Vertelquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar de meeste mensen hier zijn anders hihi
In dat geval ben jij andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar de meeste mensen hier zijn anders hihi
Die kans zit er bij mij ook wel in, wederom iets gemeenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Gitaarmat het volgende:
1 dag in de PUB en nu al m'n record qua posts op 1 dag.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, kut dit is geen echt gitaristentopic.
Nee, je legt het maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister meer dan 200 stuksquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Gitaarmat het volgende:
1 dag in de PUB en nu al m'n record qua posts op 1 dag.
Zonnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Zit nu lekker op dakterras met een leuk muziekje aan dus ik kan wel zeggen dat het goed gaat
Hoe kom je zo op hardcore?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik ken hier maar weinig mensen die hardcore luisteren, iets wat ik overigens ook niet luister
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, je legt het maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.
Definitie:
G.A.S. is een afkorting die staat voor Gear Acquisition Syndrome. De meeste gitaristen lijden aan dit speciale syndroom. Het zorgt ervoor dat de spullen die bij het gitaar spelen worden gebruikt (gitaar, versterker, effecten, snaren, plectrums, etc.) slechts van korte duur bevredigend zijn en er steeds meer en andere spullen gekocht moeten worden om de gitarist tevreden te houden. Gitaristen zullen het proberen te verkopen als hun zoektocht naar het bereiken van de ultieme eigen sound, maar eigenlijk betreft het gewoon een specifieke vorm van koopverslaving.
![]()
quote:
Wat er in mijn FoBo staat is Hardstylequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Ik ken hier maar weinig mensen die hardcore luisteren, iets wat ik overigens ook niet luister
Goedzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké.
Definitie:
G.A.S. is een afkorting die staat voor Gear Acquisition Syndrome. De meeste gitaristen lijden aan dit speciale syndroom. Het zorgt ervoor dat de spullen die bij het gitaar spelen worden gebruikt (gitaar, versterker, effecten, snaren, plectrums, etc.) slechts van korte duur bevredigend zijn en er steeds meer en andere spullen gekocht moeten worden om de gitarist tevreden te houden. Gitaristen zullen het proberen te verkopen als hun zoektocht naar het bereiken van de ultieme eigen sound, maar eigenlijk betreft het gewoon een specifieke vorm van koopverslaving.
Hardstylequote:
Drie maal is scheepsrecht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef Zeroku het volgende:
Btw, ik ga nu de creaties van mijn zusje proeven. De derde keer vandaag dat ik op pagina 11 wegga
.
Ja, dacht ik ook. Blijkbaar heeft danny een enge trilziekte en tikt ie af en toe de unban knop aan.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Blijkbaar heeft danny een enge trilziekte en tikt ie af en toe de unban knop aan.
Ik val onder het kopje "effectenhoer" geloof ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké.
Definitie:
Naar voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Blijkbaar heeft danny een enge trilziekte en tikt ie af en toe de unban knop aan.
Er zit geen alcohol in hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zuipschuit. Hoewel ik zelf ook zin heb om de jägermeister te pakken
NIeuw, nieuw! Dat is een relatief woord, ik ben relatief nieuw ja. Maar bij de meesten hier toch wel een beetje bekend in de korte tijd dat ik hier aanwezig ben! (naar mijn idee dan)quote:
Vandaag bijna wel hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet iedereen die je niet kent is nieuw
Ga maar snel leren dan hihiquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Noortje. het volgende:
O MIJN GOD ik moet nog heel veel meer leren dan ik dacht
Arme meidquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Noortje. het volgende:
Jij zet mij aan tot leren! Dankje! Dan heb ik dat probleem straks niet meer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Noortje. het volgende:
Jij zit in de examenklas?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef ImTheBase het volgende:
Mijn eindopdracht is uitgesteld met een week, dus ik heb zat tijd *O *Toennet ff naar café geweest @ school, lekker in de zon met veel goudgele rakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |