Dan begint het lijstje aardig te kloppen:quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Dat is geen kopstuk uit een RLS, maar uit een gescripter dan gescripte uitwas ervan.
Ribas was deelnemer aan Can't Buy Me Love, Sun.
Eric Dikeb heeft nog de link met Big Diet. Vlemmix is een aardige gast, maar zo geen materiaal hiervoor imo. Of het moet een rariteitenkabinet worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:11 schreef beequeen het volgende:
Kut, dus we kunnen Eric Dikeb en die Vlemmix nono ook nog verwachten. Het zal toch niet.....zij zijn alleen maar te gast geweest in DGK.
Ik heb dat niet gezien, DGK zag ik alleen bij De Wereld Draait Door en op YouTube. CBML keek verder ook geen hond naar.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
Ribas was deelnemer aan Can't Buy Me Love, Sun.
Nou ja, we hebben iig al 3 kandidaten die niet kunnen spellenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eric Dikeb heeft nog de link met Big Diet. Vlemmix is een aardige gast, maar zo geen materiaal hiervoor imo. Of het moet een rariteitenkabinet worden.
Wordt lachen als ze met poep op de muren gaan schrijvenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben iig al 3 kandidaten die niet kunnen spellen
zorg er persoonlijk voor dat Peter niet wint..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, DGK zag ik alleen bij De Wereld Draait Door en op YouTube. CBML keek verder ook geen hond naar.
Ik moet zeggen dat ik t vrij jammer vind dat dit zo incesteus is. Voor Enjoy is het allemaal beter produceerbaar maar voor het format is het een doodsteek. In de aflevering van FOK!tv (later online vandaag) zeggen Bart en Bram een eerlijke RLS te willen maken, maar zo heb je alle schijn meteen al tegen. Als bv die Peter wint zal niemand geloven dat t eerlijk is gegaan.
Ik ben het wel met je eens. Voor de kick-off kan ik me die inteelt nog voorstellen, alhoewel ik ook daarbij wat kritischer te werk zou zijn gegaan en een Ribas of welke andere CBML-er al bij voorbaat nicht im frage zou zijn gekomen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik t vrij jammer vind dat dit zo incesteus is. Voor Enjoy is het allemaal beter produceerbaar maar voor het format is het een doodsteek. In de aflevering van FOK!tv (later online vandaag) zeggen Bart en Bram een eerlijke RLS te willen maken, maar zo heb je alle schijn meteen al tegen. Als bv die Peter wint zal niemand geloven dat t eerlijk is gegaan.
Daar heb je gelijk in maar om dat nu een RLS te noemen. Straks komen er ook miepen uit Miss en Mrs Perfect opduiken.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Eric Dikeb heeft nog de link met Big Diet. Vlemmix is een aardige gast, maar zo geen materiaal hiervoor imo. Of het moet een rariteitenkabinet worden.
Ik mis de 'nestor/theresa' nogquote:
Oeps ...quote:
Haar zusje heet Jade!quote:
Haar broer schijnt Bloedkoraal te heten.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Haar zusje heet Jade!
Grappig, die edelsteentjesnamen
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deelnemers mogen wel in een apart topic, hoe komen jullie eigenlijk aan al die info
? Als iemand zin heeft om zoveel mogelijk info in de OP's te stoppen
.
Jij laat je gewoon gebruiken, die types heb je ook altijd bij kliekjes. (zij hadden enkel een platform nodig, dat werd dus Fok!)quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Shit, hoor ik nou straks ook bij hetzelfde kliekje?
Waar pas IK in dit hele plaatje?
Ik mocht niet meedoenquote:
En jij bent nou juist zo sexy in het donker!quote:
Ik heb die van Renate net gemaakt, maar ik vind de bewoners niet zo passen eigenlijk, t zijn meer deelnemers.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deelnemers mogen wel in een apart topic, hoe komen jullie eigenlijk aan al die info
? Als iemand zin heeft om zoveel mogelijk info in de OP's te stoppen
.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En jij bent nou juist zo sexy in het donker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |