Is hij verschoven?quote:
Hm. Ik hoor wel welke vakken je hebt, want het is steeds heel raar met die namen. Ik heb ook 8 benamingen gehoord, want volgens mij wordt het weer veranderd.quote:
Kip blabladorie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Rijst met van dat exotische saus en van die pitjes en sperziebonen en kip en nog sla erbij.
Wtf is dit nou weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, zo erg vind jij dat gelukkig niet.
Ja, ik zat ook al zo van. Mediavormgeven, eh?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef RenRen- het volgende:
Hm. Ik hoor wel welke vakken je hebt, want het is steeds heel raar met die namen. Ik heb ook 8 benamingen gehoord, want volgens mij wordt het weer veranderd.
Moest je bij de intake een colablikje tekenen?
Daar is een topic over ergens in PUBquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Komt er binnenkort ook een meet?
Subtiel gebrachtquote:
Dan hijs je je kont van je stoel en loop je naar buitenquote:
www.laptops.nlquote:
Ik krijg "Lof". Mijn moeder denkt dat als ze Witlof korter maakt, ik het opeens wel lust.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Subtiel gebracht.
M'n zus wou vandaag koken en ze heeft ceva nog iets gemaakt, ik weet niet eens wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |