Zit je nu op je campingstoel in Spaarnwoude?quote:
Jij bent zo'n persoon die tijdens het kijken naar Knoop in je Zakdoek de hele tijd oooooh en agoooossie zegt zekerquote:
Op internet.quote:
Hmm, internet tv sucks.quote:
Gewoon streams dus, vooralsnog volgens mij geen wekelijkse (internet)TV-show gepresenteerd door een of andere overgewaardeerde BNer waarin er een deelnemer uitgezwaaid wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, internet tv sucks.
Ik dacht mooi, hier heeft danny dus zijn deal voor gemaakt met geenstijl, zodat hij zendtijd krijgt voor dit programma. Helaas dus.
Ja-Nee-Ja-Nee-Ja-Nee-ad infinitum...quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=194&jaar=2009&maand=04
Verrassendquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=194&jaar=2009&maand=04
dat was een fake kandidaat. je weet toch dat alleen FOK! betrouwbaar nieuws omtrend de bunker kan posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Maanvis het volgende:
Goldenpage heeft de volgende kandidaat alweer: Niels! Een kereltje van 20 en fan van de verkeerde club.
Welk? Om er wel in te gaan?quote:
och, Reinout Oerlemans doet het helemaal zo slecht nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk? Om er wel in te gaan?
Anyhood, ik vind de uitleg wel hout snijden. Wil je serieus worden genomen achter de schermen, moet je niet in je voor de schermen schelmentijd blijven hangen. Denk ik dan.
precies, dus datquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk? Om er wel in te gaan?
Anyhood, ik vind de uitleg wel hout snijden. Wil je serieus worden genomen achter de schermen, moet je niet in je voor de schermen schelmentijd blijven hangen. Denk ik dan.
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing maar goed leg eens uit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Danny het volgende:
[..]
En dat bedacht je je nu pas?
I don't believe a word of it.
Je loopt heel de dag stellig te verkondigen dat je erin gaat, en draagt daar allerlei argumenten voor aan. Ook voor het feit dat je eerst stellig verkondigde NIET te gaan. Nu opeens heb je het licht gezien en besluit je toch maar weer om NIET te gaan omdat je je OPEENS bedenkt dat je liever achter de schermen wilt staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing maar goed leg eens uit?
wat geloof je er niet van?
hij gaat er even een nachtje over slapen. morgen krijg je antwoord...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Danny het volgende:
of je stelt een vraag en gaat meteen offline
Zeker. Het landsbelang stond op het spelquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heb het besluit vandaag genomen en bekend gemaakt. Het artikel in de telegraaf noopte mij wel tot het nemen van een beslissing
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Het landsbelang stond op het spel
goed, toch ben ik van mening veranderd, zelfs 2 keer. Maar toen ik het artikel zag in de telegraaf dacht ik ho eens even, nu ben ik de afgelopen in tv land 10 maanden zo keihard aan het werken om mijzelf te bewijzen en dat lijkt nu een beetje te gaan lukken. Maar ik moet nog steeds opboksen tegen het feit dat ik in DGK heb gezeten, waarom zou ik nu het risico gaan lopen om mijzelf dat stigma weer op te leggen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Je loopt heel de dag stellig te verkondigen dat je erin gaat, en draagt daar allerlei argumenten voor aan. Ook voor het feit dat je eerst stellig verkondigde NIET te gaan. Nu opeens heb je het licht gezien en besluit je toch maar weer om NIET te gaan omdat je je OPEENS bedenkt dat je liever achter de schermen wilt staan.
Dat geloof ik dus niet. Het was al raar dat je de eerste keer van gedachten veranderde natuurlijk, maar na dermate stellig te verdedigen waarom je TOCH komt is het ongeloofwaardig dat je een dergelijke overweging nu pas maakt. Ik schat je intelligenter in dan dat
nou goed, het zijn nogal beslissingen, het is wel mijn hoofd weer op de telegraaf, jij zit hier lekker anoniem te wezen op het internetquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Het landsbelang stond op het spel
Nah, gelukkig mag je dat hier allemaal zelf bepalenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
En ja, ik had eerst te snel nee gezegd, en toen heb ik ja gezegd, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet, en dat heeft bovenstaande als reden
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou goed, het zijn nogal beslissingen, het is wel mijn hoofd weer op de telegraaf, jij zit hier lekker anoniem te wezen op het internet
Alsof er iemand is die denkt: oh Huub komt op internet, ik neem meteen een snipperdag. Man, leuk dat je op tv bent geweest en er lekker winkels van kunt openen, zou ik ook doen, cashen die hap. Maar verder ben je gewoon iemand die een RLS heeft verloren. Jouw hoofd op de telegraaf verkoopt geen een exemplaar meer, en niemand ligt er wakker van of je al of niet dan wel op internet komt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou goed, het zijn nogal beslissingen, het is wel mijn hoofd weer op de telegraaf, jij zit hier lekker anoniem te wezen op het internet
ik ga geen verpiswedstrijd houden met wie het bekendste is, dat interesseert mij niet zo,quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die denkt: oh Huub komt op internet, ik neem meteen een snipperdag. Man, leuk dat je op tv bent geweest en er lekker winkels van kunt openen, zou ik ook doen, cashen die hap. Maar verder ben je gewoon iemand die een RLS heeft verloren. Jouw hoofd op de telegraaf verkoopt geen een exemplaar meer, en niemand ligt er wakker van of je al of niet dan wel op internet komt.
En ik ben verre van anoniem. Ik ben die talentloze dikke Molukker die met voor en achternaam FOK!tv aan elkaar stamelt. Misschien kan ik er ook ooit een FEBO mee openen.
Het stukje stond als kadertje op pagina prive, letterlijk in de schaduw van Karel Craayenhof. Ik denk dat je FOK! onderschat; hier zit de doelgroep, niet op het egopaginaatje van Wilma Nanninga.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ga geen verpiswedstrijd houden met wie het bekendste is, dat interesseert mij niet zo,
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als ik op een forum zeg dat ik misschien wel ff langskom in de bunker en de telegraaf publiceert er meteen een artikel over op hun site, die in tegenstelling tot fok, WEL door het grote publiek wordt gelezen ik mij wel even achter de oren krab over de eventuele consequenties.
Fijn dat je denkt dat ik winkels open, maar ik ben de enige die na een paar maanden heeft gezegd, leuk dat schnabbelen maar geef mijn portie maar aan fikkie, ik ga proberen tv maker te worden. Zijn we 10 maanden verder en tot nu toe is mij gelukt en wordt ik inmiddels steed weer gevraagd voor nieuwe programma's en daarom ga ik toch maar niet meedoen. Dit omdat mensen die aan dergelijke programma's amper serieus worden genomen, en ik juist een beetje van dat stigma af wil komen, en als je dat niet snapt nadat ik het inmiddels al vaker heb uitgelegd dan ben je niet een van de snuggerste talentloze dikke Molukkers die ik ken
Dus goed, fair is fair, misschien wel te snel en te impulsief ja gezegd, maar denk wel dat ik een verstandige keuze maak
Mwah, je moet ook weer niet overdrijvenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het stukje stond als kadertje op pagina prive, letterlijk in de schaduw van Karel Craayenhof. Ik denk dat je FOK! onderschat; hier zit de doelgroep, niet op het egopaginaatje van Wilma Nanninga.
Vind je? Overigens zie ik nergens het hoofd van Huub staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, je moet ook weer niet overdrijven
Heeft er de hele dag wel opgestaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind je? Overigens zie ik nergens het hoofd van Huub staan.
[ afbeelding ]
Oh god, Sunchaser, de zuurheid druipt er werkelijk waar vanaf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het stukje stond als kadertje op pagina prive, letterlijk in de schaduw van Karel Craayenhof. Ik denk dat je FOK! onderschat; hier zit de doelgroep, niet op het egopaginaatje van Wilma Nanninga.
Right. Ik zeg alleen dat Huub zichzelf belangrijker maakt dan hij is. Prima dat ie achter de schermen wil werken. Gun m ook alle succes. Maar dat gedraai om zn imago enzo is wel zielig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh god, Sunchaser, de zuurheid druipt er werkelijk waar vanaf.
Ik kan Huub in dezen niet anders dan gelijk geven. Als je zelf een carrière achter de schermen nastreeft, en je bent overtuigd van de haalbaarheid daarvan, dan ga je niet voor de kat zijn viool andermans concept bekendheid geven in een of andere kelder annex bunker in Eindhoven, als dat alleen ten koste kan gaan van je toch al beschadigde reputatie.
Voor iemand die zo graag uitsluitend wilt doen voorkomen dat de deelname van Huub niemand interesseert, doe je toch erg je best zo diep mogelijk te bijten. Not a pretty sight.
Als er een belang van Fok! is dat hij in de bunker komt opdagen, begrijp ik het. Anders niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Right. Ik zeg alleen dat Huub zichzelf belangrijker maakt dan hij is. Prima dat ie achter de schermen wil werken. Gun m ook alle succes. Maar dat gedraai om zn imago enzo is wel zielig.
Wat voor belang heeft FOK! als Huub, Jaap of Sandy in de kickoff gaat? De kickoff is niks meer en niks minder dan een marketingtool voor Bram en Bart om mensen naar de streams te laten kijken zodat ze daarna ook voor 8 euro een abo afnemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als er een belang van Fok! is dat hij in de bunker komt opdagen, begrijp ik het. Anders niet.
Dat gedraai van Huub doet er juist alles toe. Vooral voor hem. Maar luister, ik ben sowieso niet voor een incestfeestje van 3 dagen voor de echte bunker begint. Ik zie liever 3 dagen wat mensen die de boel daar testen en laten zien hoe t gaat dan wat halfbakken soapies die er komen voor hun eigen ego. En een gratis feestje.quote:En trouwens, als dat imago al weinig voorstelt, dan doet het gedraai eromheen dat al helemaal niet, nietwaar?
'huur nu Huub - twee liedjes en een meet & greet, en hij draait ook nog plaatjes'. Op de 10 jaar FOK! meet komt John de Mol een goochelact doen met Joop van den Ende als assistent. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat LYquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
Fijn dat je denkt dat ik winkels open, maar ik ben de enige die na een paar maanden heeft gezegd, leuk dat schnabbelen maar geef mijn portie maar aan fikkie, ik ga proberen tv maker te worden.
Er zit een verschil tussen snappen en gelovenquote:Zijn we 10 maanden verder en tot nu toe is mij gelukt en wordt ik inmiddels steed weer gevraagd voor nieuwe programma's en daarom ga ik toch maar niet meedoen. Dit omdat mensen die aan dergelijke programma's amper serieus worden genomen, en ik juist een beetje van dat stigma af wil komen, en als je dat niet snapt nadat ik het inmiddels al vaker heb uitgelegd dan ben je niet een van de snuggerste talentloze dikke Molukkers die ik ken
Mwoa. Je loopt in ieder geval de kans dat je NOG een keer met je kop (die ik overigens niet heb kunnen ontdekken) in de Telegraaf komt te staan. De kick-off is afaik geen Gouden Kooi. Het was als ik Bartje mag geloven bedoeld om onderling te lullen over 10 jaar reality en ideeën te spuien over de Bunker. Daarnaast zou het een gezellige boel moeten worden. Ik ben met je eens dat scheldend en vechtend een fles whisky naar binnen hijsen enorm gezellig is, maar daar ben je toch eigenlijk gewoon zelf bij. Je kunt weg wanneer je wilt. Wat je hier eigenlijk zegt is dat je verwacht dat je als tv-maker serieus genomen wordt, maar dat je niet met je kop op tv wil omdat je je niet in kunt houden en omdat je - nu opeens - bang bent voor wat anderen van je denken.quote:Dus goed, fair is fair, misschien wel te snel en te impulsief ja gezegd, maar denk wel dat ik een verstandige keuze maak
dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:47 schreef Danny het volgende:
Ow, en als je zo bang bent voor je reputatie; tik je naam voor de lol eens in in google. Echt Huub, je was mijn favoriete deelnemer in DGK, juist omdat ik vond dat je eerlijk en intelligent overkwam (al vond ik het zuipen, schelden en vechten mindere kwaliteiten, maar goed), maar dit gedraaikont valt me echt tegen. Je bent imo echt niet gisteravond opeens tot inzicht gekomen dat je je reputatie wil beschermen. Dat gaat er gewoon niet in. Je bent daar gewoonweg te slim voor. Dat heb je al eerder overwogen, kan niet anders. En dat betekent dat je imo ronduit zit te liegen.
Dus OF je mag niet van Claire (wat ik me niet echt voor kan stellen, maar toch), OF je mag niet van je baas, OF je wil Bart en Bram belachelijk maken door eerst toe te zeggen en als ze vervolgens de media inlichten terug te krabbelen, OF iets van dergelijke strekking, maar met je reputatie heeft het geen flikker te maken.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.quote:de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leestquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat mag je vinden, maar ik ben het niet met je eense,
het heeft alles met mijn reputatie te maken, alleen niet met mijn reputatie naar de buitenwereld toe, maar juist naar het hele kleine incestueze tv wereldje toe, als ik de bunker inga gaan er weer veel reageren, goh heb je hem weer. Want reken maar dat ook in tv land de bunker scherp in de gaten wordt gehouden.
Ik moet iedere dag in tv land vechten tegen mijn imago als RLS deelnemer (de meeste tv mensen weten amper wat ik heb uitgespookt in DGK) dus niet tegen mijn imago als vechtende, zuipende, vrouwenverslindende GK speler, maar gewoon het feit dat ik aan een dergelijk programma heb meegedaan. Dat pleit tegen mij, en daar heb ik niet zo bij stil gestaan, vooral omdat ik Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kennis van zaken van je collega's en bazen ernstig onderschat. Jij zat op dat moment in dat huis en hebt er weinig van meegekregen, maar ze zijn stuk voor stuk op de hoogte van je escapades, knokpartijen, neukgedrag, scheld -en tiergedrag etc. etc. hoor. Dat heeft namelijk allemaal in die Telegraaf gestaan die volgens jou heel Nederland leest
Nog afgezien van het feit dat je als tv-maker je vak niet echt serieus neemt als je niet weet wat er zoals speelt op de markt. Dat ze het er alleen achter je rug over hebben is natuurlijk aardig van ze, maar als je werkelijk denkt dat ze alleen weten dat jij mee deed aan de gouden kooi en verder niets dan ben je een stuk naïever dan ik verwacht had. En eigenlijk geloof ik ook hier niet zoveel van. Je gaat altijd dermate prat op je zuipen/vechten/neuken mentaliteit dat je dat ongetwijfeld op de bedrijfsborrel nog vol trots uit de doeken doet. En terecht trouwens, want je hebt twee jaar ongegeneerd lol kunnen trappen en kunnen doen wat je wilde en dat wil feitelijk iedereen natuurlijk.
Maar nogmaals; ik geloof je relaas niet. Het komt volstrekt ongeloofwaardig op me over. Een vos verliest wel z'n haren, maar nooit z'n streken.
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben, tuurlijk, maar de meeste bazen keken het echt niet hoor, ize kenden het programma van reputatie en ze keken naar de cijfers, maar als je ze vraagt wie de twee aartsvijanden waren zouden de meeste geen idee hebben, Die donkere schreeuwlelijk, die dikke, die Antiliaan en die kleine irritante, dat is het meest wat de mensen weten die het niet keken maar wel kenden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Want waar zat jij op het moment dat heel tv land het over jouw "schandelijke" gedrag had.......Ze hebben het er alleen nu niet zo graag meer over.
Ik denk dat ja. Sterker nog; ik beweer met droge ogen dat je niet bij Talpa had gewerkt zonder je DGK deelname en zonder dat men je daar gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef ditisHuub het volgende:
sorry hoor, maar denk je echt dat de tv bazen op de hoogte zijn van afzonderlijke voorvallen van ja(a)r(en) geleden in een realityprogramma, echt niet hoor.
Je DGK deelname heeft je aan de baan geholpen. In dat opzicht heeft DGK je wel degelijk geholpen. En blijkbaar neemt je baas je wel degelijk serieus, anders had je de baan niet gekregen. Je hebt het dus vooral over je (con)collega's. Die zullen er inderdaad waarschijnlijk anders over denken, hoewel ik denk dat het meer te maken heeft met vooropleiding e.d. Waar zij wellicht (ik ken ze niet dus ik speculeer even) jaren de kneepjes van het vak hebben geleerd rol jij even binnen doordat je twee jaar lang de beest hebt uitgehangen, maar tussendoor bleek dat je best wel leuke ideeën hebt mbt televisie. Dat kan zuur zijn voor die mensen. Om dezelfde reden zijn er fotografen die - hoe mooi je foto's ook zijn - weigeren iemand die geen fotostudie heeft gevolgd fotograaf te noemen. Jim en Jamai worden ook nog steeds gezien als die pipo's van idols en zullen ook moeten knokken om door hun collega's die WEL aan de toneelacademie hebben gestudeerd en zich jarenlang omhoog hebben moeten werken serieus genomen te worden.quote:Denk je echt dat ik op mijn werk nou mijn best doe om mijn Gouden Kooi imago in stand te houden of om er afstand van te nemen? Die valt samen met de vraag of mijn DGK deelname mij nou helpt of niet helpt in mijn werk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
knip-
Bart en Bram gewoon heel erg graag hiermee wilde helpen....
Ben je echt zo naief? Mensen onthouden alles. Als ik zeg Willem uit BB1 dan zegt iedereen, oja, die matennaaier.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen geheugen gaat niet ver, ze weten dat ik Huub uit de Gouden Kooi ben,
Natasia is weer gevlucht in de anonimiteit he? Ik mis d'r wel een beetje. Jammer dat je haar nooit meer ergens zietquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
![]()
Regel dan Natasia maar Bart en snel een beetje.
Op elke afwerkplek staat wel een Natasia, leef je uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |