Nee, iemand had hem verwijderd toen voegde ik hem weer toe en toen had iemand hem weer teruggezet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Zeroku vond zichzelf belangrijk genoeg om 2x in de OP te staan?
Ligt er aan wanneer jij tijd hebt natuurlijk.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, iemand had hem verwijderd toen voegde ik hem weer toe en toen had iemand hem weer teruggezet.
Klaagbaakquote:
Juustem.quote:
Nee, ik ben van de Veluwe...quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Krieg nou wat bist ook ain Grunniger?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef prodygee het volgende:
Vanmiddag patatje gegeten. Zaten ook 'n aantal frietjes tussen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef prodygee het volgende:
Vanmiddag patatje gegeten. Zaten ook 'n aantal frietjes tussen.
Lau?quote:
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer jij tijd hebt natuurlijk.
Tiny & Lau?quote:
Ja juist school is een puntje, want ik ga wel overdag natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Clif het volgende:
[..]
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doen(als ik maar geen school heb
)
kunnen wel een keer vrijdag middag en volgens mij valt er volgende week vet veel uit door excursie weekquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja juist school is een puntje, want ik ga wel overdag natuurlijk
Lekker geskeelerd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef liiszle het volgende:
shiiiittt wat si het lekker weer
*gaat aan t water boekje lezen.
We zullen even kijken, ik ben donderdag en vrijdag iig voorlopig vrij. Zaterdagmiddag ook, maar dat word nogal krapjes als ik om 1 uur klaar ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Clif het volgende:
[..]
kunnen wel een keer vrijdag middag en volgens mij valt er volgende week vet veel uit door excursie weekdan kan ook wel
Hey jij ook al gitarist, ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef Clif het volgende:
[..]
bijna altijd wel eigenlijk, maakt mij niet zoveel uit heb nu zowat niks te doen(als ik maar geen school heb
)
hmm ja we kijken wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We zullen even kijken, ik ben donderdag en vrijdag iig voorlopig vrij. Zaterdagmiddag ook, maar dat word nogal krapjes als ik om 1 uur klaar ben.
Ik kan nog een beetje gitaar spelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel gitaristen zijn er hier eigenlijk of laat ik het anders zeggen hoeveel muzikanten in dit topic met naam graag. Voor degene die hier al langer in PUB SC zitten dan he.
Ik niet, fok pas een week of 2-3quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een meet gehad?
Genoeg, ik weet niet eens wie allemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel gitaristen zijn er hier eigenlijk of laat ik het anders zeggen hoeveel muzikanten in dit topic met naam graag. Voor degene die hier al langer in PUB SC zitten dan he.
Jij bent ook nieuw?quote:
Mijne danquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
Het ziet er wel vet opvallend uit mijn UI in de OP
Nogal jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
Het ziet er wel vet opvallend uit mijn UI in de OP
Bassist, maar ook gitarist, pianist, ukuleleïst, vocalist en ik kan een beetje drummen. Yay.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Tof, als we nou in de meivakantie bij elkaar komen met gitaren en amps.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Genoeg, ik weet niet eens wie allemaal
Relatiemet je rechterhand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan beter andere dingen bespelen dan gitaren
Als jij daar zin in hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Kunnen we de OP niet een keer aanpassen dat als je op de avatars klikt je gelijk bij het profiel komt?
Ik begrijp je nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jaja, pwnt.
Heb trouwens pics met zonder shirt, kijken of dat in mn fobo kan
Beter als dat zwart/wit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geel is lelijk. Oranje ook. Geel meer, maar toch. Geel.
En heeft nooit koppijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Perfect, nooit gezeik of geruzie, hij is er altijd als je m nodig hebt![]()
Laterquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké eh jongens volgens mij moet ik weg.
Doe dan groen, blauw, roze, rood, paars.. Zó veel kleuren om uit de kiezen en je kiest uitgerekend geel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter als dat zwart/wit.
Dat past helemaal niet bij me
Ik ben een fleurig persoon, en dan zo'n zwart/witte UI, dat past niet
Spellingnazi's doen we niet aan hier, ga maar naar KLB.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Het is 'bloedt' maar waarom denken mensen dat ik robro ben
Maar ik ga geen rekening houden met andere mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doe dan groen, blauw, roze, rood, paars.. Zó veel kleuren om uit de kiezen en je kiest uitgerekend geel.
Ja ik weet, kijken of je wel opletquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Het is 'bloedt' maar waarom denken mensen dat ik robro ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |