quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef hollowman het volgende:
Zie het al gebeuren.. tussen 0.00 en 8.00 zijn de streams uit.
Komt Vlemmix langs in ze badjas naar beneden geslopen...
* Pssst Peter hier wat koekjes en een lekkere boterham met kaas.. Ssstt zachtjes straks worden ze wakker.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef hollowman het volgende:
Zie het al gebeuren.. tussen 0.00 en 8.00 zijn de streams uit.
Komt Vlemmix langs in ze badjas naar beneden geslopen...
* Pssst Peter hier wat koekjes en een lekkere boterham met kaas.. Ssstt zachtjes straks worden ze wakker.
Nou nou, wat een gedurfde weddenschap. Dat is zo'n beetje als inzetten op rood EN zwart bij de roulettetafel. Er is nog steeds een kans dat de bal op nul valt, maar hoogstwaarschijnlijk win je gewoon je inzet terugquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:
Ik durf te wedden dat Peter en Johan as we speak een Bunker Single gaan opnemen en dat Vlemmix in mei alle radiostations afgaat.
Stem nu op me vriendje peter in de bunker..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:
Ik durf te wedden dat Peter en Johan as we speak een Bunker Single gaan opnemen en dat Vlemmix in mei alle radiostations afgaat.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou nou, wat een gedurfde weddenschap. Dat is zo'n beetje als inzetten op rood EN zwart bij de roulettetafel. Er is nog steeds een kans dat de bal op nul valt, maar hoogstwaarschijnlijk win je gewoon je inzet terug
nou ja, die link moet je nog maar leggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, zoals Bart en Bram in FOK!tv zeggen: we willen eerlijke televisien maken. Dan moet je dit soort kennissen er toch al niet inzetten.
Plus dat door Peter de locatie al meteen bekend was.
Toen ik dat stukje postte over die Peter legde ik geen seconde de connectie met de locatie hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, zoals Bart en Bram in FOK!tv zeggen: we willen eerlijke televisien maken. Dan moet je dit soort kennissen er toch al niet inzetten.
Plus dat door Peter de locatie al meteen bekend was.
Ik nam je in je reet in de buuuuuuunkeeerrrr - Heeeeeheeeejoooo jooohooohooooquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:
Het staat nogb geen 12 uur later in de Telegraaf. En FOK!kers hadden het dan wel snel ontdekt. Ik las dat Copycat er al langs wilde om te kijken of ze Ribas pijn kon doen. FOK!kers zijn slimquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ja, die link moet je nog maar leggen natuurlijk.
Ik had die link ook nog niet gelegd met de Bunkerlocatie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Stefan het volgende:
Het staat nogb geen 12 uur later in de Telegraaf. En FOK!kers hadden het dan wel snel ontdekt. Ik las dat Copycat er al langs wilde om te kijken of ze Ribas pijn kon doen. FOK!kers zijn slim
Het was snel genoeg uitgekomen. Er reden FOK!kers naar de bunker in Spaarwoude. Dus mensen in EHV de Gekste hoefden alleen maar even langs het feestpaleis te rijden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had die link ook nog niet gelegd met de Bunkerlocatie.
Ik ken het pand van Vlemmix, heb er wel eens een feestje gehad van een paar vrienden van Vlemmix en er wel een interview met Johan gehouden, incl. rondleiding. Maar die kelderruimtes hield ie toen angstvallig verborgen. Toen al.
Ik fietste er toevallig eergisteren langs en je ziet van buiten helemaal niks dat Bunkeractiviteiten doet vermoeden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Stefan het volgende:
Dus mensen in EHV de Gekste hoefden alleen maar even langs het feestpaleis te rijden.
Dan hadden ze geluk. Ze drinken namelijk koffie op het bordesquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik fietste er toevallig eergisteren langs en je ziet van buiten helemaal niks dat Bunkeractiviteiten doet vermoeden.
Ik wíst wel dat het vantevoren opgenomen werd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
Maar die kelderruimtes hield ie toen angstvallig verborgen. Toen al.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
Dan hadden ze geluk. Ze drinken namelijk koffie op het bordes
Geen bier?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan hadden ze geluk. Ze drinken namelijk koffie op het bordes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |