alleen maar van die dronken torren die bier op z'n hoofd komen gietenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Right. Wat zijn dat voor een tijden?
Tiens, tiensquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hoi Lieve Fokkers!
Hier meld zich een nieuwe kandidaat van teh Bunker!
Ik ben Renate Ben 24 jaar oud, en vindt het heel gaaf om mee te mogen doen aan dit unieke online reality programma!
http://www.thebunker---renate.hyves.nl/
Veel kijkplezier!!
Tip.
Morgen staan we in de Telegraaf!
Renate
Dan is iedereen dronken en vinden ze hem wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan zien alle zatte studenten hem aan voor Chuck Norris en willen ze met hem op de foto. Dat hoopt hij ieg.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
Knappe camera's!
Maar die Wiebe is toch twaalf of zo?
Ik krijg heel erge Dennis associaties bij die Peter Noninga.
Jij bent diegene die WINTquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Shit, hoor ik nou straks ook bij hetzelfde kliekje?
oud-realitysoap Deelnemers:
Bart - BB1
Bram - BB4 (?), broer van Claire (DGK), getrouwd met Huub (DGK)
Nu die Peter Nuninga die weer banden heeft met wiebe huppeldepup die weer banden hebben met Huub.
Waar pas IK in dit hele plaatje?
Die Peter gaat toch voor het geld? Niet voor de kick-off??quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Bart - BB1
Nu die Peter Nuninga die weer banden heeft met wiebe huppeldepup die weer banden hebben met Huub.
Jij bent degene die The Bunker een platform geeft. Jij bent voor Enjoy wat Veronica was voor BigBrother 1.quote:
Ook al zo'n talenwonder. Man oh man, ik zit er volgens mij niet ver naast met het nivootje Lekker Slim.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage is weer sneller dan FOK!
http://www.goldenpage.nl/viewtopic.php?t=4722
Marielin, nog een kandidaat!
Bram is getrouwd met Huub?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Tiens, tiens, tiens ( op z'n Frans lezen cq uitspreken)quote:Op donderdag 16 april 2009 13:39 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage is weer sneller dan FOK!
http://www.goldenpage.nl/viewtopic.php?t=4722
Marielin, nog een kandidaat!
Jij slaat die Peter de hersens in als ie gaat zingen!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
Bart - BB1
Dat zit ik me dus net af te vragen. Zijn het alleen de oud-deelnemers van RLS's die meedoen aan de kick-off, of zijn de kandidaten dan ook al aanwezig?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar die Peter zit toch niet in de kick-off?
Neej joh kandidaten komen pas laterquote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zit ik me dus net af te vragen. Zijn het alleen de oud-deelnemers van RLS's die meedoen aan de kick-off, of zijn de kandidaten dan ook al aanwezig?
Beetje vol gaat het dan worden hè?
Nopequote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar die Peter zit toch niet in de kick-off?
Vind ik persoonlijk een zwaktebod.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Ribas ook in de kick-off zit. Gezellig, nou.
Wie?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Ribas ook in de kick-off zit. Gezellig, nou.
Dat bedoel ik.quote:
Ik ook, ik sweeeer het je. Wat heeft die gast nu toe te voegen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |