abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68077769
Ik vind Overlevers een betere benaming inplaats van bewonders of deelnemers....
  donderdag 16 april 2009 @ 17:00:22 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68077808
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef mingrid het volgende:
Ik vind Overlevers een betere benaming inplaats van bewonders of deelnemers....
ik prefereer persoonlijk de benaming 'gevangenen'.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 april 2009 @ 17:06:27 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68078024
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik prefereer persoonlijk de benaming 'gevangenen'.
Een bunker is geen gevangenis toch? In een bunker schuil je voor gevaar
Dan beter 'De Mietjes'
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 16 april 2009 @ 17:07:55 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68078074
'De onderduikers'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 april 2009 @ 17:10:19 #130
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68078156
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
'De onderduikers'
De Helden?
  donderdag 16 april 2009 @ 17:10:49 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68078174
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef Stefan het volgende:
De Helden?
Op sokken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 17:12:47 #132
128220 Peter6000
pi_68078238
Van de bewoners moet Peter.N gewoon zo snel mogelijk dood. Hij heeft in de uitvaartbranch gewerkt, dus wie weet krijgen zijn nabestaanden korting.

En Renate lijkt me veruit het sympathiekst.
En lieve meid die vrijwilligerswerk doet bij de Zonnebloem, en er op haar 24e al best wel doorleeft uitziet.
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 18:05:27 #133
128220 Peter6000
pi_68080154
Maar de bewoners komen dus pas de 27e, en de eerste 3 dagen zijn er VIPS samen met Danny.

Ben er nog niet uit of ik dit jammer vind, of niet.
Aan één kant is het wel goed dat de bewoners los staan van invloeden van de bekenden, en zelf de dingen kunnen gaan ontdekken. Aan de andere kant .....

Nee, het is eigenlijk wel goed zo.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:06:20 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68080623
De houding van Peter staat me niet helemaal aan..
pi_68080672
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef NoNickOne het volgende:
De houding van Peter staat me niet helemaal aan..
gewoon een arrogante eigengeilerd, zal nog gezellig worden daar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68081007
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gezien, DGK zag ik alleen bij De Wereld Draait Door en op YouTube. CBML keek verder ook geen hond naar.

Ik moet zeggen dat ik t vrij jammer vind dat dit zo incesteus is. Voor Enjoy is het allemaal beter produceerbaar maar voor het format is het een doodsteek. In de aflevering van FOK!tv (later online vandaag) zeggen Bart en Bram een eerlijke RLS te willen maken, maar zo heb je alle schijn meteen al tegen. Als bv die Peter wint zal niemand geloven dat t eerlijk is gegaan.
wacht even, omdat Peter dus nu contact heeft met Wiebe, en Wiebe is een jongen die tijdens DGK mijn fanclub beheerde (niet omdat ik hem van daarvoor kende ,maar omdat hij dat wilde) heb hem daarna een paar keer ontmoet (o.a. op een fandag) en daar blijft het dan bij.

Peter kent hem via internet of weet ik veel wat, en ik ben de zwager van Bram dus is het doorgestoken kaart. Reality check voor jullie,

het wereldje van mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's is heel erg klein, of het nou een dating programma voor RTL is, een RLS die meteen na het einde in de villa van de Gouden Kooi werd gehouden of kandidaten voor een quiz met dames koppels op RTL5 gepresenteerd door Bridget.

Het wereldje van castings is heel erg klein, dus als je gaat graven is er een connectie tussen iedereen,

ooit gehoord van de 6 degrees van Kevin Bacon?

http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Bacon

nou geloof mij dat geld in deze wereld ook!

Nou
pi_68081273
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]
het wereldje van mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's is heel erg klein, of het nou een dating programma voor RTL is, een RLS die meteen na het einde in de villa van de Gouden Kooi werd gehouden of kandidaten voor een quiz met dames koppels op RTL5 gepresenteerd door Bridget.
Dus die casting stelt eigenlijk geen flikker voor Je hebt een kaartenbak met honderd mensen en daar zoek je gewoon in
  donderdag 16 april 2009 @ 18:40:48 #139
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68081382
Huub, incestueus en doorgestoken kaart zijn 2 verschillende dingen hoor. De six degrees geldt voor elke persoon op de aarde, dit is natuurlijk 2 degrees max. Ik zeg dat de makers van The Bunker terug willen naar eerlijke RLS. Dan zouden ze ook elke schijn moeten vermijden.

Daarbij zie ik dat Peter er een treitershow van maken om zelf beter van te worden en juist het treiteren moest wegblijven.
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 18:42:59 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_68081453
quote:

Het wereldje van castings is heel erg klein, dus als je gaat graven is er een connectie tussen iedereen,

Nou
Ach ja, als het maar geld opleverd.
En wat Nmns zegt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_68081515
Hoi, hoi,

Mijn gezicht is zo wit omdat ik em gemaakt heb met mijn mobiele telefoon en echt het verkeerde licht.
maar...

Er is hoop! straks zijn er mooie foto's
@peter6000 ik vind global undergound,minimal, en eclectic beatz wel fijn om aan te horen!

verder is lekkere lounche, en telepopmusic helemaal te gek
Thanx voor je mooie zonnebloem foto

@ludo sanders
  Admin donderdag 16 april 2009 @ 18:44:55 #142
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68081518
quote:

http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Bacon
A few actors have an undefined Bacon number, meaning that they cannot be linked to Bacon in any number of connections at all. According to the Oracle of Bacon website, approximately 12% of all actors cannot be linked to Bacon using its criteria.
quote:
Dat geloof ik zomaar
Overigens had ik zelf gekozen voor six degrees of seperation, maar ook die kan eenvoudig ontkracht worden door een bosjesmens uit oeloebeloebië als uitgangspunt te nemen. Punt is wel dat het allemaal wat aandoet als vriendjespolitiek. Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar dat is wel de indruk die een potentiële kijker zou kunnen krijgen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68081581
Waarom sta ik er niet tussen?
  donderdag 16 april 2009 @ 18:50:23 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68081697
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom sta ik er niet tussen?
Doe je mee dan?
pi_68082368
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:44 schreef Danny het volgende:

[..]

A few actors have an undefined Bacon number, meaning that they cannot be linked to Bacon in any number of connections at all. According to the Oracle of Bacon website, approximately 12% of all actors cannot be linked to Bacon using its criteria.
[..]

Dat geloof ik zomaar
Overigens had ik zelf gekozen voor six degrees of seperation, maar ook die kan eenvoudig ontkracht worden door een bosjesmens uit oeloebeloebië als uitgangspunt te nemen. Punt is wel dat het allemaal wat aandoet als vriendjespolitiek. Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar dat is wel de indruk die een potentiële kijker zou kunnen krijgen.
oh maar dat snap ik ook wel, maar dan lees ik in posts dingen als: "ja het is niet geloofwaardig als Peter zou winnen etc etc" en dan voel ik mij geroepen om even mijn mening even neer te zetten,

@Yvonne, ik heb de bunker nooit afgeschoten maar mij is gewoon een andere mening toegedaan over het maken van een RLS, en ik vond het nodig om die mening te ventileren, thats all.

Ik denk overigens dat de bunker wat makkelijker te maken is omdat je niet met de druk van 5/6 uitzendingen per week zit die vervolgens op nationale tv MOET scoren.
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 19:12:39 #146
128220 Peter6000
pi_68082422
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef ditisHuub het volgende:
als Peter zou winnen etc etc"
Ik hoor er eerder een 'We laten Peter zo min mogelijk eten, en we stemmen hem er na 5 dagen uit' in.
pi_68082431
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dus die casting stelt eigenlijk geen flikker voor Je hebt een kaartenbak met honderd mensen en daar zoek je gewoon in
of dezelfde mensen geven zich op voor verschillende programma's

(heb ooit een documentaire gezien over het quizen circuit, er zijn dus tientallen mensen die zich opgeven voor quizen, zo was er een man die EN bij 1 tegen 100 en bij miljoenenjacht een groot bedrag won en dat hij zich structureel overal opgaf)
pi_68082518
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat de bunker wat makkelijker te maken is omdat je niet met de druk van 5/6 uitzendingen per week zit die vervolgens op nationale tv MOET scoren.
Ja, Brammetje horlepiep en Bart hoeven helemaal niet uit de kosten te komen, dat mag best wel verlies opleveren

Net zoals op nationale TV gaat het om rendement, die druk is er dus wel degelijk!
pi_68082583
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hoi hoi,

Dit is mijn eerste keer dat ik aan een programma meedoe, ik kende niemand van te voren ben een kandidaat zoals een kandidaat hoort te zijn

http://www.thebunker---renate.hyves.nl/
hahahaha, oeeeeeee, ik zie hier al een stukje vilein-zijn in, ik hou van steken onder water!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:17:51 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68082606
De druk is groter voor Bram. Op TV koopt een zender al het format, dus als producent heb je je geld er al uit. Bram is en producent en degene die het uitzendt. En er komen geen commercialsblokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')