Nee, iemand had hem verwijderd toen voegde ik hem weer toe en toen had iemand hem weer teruggezet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Zeroku vond zichzelf belangrijk genoeg om 2x in de OP te staan?
Ligt er aan wanneer jij tijd hebt natuurlijk.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, iemand had hem verwijderd toen voegde ik hem weer toe en toen had iemand hem weer teruggezet.
Klaagbaakquote:
Juustem.quote:
Nee, ik ben van de Veluwe...quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Krieg nou wat bist ook ain Grunniger?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef prodygee het volgende:
Vanmiddag patatje gegeten. Zaten ook 'n aantal frietjes tussen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef prodygee het volgende:
Vanmiddag patatje gegeten. Zaten ook 'n aantal frietjes tussen.
Lau?quote:
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer jij tijd hebt natuurlijk.
Tiny & Lau?quote:
Ja juist school is een puntje, want ik ga wel overdag natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Clif het volgende:
[..]
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doen(als ik maar geen school heb
)
kunnen wel een keer vrijdag middag en volgens mij valt er volgende week vet veel uit door excursie weekquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja juist school is een puntje, want ik ga wel overdag natuurlijk
Lekker geskeelerd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef liiszle het volgende:
shiiiittt wat si het lekker weer
*gaat aan t water boekje lezen.
We zullen even kijken, ik ben donderdag en vrijdag iig voorlopig vrij. Zaterdagmiddag ook, maar dat word nogal krapjes als ik om 1 uur klaar ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Clif het volgende:
[..]
kunnen wel een keer vrijdag middag en volgens mij valt er volgende week vet veel uit door excursie weekdan kan ook wel
Hey jij ook al gitarist, ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Clif het volgende:
[..]
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doen(als ik maar geen school heb
)
hmm ja we kijken wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We zullen even kijken, ik ben donderdag en vrijdag iig voorlopig vrij. Zaterdagmiddag ook, maar dat word nogal krapjes als ik om 1 uur klaar ben.
Ik kan nog een beetje gitaar spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel gitaristen zijn er hier eigenlijk of laat ik het anders zeggen hoeveel muzikanten in dit topic met naam graag. Voor degene die hier al langer in PUB SC zitten dan he.
Ik niet, fok pas een week of 2-3quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een meet gehad?
Genoeg, ik weet niet eens wie allemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel gitaristen zijn er hier eigenlijk of laat ik het anders zeggen hoeveel muzikanten in dit topic met naam graag. Voor degene die hier al langer in PUB SC zitten dan he.
Jij bent ook nieuw?quote:
Mijne danquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
Het ziet er wel vet opvallend uit mijn UI in de OP
Nogal jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
Het ziet er wel vet opvallend uit mijn UI in de OP
Bassist, maar ook gitarist, pianist, ukuleleïst, vocalist en ik kan een beetje drummen. Yay.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Tof, als we nou in de meivakantie bij elkaar komen met gitaren en amps.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Genoeg, ik weet niet eens wie allemaal
Relatiemet je rechterhand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan beter andere dingen bespelen dan gitaren
Als jij daar zin in hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Kunnen we de OP niet een keer aanpassen dat als je op de avatars klikt je gelijk bij het profiel komt?
Ik begrijp je nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jaja, pwnt.
Heb trouwens pics met zonder shirt, kijken of dat in mn fobo kan
Beter als dat zwart/wit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geel is lelijk. Oranje ook. Geel meer, maar toch. Geel.
En heeft nooit koppijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Perfect, nooit gezeik of geruzie, hij is er altijd als je m nodig hebt![]()
Laterquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké eh jongens volgens mij moet ik weg.
Doe dan groen, blauw, roze, rood, paars.. Zó veel kleuren om uit de kiezen en je kiest uitgerekend geel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter als dat zwart/wit.
Dat past helemaal niet bij me
Ik ben een fleurig persoon, en dan zo'n zwart/witte UI, dat past niet
Spellingnazi's doen we niet aan hier, ga maar naar KLB.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Het is 'bloedt' maar waarom denken mensen dat ik robro ben
Maar ik ga geen rekening houden met andere mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe dan groen, blauw, roze, rood, paars.. Zó veel kleuren om uit de kiezen en je kiest uitgerekend geel.
Ja ik weet, kijken of je wel opletquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Het is 'bloedt' maar waarom denken mensen dat ik robro ben
Ik ben een tijger, geen menschwezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik ga geen rekening houden met andere mensen
Ik vind je maar een vaag persoon. Eerst wil je m'n MSN en nu doe je ditquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik weet, kijken of je wel opletEn ik hoop met heel mijn hart dat je een kloon bent. En nu eten
Je moet je vooral op FOK! registreren als je al niet tegen dat soort personen kunt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik vind je maar een vaag persoon. Eerst wil je m'n MSN en nu doe je dit
Eerst wou ik je helpen, dan negeer je mequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik vind je maar een vaag persoon. Eerst wil je m'n MSN en nu doe je dit
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
Hoeist?
Honger, en ik zit in de trein, en mn iphone sterft
Soms is het hier gewoon druk en dan kan ik niet met iedereen chatten, logisch toch??quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerst wou ik je helpen, dan negeer je me
Er hoort maar één vraagteken achter je zin.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Soms is het hier gewoon druk en dan kan ik niet met iedereen chatten, logisch toch??
lekker paardgeredenquote:
Ik heb maar 3 broodjes op en 2 bekertje drinknquote:
Vind je jezelf niet een beetje te streng voor haar?????quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er hoort maar één vraagteken achter je zin.
Ik denk dat ze daar wel van houdt..quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet een beetje te streng voor haar?????
Ik nog minder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 broodjes op en 2 bekertje drinken
En de inputjack van mn iphone maakt niet lekker contactmet mn oordopjes
Mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel van houdt..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik haar fobo en UI mag geloven dan is ze al heel wat gewend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sure, ik voer d'r wel dronken (dat zal niet heel moeilijk zijn).
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Hoi, iemand suggesties voor een nieuwe UI?
Dezelfde maar dan met Bill Kaulitz.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Hoi, iemand suggesties voor een nieuwe UI?
Oja, dan wordt het natuurlijk moeilijker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik haar fobo en UI mag geloven dan is ze al heel wat gewend.
Oh naisquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:36 schreef Noortje. het volgende:
Mijn niet zo heel verkeerde buurjongen staat voor mijn raam met alleen zwemshorts aan.
Bohhh sopsopsopsopquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
Mijn niet zo heel verkeerde buurjongen staat voor mijn raam met alleen zwemshorts aan.
Ik help wel even mee als het niet lukt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oja, dan wordt het natuurlijk moeilijker.
Nou ja, een uitdaging, daar houd ik wel van.
Ga weg boomquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, hij mag alleen wel iets opschuiven aangezien er nu een boom voor staat.
Ik juist niet. En ik moet nog 7 dingen afmakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:40 schreef Onorgineel het volgende:
Door dit warme weer krijg ik zin om te tekenen![]()
Heimen welquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik juist niet. En ik moet nog 7 dingen afmaken
Ben ik weer. Als je 6 keer niet op mij reageert maar wel op de rest hoeft het voor mij ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Soms is het hier gewoon druk en dan kan ik niet met iedereen chatten, logisch toch??
Ik lig ook heerlijk te zonnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
Zoetermeerquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zoetermeer
Word wel weer lang reizen, maar ach. Dit weekend gehoord dat ik ben toegelaten zeg maar
Dat zal ze niet erg vinden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik help wel even mee als het niet lukt.![]()
![]()
Minder, maar goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Nog 60 post, en dan heb ik een mijlpaal.
Nee, zo erg vind jij dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Minder, maar goed.
Lukt dat wel, want jij post niet zo snel meer
quote:
Is hij verschoven?quote:
Hm. Ik hoor wel welke vakken je hebt, want het is steeds heel raar met die namen. Ik heb ook 8 benamingen gehoord, want volgens mij wordt het weer veranderd.quote:
Kip blabladorie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Rijst met van dat exotische saus en van die pitjes en sperziebonen en kip en nog sla erbij.
Wtf is dit nou weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, zo erg vind jij dat gelukkig niet.
Ja, ik zat ook al zo van. Mediavormgeven, eh?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef RenRen- het volgende:
Hm. Ik hoor wel welke vakken je hebt, want het is steeds heel raar met die namen. Ik heb ook 8 benamingen gehoord, want volgens mij wordt het weer veranderd.
Moest je bij de intake een colablikje tekenen?
Daar is een topic over ergens in PUBquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Komt er binnenkort ook een meet?
Subtiel gebrachtquote:
Dan hijs je je kont van je stoel en loop je naar buitenquote:
www.laptops.nlquote:
Ik krijg "Lof". Mijn moeder denkt dat als ze Witlof korter maakt, ik het opeens wel lust.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Subtiel gebracht.
M'n zus wou vandaag koken en ze heeft ceva nog iets gemaakt, ik weet niet eens wat het is.
En je ipodquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan hijs je je kont van je stoel en loop je naar buiten!
En neem je je huiswerk mee, als je die hebt
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg "Lof". Mijn moeder denkt dat als ze Witlof korter maakt, ik het opeens wel lust.
www.vacaturebank.nlquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heeft men geen geld nodig om een laptop aan te schaffen?
Ja nou nee ik leer woorden voor Duits en dat doe ik altijd op de PC.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan hijs je je kont van je stoel en loop je naar buiten!
En neem je je huiswerk mee, als je die hebt
Gitaristen? We gaan op de meet geen gitaarspelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Als er nu wat meer van PUB SC van gitaristen enzo komen kom ik ook denk ik.
Duits heb je toch niet nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou nee ik leer woorden voor Duits en dat doe ik altijd op de PC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Jij komt niet toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gitaristen? We gaan op de meet geen gitaarspelen.
Maar het is sowieso gezellig, wordt over alles gepraat. En niet gepraat. En gewoon gezellig gedaan
Drink wat en ga rustig op de bank zitten. Helpt bij mij meestal welquote:
Op mij hoef je niet te rekenenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Als er nu wat meer van PUB SC van gitaristen enzo komen kom ik ook denk ik.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Duits heb je toch niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Of of of ga gewoon even liggen met je benen omhoog.
Ik heb een iPod Shuffle.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoel om te fokken, doe ik ook nu
Jmaar ik zit op bed. En heb net een glas achterovergewerktquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drink wat en ga rustig op de bank zitten. Helpt bij mij meestal wel.
[..]
Op mij hoef je niet te rekenen, mn ouders vinden het niet zo'n heel strak plan om mij alleen naar Utrecht te sturen. Ook "rondhangen met mensen die je niet kent" vinden ze niet zo leuk
.
Bloed naar hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
Of of of ga gewoon even liggen met je benen omhoog.
Jawel hoor, juist welquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel?
Nou niets, ik dacht dat je niet zou komen!
Lol, ik moet ook regels voor meervouden in het Duits leren voor vrijdag. Geef je de antwoorden van de toets door via FOK! ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef Noortje. het volgende:
Bah ik moet regels voor meervouden in het Duits leren.Da's het één na laatste wat ik moet kennen voor de toets maar ik heb zo hard geen zin.
En ik kan de toets niet herkansen want dit is een strafherkansing aangezien ik verkort rooster had tijdens die toets en de eerste vier uur vrij, waardoor ik de toets gemist heb.
Mijn leraar maakt de toets zelf dus je zal er niet zoveel aan hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, ik moet ook regels voor meervouden in het Duits leren voor vrijdag. Geef je de antwoorden van de toets door via FOK! ?
Heb je zo'n methode met zo'n spyk-o-thek? Met al die ' en' en ' em' erin?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn leraar maakt de toets zelf dus je zal er niet zoveel aan hebben.
Zonder beeldscherm ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Gitaarmat het volgende:
En Noortje dat^ was je 11.000ste post.
Die heb ik gehadquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb je zo'n methode met zo'n spyk-o-thek? Met al die ' en' en ' em' erin?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zonder beeldscherm ftw!
Je "gast"? Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh haiquote:
Hoiquote:
Oh, kut dit is geen echt gitaristentopic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Haiiii, nogal aparte muzieksmaak
Vertelquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar de meeste mensen hier zijn anders hihi
In dat geval ben jij andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar de meeste mensen hier zijn anders hihi
Die kans zit er bij mij ook wel in, wederom iets gemeenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Gitaarmat het volgende:
1 dag in de PUB en nu al m'n record qua posts op 1 dag.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, kut dit is geen echt gitaristentopic.
Nee, je legt het maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister meer dan 200 stuksquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Gitaarmat het volgende:
1 dag in de PUB en nu al m'n record qua posts op 1 dag.
Zonnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Zit nu lekker op dakterras met een leuk muziekje aan dus ik kan wel zeggen dat het goed gaat
Hoe kom je zo op hardcore?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik ken hier maar weinig mensen die hardcore luisteren, iets wat ik overigens ook niet luister
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, je legt het maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.
Definitie:
G.A.S. is een afkorting die staat voor Gear Acquisition Syndrome. De meeste gitaristen lijden aan dit speciale syndroom. Het zorgt ervoor dat de spullen die bij het gitaar spelen worden gebruikt (gitaar, versterker, effecten, snaren, plectrums, etc.) slechts van korte duur bevredigend zijn en er steeds meer en andere spullen gekocht moeten worden om de gitarist tevreden te houden. Gitaristen zullen het proberen te verkopen als hun zoektocht naar het bereiken van de ultieme eigen sound, maar eigenlijk betreft het gewoon een specifieke vorm van koopverslaving.
![]()
quote:
Wat er in mijn FoBo staat is Hardstylequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik ken hier maar weinig mensen die hardcore luisteren, iets wat ik overigens ook niet luister
Goedzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké.
Definitie:
G.A.S. is een afkorting die staat voor Gear Acquisition Syndrome. De meeste gitaristen lijden aan dit speciale syndroom. Het zorgt ervoor dat de spullen die bij het gitaar spelen worden gebruikt (gitaar, versterker, effecten, snaren, plectrums, etc.) slechts van korte duur bevredigend zijn en er steeds meer en andere spullen gekocht moeten worden om de gitarist tevreden te houden. Gitaristen zullen het proberen te verkopen als hun zoektocht naar het bereiken van de ultieme eigen sound, maar eigenlijk betreft het gewoon een specifieke vorm van koopverslaving.
Hardstylequote:
Drie maal is scheepsrecht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef Zeroku het volgende:
Btw, ik ga nu de creaties van mijn zusje proeven. De derde keer vandaag dat ik op pagina 11 wegga
.
Ja, dacht ik ook. Blijkbaar heeft danny een enge trilziekte en tikt ie af en toe de unban knop aan.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Blijkbaar heeft danny een enge trilziekte en tikt ie af en toe de unban knop aan.
Ik val onder het kopje "effectenhoer" geloof ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké.
Definitie:
Naar voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Blijkbaar heeft danny een enge trilziekte en tikt ie af en toe de unban knop aan.
Er zit geen alcohol in hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zuipschuit. Hoewel ik zelf ook zin heb om de jägermeister te pakken
NIeuw, nieuw! Dat is een relatief woord, ik ben relatief nieuw ja. Maar bij de meesten hier toch wel een beetje bekend in de korte tijd dat ik hier aanwezig ben! (naar mijn idee dan)quote:
Vandaag bijna wel hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet iedereen die je niet kent is nieuw
Ga maar snel leren dan hihiquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Noortje. het volgende:
O MIJN GOD ik moet nog heel veel meer leren dan ik dacht
Arme meidquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Noortje. het volgende:
Jij zet mij aan tot leren! Dankje! Dan heb ik dat probleem straks niet meer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Noortje. het volgende:
Jij zit in de examenklas?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef ImTheBase het volgende:
Mijn eindopdracht is uitgesteld met een week, dus ik heb zat tijd *O *Toennet ff naar café geweest @ school, lekker in de zon met veel goudgele rakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |