Niet geschoten is altijd misquote:
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel Rotterdam wel weer een uur verder is voor de mensen uit het oosten en noorden, zoals XBM, Fiets, nijnja etc.
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.
En nijn danquote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
als bart en lauriette komen!
(maar ik ben geen puber meer)
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staan
quote:
Je hebt me vergetenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.
En mijquote:
Bart komt wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
als bart en lauriette komen!
(maar ik ben geen puber meer)
Geen rotterdamquote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maakt mij niet uitroffa is prima
![]()
Holly?
Vast wel toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
is rotterdam leuk eigelijk, ben er nooit geweest
Mwa, jawel.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
is rotterdam leuk eigelijk, ben er nooit geweest
De skihutquote:Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mwa, jawel.
Maar een uitgaansgelegenheid zoals de stairway hebben we niet echt.
Skihut ben ik nog nooit geweest, behalve een paar keer bij die op stadhuisplein. En Holly, nja, dat is niks voor een meet.quote:
Dan ga je weer knock-outquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |