En je ipodquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan hijs je je kont van je stoel en loop je naar buiten!
En neem je je huiswerk mee, als je die hebt
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg "Lof". Mijn moeder denkt dat als ze Witlof korter maakt, ik het opeens wel lust.
www.vacaturebank.nlquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heeft men geen geld nodig om een laptop aan te schaffen?
Ja nou nee ik leer woorden voor Duits en dat doe ik altijd op de PC.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan hijs je je kont van je stoel en loop je naar buiten!
En neem je je huiswerk mee, als je die hebt
Gitaristen? We gaan op de meet geen gitaarspelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Als er nu wat meer van PUB SC van gitaristen enzo komen kom ik ook denk ik.
Duits heb je toch niet nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou nee ik leer woorden voor Duits en dat doe ik altijd op de PC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Jij komt niet toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gitaristen? We gaan op de meet geen gitaarspelen.
Maar het is sowieso gezellig, wordt over alles gepraat. En niet gepraat. En gewoon gezellig gedaan
Drink wat en ga rustig op de bank zitten. Helpt bij mij meestal welquote:
Op mij hoef je niet te rekenenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Als er nu wat meer van PUB SC van gitaristen enzo komen kom ik ook denk ik.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Duits heb je toch niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Of of of ga gewoon even liggen met je benen omhoog.
Ik heb een iPod Shuffle.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoel om te fokken, doe ik ook nu
Jmaar ik zit op bed. En heb net een glas achterovergewerktquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drink wat en ga rustig op de bank zitten. Helpt bij mij meestal wel.
[..]
Op mij hoef je niet te rekenen, mn ouders vinden het niet zo'n heel strak plan om mij alleen naar Utrecht te sturen. Ook "rondhangen met mensen die je niet kent" vinden ze niet zo leuk
.
Bloed naar hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
Of of of ga gewoon even liggen met je benen omhoog.
Jawel hoor, juist welquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel?
Nou niets, ik dacht dat je niet zou komen!
Lol, ik moet ook regels voor meervouden in het Duits leren voor vrijdag. Geef je de antwoorden van de toets door via FOK! ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef Noortje. het volgende:
Bah ik moet regels voor meervouden in het Duits leren.Da's het één na laatste wat ik moet kennen voor de toets maar ik heb zo hard geen zin.
En ik kan de toets niet herkansen want dit is een strafherkansing aangezien ik verkort rooster had tijdens die toets en de eerste vier uur vrij, waardoor ik de toets gemist heb.
Mijn leraar maakt de toets zelf dus je zal er niet zoveel aan hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, ik moet ook regels voor meervouden in het Duits leren voor vrijdag. Geef je de antwoorden van de toets door via FOK! ?
Heb je zo'n methode met zo'n spyk-o-thek? Met al die ' en' en ' em' erin?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn leraar maakt de toets zelf dus je zal er niet zoveel aan hebben.
Zonder beeldscherm ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Gitaarmat het volgende:
En Noortje dat^ was je 11.000ste post.
Die heb ik gehadquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb je zo'n methode met zo'n spyk-o-thek? Met al die ' en' en ' em' erin?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zonder beeldscherm ftw!
Je "gast"? Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh haiquote:
Hoiquote:
Oh, kut dit is geen echt gitaristentopic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Haiiii, nogal aparte muzieksmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |