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef ditisHuub het volgende:

sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.
Ik denk dat ja. Sterker nog; ik beweer met droge ogen dat je niet bij Talpa had gewerkt zonder je DGK deelname en zonder dat men je daar gezien zou hebben.
quote:
Denk je echt dat ik op mijn werk nou mijn best doe om mijn Gouden Kooi imago in stand te houden of om er afstand van te nemen? Die valt samen met de vraag of mijn DGK deelname mij nou helpt of niet helpt in mijn werk.
Je DGK deelname heeft je aan de baan geholpen. In dat opzicht heeft DGK je wel degelijk geholpen. En blijkbaar neemt je baas je wel degelijk serieus, anders had je de baan niet gekregen. Je hebt het dus vooral over je (con)collega's. Die zullen er inderdaad waarschijnlijk anders over denken, hoewel ik denk dat het meer te maken heeft met vooropleiding e.d. Waar zij wellicht (ik ken ze niet dus ik speculeer even) jaren de kneepjes van het vak hebben geleerd rol jij even binnen doordat je twee jaar lang de beest hebt uitgehangen, maar tussendoor bleek dat je best wel leuke ideeën hebt mbt televisie. Dat kan zuur zijn voor die mensen. Om dezelfde reden zijn er fotografen die - hoe mooi je foto's ook zijn - weigeren iemand die geen fotostudie heeft gevolgd fotograaf te noemen. Jim en Jamai worden ook nog steeds gezien als die pipo's van idols en zullen ook moeten knokken om door hun collega's die WEL aan de toneelacademie hebben gestudeerd en zich jarenlang omhoog hebben moeten werken serieus genomen te worden.

Jij hebt je 10 maanden kapot gewerkt. Nou hulde voor je. Er zijn er die dat tien jaar hebben moeten doen om op dezelfde plek als jij te komen (overigens zwak van je om het werk van vuilnismannen te bagatelliseren; alsof jij de enige bent die hard werkt voor z'n geld) en dat zal eerder een factor zijn dan je deelname aan DGK. Het gaat niet om die deelname, maar om het feit dat je vanwege die deelname zomaar een vak inrolde waar je normaliter niet zomaar in rolt.

En je kunt verder lullen als brugman natuurlijk, maar ik geloof gewoonweg niet dat je keuze om niet te gaan een vrijwillige keuze is. Net zoals linda de mol niet opeens een programma bij de kro mag presenteren zullen er vast clausules in je contract staan die je verbieden aan mediaprojecten van derden deel te nemen. En daar zul je wel op gewezen zijn door die of gene. Als je het mij vraagt (en dat deed je een paar posts terug) is het gewoon een gevalletje 'mag niet' en niet zozeer een gevalletje 'wil niet / het is niet zinvol'.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68140735
Gek, ik heb eigenlijk niet zo heel veel met Huub op, zowel tijdens DGK als na DGK ben ik zeer kritisch tegen hem. Maar ik kan mij juist deze beslissing van hem, inclusief het twijfelen wel heel erg goed voorstellen.

Hij kent z'n valkuiltjes redelijk goed en deze ene keer trapt hij daar niet in, dat pleit wel voor hem.
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:42:57 #260
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_68141213
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:

[..]
knip-
Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:28:38 #261
16715 Mylene
*schatje*
pi_68142255
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Regel dan Natasia maar Bart en snel een beetje.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:58:59 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68146160
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben,
Ben je echt zo naief? Mensen onthouden alles. Als ik zeg Willem uit BB1 dan zegt iedereen, oja, die matennaaier.

Maar goed, jij denkt wellicht dat heel Nederland dagelijks bezig was met jou en DGK, terwijl het voor geen meter scoorde. De enige reden dat het op RTL kwam was omdat dat part of the deal met De Mol was toen Talpa kaput ging. Ze hadden je nodig om t format elders te kunnen slijten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stefan op 18-04-2009 19:06:05 ]
pi_68146300
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:28 schreef Mylene het volgende:

[..]

Regel dan Natasia maar Bart en snel een beetje.
Natasia is weer gevlucht in de anonimiteit he? Ik mis d'r wel een beetje. Jammer dat je haar nooit meer ergens ziet Zou ze nog steeds met die 'miljonair' zijn?
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:05:19 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68146359
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:03 schreef Rens_Wilders het volgende:

Ik mis d'r wel een beetje.
Op elke afwerkplek staat wel een Natasia, leef je uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')